--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
-
- Klubowicz
- Posty: 1876
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Coś na ten temat wiem, w VC bardzo długo szukałem skrzypienia i dopiero przez przypadek udało się znaleźć winowajcę.
PS.: Przód też wymieniałeś (u mnie przednia była winna), z tego co kojarzę, to "stukające" są tylne.
PS.: Przód też wymieniałeś (u mnie przednia była winna), z tego co kojarzę, to "stukające" są tylne.
- wojto
- Użytkownik
- Posty: 138
- Rejestracja: 18 maja 2021, o 21:34
- Auto: opel
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: podlaskie
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Hamulce możesz sam sprawdzić, podnieś auto na lewarku i zakręć kołem
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Aktualizacja z pola walki:
Problem zażegnany.
Umówiłem się na sobotę na wyważenie opon bo trzepało lekko kierownicą przy wyższych prędkościach a przy okazji poprosiłem o zamianę miejscami opon na przodzie.
I co?
Problem rozwiązany, auto jedzie prościutko, nie ściąga.
Zanim ogłosiłem wiktorię to jeździłem 3 dni i obserwowałem zachowanie auta- mogę teraz z czystym sumieniem powiedzieć, że problem rozwiązany.
Zachodzę tylko w głowę jakim cudem na zimowych kołach ściągało identycznie w prawo.
Najlepiej wydana stówka w ostatnim czasie
Problem zażegnany.
Umówiłem się na sobotę na wyważenie opon bo trzepało lekko kierownicą przy wyższych prędkościach a przy okazji poprosiłem o zamianę miejscami opon na przodzie.
I co?
Problem rozwiązany, auto jedzie prościutko, nie ściąga.
Zanim ogłosiłem wiktorię to jeździłem 3 dni i obserwowałem zachowanie auta- mogę teraz z czystym sumieniem powiedzieć, że problem rozwiązany.
Zachodzę tylko w głowę jakim cudem na zimowych kołach ściągało identycznie w prawo.
Najlepiej wydana stówka w ostatnim czasie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Hmm, jakoś półtora roku
Już nawet nie chcę o tym myśleć, na kolejny sezon letni (jeżeli do tego czasu nie zmienię auta) koniecznie wpadają nowe opony a i może o felgach pomyślę również nowych.
Ale to się jeszcze zobaczy.
Za tydzień serwis olejowo-filtrowy plus naprawa klimy. Będzie auto zrobione na tip top.
Już nawet nie chcę o tym myśleć, na kolejny sezon letni (jeżeli do tego czasu nie zmienię auta) koniecznie wpadają nowe opony a i może o felgach pomyślę również nowych.
Ale to się jeszcze zobaczy.
Za tydzień serwis olejowo-filtrowy plus naprawa klimy. Będzie auto zrobione na tip top.
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Ja pinguje.
Graty, że ogarnąłeś, ale tyle czasu.... można po takim czasie się spodziewać przekoszenia na ramie, a nie prolemu z kołem
Niemniej fajnie, że tematy dosłownie i w przenośni wyprostowane.
Graty, że ogarnąłeś, ale tyle czasu.... można po takim czasie się spodziewać przekoszenia na ramie, a nie prolemu z kołem
Niemniej fajnie, że tematy dosłownie i w przenośni wyprostowane.
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
W nagrodę, za uporanie się z problemem kupiłem takie oto specyfiki.
Zobaczymy jak się sprawdzają w praktyce.
Zobaczymy jak się sprawdzają w praktyce.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2216
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 20 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Jak będziesz układał GT to daj znać... fajne zajęcie na "odmóżdżenie"
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Z układaniem poczekam na jesień, teraz nie ma zbytnio czasu
Chciałbym Lamborghini Siana złożyć ale cena spora.
Chciałbym Lamborghini Siana złożyć ale cena spora.
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2216
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 20 razy
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Fakt że 1,5k na klocki ciężko w budżecie domowym uzasadnić....
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Nadszedł czas, że mogę zaprezentować Wam moje TT w pełnej krasie.
W aucie dokonano wszystkich mini modyfikacji które sobie zaplanowałem na ten sezon.
Auto jest dopieszczone jak na taką zabawkę przystało.
W zeszłym tygodniu miejsce miała sesja zdjęciową którą zamówiłem u fotografa trudniącego się fotografią motoryzacyjną. Mam też kilka zdjęć na którym jesteśmy z synem ale oszczędze Wam : P
W aucie dokonano wszystkich mini modyfikacji które sobie zaplanowałem na ten sezon.
Auto jest dopieszczone jak na taką zabawkę przystało.
W zeszłym tygodniu miejsce miała sesja zdjęciową którą zamówiłem u fotografa trudniącego się fotografią motoryzacyjną. Mam też kilka zdjęć na którym jesteśmy z synem ale oszczędze Wam : P
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8486
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
O... I to jest auto... A nie jakiś opel
Radio 357 :)
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Kurcze... przesniosłem się w czasy plakatów na ścianch
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Właśnie odebrałem auto po corocznym serwisie filtrowo-olejowym.
Z gorszych rzeczy to okazało się, że poci się chłodnica wody i przed wyjazdem wakacyjnym trzeba to zrobić.
Trudno, wziąłem to na klatę i bez odwlekania dałem zielone światło na zakup nowej i wymianę.
Koszt chłodnicy 700zł + robocizna.
Przejrzany został układ klimatyzacji, napełniono dla pewności czynnik, przejrzano wszystkie rurki, sprawdzali temp przy kartkach wentylacyjnych, na wężach wewnątrz i okazało się, że wszystko jest jak najbardziej ok.
Z portfelem lżejszym o 1600zł udałem się na myjnię bo auto przez 3 dni postoju pod warsztatem przybrało żółtą barwę (chyba sezon na pylenie sosny).
Z gorszych rzeczy to okazało się, że poci się chłodnica wody i przed wyjazdem wakacyjnym trzeba to zrobić.
Trudno, wziąłem to na klatę i bez odwlekania dałem zielone światło na zakup nowej i wymianę.
Koszt chłodnicy 700zł + robocizna.
Przejrzany został układ klimatyzacji, napełniono dla pewności czynnik, przejrzano wszystkie rurki, sprawdzali temp przy kartkach wentylacyjnych, na wężach wewnątrz i okazało się, że wszystko jest jak najbardziej ok.
Z portfelem lżejszym o 1600zł udałem się na myjnię bo auto przez 3 dni postoju pod warsztatem przybrało żółtą barwę (chyba sezon na pylenie sosny).
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Nie zamarznie teraz?
Chłodnica tania nie jest, ale to nie stukający łącznik... lepiej nie odwlekać
Chłodnica tania nie jest, ale to nie stukający łącznik... lepiej nie odwlekać
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Nie widać tego na zdjęciu ale z tyłu w kilku miejscach chłodnica miała zaschnięty różowy płyn co oznaczało początek jej końca. Szykuje się trasa kilku tyś km także nie ma co ryzykować.
Przy kratkach ponoć zmierzyli temp -1℃ a gdzieś wewnątrz układu ok. -40℃
Przy kratkach ponoć zmierzyli temp -1℃ a gdzieś wewnątrz układu ok. -40℃
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8486
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
A jak poznać, że z chłodnicą coś nie tak? Tak "na oko"?
Radio 357 :)
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek
Puszcza płyn chłodniczy. Ja miałem płyn koloru różowego i przez małą dziurkę już wyciekał i cześć chłodnicy miała różowy nalot jako pozostałości po płynie.
W zaawansowanym stanie rozkładu chłodnicy zobaczysz to po plamie pod autem. U mnie kapało bardzo delikatnie i teraz wiem skąd ta mała plamka która od kilku miesięcy nie chciała zniknąć w moim garażu.
W zaawansowanym stanie rozkładu chłodnicy zobaczysz to po plamie pod autem. U mnie kapało bardzo delikatnie i teraz wiem skąd ta mała plamka która od kilku miesięcy nie chciała zniknąć w moim garażu.