--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
wojto
Użytkownik
Posty: 138
Rejestracja: 18 maja 2021, o 21:34
Auto: opel
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2014
Miasto: podlaskie
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: wojto » 23 paź 2023, o 20:23

Gratulacje, sam też myślę nad zmianą insi na właśnie taką Skodę. Czy ten silnik nie jest za "mały" do tego auta ?

Awatar użytkownika
Citek
Użytkownik
Posty: 248
Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
Auto: Opel Insignia ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Lublin
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: Citek » 23 paź 2023, o 20:38

Absolutnie nie. Za mały to on jest ale do Kodjaka gdzie występuje jako podstawowy. W dość lekkiej Octavii sprawdza się znakomicie.
Nie ma oczywiście takiej elastyczności jak 200 konny diesel ale jeździ mimo to więcej niż przyzwoicie. No i mega mało pali co jest zasługą odłączanych 2 cylindrów.

Po gwarancji można go lekko podkręcić i już pytałem się u tunera który robił mi Insignię a wcześniej Signuma- w zasięgu jest bezpieczne 180koni także jak komuś seria za słaba to śmiało można podkręcać. Ja póki co nie widzę takiej potrzeby :-)

Wooca$h
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 18 paź 2021, o 09:12
Auto: Opel Insignia A 1.4T
Kod silnika: A14NET
Rok produkcji: 2014
Miasto: Warszawa

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: Wooca$h » 24 paź 2023, o 09:24

Gratulacje samochodu. Jego największą wadą jest skrzynia manualna, ale niech cieszy i się sprawuje.
Ja poszedłem też w stajnie VAG, ale z kołami olimpijskimi.

Szybko wyszło, że Opel to jednak Opel :)

Awatar użytkownika
Citek
Użytkownik
Posty: 248
Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
Auto: Opel Insignia ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Lublin
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: Citek » 24 paź 2023, o 10:36

Co do skrzyni zdaję sobie sprawę z jej bolączek, natomiast nie jest to skrzynia awaryjna.

Widzisz, a mi wyszło, że Opel to TYLKO Opel :-)
Niby jedno słowo a zmienia znaczenie całej wypowiedzi ; )

Wooca$h
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 18 paź 2021, o 09:12
Auto: Opel Insignia A 1.4T
Kod silnika: A14NET
Rok produkcji: 2014
Miasto: Warszawa

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: Wooca$h » 24 paź 2023, o 13:58

Citek pisze:
24 paź 2023, o 10:36
Widzisz, a mi wyszło, że Opel to TYLKO Opel :-)
Niby jedno słowo a zmienia znaczenie całej wypowiedzi ; )
O to samo mi chodziło, ale inaczej napisane :lol:
Ja to się upajam w trasach faktem, że Audi w każdej wersji A6 od roku 2012 bodajże, wprowadziło podwójne klejone szyby (wszystkie), co daje absolutną ciszę w aucie ... żaden inny gadżet nie cieszy tak bardzo :lol:

Awatar użytkownika
alehandro`
Użytkownik
Posty: 835
Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
Auto: Insignia B
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Miasto: Bratoszewice
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: alehandro` » 25 paź 2023, o 09:12

wojto pisze:
23 paź 2023, o 20:23
Gratulacje, sam też myślę nad zmianą insi na właśnie taką Skodę. Czy ten silnik nie jest za "mały" do tego auta ?
Silnik jest warty uwagi i pozytywnie zaskakuje zarówno zachowaniem jak i spalaniem.
jw. - nie jest to 200 konny diesel, ale zdecydowanie stanowi ciekawą opcję dla auta wielkości octavii (do Kodiqua czy superba to jednak już może się spocić)

Ważne, że jest to też jednostka dopracowana i mechanicznie ciężko znaleźć słabe strony. Dodatkowo w koncernie VAG ciężko go w jakimś aucie na jakimś etapie nie spotkać.
"...everything is important..."

Obrazek

Awatar użytkownika
Gawelsonnn
Klubowicz
Posty: 247
Rejestracja: 6 lis 2021, o 17:42
Auto: Insignia B
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Miasto: Psary
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: Gawelsonnn » 3 lis 2023, o 09:17

Mam ten silnik w rodzinie ale w Karoq. Jeśli chcesz się nią dłużej pobujać to polecam Ci wyłączyć tryb jazdy na dwóch cylindrach ;) niestety narusza to gwarancję ale oszczędzi Ci późniejszych problemów

Awatar użytkownika
Citek
Użytkownik
Posty: 248
Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
Auto: Opel Insignia ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Lublin
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: Citek » 3 lis 2023, o 21:34

O jakich problemach mówisz? Nie słyszałem złego słowa o ACT. Ponadto gwarancji naruszać nie warto, wszystko działa jak trzeba, ludzie na forum nie narzekają na ACT, spalanie dzięki temu jest mniejsze także nie widzę sensu :) No i ja nie jeżdżę autami dłużej niż 2-3 lata także tym bardziej nie widzę powodu by coś z tym robić.

