--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia 2.0CDTI 160/130KM (W7Y)
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Irlandia
- Otrzymał piwo: 3 razy
Insignia 2.0CDTI 160/130KM (W7Y)
Jestem nowym posiadaczem insigni. (2.04.2017)
*2010
*160/130KM (W7Y) I ecoflex
*226 tys km buda, silnik 500 km
Sam nie wiem co ma mam ja dopiero 2 tyg,
ABS, TC, ESP, tempomat, wspomaganie ruszania pod góre, radio CD 400, 5 głośników itp
Którtka historia , kupilem z zatarym silnikiem, standardowa bolączka- uszczelka. Dostał nowy słupek silnika, wszystko sprawdzone, wyczyszczone i złozone na orginalnych częściach. Dwumas ok, turbo również , narazie docieram silnik.
Na obecną chwile wymienilem switch bagażnika oraz klocki tarcze przód. Jeszcze musze wymienic klocki tarcze na tyl, jedna świeca żarowa bo czasem wywala błąd i walcze z przeciekiem wody do bagażnika. Jest niewielki ale jest, standardowa bolączka wszystkich aut w deszczowej Irlandii. Jeszcze pranie tapicerki pożądne umycie i wosk:)
Jak a auto od irlandczyka to zadbane w miare bo oni kompletnie nie dbaja o samochody:)
Mam tylko pare zdjęc bo nie ma pogody :)
Mam pare planów do zrealizowania ale czasu smalo, zobaczymy
Pierwsze wrazenia super, komfort, moc, ale to z przesiadki z starego forda 1.4 benzyna
wyposarzenie
01A Wykończenie siedzeń: czarne
1AB Wykończenie boczku drzwi: czarne
2A0 Lista wewnętrzna drzwi: antracyt ziarnisty
3A0 Wykończenie w kolorze chłodny szary rapid
4AA Wykończenie wnętrza: czarne
A51 Przednie siedzenia kubełkowe
A69 Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa, wariant 2
A6B Siedzenia z częściowo manualną regulacją 6-kierunkową
A70 Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa
A90 Zdalne otwieranie zamka klapy bagażnika
AEF Szyby przednie sterowanie elektryczne (szybkie otwieranie)
AG5 Fotel pasażera: regulowany ręcznie w 2-kierunach
AHS Aktywne zagłówki siedzeń przednich z 4-ro kierunkowa regulacją
APH Fotel przedni prawy: elektryczna regulacja podparcia lędźwiowego w 4 kierunkach
ATG Centralny zamek z pilotem
AXG Szyby przednie sterowanie elektryczne (jedno dotknięcie)
AXJ Typ pojazdu: samochód osobowy
AY0 Poduszki powietrzne dachowe przód
AY5 Zagłówek tylny środkowy pokryty tkaniną
BAH Immobilizer, wariant 2
BSO Identyfikacyjny punkt kontroli
C2B Oświetlenie wewnętrzne podłogi przedniej
C67 Klimatyzacja półautomatyczna (ręczna regulacja temperatury)
C95 Oświetlenie wewnętrzne przednie z podwójną lampką do czytania
C99 Wyłącznik przedniej poduszki powietrznej pasażera
CJ6 Wyprodukowano dla Irlandii
D31 Lusterko wsteczne wewnętrzne
D61 Schowek po stronie kierowcy
DK6 Wewnętrzna konsola sufitowa
DP6 Lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia
DWE Lusterka zewnętrzne składane ręcznie
EAB Wykończenie siedzeń: płótno Labyrinth
F84 Przełożenie przekładni głównej: 3.09
FBD Wykończenie boczku drzwi: płótno Atlantis
FX3 ESP - układ stabilizacji toru jazdy
GNA Zawieszenie przednie wielowahaczowe
GNC Zawieszenie tylne 4-łącznikowe
IK9 Silnik ecoFLEX
J60 Układ hamulcowy 16 z hamulcami tarczowymi
J71 Elektryczny hamulec postojowy z układem wspomagania ruszania pod górkę
K13 Filtr cząsteczek stałych układu wydechowego (DPF)
K34 Tempomat elektroniczny
K3S Akumulator: 75Ah
K60 Alternator: 100A
KB5 Układ wspomagania ruszania na pochyłościach (HSA)
KD4 Gniazdko elektryczne 12 w przedniej konsoli
LBS Silnik wysokoprężny 2.0 CDTI/ 2.0 CDTI ECOFLEX
M53 Sprzęgło blokady zmiany biegów
MDB Czarne listwy wzdłuż okien bocznych
MM3 Wyposażenie dla ręcznej skrzyni biegów
MYJ Ręczna skrzynia biegów 6-biegowa typu F40
N34 Kierownica 3-ramienna pokryta skórą
N37 Regulowana kolumna kierownicy w pionie i poziomie
N40 Wspomaganie układu kierowniczego o niezmiennym stosunku wspomagania
NC0 Wyposażenie dla krajów Unii Europejskiej
NE9 Norma emisji spalin: EEC 09
OHI Używane przez lokalne GM w Europie, OHI
