--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Citek
Użytkownik
Posty: 248
Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
Auto: Opel Insignia ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Lublin
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: Citek » 25 kwie 2023, o 18:15

Nie mam. Mówił coś o kalibracji jakiegoś kąta skrętu czy co tam.

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8987
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: mazmarcin » 25 kwie 2023, o 18:17

Normalnie musi Ci ustawić geometrię. Naciąga Cię.

Awatar użytkownika
Citek
Użytkownik
Posty: 248
Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
Auto: Opel Insignia ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Lublin
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: Citek » 25 kwie 2023, o 18:37

Najgorzej, że nikt mi nie chce polecić żadnego zakładu z mojego miasta w którym zrobiliby to raz a dobrze. 350zł też wydaje mi się kwotą przesadzoną.

Awatar użytkownika
Pro
Klubowicz
Posty: 584
Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
Auto: Insignia B ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wrocław
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 31 razy

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: Pro » 25 kwie 2023, o 18:46

Tak jak pisze Marcin, naciąga. Jak może korygować, jak to czysta mechanika? Jeszcze przy asystencie pasa bym był w stanie w to uwierzyć, ale wtedy wspomaganie jest elektryczne.
Z drugiej strony jak ogarniają te maszynkę 3d to może poradzą sobie. Ewentualnie zapytałbym o gwarancję wykonania usługi.

Awatar użytkownika
Citek
Użytkownik
Posty: 248
Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
Auto: Opel Insignia ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Lublin
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: Citek » 25 kwie 2023, o 21:03

A to nie wszystkie Insignie mają elektryczne wspomaganie? Hmm

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8987
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: mazmarcin » 25 kwie 2023, o 21:27

Zobacz czy masz zbiorniczek z płynem.

Awatar użytkownika
k.olix
Klubowicz
Posty: 877
Rejestracja: 21 paź 2014, o 20:49
Auto: Insignia 2.0 160PS
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Kraków
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: k.olix » 25 kwie 2023, o 21:39

Od 2011 albo 2012 mają elektryczne.
Krzysztof

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8486
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 197 razy
Otrzymał  piwo: 102 razy
Kontakt:

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: dokia » 25 kwie 2023, o 22:00

Przedlifty miały ten wodny, hydro... Ja w starej miałam zbiorniczek 🤗 2011
Radio 357 :)

Awatar użytkownika
alehandro`
Użytkownik
Posty: 835
Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
Auto: Insignia B
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Miasto: Bratoszewice
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: alehandro` » 25 kwie 2023, o 22:27

350 to nie jest mało, ale jeśli to "nowy" warsztat to być może pokażą jakąś nową sztuczkę.
Nie łupnąłeś w jakąś dziurę ostatnio?
"...everything is important..."

Obrazek

Awatar użytkownika
Citek
Użytkownik
Posty: 248
Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
Auto: Opel Insignia ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Lublin
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: Citek » 26 kwie 2023, o 06:07

Ja skrzywioną kierownicę i ściąganie w prawo mam od dawien dawna. Zrobiłem jedno podejście do naprawy tego to mi serwis najpierw trochę kierownicę wyprostował a po tym jak się wróciłem na poprawkę- ustawili tak, że jest jeszcze gorzej.

No cóż, to może poszukam jakiegoś innego serwisu bo jednak jechać w trasę 3 000km i ,,walczyć" z kierownicą to mi się nie uśmiecha...

xul
Klubowicz
Posty: 1876
Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
Auto: Insignia OPC
Kod silnika: A28NER
Rok produkcji: 2013
Miasto: Katowice (okolice)
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 71 razy

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: xul » 26 kwie 2023, o 06:14

k.olix pisze:
25 kwie 2023, o 21:39
Od 2011 albo 2012 mają elektryczne.
Nie do końca, u mnie w polifcie jest elektro-hydrauliczne, czy jakoś tak. Na 100% mam zbiorniczek na płyn.

