--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia B 2.0 biturbo AWD Exclusive
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 6 cze 2022, o 00:02
- Auto: Insignia 2.0 209KM e
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Łomża
Insignia B 2.0 biturbo AWD Exclusive
Witam wszystkich,
Na forum wjeżdża nowy użyszkodnik z "nowym" autem.
Samochód Inignia B, silnik diesla D20DTR, 209 KM wyprodukowany tuż przed ekologicznym wyrugowaniem motoru z gamy. Napęd AWD. Wersja (niemal) wszystkomająca. Dosyć długo szukałem takiego egzemplarza, ponieważ na Insignię byłem zdecydowany od ponad pół roku. Zależało mi na kombi, 2litrowym dieslu, fotelach AGR, braku zaślepek na przyciski przy dźwigni zmiany biegów, sprawdzonym egzemplarzu i znośnym przebiegu.
Jako bonus dostałem auto, jakbym sam się bawił w konfiguratorze, bo mocniejszy silnik z AWD, kombi bez panoramy i bez dopłaty do audio (w samochodzie słucham książek, podcastów lub umcyk umcyk, które wybitnego audio nie wymaga. Muzyki słucham w domu. W samochodzie wystarczy, że głośnik nie pierdzi.), czyli rzeczy zbędnych.
Przypadkiem trafiła się wersja Exclusive. Co ją różni od Innovation? Nie wiem. Na pewno emblemat na klapie bagażnika. Na pewno listwa progowa, z napisem EXCLUSIVE. W sumie dochodziłem tego dopiero po zakupie i wiem, że można było wybrać kolor auta z szerszej palety i inne wzory felg. Czy kolor "SATIN STEEL GREY METALLIC" oraz te felgi należały do tego rozszerzonego zbioru, nie mam pojęcia. Podobnie, jak nie wiem, czy dodatkowy pakiet dźwiękochłony, ambientowe oświetlenie albo dywaniki deluxe mają coś wspólnego z tą wersją.
W sumie, to bez znaczenia. Samochód służy do jeżdżenia i skoro ma wszystko, czego do szczęścia kierowcy potrzeba, nie ma sensu pompować się naklejkami.
Na razie samochód jeździ, skręca i hamuje, więc jest dobrze.
Jestem po pierwszych 15000 kilometrów i nie było niespodzianek. Nawet przyzwyczaiłem się do słabej dynamiki, ale da radę przyzwoicie jechać po autostradzie, więc dramatu nie ma. Chociaż w planach jest zagranie wirusa, kiedy będzie trochę czasu. Dodałem też pierwszą "modyfikację", czyli bezprzewodowe Android Auto, poprzez dołożenie AAWireless. Czyli wsiadamy do auta, telefon zostaje w kieszeni, albo ląduje w ładowarce, a mapa z Google działa. Tak powinno być w każdym aucie.
Na razie to byłoby na tyle. Jeszcze raz witam i pozdrawiam.
Na forum wjeżdża nowy użyszkodnik z "nowym" autem.
Samochód Inignia B, silnik diesla D20DTR, 209 KM wyprodukowany tuż przed ekologicznym wyrugowaniem motoru z gamy. Napęd AWD. Wersja (niemal) wszystkomająca. Dosyć długo szukałem takiego egzemplarza, ponieważ na Insignię byłem zdecydowany od ponad pół roku. Zależało mi na kombi, 2litrowym dieslu, fotelach AGR, braku zaślepek na przyciski przy dźwigni zmiany biegów, sprawdzonym egzemplarzu i znośnym przebiegu.
Jako bonus dostałem auto, jakbym sam się bawił w konfiguratorze, bo mocniejszy silnik z AWD, kombi bez panoramy i bez dopłaty do audio (w samochodzie słucham książek, podcastów lub umcyk umcyk, które wybitnego audio nie wymaga. Muzyki słucham w domu. W samochodzie wystarczy, że głośnik nie pierdzi.), czyli rzeczy zbędnych.
Przypadkiem trafiła się wersja Exclusive. Co ją różni od Innovation? Nie wiem. Na pewno emblemat na klapie bagażnika. Na pewno listwa progowa, z napisem EXCLUSIVE. W sumie dochodziłem tego dopiero po zakupie i wiem, że można było wybrać kolor auta z szerszej palety i inne wzory felg. Czy kolor "SATIN STEEL GREY METALLIC" oraz te felgi należały do tego rozszerzonego zbioru, nie mam pojęcia. Podobnie, jak nie wiem, czy dodatkowy pakiet dźwiękochłony, ambientowe oświetlenie albo dywaniki deluxe mają coś wspólnego z tą wersją.
