--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
- Spili
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: SD
- Otrzymał piwo: 1 raz
Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
Odebrane
Z info od dealera jeszcze 5 sztuk po mnie załapało się na wersje z benzyną...
Ufffff...
Z wynajmem poprzedniej udało się załatwić wcześniejsze zdanie za niecałe 1300 zł netto "kary"
Czarna mamba w poniedziałek odberana.
Na teraz ma najechane 1300 km Podróż Poznań, Wawa. I autostradowo dotarta
I tak na szybko:
- wziąłem na kołach 18" Niestety rata przy 20" już wychodziła poza mój zasięg finansowy
- nie zauważam jakoś większego hałasu z nadkoli o którym pisał wassermann. Jest hmmmm... Akceptowalnie.
- automat. BARDZO MIŁE zaskoczenie. Miałem okazję na testach 3 lata temu jeździć 2.0t w automacie i tamto "coś" co ten automat udawało to była jakaś porażka. A tutaj. No, no. no... Widać że rozebrali VW DSG czy tiptronica i odrobili pracę domową
- zbiera się zauważalnie lepiej od mojej poprzedniej 2.0T 10KM więcej i parędziesiąt kg w dół różnicę robi
- światła matrycowe bajeczka. Aż miło patrzeć jak to pracuje na żywo... Bardzo fajny kolor światła
- 4x4 na mokrym No wiem kiedy buksowałem na światłach poprzednią 2.0T a tu co 4 łapy to cztery
- bardzo fajne podświetlenie wnętrza
- HUD rewelacja
- niestety graficznie zegary czy audio - wszystko po staremu. Nie mówię że źle czy brzydko. Ale nie zmienione nic. Na plus zdecydowanie czulszy ekran do obsługi paluchami
- fotele skóra, wentylacja, masaż i regulowane boczki. Wyglądają tak jakby... Że są zbyt cieńkie i nie sprawiają wrażenia wygodnych. Ale zero zastrzeżeń po 2 dniach długich jazd. Są bardzo ok.
- aktywny tempomat - mega wygodna autostradowa opcja. W korku REWELACJA. Samo się robi wszystko
- wykrywanie pieszych i samochodów, utrzymywanie się na pasie... Działa
- hamulce Brembo! Och! Ach! Oczy wypadają na szybę przy hamowaniu
- to co mnie drażniło w poprzedniej to zbyt ciemne światła cofania. Tutaj już jest ok. Widać że świecą.
- jakoś tylna wycieraczka mi nie pasuje do tej sylwetki. Niby za nią dopłacałem ale teraz to chyba bym jej jednak nie wziął. Brzydko to wygląda...
- jakość wykonania zdecydowanie na plus. Zegary już mi nie trzeszczą.
- lusterka same się nie składają. Dla mnie to minus.
- V8 z głośników w trybie SPORT. he he he... Wrażenia super! Aż miło być tak oszukiwanym Podoba mi się
Zdjęcia tak na szybko. Bez jakich plenerów żeby ładnie wyglądało. I jeszcze pogoda deszczowa...
PS> Jak zarządzac załącznikami? Zdjęcie ok a tu wstawia do góry nogami.... :/
Z info od dealera jeszcze 5 sztuk po mnie załapało się na wersje z benzyną...
Ufffff...
Z wynajmem poprzedniej udało się załatwić wcześniejsze zdanie za niecałe 1300 zł netto "kary"
Czarna mamba w poniedziałek odberana.
Na teraz ma najechane 1300 km Podróż Poznań, Wawa. I autostradowo dotarta
I tak na szybko:
- wziąłem na kołach 18" Niestety rata przy 20" już wychodziła poza mój zasięg finansowy
- nie zauważam jakoś większego hałasu z nadkoli o którym pisał wassermann. Jest hmmmm... Akceptowalnie.
- automat. BARDZO MIŁE zaskoczenie. Miałem okazję na testach 3 lata temu jeździć 2.0t w automacie i tamto "coś" co ten automat udawało to była jakaś porażka. A tutaj. No, no. no... Widać że rozebrali VW DSG czy tiptronica i odrobili pracę domową
- zbiera się zauważalnie lepiej od mojej poprzedniej 2.0T 10KM więcej i parędziesiąt kg w dół różnicę robi
- światła matrycowe bajeczka. Aż miło patrzeć jak to pracuje na żywo... Bardzo fajny kolor światła
- 4x4 na mokrym No wiem kiedy buksowałem na światłach poprzednią 2.0T a tu co 4 łapy to cztery
- bardzo fajne podświetlenie wnętrza
- HUD rewelacja
- niestety graficznie zegary czy audio - wszystko po staremu. Nie mówię że źle czy brzydko. Ale nie zmienione nic. Na plus zdecydowanie czulszy ekran do obsługi paluchami
- fotele skóra, wentylacja, masaż i regulowane boczki. Wyglądają tak jakby... Że są zbyt cieńkie i nie sprawiają wrażenia wygodnych. Ale zero zastrzeżeń po 2 dniach długich jazd. Są bardzo ok.
- aktywny tempomat - mega wygodna autostradowa opcja. W korku REWELACJA. Samo się robi wszystko
- wykrywanie pieszych i samochodów, utrzymywanie się na pasie... Działa
- hamulce Brembo! Och! Ach! Oczy wypadają na szybę przy hamowaniu
- to co mnie drażniło w poprzedniej to zbyt ciemne światła cofania. Tutaj już jest ok. Widać że świecą.
- jakoś tylna wycieraczka mi nie pasuje do tej sylwetki. Niby za nią dopłacałem ale teraz to chyba bym jej jednak nie wziął. Brzydko to wygląda...
- jakość wykonania zdecydowanie na plus. Zegary już mi nie trzeszczą.
- lusterka same się nie składają. Dla mnie to minus.
- V8 z głośników w trybie SPORT. he he he... Wrażenia super! Aż miło być tak oszukiwanym Podoba mi się
Zdjęcia tak na szybko. Bez jakich plenerów żeby ładnie wyglądało. I jeszcze pogoda deszczowa...
PS> Jak zarządzac załącznikami? Zdjęcie ok a tu wstawia do góry nogami.... :/
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- noirdk
- Użytkownik
- Posty: 265
- Rejestracja: 29 lis 2017, o 13:02
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
Bardzo ładna - szerokości i bezawaryjności.
Wrzuć jeszcze jakieś zdjęcia ze środka
Wrzuć jeszcze jakieś zdjęcia ze środka
-
- Użytkownik
- Posty: 406
- Rejestracja: 28 sie 2018, o 09:27
- Auto: Insignia B kombi
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
Miło się czyta opinię zadowolonego użytkownika. Ja też do takich należę. Gratuluję i dalszej przyjemniej jazdy życzę
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
Gratulacje - i zadowolenia
Szczególne gratulacje za przeprowadzenie procesu zamiany oraz za pozyskanie tego słusznego silnika
Formalności za Tobą, a więc teraz tylko cieszyć się jazdą! (i płacić )
Fotka na stacji benzynowej to, że tak powiem, w naturalnym otoczeniu tego modelu.
M.
Szczególne gratulacje za przeprowadzenie procesu zamiany oraz za pozyskanie tego słusznego silnika
Formalności za Tobą, a więc teraz tylko cieszyć się jazdą! (i płacić )
Fotka na stacji benzynowej to, że tak powiem, w naturalnym otoczeniu tego modelu.
M.
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 17 cze 2018, o 14:00
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2012
- Miasto:
- Spili
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: SD
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
Kolejna rzecz na plus
Zrezygnowali z dotykowej regulacji temperatury na rzecz sprawdzonej gały do kręcenia
Dla mnie duży plus!
Dotyk nie reagował zbyt dobrze i wymagał patrzenia co się naciska.
A gała to gała... W ciemno trafiam
Zrezygnowali z dotykowej regulacji temperatury na rzecz sprawdzonej gały do kręcenia
Dla mnie duży plus!
Dotyk nie reagował zbyt dobrze i wymagał patrzenia co się naciska.
A gała to gała... W ciemno trafiam
- Lewel
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 18 kwie 2018, o 08:53
- Auto: BiTurbo ST lift
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: KRK
Re: Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
Jak tam spalanko? Bo powoli się waham czy powoli nie przejść benzyniaki
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
Hehehehe. W miejskim ruchu, gdy auto musi jeździć w korkach jeszcze nie rozgrzane, plus dystanse po kilka km, a do tego czasem zechcesz nadepnąć dla frajdy - spokojnie powyżej 15/100. U mnie 17-18/100.
2.0T żłopie jak smok gdy tylko musi męczyć się na krótkich dystansach, albo gdy zechce korzystać się z jego mocy (np. szybka jazda autostradą powyżej przepisowej prędkości). Do spalania biturbo diesla, jakie uzyskujesz, dolicz 50%, będziesz miał oszacowanie spalania przez 2.0T.
Nie wiem jak ten nowy 1.6T 200 KM, może z 20-25% oszczędniejszy z uwagi na mniejszą moc.
M.
- Spili
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: SD
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
Około 1k km autostradowe docieranie i ze 300 km już z coraz śmielszym przyciskaniem...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
No a u mnie miasto 18/100 i to żona wykręciła, która ostatnio tylko przetacza się bez wyścigów, bo ciągle albo na korki trafia albo ona zmęczona i jedzie nie wyczynowo. Obliczone przy tym samym dystrybutorze co poprzednio. Tankowane zawsze do drugiego odbicia. Standardowo z przeliczenia wyszło +4% do wskazań komputera, to powtarzalna obserwacja. Przejechane tylko 320 km, rezerwa już krzyczała na czerwono, no i prawie 58 litrów weszło do zbiornika (poj. 61). Ekologia Nie wiem, może te opony tak kleją do podłoża. Fakt, że jeżdżę na minimalnym ciśnieniu, a nie eko.
M.
M.
-
- Użytkownik
- Posty: 406
- Rejestracja: 28 sie 2018, o 09:27
- Auto: Insignia B kombi
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
w stosunku do 2.4 benzyny mam o 2,5-3 litry niższe spalanie - na każde 100km miodzio
Dodano po 3 minutach 13 sekundach:
jestem pod wrażeniem, śmigam często wielką Toyotą z silnikiem 3,5 V6 (280KM) i pali mniej
- Spili
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: SD
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
Kolejne plusy:
- ciszej się zaciąga elektryczny ręczny
- ciszej się zamyka centralny zamek
Kolejne minusy:
- fotel się ustawia nie po otwarciu samochodu a dopiero po włączeniu zapłonu :/ Jak się mam zmieścić po mojej kobiecie to tylko pół du*y mi się mieści na fotelu zanim się ustawi pode mnie
- inaczej ułożona podłoga w bagażniku. jakoś tak mniej ustawnie. I w poprzedniej i w tej mam zestaw Bose i w poprzedniej podłoga była z podwójnym dnem i jakoś bardziej pakowna była
- ciszej się zaciąga elektryczny ręczny
- ciszej się zamyka centralny zamek
Kolejne minusy:
- fotel się ustawia nie po otwarciu samochodu a dopiero po włączeniu zapłonu :/ Jak się mam zmieścić po mojej kobiecie to tylko pół du*y mi się mieści na fotelu zanim się ustawi pode mnie
- inaczej ułożona podłoga w bagażniku. jakoś tak mniej ustawnie. I w poprzedniej i w tej mam zestaw Bose i w poprzedniej podłoga była z podwójnym dnem i jakoś bardziej pakowna była
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Spili
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: SD
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
I jeszcze kilka tematów
Minusy:
- zdecydowany minus za brak schowka po lewej stronie kierownicy. Miejsce niby jest ale schowek się stracił.
- usunięcie z panelu sterującego klimą guzika "synchro" i przeniesienie go do opcji w wyświetlaczu. Dla mnie ruch bezsensowny. Trzeba pogrzebać żeby wyrównać temp. dwustrefowej klimy
- temat regulacji automatycznej siedzeń pomiędzy użytkownikami - wkurza mnie na maksa! Jak to może działać dopiero po włączeniu zapłonu. Jeden z NAJWIĘKSZYCH minusów!
Plusy:
- start/stop jest zdecydowanie szybszy niż w poprzedniej. Działa na tyle dobrze że go już praktycznie nie wyłączam. Co było obowiązkowym działaniem w poprzedniej wersji gdzie moja noga była szybsza od start/stop
- automatyzacja świateł długich działa zdecydowanie sprawniej. Wygaszanie i zapalanie ledów działa super i na czas. jeszcze nikt mi nie mrugnął że za późno się przełączyło. Co często w poprzednim modelu mi się zdarzało że automat działał z opóźnieniem.
Minusy:
- zdecydowany minus za brak schowka po lewej stronie kierownicy. Miejsce niby jest ale schowek się stracił.
- usunięcie z panelu sterującego klimą guzika "synchro" i przeniesienie go do opcji w wyświetlaczu. Dla mnie ruch bezsensowny. Trzeba pogrzebać żeby wyrównać temp. dwustrefowej klimy
- temat regulacji automatycznej siedzeń pomiędzy użytkownikami - wkurza mnie na maksa! Jak to może działać dopiero po włączeniu zapłonu. Jeden z NAJWIĘKSZYCH minusów!
Plusy:
- start/stop jest zdecydowanie szybszy niż w poprzedniej. Działa na tyle dobrze że go już praktycznie nie wyłączam. Co było obowiązkowym działaniem w poprzedniej wersji gdzie moja noga była szybsza od start/stop
- automatyzacja świateł długich działa zdecydowanie sprawniej. Wygaszanie i zapalanie ledów działa super i na czas. jeszcze nikt mi nie mrugnął że za późno się przełączyło. Co często w poprzednim modelu mi się zdarzało że automat działał z opóźnieniem.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- UTK2011
- Użytkownik
- Posty: 101
- Rejestracja: 22 lis 2017, o 02:03
- Auto: Insignia GS260KM 4x4
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: z centrum
Re: Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
Autko elegancko się prezentuje, co do funkcji start/stop wydaje mi się, ze jest to całkiem nieprzydatny gadżet jakoś mi się przykro robiło jak w rozgrzanym aucie stojąc na światłach silnik gasł myślę, że dobrego wypływu na silnik to ta funkcja nie ma, z automatu to wyłączam.
- Spili
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: SD
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
Skalibrowanie czujników parkowania mi KOMPLETNIE nie odpowiada :/
Ciągły pisk jest już ze zdecydowanie dalszej odległości od przeszkody.
W starej ciągły sygnał się włączał z np 10 cm od przeszkody a tutaj chyba już z pół metra
A poza tym śmiga jak złotko
Ciągły pisk jest już ze zdecydowanie dalszej odległości od przeszkody.
W starej ciągły sygnał się włączał z np 10 cm od przeszkody a tutaj chyba już z pół metra
A poza tym śmiga jak złotko
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: 23 lip 2018, o 11:53
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Kołobrzeg
Re: Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
Piękne autko. Życzę szerokości.
A powiedz czy bagażnik otwiera się elektrycznie?
Co do przestawienia fotela po żonie to nie ma opcji odpalenia auta z pilota? Może to byłoby rozwiązanie.
A powiedz czy bagażnik otwiera się elektrycznie?
Co do przestawienia fotela po żonie to nie ma opcji odpalenia auta z pilota? Może to byłoby rozwiązanie.
- Spili
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 27 cze 2018, o 08:15
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: SD
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Insignia GSi 2.0T - DeepBlack by Spili
Dzięki
Bagażnik elektryczny jest tylko w kombi... Chyba tylko...
Tutaj nie było nawet w opcji.
A co do fotela to kwestia tylko oprogramowania.
Otwieram z pilota drzwi i fotel sam się ma ustawić do pozycji z kluczyka1... I tak było w poprzedniej Iśce...
A tutaj przesuwa się sam TYLKO po włączeniu zapłonu... A tak to stoję przy otwartych drzwiach z wypiętą dup* i trzymam guzik moich ustawień na fotelu :/
Bagażnik elektryczny jest tylko w kombi... Chyba tylko...
Tutaj nie było nawet w opcji.
A co do fotela to kwestia tylko oprogramowania.
Otwieram z pilota drzwi i fotel sam się ma ustawić do pozycji z kluczyka1... I tak było w poprzedniej Iśce...
A tutaj przesuwa się sam TYLKO po włączeniu zapłonu... A tak to stoję przy otwartych drzwiach z wypiętą dup* i trzymam guzik moich ustawień na fotelu :/