--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
"Co jest ze mną nie tak?" - 2x Diesel (nawet 3)
- Lewel
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 18 kwie 2018, o 08:53
- Auto: BiTurbo ST lift
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: KRK
"Co jest ze mną nie tak?" - 2x Diesel (nawet 3)
Witam,
Jestem posiadaczem na chwilę obecną trzech sztuk hOpla:
-Zafira C 2.0 MY2013 DTH 165 @ ~190-200KM (jej tu chyba nie będę opisywał )
-Insignia Kombi FL MY2014 2.0 DTR BiTurbo 190 @ ~250KM Ze mną od niecałego roku -ZIELONA
Manual na ośce! Nie było łatwo znaleźć
Wyposażenie z grubsza:
-Krzesełka -> Lucy in the sky - czyli Lucyna w skaju +Grzanie + podst. elektryka + 2x podparcie udźca drobiowego
-Okno w dachu (Chryste ile to waży?!)
-Kółka 20 cali na lato (mudźińska felga = waga kategorii KFC)
-Multilink z dużym TV (900)
-Kamera cofania
-Tempomat z rejderem
-Czytanie znaków + asystent pasa
-oczywista oczywistość, czyli lustra i 4 szybki w prądzie
-Najwinkszy wyświetlacz w zegarach
-Tryb SPORT
-Eko off + program (dułbnięte kąty wtrysków, sterowanie doładowaniem oparte o sondę) + 2 stopniowy launch control
Co już popsułem/naprawiłem:
-2x Czujnik ciśnienia na listwie CR (wg. mnie dalej to ciśnienie skacze za bardzo na postoju)
-Wymiana Foteli (oryginalne były bez podparcia ud)
-Wymiana prawego manipulatora na kierownicy (na zdjęciach jeszcze stary)
-Rozrząd + pompa wody + olej + rolka i paski PK
-Klapy out
-uszczelka smoka (przezorny zawsze tego no)
Plany:
-Kupić felunek 19 cali i jeździć na nim cały rok
(obecnie mam zestaw 20 lato + 17 stal zima FUJ!)
-dograć funkcje temp oleju do zegarów
-Insignia Kombi MY2012 2.0 DTH 160 @ ~190-200KM U mnie od niecałych 3 lat -SREBRNA
Wyposażenie :
-Fotele szmacianki ale z podparciem udek+ grzanie + podstawowa elektryka
-Pełny OPCline na zewnątrz i wewnątrz (wszystko ciorne w środku)
-Navi 800DVD
-Felunek 18 OPCline
-Czytanie znaków + asystent pasa
-i tera paczaj : TYLKO 2 szyby w prądzie (SIC!) Kto to konfigurował?
-Tryb Sport
-Modyfikacje eko/tuningowe zrobione tak jak wyżej
Co zrobione ta z czystej eksploatacji:
Rozrząd x 2
-Uszczelka smoka x2 (za każdym razem prewencyjnie)
-Auto zjeździło już dwa komplety zimówek i letnich opon
-Dwumas + sprzęgło Oryginał z ASO
-Przeguby + tylne tuleje wahaczy z przodu (drgania na fajerze)
I teraz tak:
Wszystko było cacy dopóki auto nie przekroczyło jakoś ~195 kkm przebiegu
Zaczęło się od małej dziurki w rurze IC (rzadko jeżdżę tym autem i to przeoczyłem)
Dziurka ta sprawiła iż turbo się wzięło i rozbiegało.
Zatem tak :
- Kupno nowej turbawki
-Okazało się że przy okazji (lub nie) 3 sztuki wtrysków się wzięły i poddały.
Korekcje miały naprawdę ładne, dopiero na stole okazało się że mechanicznie dwa są w fatalnym stanie, trzeci w słabym.
Zapadła djecezja - kupujemy 4 nowe sztuki (nie duża w cenie różnica do regeneracji)
-W między czasie poszło zwarcie w elektryce na sterowaniu sprężarką klimy. Udało się uratować wszystko bez zakupu nowego kompresora.
Bankowo o czymś zapomniałem, najwyżej dopiszę
Plany :
Pojeździć bezawaryjnie około roku, następnie oddać komuś nieźle doinwestowane auto. Takie życie.
Jestem posiadaczem na chwilę obecną trzech sztuk hOpla:
-Zafira C 2.0 MY2013 DTH 165 @ ~190-200KM (jej tu chyba nie będę opisywał )
-Insignia Kombi FL MY2014 2.0 DTR BiTurbo 190 @ ~250KM Ze mną od niecałego roku -ZIELONA
Manual na ośce! Nie było łatwo znaleźć
Wyposażenie z grubsza:
-Krzesełka -> Lucy in the sky - czyli Lucyna w skaju +Grzanie + podst. elektryka + 2x podparcie udźca drobiowego
-Okno w dachu (Chryste ile to waży?!)
-Kółka 20 cali na lato (mudźińska felga = waga kategorii KFC)
-Multilink z dużym TV (900)
-Kamera cofania
-Tempomat z rejderem
-Czytanie znaków + asystent pasa
-oczywista oczywistość, czyli lustra i 4 szybki w prądzie
-Najwinkszy wyświetlacz w zegarach
-Tryb SPORT
-Eko off + program (dułbnięte kąty wtrysków, sterowanie doładowaniem oparte o sondę) + 2 stopniowy launch control
Co już popsułem/naprawiłem:
-2x Czujnik ciśnienia na listwie CR (wg. mnie dalej to ciśnienie skacze za bardzo na postoju)
-Wymiana Foteli (oryginalne były bez podparcia ud)
-Wymiana prawego manipulatora na kierownicy (na zdjęciach jeszcze stary)
-Rozrząd + pompa wody + olej + rolka i paski PK
-Klapy out
-uszczelka smoka (przezorny zawsze tego no)
Plany:
-Kupić felunek 19 cali i jeździć na nim cały rok
(obecnie mam zestaw 20 lato + 17 stal zima FUJ!)
-dograć funkcje temp oleju do zegarów
-Insignia Kombi MY2012 2.0 DTH 160 @ ~190-200KM U mnie od niecałych 3 lat -SREBRNA
Wyposażenie :
-Fotele szmacianki ale z podparciem udek+ grzanie + podstawowa elektryka
-Pełny OPCline na zewnątrz i wewnątrz (wszystko ciorne w środku)
-Navi 800DVD
-Felunek 18 OPCline
-Czytanie znaków + asystent pasa
-i tera paczaj : TYLKO 2 szyby w prądzie (SIC!) Kto to konfigurował?
-Tryb Sport
-Modyfikacje eko/tuningowe zrobione tak jak wyżej
Co zrobione ta z czystej eksploatacji:
Rozrząd x 2
-Uszczelka smoka x2 (za każdym razem prewencyjnie)
-Auto zjeździło już dwa komplety zimówek i letnich opon
-Dwumas + sprzęgło Oryginał z ASO
-Przeguby + tylne tuleje wahaczy z przodu (drgania na fajerze)
I teraz tak:
Wszystko było cacy dopóki auto nie przekroczyło jakoś ~195 kkm przebiegu
Zaczęło się od małej dziurki w rurze IC (rzadko jeżdżę tym autem i to przeoczyłem)
Dziurka ta sprawiła iż turbo się wzięło i rozbiegało.
Zatem tak :
- Kupno nowej turbawki
-Okazało się że przy okazji (lub nie) 3 sztuki wtrysków się wzięły i poddały.
Korekcje miały naprawdę ładne, dopiero na stole okazało się że mechanicznie dwa są w fatalnym stanie, trzeci w słabym.
Zapadła djecezja - kupujemy 4 nowe sztuki (nie duża w cenie różnica do regeneracji)
-W między czasie poszło zwarcie w elektryce na sterowaniu sprężarką klimy. Udało się uratować wszystko bez zakupu nowego kompresora.
Bankowo o czymś zapomniałem, najwyżej dopiszę
Plany :
Pojeździć bezawaryjnie około roku, następnie oddać komuś nieźle doinwestowane auto. Takie życie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Irlandia
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: "Co jest ze mną nie tak?" - 2x Diesel (nawet 3)
Tak się zastanawiam dlaczego piszesz ~ 190-200 KM i ~250 KM, nie wiesz ile ma mocy?
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
- Lewel
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 18 kwie 2018, o 08:53
- Auto: BiTurbo ST lift
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: KRK
Re: "Co jest ze mną nie tak?" - 2x Diesel (nawet 3)
Bo nie mierzyłem ich.
BiTurbo zmierzę na pewno bo tutaj jest wyzwanie
W pozostałych totalnie mi wisi czy jest 185 czy 205. Druga sprawa, że mam nie po drodze do naprawdę dobrej (miarodajnej hamowni).
Jasne można mierzyć na dyno projectach i innych nawet maha, ale niestety 90% tunerów majstruje we współczynniku oporu
Niestety na maha teraz wyszły jakieś dongle, które pozwalają na ingerencje (
W BiTurbawce postaram się zmierzyć też 100-200 km/h bo mam dostęp do racelogica.
Nie przywiązuje specjalnie uwagi do liczb na wykresie. Odnośnie hamowni zapewne większość ludzi się ze mną nie zgodzi i szanuję to w 100%. Jednak stety/niestety poznałem troszkę świat tunerów i "tunerów" od kuchni.
BiTurbo zmierzę na pewno bo tutaj jest wyzwanie
W pozostałych totalnie mi wisi czy jest 185 czy 205. Druga sprawa, że mam nie po drodze do naprawdę dobrej (miarodajnej hamowni).
Jasne można mierzyć na dyno projectach i innych nawet maha, ale niestety 90% tunerów majstruje we współczynniku oporu
Niestety na maha teraz wyszły jakieś dongle, które pozwalają na ingerencje (
W BiTurbawce postaram się zmierzyć też 100-200 km/h bo mam dostęp do racelogica.
Nie przywiązuje specjalnie uwagi do liczb na wykresie. Odnośnie hamowni zapewne większość ludzi się ze mną nie zgodzi i szanuję to w 100%. Jednak stety/niestety poznałem troszkę świat tunerów i "tunerów" od kuchni.
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Irlandia
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: "Co jest ze mną nie tak?" - 2x Diesel (nawet 3)
Czyli jak? Masz wgranego gotowca po prostu bez sprawdzenia czy jest prawidłowo, czy box?
Druga sprawa w BiTurbo nie osiągniesz 250KM bez fizycznej ingerencji w silnik.
Nie sztuka wgrac gotowca tylko zrobić jak najlepszy wykres Nm.
Druga sprawa w BiTurbo nie osiągniesz 250KM bez fizycznej ingerencji w silnik.
Nie sztuka wgrac gotowca tylko zrobić jak najlepszy wykres Nm.
Ostatnio zmieniony 29 paź 2018, o 11:52 przez angel_dark666, łącznie zmieniany 1 raz.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: "Co jest ze mną nie tak?" - 2x Diesel (nawet 3)
I jak się rusza tymi 450 Nm (jak nie więcej) na jednej osi? W Vectrze miałem 400 Nm i nawet na III. biegu nie dało się przycisnąć na mokrym, bo ASR wchodził... To jednak jest wyzwanie. Tak samo siły na kierownicy.
M.
M.
- Lewel
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 18 kwie 2018, o 08:53
- Auto: BiTurbo ST lift
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: KRK
Re: "Co jest ze mną nie tak?" - 2x Diesel (nawet 3)
Jeżeli kiedykolwiek ktoś się choć odrobinę zagłębił w proces powstawania, wgrywania map sterujących, to wniosek nasuwa się taki, że wynik końcowy na hamowni nie ma nic wspólnego z posługiwaniem się "gotowcami".
Hamownia jest konieczna, jak dla mnie do obserwacji krzywej momentu i to zrobisz na każdej. U mnie stroiliśmy na hamowni drogowej i ona ma dość duży rozrzut w wynikach, ale krzywą podglądniesz i dokładnie wiesz, co się dzieje.
Czy u mnie jest gotowiec? Sprawdźmy ile Insignii ma program, gdzie doładowanie jest sterowanie ściśle po sondzie. Myślę, że będzie to zdecydowana mniejszość. Polecam naciskać na swoich tunerów, aby tak robili. Niestety żeby to zweryfikować potrzebny jest wgląd w proces programowania i podstawowa wiedza - którą niekoniecznie tuner może mieć ochotę się dzielić. Co z resztą jest nawet logiczne.
