--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Iśka w dieslu by Krzychu99
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 122 razy
Re: Iśka w dieslu by Krzychu99
U mnie ani w tym ani w zeszłym roku nie robili analizy spalin
Swoją drogą - w BiTurbo to w którą rurę wsadzają sondę - prawą czy lewą?
Swoją drogą - w BiTurbo to w którą rurę wsadzają sondę - prawą czy lewą?
Pozdrawiam, Michał
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
- as pik
- Użytkownik
- Posty: 672
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Śląsk
- Postawił piwo: 22 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Iśka w dieslu by Krzychu99
Wszystko to kwestia diagnosty.
Aktualnie nie jest obowiązkowe.
To ma się zmienić... ;)https://www.bankier.pl/moto/rzad-bierze ... zdow-2522/
Mechanicy zacierają ręce
Aktualnie nie jest obowiązkowe.
To ma się zmienić... ;)https://www.bankier.pl/moto/rzad-bierze ... zdow-2522/
Mechanicy zacierają ręce
-
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: 25 kwie 2017, o 13:58
- Auto: CHEVROLET ORLANDO
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Łódź
- Krzychu99
- Użytkownik
- Posty: 523
- Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
- Auto: Kura
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Bielsko-Biała
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 17 razy
Re: Iśka w dieslu by Krzychu99
213930km wymiana oleju po dotarciu nowego silnika. Wlany Motul 5w40 + filtr Mann. Jak dotąd nic niepokojącego się nie dzieje i mam nadzieję, że będzie tak jak najdłużej. A z drugiej strony ciągnie mnie do zakupu jakiejś dużej benzyny, ale muszę odgonić te nieekonomiczne myśli
-
- Klubowicz
- Posty: 1881
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Iśka w dieslu by Krzychu99
Zawsze są jeszcze duże diesle. Kumpel miał Tuarega 4.2TDI. Gadał, że całkiem przyjemne spalanie (chyba poniżej 10l) jak na masę i przyjemność z jazdy (800Nm robi swoje). Jak popatrzysz, że te współczesne diesle nie są takie trwałe jak kiedyś i ich eksploatacja trochę kosztuje, to czasami lepiej kupić większą, starszą konstrukcyjnie benzynę, lać paliwo (trochę częściej niż do diesla), wymieniać olej i się cieszyć jazdą, a nie martwić uszczelką smoka, turbiną, egr, dpf, ...
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9022
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 117 razy
Re: Iśka w dieslu by Krzychu99
Tylko jakiś wolny ssak bo tak to też wszystko na pokładzie co się może zje-bać.
- as pik
- Użytkownik
- Posty: 672
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Śląsk
- Postawił piwo: 22 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Iśka w dieslu by Krzychu99
ST220 - z ostatniego roku produkcji... Robisz dolot i wydech i masz z strojeniem 240 kunia
W cenie Insigni
W cenie Insigni
- Krzychu99
- Użytkownik
- Posty: 523
- Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
- Auto: Kura
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Bielsko-Biała
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 17 razy
Re: Iśka w dieslu by Krzychu99
Ostatnio choruje na Infiniti g37 coupe, ale to większość targane z USA. Dla mnie byłoby to auto idealne 300 koni, rwd, wygląda super, nadaje sie na trasę. Mechaniczne to nissan 370z, więc koszty utrzymania akceptowalne. Największy minus to stare roczniki 2010-2013 i pochodzenie USA. Podoba mi się BRZ/GT86, ale one nie nadają się na daily. Najmądrzejsze byłoby chyba e92 albo a5.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9022
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 117 razy
Re: Iśka w dieslu by Krzychu99
Ach te marzenia
Ja się przewiozłem RS6 z klientem i zachorowałem ale na obsługę auta to bym musiał w totka wygrać.
Mienił klocki przód - 8 koła
Ja się przewiozłem RS6 z klientem i zachorowałem ale na obsługę auta to bym musiał w totka wygrać.