W sumie, to bez znaczenia. Samochód służy do jeżdżenia i skoro ma wszystko, czego do szczęścia kierowcy potrzeba, nie ma sensu pompować się naklejkami.
Na razie samochód jeździ, skręca i hamuje, więc jest dobrze.
Jestem po pierwszych 15000 kilometrów i nie było niespodzianek. Nawet przyzwyczaiłem się do słabej dynamiki, ale da radę przyzwoicie jechać po autostradzie, więc dramatu nie ma. Chociaż w planach jest zagranie wirusa, kiedy będzie trochę czasu. Dodałem też pierwszą "modyfikację", czyli bezprzewodowe Android Auto, poprzez dołożenie AAWireless. Czyli wsiadamy do auta, telefon zostaje w kieszeni, albo ląduje w ładowarce, a mapa z Google działa. Tak powinno być w każdym aucie.
Na razie to byłoby na tyle. Jeszcze raz witam i pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 7 cze 2022, o 16:13 przez abderyta, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 584
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 31 razy
Re: Insignia B 2.0 biturbo AWD Exclusive
Nareszcie jakiś fajny silnik na forum, a nie tylko te oklepane 170km
Szerokości i niechaj wszelkie usterki omijają
Szerokości i niechaj wszelkie usterki omijają
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 6 cze 2022, o 00:02
- Auto: Insignia 2.0 209KM e
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Łomża
Re: Insignia B 2.0 biturbo AWD Exclusive
Pytanie, gdzie szukać info o tym silniku. Straszy się tu rozrządem w B20xxx? Nas dotyczy ten sam "problem"?
Poza tym silnik całkiem fajny. Jak ktoś nie lubi klekota, to lepiej okien nie otwierać, ale przecież jest klima, to po co. Z tym, że ja się z benzyny przesiadłem, to wiedziałem, że tak będzie.
Ciekawym też, czy poza silnikiem warto wirusować skrzynię biegów.
Ostatnio zmieniony 7 cze 2022, o 20:54 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin Forum.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin Forum.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8987
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Insignia B 2.0 biturbo AWD Exclusive
Prawie jak moja Jednak parę detali brakuje do pełni szczęścia
Gratki zakupu, niech służy
A wirelles w tym miejscu za bardzo nie pomaga jest na niego miejsce A tam pena można włożyć dodatkowo. Chyba że w tej nowszej jednostce nie ma już drugiego usb
Gratki zakupu, niech służy
A wirelles w tym miejscu za bardzo nie pomaga jest na niego miejsce A tam pena można włożyć dodatkowo. Chyba że w tej nowszej jednostce nie ma już drugiego usb
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 6 cze 2022, o 00:02
- Auto: Insignia 2.0 209KM e
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Łomża
Re: Insignia B 2.0 biturbo AWD Exclusive
Czego brakuje, z ciekawości zapytam? Osobiście mnie niczego, ale dobrze wiedzieć.
Co do AAWireless, to mam w schowku 2 USB, obok siebie, oba łączą z AA po kablu. Innych nie znalazłem, więc podpiąłem tam i wio. Ale za wszelkie sugestie będę wdzięczny.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8987
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Insignia B 2.0 biturbo AWD Exclusive
Tak na szybko to pakietów opc line i dodatkowo w mojej jeszcze mam fabryczny pakiet high gloss black czyli wersja fabrycznie bez chromu no i wisienka na torcie czyli fele 20tki
Tu zobaczysz moją, tylko ja mam My 2018 też exclusive.
viewtopic.php?f=53&t=8424&start=220#p254162
Tu zobaczysz moją, tylko ja mam My 2018 też exclusive.
viewtopic.php?f=53&t=8424&start=220#p254162
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 584
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 31 razy
Re: Insignia B 2.0 biturbo AWD Exclusive
Informacji szukać tutaj, na forum. Ten sam silnik mam np ja, mazmarcin. Rozrząd jest ten sam, co w B20dth, a więc jeśli masz na myśli rolkę to tak, nas też dotyczy
Co do czipsa silnika i skrzyni to mało osób to robi, w necie czytałem o dwu przypadkach, ze ktoś już wirusowal ten silnik.
