--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
GSI
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2263
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8535
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 201 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: GSI
A weź... Marchewka musi być w planach bo inaczej byłoby nudno . A wjazd ja mam odśnieżany i ubijany Insignią. Do tego ona jest. Do tego jest
Radio 357 :)
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: GSI
Jaki przebieg?
Czy przed wymianą jakieś negatywne wrażenia - ze skrzyni i/lub z Twinstera?
Jak po zmianie? Czy odczuwasz jakąś różnicę? Czy przy okazji wymiany oleju nie kombinowali niczego z aktualizacją softu tych elementów?
M.
Czy przed wymianą jakieś negatywne wrażenia - ze skrzyni i/lub z Twinstera?
Jak po zmianie? Czy odczuwasz jakąś różnicę? Czy przy okazji wymiany oleju nie kombinowali niczego z aktualizacją softu tych elementów?
M.
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2263
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: GSI
A dlaczego wymiana oleju bez filtra oleju?
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
- fuli
- Użytkownik
- Posty: 281
- Rejestracja: 11 lis 2014, o 21:50
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Polska
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: GSI
Bo wymieniam filtr z olejem co 15/20 tysięcy, w połowie mniej więcej tego interwału wymieniam tylko olej
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: GSI
Chyba dobrze wlali do Twinstera
Do sprzęgiełek mniejsza objętość oleju 93160548. To jest to samo co zalecany w USA GM # 88901975.
Do przekładni zębatej większa objętość oleju 93165388 - kod produktu 1684243180. A to z kolei jest to samo co GM # 88862624.
M.
Do sprzęgiełek mniejsza objętość oleju 93160548. To jest to samo co zalecany w USA GM # 88901975.
Do przekładni zębatej większa objętość oleju 93165388 - kod produktu 1684243180. A to z kolei jest to samo co GM # 88862624.
M.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- fuli
- Użytkownik
- Posty: 281
- Rejestracja: 11 lis 2014, o 21:50
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Polska
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: GSI
Przejechałem 50km póki co. Oczywiście jest ciszej, płynniej i lepiej a tak na serio to bez zmian
Update:
W zasadzie to chyba skrzynia chodzi ultra gładko w każdej sytuacji. O ile przy wolnej jeździe bez zmian, tak przy agresywnej na sporcie, chodziła wcześniej bardziej wyczuwalnie, nawet jakieś sporadyczne szarpnięcia się pojawiały, rzadko co prawda i na sporcie, ale zdarzały się, a teraz nic dalej gladko, ale ładnie wszystko zapina.
Próbowałem zbijać biegi, wbijać wyższe, redukować bez kickboostera, z kickiem, różnie i ani razu mi dziad nie szarpnął na sporcie to może jednak coś to dało, ale to tylko 100km przejechane. Pojeżdżę więcej zwłaszcza autostradami to będę wiedział też więcej na razie tyle.
Takie moje krótkie podsumowanie.
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
Update:
W zasadzie to chyba skrzynia chodzi ultra gładko w każdej sytuacji. O ile przy wolnej jeździe bez zmian, tak przy agresywnej na sporcie, chodziła wcześniej bardziej wyczuwalnie, nawet jakieś sporadyczne szarpnięcia się pojawiały, rzadko co prawda i na sporcie, ale zdarzały się, a teraz nic dalej gladko, ale ładnie wszystko zapina.
Próbowałem zbijać biegi, wbijać wyższe, redukować bez kickboostera, z kickiem, różnie i ani razu mi dziad nie szarpnął na sporcie to może jednak coś to dało, ale to tylko 100km przejechane. Pojeżdżę więcej zwłaszcza autostradami to będę wiedział też więcej na razie tyle.
Takie moje krótkie podsumowanie.
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka