--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Chip B20DTH w Insignii B
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2264
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: Chip B20DTH w Insignii B
@Kriss tak, tylko tak jak piszę 0-200km/h przy bucie na każdym biegu, inaczej nie ma szans, żeby tę temp. uzyskać. przy szybkiej jeździe to max 400-450st.
- yerry
- Prezes ICP
- Posty: 6070
- Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
- Auto: Insignia B GS
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=8653
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 26 razy
- Otrzymał piwo: 86 razy
- Kontakt:
Re: Chip B20DTH w Insignii B
No no... Świetnie bym rzekł
Moje prace: HMI2.5 i Android Auto: HMI2.5 w IntelliLink MY2014-15 Bluetooth: Bluetooth CD300 CD400 CD500 DVD800 NAVI600 NAVI900 Aktualizacja Android Auto
https://insipro.pl/
https://insipro.pl/
-
- Użytkownik
- Posty: 359
- Rejestracja: 17 lut 2020, o 18:35
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Piotrków Trybunalski
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 14 razy
Re: Chip B20DTH w Insignii B
U mnie kpl seria przy butowaniu potrafi pokazać egt 600+. Jazda 180km/h egt oscyluje w granicach 430-460
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2264
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: Chip B20DTH w Insignii B
O to właśnie chodzi, że to nie jest przypadek z "podręcznika" tylko mocne wykorzystanie silnika.
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Chip B20DTH w Insignii B
Jestem po podniesieniu mocy.
Co prawda Insignia A ale silnik ten sam.
Wszystko jest super pięknie oprócz tego, że po 100 kilometrach ciągłej jazdy sprzęgło zaczyna się ślizgać na 4,5,6 biegu.
Jeżdżąc krótkie odcinki typu dojazdy do pracy po 20km- wszystko jest w porządku.
Umówiłem się na wymianę kompletu sprzęgła+dwumasa+ obicie tarczy kevlarem.
Myślicie, że to rozwiąże problem uślizgu sprzęgła po jego rozgrzaniu?
Jakbym nie pojechał do teściów 130km to bym nawet nie wiedział, że coś jest nie tak.
Zdziwko przyszło by zimą gdy jechałbym w góry.
Wracać do seryjnego programu nie chcę. Insignia teraz ma niesamowitego buta, przyspiesza jak głupia a spalanie spadło co już potwierdziło się na stacji paliw. Jeździ się mega przyjemnie.
Co prawda Insignia A ale silnik ten sam.
Wszystko jest super pięknie oprócz tego, że po 100 kilometrach ciągłej jazdy sprzęgło zaczyna się ślizgać na 4,5,6 biegu.
Jeżdżąc krótkie odcinki typu dojazdy do pracy po 20km- wszystko jest w porządku.
Umówiłem się na wymianę kompletu sprzęgła+dwumasa+ obicie tarczy kevlarem.
Myślicie, że to rozwiąże problem uślizgu sprzęgła po jego rozgrzaniu?
Jakbym nie pojechał do teściów 130km to bym nawet nie wiedział, że coś jest nie tak.
Zdziwko przyszło by zimą gdy jechałbym w góry.
Wracać do seryjnego programu nie chcę. Insignia teraz ma niesamowitego buta, przyspiesza jak głupia a spalanie spadło co już potwierdziło się na stacji paliw. Jeździ się mega przyjemnie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Chip B20DTH w Insignii B
Sprzęgło to też może być już kwestia zużycia. Ot kolejny element eksploatacyjny w aucie. Nic się z tym nie zrobi.
Sam moment nie powinien tu robić takiego spustoszenia bo to nie aż takie przyrost na ten osprzęt.
Chyba po prostu przyszedł czas.
Jaki teraz koszt obicia kevlarem?
Sam moment nie powinien tu robić takiego spustoszenia bo to nie aż takie przyrost na ten osprzęt.
Chyba po prostu przyszedł czas.
Jaki teraz koszt obicia kevlarem?
- fuli
- Użytkownik
- Posty: 281
- Rejestracja: 11 lis 2014, o 21:50
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Polska
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Chip B20DTH w Insignii B
Ja bym musiał zmierzyć najpierw. Bo jeśli jest jak u mazarcina w serii zamiast 480Nm 430 to bym w to szedł. Jeśli już jest i trzyma serię 480Nm, to bałbym się o skrzynie gdyby miało być 500Nm czy 530Nm czy nawet 550.... No i EGT.. teraz po banie latanie 130-160, przy pedale, gdy dotyka boosta to rośnie do 500C. Przeważnie 400C-500C po autostradzie. Latanie gdy rozpędzam się do więcej niż 160 to zawsze sięga 550C...