A wersja wyposażenia to jakaś zagadka, ja mam innovation i w zasadzie te same bajery plus panorama
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 6 cze 2022, o 00:02
- Auto: Insignia 2.0 209KM e
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Łomża
Re: Insignia B 2.0 biturbo AWD Exclusive
Ładne autko. Chociaż myślę że OPC line to kwestia wyboru stylizacji, zupełnie jak schadow na chromy. Gdybym trafił 20" to dziś szukałbym 18" kół, więc dla mnie lepiej. Tym bardziej, że przed Oplem miałem auto sportowe, seryjnie wychodzące tylko na 20".
Ciekaw jestem bardziej, co poza lakierem ewentualnie i felgami było dostępne tylko dla Exclusive.
Ale nie aż tak ciekaw, żeby drążyć temat.
Dodano po 8 minutach 25 sekundach:
Co do wirusa, to się nie orientowałem jeszcze, z góry założyłem, że tak stary silnik musi mieć opcję. Właśnie rozypuję.
Co do wersji, to jest bazowo Innovation z dokupionymi opcjami -niby- niedostępnymi w tejże. Co to mogłoby być, to nie mam pojęcia. Panoramy nie chciałem i wybierałem auto bez zupełnie świadomie.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8987
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Insignia B 2.0 biturbo AWD Exclusive
Tak to była tylko opcja ten exclusive i tylko parę rzeczy się różni takie pierdy z sieci:
https://www.auto-swiat.pl/testy/testy-n ... st/llf9xsv
Czips kosztuje tyle samo co do zwykłego B20 i robi to każdy .
https://www.auto-swiat.pl/testy/testy-n ... st/llf9xsv
Czips kosztuje tyle samo co do zwykłego B20 i robi to każdy .
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2216
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 20 razy
Re: Insignia B 2.0 biturbo AWD Exclusive
Fajny samochód. Szerokości i bezawaryjności. Co do kół... naprawde mialem początkowo ten sam dylemat, bardzo mocno chcialem zamieniać 20" na 18", teraz bym tego żałował, różnica jest nieznaczna, ale wygląd... sam oceń
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 6 cze 2022, o 00:02
- Auto: Insignia 2.0 209KM e
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Łomża
Re: Insignia B 2.0 biturbo AWD Exclusive
Wygląd wyglądem. Gdybym większość czasu miał podziwiać auto z zewnątrz, to kupiłbym Gulię. Ja 99% czasu, jaki spędzam z autem poświęcam przemieszczaniu się, dlatego stawiam na wygodę.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 6 cze 2022, o 00:02
- Auto: Insignia 2.0 209KM e
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Łomża
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8987
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Insignia B 2.0 biturbo AWD Exclusive
No masz rację, szkoda że nie ma wersji kombi albo lepiej takiej modnej jak teraz te shooting brake
To by było na czym oko zawiesić.
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2216
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 20 razy
Re: Insignia B 2.0 biturbo AWD Exclusive
Wtedy linia dachu moim zdaniem leciałaby tak, jak leci teraz z tyłu listwa chromowa w dół. Albo coś w ten deseń.
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 12 kwie 2022, o 09:18
- Auto: Opel Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Radzyny
Re: Insignia B 2.0 biturbo AWD Exclusive
Witam,
Mam bardzo zbliżoną wersję ( jedynie wersja z silnikiem 170km ale tez AWD ) w środku pakiet opc line , niestety poprzedni właściciel nie zdecydował się na pakiet opc zewnętrzny. A przechodząc do sedna pytanie do Ciebie jaki i do wszystkich forumowiczów - gdzie zdobyć tylny zderzak z "nakładkami wydechów" jak u Ciebie na 1 zdjęciu bo też widzę żę nie masz pakietu opc zewnętrznego, u mnie czarny plastik i do wersji jaki i wyposażenia wygląd to biednie...
Mam bardzo zbliżoną wersję ( jedynie wersja z silnikiem 170km ale tez AWD ) w środku pakiet opc line , niestety poprzedni właściciel nie zdecydował się na pakiet opc zewnętrzny. A przechodząc do sedna pytanie do Ciebie jaki i do wszystkich forumowiczów - gdzie zdobyć tylny zderzak z "nakładkami wydechów" jak u Ciebie na 1 zdjęciu bo też widzę żę nie masz pakietu opc zewnętrznego, u mnie czarny plastik i do wersji jaki i wyposażenia wygląd to biednie...
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 12 kwie 2022, o 09:18
- Auto: Opel Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Radzyny
Re: Insignia B 2.0 biturbo AWD Exclusive
Właściwie nie potrzebuje kompletnego zderzaka - bardziej chodzi mi o nakładkę. Ktoś coś ?