Awatar użytkownika
Pro
Klubowicz
Posty: 584
Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
Auto: Insignia B ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wrocław
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 31 razy

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: Pro » 26 kwie 2023, o 06:48

Jeśli masz elektryczne wspomaganie, to może faktycznie problem jest w odpowiednim skalibrowaniu
Ja próbowałbym się z nimi umówić na zasadzie, że jak naprawia to płacisz. Oczywiście jadą testowa przed i po usłudze i wtedy kasa. Jeśli są pewni swoich umiejętności, to się powinni zgodzić

Awatar użytkownika
Citek
Użytkownik
Posty: 248
Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
Auto: Opel Insignia ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Lublin
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: Citek » 26 kwie 2023, o 07:27

Coś właśnie o tym mówił, że kilka razy musieli już coś robić również pod kompem w przypadku nowych aut. Ale jak to powiedział on jest osobą starszej daty i do kompa to musi mieć drugiego współpracownika bo on tylko mechanicznie wszystko poustawia a w komputery się nie pcha. Spróbuję dzisiaj jeszcze poszukać jakiegoś innego zakładu chociażby dla porownania ceny. Chciałbym już to mieć za sobą.

Astrix
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: 11 maja 2019, o 13:58
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTJ
Rok produkcji: 2010
Miasto: Konin

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: Astrix » 27 kwie 2023, o 04:38

Wspomaganie masz na pewno elektryczne, a to że po ustawieniu chcą wyuczyć czujnik kąta skrętu to bardzo dobrze.

Awatar użytkownika
Citek
Użytkownik
Posty: 248
Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
Auto: Opel Insignia ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Lublin
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: Citek » 29 kwie 2023, o 14:06

Pojechałem w końcu w inne miejsce. Opinie ma bardzo dobre. Bosch service w Lublinie.
Geometria ustawiona, w zasadzie nie było dużo do roboty ale z pół godziny zeszło.
Kierownica już prawie prosta, niestety auto nadal trochę ściąga w prawo. Tak jakby mniej ale nadal.

Nie mam już do tego siły.

Natomiast to już kolejna osoba która twierdzi, że dobrze byłoby podpiąć kompa i skalibrować czujnik kąta skrętu kierownicy.
Pod koniec maja mam termin na serwis olejowy+ naprawa klimy to poproszę o to mojego znajomego.

rsz_1682773337977.jpg
rsz_1682773122640.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
alehandro`
Użytkownik
Posty: 835
Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
Auto: Insignia B
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Miasto: Bratoszewice
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: alehandro` » 29 kwie 2023, o 21:34

Przy tym układzie zostaje już chyba tylko czujnik kąta skrętu...
Domyślam się, że koła są równo zużyte(?).

Pozostaje trzymać kciuki bo domyślam się jaka taka walka może wyglądać.... jeździć obserwować...
"...everything is important..."

Obrazek

Awatar użytkownika
Citek
Użytkownik
Posty: 248
Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
Auto: Opel Insignia ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Lublin
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: Citek » 30 kwie 2023, o 08:46

Na nowych oponach zimowych i innych felgach było dokładnie to samo także kwestia kół została wykluczona.

Jade dzisiaj za miasto, będzie chwila żeby zobaczyć jak to z tym ściąganiem obecnie.

Awatar użytkownika
alehandro`
Użytkownik
Posty: 835
Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
Auto: Insignia B
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Miasto: Bratoszewice
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: alehandro` » 5 maja 2023, o 08:34

Daj znać. Mega irytujący temat. Najgorsze to, że co nie zrobisz to...
"...everything is important..."

Obrazek

xul
Klubowicz
Posty: 1876
Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
Auto: Insignia OPC
Kod silnika: A28NER
Rok produkcji: 2013
Miasto: Katowice (okolice)
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 71 razy

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: xul » 5 maja 2023, o 09:06

Sprawdź sprężyny od amorków. W VC też miałem problemy ze ściąganiem, okazało się, że odpadło pół zwoju ze sprężyny od dołu. Na pierwszy rzut oka nic nie było widać, nawet żeby auto krzywo stało - szczególnie jak się nie ma miary w oku.

Awatar użytkownika
Citek
Użytkownik
Posty: 248
Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
Auto: Opel Insignia ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Lublin
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: Citek » 5 maja 2023, o 11:01

Auto ściąga mi od kilkunastu miesięcy- w międzyczasie była walka ze stukającymi amorami także sprężyny można wykluczyć ; )
Pod koniec maja mam serwis olejowo-filtrowo-klimatyzacyjny to zlecę przejrzenie układu hamulcowego (może coś trzyma) plus uprę się aby podpięli kompa i sprawdzili kalibrację tego czujnika kąta skrętu kierownicy, może to coś da...

Aktualnie nie jest to duże ściąganie ale jestem już na to tak wyczulony, że jadąc autem cały czas skupiam się tylko na tym.
To samo było jak mi amor popukiwał- słyszałem tylko i wyłącznie ten stukot.
Nie powiem, irytujące w ciul.

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Auta forumowiczów”