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2264
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: Chip B20DTH w Insignii B
W manualu 500st to wcale nie wyczyn i to nie potrzeba austistrady... nawet przy stockowym oprogramowaniu dla B20DTH...
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2264
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: Chip B20DTH w Insignii B
I po sprawdzeniu z kilkoma Klubowiczami wyszło, że po programie te wartości wcale w dużym stopniu nie ulegają jakimś większym zmianom.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
- fuli
- Użytkownik
- Posty: 281
- Rejestracja: 11 lis 2014, o 21:50
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Polska
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Chip B20DTH w Insignii B
Hej. Mógłby może ktoś napisać z własnego doświadczenia tak oficjalnie jak Wam wzrosło EGT stock-chip ? Niezależnie od silnika. Co prawda mnie interesuje D20DTR, ale u mnie max to 560C +/- parę C, mod kasuje ten górny limit i leci to np.: w 650C no bo skoro większe dawki paliwa to i większa temperatura...
Pytałem tunera... i odpowiedział, że nie wie ? Jak wzrasta temp EGT... Dziwne skoro pisze program pod konkretny egzemplarz, bo tak odpisali... chyba że nie robili D20DTR... no ale chyba wiedzą czy trzeba skasować jakiś limiter z własnych doświadczeń... Może też być że faktycznie wszystko wychodzi na bieżąco, bo nie jestem przecież specjalistą
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
Pytałem tunera... i odpowiedział, że nie wie ? Jak wzrasta temp EGT... Dziwne skoro pisze program pod konkretny egzemplarz, bo tak odpisali... chyba że nie robili D20DTR... no ale chyba wiedzą czy trzeba skasować jakiś limiter z własnych doświadczeń... Może też być że faktycznie wszystko wychodzi na bieżąco, bo nie jestem przecież specjalistą
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9022
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 117 razy
Re: Chip B20DTH w Insignii B
Nic się nie zmieniło, jak więcej paliwa to też musi być więcej powietrza przecież.
- fuli
- Użytkownik
- Posty: 281
- Rejestracja: 11 lis 2014, o 21:50
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Polska
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Chip B20DTH w Insignii B
Czyli ciepłej, bo bogatsza mieszanka to może prędzej osiąga maksymalna temperaturę przy danej prędkości chyba póki nie zrobię to się nie dowiem. W poprzedniej Insignii wzrosła o jakieś 100C. Stock max 670 a po chipsie zdarzyło się 800C tymczasowo.
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Chip B20DTH w Insignii B
Temat sprawdzałem kilkukrotnie na własnym przykładzie przed i po chipie dla B20DTH.
Nie mam mozliwości teraz wgrac zrzutów z opl monitora, ale wzrost temp jeśli występuje to jest na poziomie kilku procent.
Kwestia wpływajacą na wzrost temp nie są same dawki a ciśnienie, które jest blokowane/ograniczane przez to co mamy na wylocie gdzie kumuluje sie temp.
Nie mam mozliwości teraz wgrac zrzutów z opl monitora, ale wzrost temp jeśli występuje to jest na poziomie kilku procent.
Kwestia wpływajacą na wzrost temp nie są same dawki a ciśnienie, które jest blokowane/ograniczane przez to co mamy na wylocie gdzie kumuluje sie temp.
- perzu126
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: 21 kwie 2023, o 18:20
- Auto: Opel Insignia B St
- Kod silnika: D20DTH
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Kepno
Re: Chip B20DTH w Insignii B
Ktoś się zastanawiał jak takie temperatury wpływają na żywotność turbo, czy w ogóle całego silnika? Do tego wytniesz EGR i jeszcze temperatura poleci w górę.fuli pisze: ↑14 lut 2023, o 20:46Czyli ciepłej, bo bogatsza mieszanka to może prędzej osiąga maksymalna temperaturę przy danej prędkości chyba póki nie zrobię to się nie dowiem. W poprzedniej Insignii wzrosła o jakieś 100C. Stock max 670 a po chipsie zdarzyło się 800C tymczasowo.
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2264
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: Chip B20DTH w Insignii B
Wzrost jest marginalny w porównaniu do oryginalnego softu. Jest to sprawdzone na kilka sposobów.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka