--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Czołg 2.0

Zablokowany
Awatar użytkownika
as pik
Użytkownik
Posty: 672
Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Śląsk
Postawił piwo: 22 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Czołg 2.0

Post autor: as pik » 1 kwie 2018, o 16:37

Witajcie, po ponad rocznej przygodzie z Isią "Nadejszła wiekopomna chwila" - Pora przedstawić mój wóz.
Isia po przejściach... Tyle w skrócie.
Sports Tourer z połowy 2009 roku, od 2012 w kraju. Auto pierwotnie jeździło w Włoszech a zostało zakupione w Szwajcarii.
W Polsce (prócz osoby która go sprowadziła) użytkował go jeden własciciel - Udało mi się ustalić że poprzednik był zarejestrowany na tym drugim forum. Za jego kadencji wymienił rozrząd, dwumas, sprzęgło... Itp itd, na wszystko fv. Zamontował tłumiki Ultera (dedykowane)oraz "wzmocnił silnik 270 i 400... Potwierdzone w V-techu.
Z wad które auto miało to szkoda w postaci wymienionej tylnej klapy, szkoda OC tzw." Popych" parkingowy. Wymiana całej klapy(taka procedura)w Kanclerzu Ruda Śląska.
Wszystko było by gitara gdyby nie fakt iż musiałem wymienić silnik... Klasyk, wadliwa partia - pękniety blok.
Tak więc zainwestowalem "naście" talarow i zakupiłem kompletny silnik prosto z Rusellsheim am Main. Oczywiście GM się nie popisał... Cały koszt musiałem pokryć sam.
Jak sami widzicie, drogaaaa Isia ;)
VIN rozkodowany:
VIN: W0LGS87E991070210
Model: Insignia
Nadwozie: 5-drzwiowe kombi
Data produkcji: 2009-04-21
Rok modelowy: 2009
Produkcja dla: Szwajcarii (kierownica po lewej)
Fabryka: Russelsheim, Niemcy
Silnik: A20NHT (benzyna, 2.0 Turbo, 220 KM)
Kolor: Szary Technical (Technical Grey, kod lakieru: GAL)
Nr silnika: 0N006352
Nr seryjny: 070210
1-szy nr rejestr.: TI 102698
Źródło: http://astra-3.pl/vin.php

Kod = Opis
*** Ogólne informacje: ***
BSI = IDENT.PUNKT EFEKTYWNY CON.
CU5 = DLA SZWAJCARII
GAL = LAKIER ZEWNĘTRZNY, PATRZ TABELA LAKIERÓW W PRZEDMOWIE KATALOGU MODELÓW
GS = WERSJA WYPOSAŻENIA: SPORT / SRI
NC0 = WYPOSAŻENIE: KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
OHA = LOKALNY GM W EUROPE OHA
V83 = DEKLARACJA POJAZDU - ORGANIZACJA ECE
XL8 = ZDALNE STEROWANIE NA CZĘSTOTLIWOŚCI 433 MHZ
*** Napęd (silnik, skrzynia biegów): ***
GY6 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ MOSTU PĘDNEGO 3.76
LDK = SILNIK BENZYNOWY 2.0 TURBO, A20NHT
M53 = SPRZĘGŁO BLOKADY ZMIANY BIEGÓW
MK6 = SKRZYNIA BIEGÓW MECHANICZNA 6-BIEG., OPEL, 83MM, 3.92 1ST, 0.745 6TH (F40 CR)
MM3 = WYPOSAŻENIE DLA RĘCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW
NE9 = NORMA EMISJI SPALIN: EEC 09
*** Zawieszenia i koła: ***
F45 = ADAPTACYJNY UKŁAD JEZDNY: FLEXRIDE
GNA = ZAWIESZENIE PRZEDNIE WIELOWAHACZOWE
GNC = ZAWIESZENIE TYLNE 4-ŁĄCZNIKOWE
P77 = KOŁO ZAPASOWE DOJAZDOWE 17"
Q02 = FELGI ALUMINIOWE 8J X 18, 5 SZPRYCH PODWÓJNYCH
QKD = OPONY 245/45 R18-96W SL
URC = ZAWIESZENIE FLEXRIDE
XJ2 = OBNIŻONE PODWOZIE SPORTOWE
*** Szyby i lusterka: ***
A14 = PRZYCIEMNIONE SZYBY DRZWI TYLNYCH I KLAPY BAGAŻNIKA
AEF = PRZEDNIE SZYBY ELEKTRYCZNE, EKSPRESOWE OTWIERANIE/ZAMYKANIE
AER = TYLNE SZYBY ELEKTRYCZNE, EKSPRESOWE OTWIERANIE/ZAMYKANIE
AXG = SZYBY PRZEDNIE STEROWANIE ELEKTRYCZNE (SZYBKIE OTWIERANIE)
DD8 = ŚWIATŁOCZUŁE LUSTERKO WEWNĘTRZNE (AUTOMATYCZNIE PRZYCIEMNIANE)
DH6 = OSŁONY PRZECIWSŁONECZNE DLA KIEROWCY I PASAŻERA Z PODŚWIETLANYM LUSTERKIEM
DP6 = LUSTERKA ZEWNĘTRZNE W KOLORZE NADWOZIA
DWH = LUSTERKA ZEWNĘTRZNE, SKŁADANE ELEKTRYCZNIE
*** Oświetlenie: ***
C2B = OŚWIETLENIE WEWNĘTRZNE PODŁOGI, PRZÓD
C95 = OŚWIETLENIE WEWNĘTRZNE PRZEDNIE Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA
T61 = UKŁAD AUTOMATYCZNEGO WŁĄCZANIA ŚWIATEŁ DO JAZDY DZIENNEJ
T79 = TYLNE ŚWIATŁA PRZECIWMGIELNE
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
TR0 = OŚWIETLENIE WEWNĘTRZNE TYLNE Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA
TR6 = RĘCZNA REGULACJA WYSOKOŚCI REFLEKTORÓW
TSP = PAKIET OŚWIETLENIA WNĘTRZA: LAMPKI DO CZYTANIA PRZÓD/TYŁ,
PODŚWIETLENIE LUSTERKA W OSŁONACH PRZECIWSŁONECZNYCH
TSQ = PAKIET DOBREJ WIDOCZNOŚCI: AUTOMATYCZNIE WŁĄCZANE ŚWIATŁA, CZUJNIK DESZCZU,
ŚWIATŁOCZUŁE LUSTERKO WSTECZNE WEWNĘTRZNE, PODŚWIETLANE LUSTERKA W OSŁONACH PRZECIWSŁONECZNYCH
TT4 = REFLEKTORY HALOGENOWE
TTW = SYSTEM AUTOMATYCZNEGO STEROWANIA ŚWIATŁAMI Z CZUJNIKIEM OŚWIETLENIA (TUNELOWYM)
*** Nadwozie: ***
B9K = NAKŁADKI OZDOBNE TYLNYCH PROGÓW DRZWIOWYCH
MDE = CHROMOWANE LISTWY DOOKOŁA OKIEN BOCZNYCH
V2T = RELINGI DACHOWE, MALOWANE PROSZKOWO
V3E = RELINGI DACHOWE, SREBRNE
VG2 = USUNIĘTO WOSK ZABEZPIECZAJĄCY KAROSERIĘ
VGG = OCHRANIACZ TYLNEGO ZDERZAKA, LISTWA OCHRONNA BAGAŻNIKA
*** Wnętrze: ***
01A = CZARNE WYKOŃCZENIE SIEDZENIA
1AB = WYKOŃCZENIE BOCZKU DRZWI: CZARNE
2A2 = WEWNĘTRZNA LISTWA DRZWI, CZARNY FORTEPIAN
3A5 = LISTWA TABLICY ROZDZIELCZEJ, CZARNY FORTEPIAN
4AA = CZARNE WYKOŃCZENIE WNĘTRZA
D61 = SCHOWEK PO STRONIE KIEROWCY
D7C = BOCZNA PÓŁKA NA KONSOLI CENTRALNEJ
DK6 = KONSOLA WEWNĘTRZNA SUFITOWA
DT4 = PAKIET DLA PALĄCYCH: POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA
E94 = POKRYWA / ROLETA BAGAŻNIKA
EA1 = KIESZEŃ Z TYŁU OPARCIA - FOTEL KIEROWCY
EA2 = KIESZEŃ Z TYŁU OPARCIA - FOTEL PASAŻERA
EAD = WYKOŃCZENIE PŁÓCIENNE SIEDZENIA, VITESSE
EPA = SCHOWEK, PODUSZKA SIEDZENIA PRZEDNIEGO, LEWA STRONA
EPB = SCHOWEK, OPARCIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO, PRAWA STRONA
FBD = BOCZEK DRZWI PŁÓCIENNY ATLANTIS
JF5 = SPORTOWE NAKŁADKI NA PEDAŁY Z ALUMINIUM
KC8 = GNIAZDO ELEKTRYCZNE 12V W PRZEDZIALE BAGAŻOWYM
KD4 = GNIAZDKO ELEKTRYCZNE 12V W PRZEDNIEJ KONSOLI
KI7 = GNIAZDO ELEKTRYCZNE 230V W KONSOLI PODŁOGOWEJ
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
N35 = SPORTOWA KIEROWNICA POKRYTA PERFOROWANĄ SKÓRĄ
U18 = WSKAŹNIKI: PRĘDKOŚCIOMIERZ W KM/H
VY7 = DŹWIGNIA ZMIANY BIEGÓW POKRYTA SKÓRĄ
*** Bezpieczeństwo: ***
7 = AKTYWNE PASY BEZPIECZEŃSTWA; PODUSZKI POWIETRZNE DLA KIEROWCY I PASAŻERA,
BOCZNE PRZEDNIE I DACHOWE, CZUJNIKI ZAJĘTYCH SIEDZEŃ
A69 = NAPINACZE PRZEDNICH PASÓW BEZPIECZEŃSTWA
A70 = NAPINACZE PRZEDNICH PASÓW BEZPIECZEŃSTWA
AHS = AKTYWNE ZAGŁÓWKI SIEDZEŃ PRZEDNICH Z REGULACJĄ 4-RO KIERUNKOWĄ
AJH = SIATKA BEZPIECZEŃSTWA ZA PRZEDNIMI FOTELAMI
AJT = UCHWYTY DO MONTAŻU SIATKI ZABEZPIECZAJĄCEJ W PRZEDZIALE BAGAŻOWYM
ATG = CENTRALNY ZAMEK Z PILOTEM
AY0 = PRZEDNIE I BOCZNE PODUSZKI POWIETRZNE ORAZ KURTYNY POWIETRZNE DLA KIEROWCY I PASAŻERA
BAH = IMMOBILIZER,ELEKTRYCZNY,WARIANT 2
C99 = WYŁĄCZNIK PODUSZKI POWIETRZNEJ PASAŻERA
FX3 = UKŁAD STABILIZACJI TORU JAZDY (ESP) Z KONTROLĄ TRAKCJI (TC)
J61 = UKŁAD HAMULCOWY 17 Z HAMULCAMI TARCZOWYMI
J71 = ELEKTRYCZNY HAMULEC POSTOJOWY Z UKŁADEM WSPOMAGANIA RUSZANIA POD GÓRKĘ
KB5 = WSPOMAGANIE RUSZANIA NA POCHYŁOŚCI (HSA)
UH1 = OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA PASAŻERA
ULS = BLOKADA KOLUMNY KIEROWNICY
*** Multimedia: ***
KRJ = POKRĘTŁO WIELOFUNKCYJNE W KONSOLI ŚRODKOWEJ
U65 = GŁOŚNIKI: 7 SZTUK
UDC = WYŚWIETLACZ GRAFICZNY W TABLICY ZEGARÓW (MIĘDZY TARCZAMI WSKAŹNIKÓW)
UDK = WYŚWIETLACZ WIELOFUNKCYJNY KOLOROWY CID 7"
UK3 = PRZYCISKI STEROWANIA RADIEM NA KIEROWNICY
UPH = PORTAL BLUETOOTH DO TELEFONU KOMÓRKOWEGO, POZWALA BEZPRZEWODOWE POŁĄCZENIE TELEFONU
Z SYSTEMEM AUDIO SAMOCHODU I STEROWAĆ GŁOSOWO TELEFONEM
US3 = ANTENA DACHOWA: TYPU PŁETWA REKINA
USR = ZŁĄCZE USB
UXX = RADIOODTWARZACZ DVD 800 NAVI
W1Y = PRZYCISKI STEROWANIA RADIEM NA KIEROWNICY
*** Ogrzewanie i klimatyzacja: ***
C59 = NAWIEWY POWIETRZA NA DRUGI RZĄD SIEDZEŃ
C68 = KLIMATYZACJA AUTOMATYCZNA ELEKTRONICZNA (CLIMATRONIC)
*** Wyposażenie komfortowe: ***
A6B = SIEDZENIA Z CZĘŚCIOWO MANUALNĄ REGULACJĄ 6-KIERUNKOWĄ
AE4 = PRZEDNIE FOTELE SPORTOWE
AG5 = FOTEL PASAŻERA: REGULOWANY RĘCZNIE W 2-KIERUNACH
APG = FOTEL PRZEDNI LEWY: ELEKTRYCZNA REGULACJA PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO W 4 KIERUNKACH
AY5 = ZAGŁÓWEK TYLNY ŚRODKOWY POKRYTY TKANINĄ
CE1 = WYCIERACZKI PRZEDNIE STEROWANE CZUJNIKIEM DESZCZU
DA1 = PODŁOKIETNIK TYLNEGO SIEDZENIA ZE SCHOWKIEM
K34 = TEMPOMAT ELEKTRONICZNY
N37 = REGULOWANA KOLUMNA KIEROWNICY W PIONIE I POZIOMIE
NV7 = AKTYWNY HYDRAULICZNY SYSTEM WSPOMAGANIA UKŁADU KIEROWNICZEGO
PMA = REGULACJA DŁUGOŚCI SIEDZISKA FOTELA KIEROWCY
PMB = REGULACJA DŁUGOŚCI SIEDZISKA FOTELA PASAŻERA
V33 = ZESTAW NARZĘDZI AWARYJNYCH
*** Układ elektryczny: ***
K3N = AKUMULATOR,70AH
K60 = ALTERNATOR,100A
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
lcr
Użytkownik
Posty: 895
Rejestracja: 21 sie 2016, o 23:49
Auto: Insignia 1.6T
Kod silnika: A16LET
Rok produkcji: 2010
Miasto: Ruda Śląska
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Czołg 2.0

Post autor: lcr » 1 kwie 2018, o 18:33

Jeżdżę do tego ASO i chwale sobie:)
Szerokości i oby już bezawaryjnośći!

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
mcrace
Klubowicz
Posty: 946
Rejestracja: 9 sty 2018, o 11:32
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTJ
Rok produkcji: 2010
Miasto: Kórnik / Poznań
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 10 razy

Re: Czołg 2.0

Post autor: mcrace » 1 kwie 2018, o 18:36

brak znaczka z przodu trochę mnie nie przekonuje :) ale ważne żeby właścicielowi się podobało! a środeczek gdzie? :P

Awatar użytkownika
as pik
Użytkownik
Posty: 672
Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Śląsk
Postawił piwo: 22 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Czołg 2.0

Post autor: as pik » 1 kwie 2018, o 19:00

Nadrobie zdjęcia środka ;)
A brak znaczka... Tak było, aktualnie kombinuję nad jakimś delikatnym złamaniem tego chromu.

Serwusuję w Fijałkowskim w Rybniku, jest naprawdę ok. Aso Opla nie jest aż takie drogie, koła, klima czy inne eksploatacyjne robię zawsze tam. Wszystko póki co na czas i bez problemowo :-)

Kokpit..
Obrazek/img]

Awatar użytkownika
Sebuś
Użytkownik
Posty: 201
Rejestracja: 14 kwie 2015, o 17:04
Auto: Insignia ST EcoFLEX
Kod silnika: A20DTL
Rok produkcji: 2010
Miasto: Czerwionka-Leszczyny
Otrzymał  piwo: 5 razy

Re: Czołg 2.0

Post autor: Sebuś » 5 kwie 2018, o 23:51

Ja byłem u nich raz na podpięcie pod komputer bo nie miałem wtedy Op-Com'a i nie polecam. Zamiast sprawdzić błąd ponieważ wywaliło mi na desce info o awarii to wgrali nowego softa i bez sprawdzenia błędów wykasowali je wgrywając soft. Gość wymienił jeszcze dwie rzeczy do zrobienia ale zrezygnowałem z naprawy u nich. Błąd na zegarach wywaliło już następnego dnia. Podpiąłem swojego op-coma i okazało się że miałem dwie świece do wymiany i oto cała filozofia. A tak to staram się unikać warsztatów i prowadzę autko tylko wtedy jak sam mam z tym problem co prawie się nie zdarza.
Piękna Iśka ;)
Pozdrowionka z Czerwionki.

Awatar użytkownika
as pik
Użytkownik
Posty: 672
Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Śląsk
Postawił piwo: 22 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Czołg 2.0

Post autor: as pik » 6 kwie 2018, o 11:10

Sebuś pisze:
5 kwie 2018, o 23:51
...
Zastanawiałem się nad własnym Op-comem, zwłaszcza że mam też Astrę H. Niestety mechanika to nie mój popisowy numer ;)
Akurat ja miałem dobre wspomnienia z diagnostyką u nich, połapali się od razu iż auto jest "na kodach" i dlatego błąd odnośnie mieszanki wskakuję jak się coś dziwnego zrobi... 40 i 4 bieg ;) etc.

Kilka pstryków nowym sprzętem
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Urlopowe porządki, pełen serwis ekipy.
Aktualnie zastanawiam się nad sprzedażą Iski... :(
Na zdjęciach moja stajnia... "Pięćset minus", 474 kunie. Żona jeździ Asterixem ale... Aktualnie jest pomysł by zamienić Iśke na coś dla niej, gaz i ewentualnie coś tańszego, Bravo, B klasa, c-klasa gaz...
Przymiarki do budowy domu, trzeba będzie się mocno zastanowić.

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 6 kwie 2018, o 13:45 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.

Awatar użytkownika
IBZI
Moderator
Posty: 4193
Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
Auto: Insignia 2.0
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2013
Miasto: Gliwice
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 33 razy

Re: Czołg 2.0

Post autor: IBZI » 15 lip 2018, o 15:36

Temat uaktualniony

Awatar użytkownika
as pik
Użytkownik
Posty: 672
Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Śląsk
Postawił piwo: 22 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Czołg 2.0

Post autor: as pik » 20 sty 2019, o 17:03

Skonfigurowałem na tyle dokładnie ile się dało program Torque PRO...
Jako że sam program nie ma w bazie danych modelu (gotowca) trzeba ręcznie wpisać wagę, max obroty itp.

Ten program poprzez obliczenia wielu parametrów potrafi określić moc która jest na kołach.
Wklejam wykres:
Obrazek

Jak widać po wykresie, Astra ma moc ok 145 KM na kołach...
Zakładając że jej moc na silniku to 200... Dochodzę do wniosku że ten niepozorny program bardzo skutecznie oblicza ten parametr.

Ciekawe jak będzie z Isia... Hmmm.

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1613
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 29 razy

Re: Czołg 2.0

Post autor: wassermann » 20 sty 2019, o 23:52

A przełożenie główne, przełożenia skrzyni biegów, średnicę kół - też podawałeś?

M.

Awatar użytkownika
as pik
Użytkownik
Posty: 672
Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Śląsk
Postawił piwo: 22 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Czołg 2.0

Post autor: as pik » 21 sty 2019, o 12:03

Moc na kołach mierzy zakładając że jestem na przekładni głównej. Dane przyrostu prędkości względem czasu, masy auta i oporów (to w programie musi być jakaś niezmienna względem rodzaju nadwozia)

Nie jestem matematykiem. Aczkolwiek podczas "butowania na 2 - mocy na kołach jest mniej. Wydaje mi się że to przez przekladnie.

Awatar użytkownika
as pik
Użytkownik
Posty: 672
Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Śląsk
Postawił piwo: 22 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Czołg 2.0

Post autor: as pik » 16 mar 2019, o 13:30



I "but" z 3, 70-140


Słaba jakość i warunki srednie.
Będzie przyczepniej to zrobię 0-100 ;)

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1613
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 29 razy

Re: Czołg 2.0

Post autor: wassermann » 16 mar 2019, o 18:11

Jak na 220 KM to na oko bardzo dobre wyniki. Z sekundnika na YT wychodzi na poziomie 4 sekund od 80 do 120, więc to jest doskonale :!:

M.

Awatar użytkownika
as pik
Użytkownik
Posty: 672
Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Śląsk
Postawił piwo: 22 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Czołg 2.0

Post autor: as pik » 16 mar 2019, o 19:37

wassermann pisze:
16 mar 2019, o 18:11
Jak na 220 KM to na oko bardzo dobre wyniki. Z sekundnika na YT wychodzi na poziomie 4 sekund od 80 do 120, więc to jest doskonale :!:

M.
Dzięki, widać że nikt podczas wymiany silnika nie kasował programu.
Kombi w serii raczej by tak nie jechało.

norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Czołg 2.0

Post autor: norbi333 » 16 mar 2019, o 20:10

wassermann pisze:
16 mar 2019, o 18:11
Jak na 220 KM to na oko bardzo dobre wyniki. Z sekundnika na YT wychodzi na poziomie 4 sekund od 80 do 120, więc to jest doskonale :!:

M.
Dla mnie wychodzi z filmiku 5 sekund, a nie 4..80 km jest w 22 sekundzie, a 120 w 27 s.

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8450
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 197 razy
Otrzymał  piwo: 101 razy
Kontakt:

Re: Czołg 2.0

Post autor: dokia » 16 mar 2019, o 20:14

Norbert, ale Ty jesteś czepliwy :P
jest test, to fajnie :)
Ja takich nie robię bo mi mojej Lalki szkoda
Radio 357 :)

norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Czołg 2.0

Post autor: norbi333 » 16 mar 2019, o 20:15

Nie czepiam się, a tylko zauważam różnicę

Awatar użytkownika
as pik
Użytkownik
Posty: 672
Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Śląsk
Postawił piwo: 22 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Czołg 2.0

Post autor: as pik » 16 mar 2019, o 20:31

Średnio na programie TorqPRO Wychodzi 4,4 sec.
Niestety ale nie znajdę idealnie równej drogi, zawsze są wahania.
0-100 będzie ciekawie o ile uda mi się przyczepności złapać.

norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Czołg 2.0

Post autor: norbi333 » 16 mar 2019, o 21:19

Patrzę tylko z filmiku

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8450
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 197 razy
Otrzymał  piwo: 101 razy
Kontakt:

Re: Czołg 2.0

Post autor: dokia » 16 mar 2019, o 21:28

as pik pisze:
16 mar 2019, o 20:31
Średnio na programie TorqPRO Wychodzi 4,4 sec.
Niestety ale nie znajdę idealnie równej drogi, zawsze są wahania.
0-100 będzie ciekawie o ile uda mi się przyczepności złapać.
Kiedyś oglądałam jakiś program o robieniu testów 0-100 na potrzeby różnych marek. Tor jest prosty i tylko do tego służy- więc nie jest zniszczony, jest to w górach (ale nie pamiętam jakich, jednak na określonej wysokości nad poziomem morza) gdzie powietrze jest odpowiednio czyste i ma też określoną temperaturę. Więc wszystko to taka "bajka" w tych testach.

Mam tylko nadzieję że robiąc te testy/filmy, dbasz o bezpieczeństwo swoje i innych, czyli że nie trzymasz telefonu w dłoni, a jakoś go tam przytwierdziłeś. :D
Radio 357 :)

Awatar użytkownika
as pik
Użytkownik
Posty: 672
Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
Auto: Insignia
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Śląsk
Postawił piwo: 22 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Czołg 2.0

Post autor: as pik » 16 mar 2019, o 22:02

dokia pisze:
16 mar 2019, o 21:28
as pik pisze:
16 mar 2019, o 20:31
Średnio na programie TorqPRO Wychodzi 4,4 sec.
Niestety ale nie znajdę idealnie równej drogi, zawsze są wahania.
0-100 będzie ciekawie o ile uda mi się przyczepności złapać.
Kiedyś oglądałam jakiś program o robieniu testów 0-100 na potrzeby różnych marek. Tor jest prosty i tylko do tego służy- więc nie jest zniszczony, jest to w górach (ale nie pamiętam jakich, jednak na określonej wysokości nad poziomem morza) gdzie powietrze jest odpowiednio czyste i ma też określoną temperaturę. Więc wszystko to taka "bajka" w tych testach.

Mam tylko nadzieję że robiąc te testy/filmy, dbasz o bezpieczeństwo swoje i innych, czyli że nie trzymasz telefonu w dłoni, a jakoś go tam przytwierdziłeś. :D

Bezpieczeństwo ponad wszystko.

Co do testów 0-100 masz rację... Jednak wyobraź sobie że w Insigni ktoś robił testy 10 lat temu... Wystarczy że założysz nowoczesne opony czy zalejesz silnik nowoczesnym olejem, nowy filtr powietrza, paliwa, oleju itp. itd.. Jest tyle zmiennych.
Wystarczy zrobić test przy 10 i potem 30 stopnich Celsjusza. Różnica jest spora.

Dlatego ja bardziej wierzę w odczucie "tyłka"

carvertical VIN check
Zablokowany

Wróć do „Auta forumowiczów”