A tak na marginesie to odwiedziłem ASO celem zmiany felg i opon na zimę.
Zauważycie również mój pierwszy mod czyli atrapovic :-)
rsz_img_20231031_195419.jpg
No i coś o co mi chodziło: duży, ustawmy bagażnik czyli coś czego Insignia nie miała. 4 opony '18 i 2 felgi '18 jak widać weszły na luzie :)
rsz_1img_20231031_163204.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8986
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: mazmarcin » 3 lis 2023, o 21:48

Ten wydech co dokładnie Twój styl :lol:

Awatar użytkownika
Gawelsonnn
Klubowicz
Posty: 247
Rejestracja: 6 lis 2021, o 17:42
Auto: Insignia B
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Miasto: Psary
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: Gawelsonnn » 4 lis 2023, o 11:38

W Karoq moich rodziców podczas jazdy w trybie dwu cylindrowym całe auto wpada w dziwne wibracje czego oczywiście na początku nie było. Jak pojechałem z tym do ASO to jedyne co zrobili to zaktualizowali sterownik. Aktualnie ma 15 tysięcy przebiegu i w lutym kończy się gwarancja dlatego od razu wtedy jadę jej to wyłączyć. Oszczędność w spalaniu w porównaniu do ewentualnych kosztów naprawy tego układu czy nawet silnika nie jest tego warta. Tym bardziej, że moi rodzice planują się z tym autem związać na dłużej, tak im się spodobała

Awatar użytkownika
Citek
Użytkownik
Posty: 248
Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
Auto: Opel Insignia ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Lublin
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: Citek » 4 lis 2023, o 12:49

U mnie wibracji brak, przebieg 40k. Nie słyszałem o powszechnych problemach z silnikiem spowodowanych systemem ACT także nie ma co wyolbrzymiać.
Widziałem egzemplarze które mają grubo ponad 200k przebiegu i nic się z silnikiem nie dzieje także jeżeli po aktualizacji sterownika wibracje ustały to nadal nie widzę powodu by usuwać coś co działa ; ) Chyba, że wibracje pozostały to ok, wyłączyć i zapomnieć. Ja tam zostawiam, został ponad rok gwarancji więc jeżdżę na 2 cylindrach ;)

Awatar użytkownika
Gawelsonnn
Klubowicz
Posty: 247
Rejestracja: 6 lis 2021, o 17:42
Auto: Insignia B
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Miasto: Psary
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: Gawelsonnn » 5 lis 2023, o 08:21

Nic niestety ta aktualizacja nie dała..

Awatar użytkownika
Citek
Użytkownik
Posty: 248
Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
Auto: Opel Insignia ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Lublin
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: Citek » 1 kwie 2024, o 22:00

Pół roku za nami.
Jedna wizyta w ASO na aktualizację tabletu bo potrafił świrować.
A tak to spokój.
Śmiało już mogę powiedzieć, że to był bardzo dobry wybór.
Kilka dni temu zaliczyliśmy małą sesję zdjęciową co by pamiątka na przyszłość była bo różne opcje chodzą po głowie, w tym zmiana na drapieżnego kocura.

A, kilkanaście dni temu spotkałem aktualnego właściciela mojej byłej Insignii- uciekać nie musiałem, człowiek bardzo zadowolony z zakupu. :)
24.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Zbyszek01
Klubowicz
Posty: 3060
Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
Auto: Jag XE 2,0D ,MY2020
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2019
Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=1580&start=280
Miasto: DZA
Postawił piwo: 21 razy
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: Zbyszek01 » 2 kwie 2024, o 08:14

Puma czy jaguar?
Insignia MY2012

Awatar użytkownika
alehandro`
Użytkownik
Posty: 835
Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
Auto: Insignia B
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2018
Miasto: Bratoszewice
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: alehandro` » 2 kwie 2024, o 08:28

Octavia to bardzo przyzwoite auto. Jedyny "słaby" punkt to te felgi. Nie wiem kto je w Skodzie rysował :|

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1613
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 29 razy

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: wassermann » 2 kwie 2024, o 17:06

Hmmm, mi w Skodach nie pasują proporcje. Zarówno w Octavii IV jak i w Superbie III. Mają za duże nadwozia - Octavia za duży i za szeroki tyłek w stosunku do rozmieszczenia tylnych kół, a Superb jest za długi w stosunku do szerokości. O ile w wersjach maksymalnie usportowionych da się to optycznie zniwelować, to w standardzie jakoś razi... Ja wiem, że bagażnik pomieści tyle, ile bym chętnie wykorzystał, no ale wizualnie lubię popatrzeć na proporcje Insignii.

Podglądam informacje o nowym Superbie IV gen. i niestety widzę, że to się jeszcze pogorszy - ma być 5 cm dłuższy od poprzednika, ale węższy o 1.5 cm, natomiast o 1 cm wyższy. Ech... Bo tak myślę powoli nad następcą, a to będzie bolesny rozwód.

M.

Awatar użytkownika
Citek
Użytkownik
Posty: 248
Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
Auto: Opel Insignia ST
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto: Lublin
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: Citek » 4 kwie 2024, o 20:29

alehandro` pisze:
2 kwie 2024, o 08:28
Octavia to bardzo przyzwoite auto. Jedyny "słaby" punkt to te felgi. Nie wiem kto je w Skodzie rysował :|
Hah, a ja tych felg specjalnie szukałem bo mi się mega podobają.
Ba, aktualnie doradzam ojcu zakup tego wzoru do jego Karoqa bo szuka na lato.

@Zybszek01

Jaguar.
Model XF z 2018 roku.
2.0T 4x4 w automacie.
Znajomy będzie sprzedawał po przebiegu 90k także korci.
A średnie spalanie niższe niż w mojej byłej Insignii :D

Awatar użytkownika
Zbyszek01
Klubowicz
Posty: 3060
Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
Auto: Jag XE 2,0D ,MY2020
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2019
Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=1580&start=280
Miasto: DZA
Postawił piwo: 21 razy
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: Phantom Grey Insignia A Lift OPC-Line by Citek

Post autor: Zbyszek01 » 5 kwie 2024, o 07:27

Jak wymiana oleju tak jak serwis zaleca to posłuchaj rozrządu.
Moja córka też ma tylko z rocznika 21 ;D
Będziesz zadowolony :D
Insignia MY2012

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Auta forumowiczów”