Opierając się wyłącznie na moim doświadczeniu fabryczna mapa w moim BiTurbo była fatalna pod względem osiągów. Wszystko w imię ekologii, nie mylić z ekonomią Robota z poprawianiem kątów wtrysków, dawek paliwa ect. trwała naprawdę długo. Po prostu nie da się orypać tego auta tą metodą w 6h.
W sprawie samego wynku w okolicach 250 KM jest do zrobienia na szczęśliwym motorze. Cinsoft (chyba z Gliwic)ma na koncie dwie takie i z tego, co patrzę ma nawet MAHA.
https://www.facebook.com/pg/CINSOFT/pho ... tn__=-UC-R
Udało mi się nawet dotrzeć z pomocą dwóch tunnerów do informacji (info pochodzi z Fracji), że przy około 260-270 motor BiTurbo ma już tendencje do robienia BUM xD
Musze dopytać gdzie u mnie limiter momentu jest ustawiony w sprawie samej wartości. Jeżeli chodzi o trakcję, to przy walcowatych ciężkich 20" na suchym potrafi po zapięciu trzeciego biegu na pełnym bucie bardzo delikatnie, ale jednak uślizgnąć... ciekawe czy oponę czy sprzęgło xD Nie no tak serio to na mokrym : 3 bieg + gardło = WOLOLOLOLOLO! Ni ma zupełnie trakcji!
Na kierownicy o dziwo nie ma mega szarpnięć i ściągania.
Szkoda, że mam to szklane okno, bo waga w tym aucie to największy wróg osiągów.
Hamownia jest konieczna, jak dla mnie do obserwacji krzywej momentu i to zrobisz na każdej. U mnie stroiliśmy na hamowni drogowej i ona ma dość duży rozrzut w wynikach, ale krzywą podglądniesz i dokładnie wiesz, co się dzieje.
Czy u mnie jest gotowiec? Sprawdźmy ile Insignii ma program, gdzie doładowanie jest sterowanie ściśle po sondzie. Myślę, że będzie to zdecydowana mniejszość. Polecam naciskać na swoich tunerów, aby tak robili. Niestety żeby to zweryfikować potrzebny jest wgląd w proces programowania i podstawowa wiedza - którą niekoniecznie tuner może mieć ochotę się dzielić. Co z resztą jest nawet logiczne.
Opierając się wyłącznie na moim doświadczeniu fabryczna mapa w moim BiTurbo była fatalna pod względem osiągów. Wszystko w imię ekologii, nie mylić z ekonomią Robota z poprawianiem kątów wtrysków, dawek paliwa ect. trwała naprawdę długo. Po prostu nie da się orypać tego auta tą metodą w 6h.
W sprawie samego wynku w okolicach 250 KM jest do zrobienia na szczęśliwym motorze. Cinsoft (chyba z Gliwic)ma na koncie dwie takie i z tego, co patrzę ma nawet MAHA.
https://www.facebook.com/pg/CINSOFT/pho ... tn__=-UC-R
Udało mi się nawet dotrzeć z pomocą dwóch tunnerów do informacji (info pochodzi z Fracji), że przy około 260-270 motor BiTurbo ma już tendencje do robienia BUM xD
Musze dopytać gdzie u mnie limiter momentu jest ustawiony w sprawie samej wartości. Jeżeli chodzi o trakcję, to przy walcowatych ciężkich 20" na suchym potrafi po zapięciu trzeciego biegu na pełnym bucie bardzo delikatnie, ale jednak uślizgnąć... ciekawe czy oponę czy sprzęgło xD Nie no tak serio to na mokrym : 3 bieg + gardło = WOLOLOLOLOLO! Ni ma zupełnie trakcji!
Na kierownicy o dziwo nie ma mega szarpnięć i ściągania.
Szkoda, że mam to szklane okno, bo waga w tym aucie to największy wróg osiągów.
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Irlandia
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: "Co jest ze mną nie tak?" - 2x Diesel (nawet 3)
Moge tylko tyle napisać i zyczyć bezawaryjnosci .