Mienił klocki przód - 8 koła
- as pik
- Użytkownik
- Posty: 672
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Śląsk
- Postawił piwo: 22 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Iśka w dieslu by Krzychu99
Niestety VAG i siostry z ringami to ...złodziejska polityka cenowa pod względem części.
Patrz to : https://www.otomoto.pl/oferta/seat-leon ... f5632d4f3a
Krajówka
Patrz to : https://www.otomoto.pl/oferta/seat-leon ... f5632d4f3a
Krajówka
- Krzychu99
- Użytkownik
- Posty: 523
- Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
- Auto: Kura
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Bielsko-Biała
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 17 razy
Re: Iśka w dieslu by Krzychu99
Miałem plan na cupre r zanim kupiłem Insignie. I zrezygnowałem z niej, bo bałem się potencjalnych usterek w 2,0tsi(po czym kupiłem a20dth) I dalej uważam, że ten silnik przed 2013 rokiem to mina. No i chyba chciałbym rwd/awd. Ośka jest fajna z rolki, ale z tego już wyrosłem.
Marcin rs to inna liga kosztów. Ja to bym bardziej celował w 3,0t najlepiej 335 w e92 albo 3,2 wolnossace w a5.
Generalnie założenia są takie:
- zakup do 60k
- nie starsze od Insigni
- dające radość z jazdy, ale nadające się na daily
Marcin rs to inna liga kosztów. Ja to bym bardziej celował w 3,0t najlepiej 335 w e92 albo 3,2 wolnossace w a5.
Generalnie założenia są takie:
- zakup do 60k
- nie starsze od Insigni
- dające radość z jazdy, ale nadające się na daily
- Krzychu99
- Użytkownik
- Posty: 523
- Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
- Auto: Kura
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Bielsko-Biała
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 17 razy
Re: Iśka w dieslu by Krzychu99
Coś takiego w coupecie byłoby idealne. Poza tym, że sprzedaż Insigni w tym momencie byłaby totalną głupotą z punktu widzenia Excela. A z drugiej strony kiedy jak nie teraz się bawić.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9022
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 117 razy
Re: Iśka w dieslu by Krzychu99
Wiem.
ale frajda z jazdy nie do opisania przy tych osiągach
Jak bym robił tylko na to auto to by może jakoś się naskrobało
Średnie spalanie ma na poziomie 13-14 litrów jak normalnie jeździ.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9022
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 117 razy
Re: Iśka w dieslu by Krzychu99
Bo tam ciężko wykorzystać 100 % auta
Normalnie nie ma jak chyba że ciągle sprint ze świateł
I w zabudowanym po 4 sekundach po prawku
Normalnie nie ma jak chyba że ciągle sprint ze świateł
I w zabudowanym po 4 sekundach po prawku
- as pik
- Użytkownik
- Posty: 672
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Śląsk
- Postawił piwo: 22 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Iśka w dieslu by Krzychu99
2.3t w Saabie Aero... Ahhhh to był gad znajomy miał.
Ślimak co chwila na inspekcji ale... To był wóz.
Te dźwięki jak samolot.
Ślimak co chwila na inspekcji ale... To był wóz.
Te dźwięki jak samolot.
- Krzychu99
- Użytkownik
- Posty: 523
- Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
- Auto: Kura
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Bielsko-Biała
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 17 razy
Re: Iśka w dieslu by Krzychu99
Wersja Hot Aero 250km plus coś tam delikatnie podłubane. Z rolki killer jakich mało. Niestety skrzynia automatyczna i zawias nie nadążały za silnikiem. Spalanie to było minimum 15, przy deptaniu 2 z przodu lekko. No i awaryjność gdzie np przez zepsuty czujnik w wydechu auto wracało na lawecie Licząc z naprawami i paliwem 100km kosztowało jakieś 150zł, ale i tak było fajnie