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: "Co jest ze mną nie tak?" - 2x Diesel (nawet 3)
To muszą być bardzo szczęśliwe motory,bo miałem 2 sztuki biturbo i żaden się nie zbliżył do 250 koni ,żeby dało się jeździć normalnie
- Lewel
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 18 kwie 2018, o 08:53
- Auto: BiTurbo ST lift
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: KRK
Re: "Co jest ze mną nie tak?" - 2x Diesel (nawet 3)
Okolice realnych 240 każdy tuner na zdrowym piecu powinien zrobić (z "uwolnionym" wydechem). Oczywiście nie mówimy tu o boxach. Odnoszę wrażenie że duża część warsztatów chyba nie diagnozuje nawet aut przed robotą. Czego byłem świadkiem. "Świeci się check? Nie. To robimy"
Z resztą jak pisałem wcześniej. Niech ma nawet 180KM tylko żeby to jakoś jechało
Miałem swego czasu jedno z mocniejszych 2.0 dci w swojej części Polski i co? I nic, nie było to jakoś szybkie
Z resztą jak pisałem wcześniej. Niech ma nawet 180KM tylko żeby to jakoś jechało
Miałem swego czasu jedno z mocniejszych 2.0 dci w swojej części Polski i co? I nic, nie było to jakoś szybkie
Co masz na myśli mówiąc że nie dało się tym jeździć normalnie?
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: "Co jest ze mną nie tak?" - 2x Diesel (nawet 3)
To,że w manualu w tych okolicach zaczynała odzywać się dwumasa,a w polifcie w automacie zaczynało brakować paliwa
- Lewel
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 18 kwie 2018, o 08:53
- Auto: BiTurbo ST lift
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: KRK
Re: "Co jest ze mną nie tak?" - 2x Diesel (nawet 3)
Dziwne, że w automacie zabrakło paliwa. W automacie dawali inne wtryski?
Jasna sprawa że jak dwumasa już zmęczona to nie ma co sypać. U mnie jest zdrowa, a i tak przesunęliśmy niuta w wyższe partie obrotów.
Tak czy inaczej podejrzewam, że zrobienie startu z LC nawet na pierwszym stopniu (2250 obr) kilka razy zabiło by napęd
Dużo zależy jak często korzysta się z tej dodatkowej mocy, jak jest artysta to i na ściętym momencie zmęczy wszystko.
Jasna sprawa że jak dwumasa już zmęczona to nie ma co sypać. U mnie jest zdrowa, a i tak przesunęliśmy niuta w wyższe partie obrotów.
Tak czy inaczej podejrzewam, że zrobienie startu z LC nawet na pierwszym stopniu (2250 obr) kilka razy zabiło by napęd
Dużo zależy jak często korzysta się z tej dodatkowej mocy, jak jest artysta to i na ściętym momencie zmęczy wszystko.
W manualu telepało dziada? Czy było słychać ciekawe odgłosy?
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: "Co jest ze mną nie tak?" - 2x Diesel (nawet 3)
Ale u mnie dwumasa również była zdrowa. Nie wiem co było słychać,ale takie info dostałem od tunera.
Na hamowni nie brakowało,ale na drodze potrafił złapać błąd od paliwa.I nie zawsze.Co ciekawe zmiana mapy i mniej o kilka koni i niuta już nie powodowało niczego i do dzisiaj hula.Zresztą w moim temacie powinny być wykresy obu, a jak nie tam to w dziale tunningu wszystkie były wykresy
Na hamowni nie brakowało,ale na drodze potrafił złapać błąd od paliwa.I nie zawsze.Co ciekawe zmiana mapy i mniej o kilka koni i niuta już nie powodowało niczego i do dzisiaj hula.Zresztą w moim temacie powinny być wykresy obu, a jak nie tam to w dziale tunningu wszystkie były wykresy
- Lewel
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 18 kwie 2018, o 08:53
- Auto: BiTurbo ST lift
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: KRK
Re: "Co jest ze mną nie tak?" - 2x Diesel (nawet 3)
Patrzyłeś na ciśnienia CR?
Jeżeli łapał błąd zbyt wysokiego ciśnienia w układnie to być może będzie to, co u mnie.
Z tego co patrze wtryski w manualu i automacie są raczej te same.
Ciekawe jest to, co powiedział Twój tuner.
Jeżeli łapał błąd zbyt wysokiego ciśnienia w układnie to być może będzie to, co u mnie.
Z tego co patrze wtryski w manualu i automacie są raczej te same.
Ciekawe jest to, co powiedział Twój tuner.
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: "Co jest ze mną nie tak?" - 2x Diesel (nawet 3)
Nie patrzyłem na ciśnienie.Po prostu jak wyrzuciło błąd to pojechałem do niego i sprawdzał kompem na drodze.Błąd wyrzuciło i coś tam wspominał o paliwie. Zmienił program na słabszy jakoś o 5-6 koni i problem znikł
- Lewel
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 18 kwie 2018, o 08:53
- Auto: BiTurbo ST lift
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: KRK
Re: "Co jest ze mną nie tak?" - 2x Diesel (nawet 3)
Ok to juz ostatnie pytanie o Twój program. Czy występowanie błędu było powiązane z aktywowaniem się kontroli trakcji?
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Irlandia
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: "Co jest ze mną nie tak?" - 2x Diesel (nawet 3)
Błąd paliwa był przez za duże cisnienie paliwa w ukladzie, za duzo paliwa było podlane , tez tak mialem, za pierwszym razem ale tuner zmnienił cos z paliwem tak ze było bez zmiany w przyrostach mocy i błąd juz nie powrócił.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8486
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: "Co jest ze mną nie tak?" - 2x Diesel (nawet 3)
Cudne autka! Szerokości i bezawaryjności!
Radio 357 :)
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 7 wrz 2018, o 07:45
- Auto: Insignia A
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Pomorskie
Re: "Co jest ze mną nie tak?" - 2x Diesel (nawet 3)
Diesel dobry silnik, świetne samochody. Szerokości kolego
- Lewel
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 18 kwie 2018, o 08:53
- Auto: BiTurbo ST lift
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: KRK
Re: "Co jest ze mną nie tak?" - 2x Diesel (nawet 3)
Fiatowsko-Oplowski Diesel nie jest jakiś strasznie zły. Na pewno trzyma się średniej stawki jeżeli chodzi o awaryjność. Jest dużo gorszych i na pewno kilka lepszych. Szkoda, że Opel tak jak w przypadku 1.9 trochę spaprał ten motor. Chociaż w sumie sam Fiat też spaprał 2.0 zmieniając później budowę smoka oleju. Z ciekawostek w Zafirze zrobiłem panewy... Po zakupie zwaliłem michę i panewki były delikatnie już "pokolorowane". Nie było tragedii dojechałem 40 kkm i przy rozrządzie zrobiliśmy wszystko.
Teraz jak zawsze ciekawostka : Wspaniała, błyskotliwa, cudowna firma Pierburg zrobiła tak pompę oleju, że nie dziwota, że panewki się poddawały. Uszczelka smoka, uszczelką smoka, ale po zmierzeniu ciśnienia oliwy na wolnych obrotach zaczęliśmy szukać. TADAM! Pierburg ową pompę wypuścił z "niewiadomych" przyczyn w wersji "POPRAWIONEJ". Kilka dni czekania na przesyłkę i mamy pompę z tym samym numerem ale z literką "A" na końcu. Po złożeniu na wolnych obrotach prawie 1,5 bara więcej!
Jestem ciekawy czy w 20DTH 165 wszędzie pakowali tą pompę czy tylko w zafirze...
Teraz jak zawsze ciekawostka : Wspaniała, błyskotliwa, cudowna firma Pierburg zrobiła tak pompę oleju, że nie dziwota, że panewki się poddawały. Uszczelka smoka, uszczelką smoka, ale po zmierzeniu ciśnienia oliwy na wolnych obrotach zaczęliśmy szukać. TADAM! Pierburg ową pompę wypuścił z "niewiadomych" przyczyn w wersji "POPRAWIONEJ". Kilka dni czekania na przesyłkę i mamy pompę z tym samym numerem ale z literką "A" na końcu. Po złożeniu na wolnych obrotach prawie 1,5 bara więcej!
Jestem ciekawy czy w 20DTH 165 wszędzie pakowali tą pompę czy tylko w zafirze...