P76 Koło zapasowe dojazdowe 16
Q00 Felgi aluminiowe 7J x 17, 7 szprych szerokich
QQZ Opony 225/55 R17 sl 97w bw
T61 Układ automatycznego włączania świateł do jazdy dziennej
T79 Tylne światło przeciwmgielne
T83 Układ automatycznego włączania/wyłączania świateł
T94 Reflektory dla ruchu lewostronnego
T96 Przednie światła przeciwmgielne
T9T Emblemat: ecoFLEX
TR0 Oświetlenie wewnętrzne tylne z podwójną lampką do czytania
TR6 Ręczna regulacja wysokości reflektorów przednich
TT4 Reflektory halogenowe 4
U18 Wskaźniki: prędkościomierz w km/h
U65 Głośniki: 7 sztuk
UAG Wyświetlacz wielofunkcyjny graficzny (GID) wariant 1
UDC Wyświetlacz graficzny w tablicy zegarów
UH0 Buzer ostrzegawczy o niezapięciu pasów bezpieczeństwa dla lewego fotela
ULS Blokada kolumny kierownicy
UPH Portal Bluetooth telefonu komórkowego
US3 Antena dachowa: typu płetwa rekina
UTJ Autoalarm
UTR Klakson z własnym zasilaniem dla alarmu
UTT Autoalarm z systemem antynapadowym
UTU Czujnik pochylenia dla alarmu
UTV Czujnik ruchu wewnątrz kabiny
UZZ Radio CD 400
V33 Zestaw narzędzi awaryjnych
V83 Deklaracja pojazdu: organizacja ECE
VG2 Usunięto wosk zabezpieczający karoserię
W1Y Przyciski sterowania radiem na kierownicy
W5T Usunięty emblemat rodzaju silnika
W7Y Pakiet osiągów: zmniejszona moc silnika
WGA Wyposażenie: odbiornik radiowy
XJ6 Zawieszenie sportowe obniżone
XL8 Zdalne sterowanie na częstotliwości 433MHz
Na obecną chwile wymienione klocki tarcze tył, silnik dotarty, olej wymieniony jak pisało w instrukcji nowego silnika.
Plany:
felgi 18 lub 19 cali,
otwieranie klapy bagaznika z "kopa":)
xenony,
czujniki parkowania.
Resztę sie zobaczy:)
08.04.2017
Silnik dotarty, olej wymieniony i teraz mozna smiało śmigać:)
Czetam tylko na swiece zarowe z Polski i czujnik cisnienia paliwa:)
wycieczka:)
05.04.2017
Wysprzątana, umyta, pobawiłem sie troche op-comem i dodałem pare ukrytych funkcji do menu komputera:)
Na chip boxie zrobilem juz 2 tyś kilometrów i żadnych problemów, silnik pracuje jak powienien, spalanie nie wzrosło utrzymuje sie na poziomie 6l/100km
Dodatkowo zamówiłem sobie nowe żarówki,
smd 21W/5W do dziennych/postojowych
H7 OSRAM NIGHT BREAKER PLUS UNLIMITED - światła drogowe
H1 PHILIPS XTREME VISION +130% - światła długie
Zaobaczymy efekty.
13.05.2017
Następna typowa usterka insigni, zatarł sie zaworek zwrotny miedzy chłodniczka oleju a podstawą filtra, po wyłączniu silnika olej spływa do miski i po odpaleniu z zimnego mam przez pare sekund komunikat o niskim cisnienu oleju. Zamówiłem cała podstawe filtra i czekam aż przyjdzie:) po zatym innych problemów brak:)
11.06.2017
Aktualizacja:)
Następna rzecz wymieniona, sprawdziłem z ciekawości ciśnienie oleju ( bolączka tych silników) okazało sie ze jest za niskie więc do wymieny poszła pompa oleju, roboty troche było nie powiem, prawie cały dzień, ale musze przyznac naprawde jest to dziwnie rozwiązane w tych silnikach. Przy okazji zauważyłem niewielki wyciek z chłodnicy wieć też idzie do wymiaby:) Auto po woli przygotowóje do wyjazdu do Polski
25.06.2017
Dzisiaj wymieniona chłodniaca wody, 4h pracy, troche ginastyki ale poszło nawet sprawnie.
*2010
*160/130KM (W7Y) I ecoflex
*226 tys km buda, silnik 500 km
Sam nie wiem co ma mam ja dopiero 2 tyg,
ABS, TC, ESP, tempomat, wspomaganie ruszania pod góre, radio CD 400, 5 głośników itp
Którtka historia , kupilem z zatarym silnikiem, standardowa bolączka- uszczelka. Dostał nowy słupek silnika, wszystko sprawdzone, wyczyszczone i złozone na orginalnych częściach. Dwumas ok, turbo również , narazie docieram silnik.
Na obecną chwile wymienilem switch bagażnika oraz klocki tarcze przód. Jeszcze musze wymienic klocki tarcze na tyl, jedna świeca żarowa bo czasem wywala błąd i walcze z przeciekiem wody do bagażnika. Jest niewielki ale jest, standardowa bolączka wszystkich aut w deszczowej Irlandii. Jeszcze pranie tapicerki pożądne umycie i wosk:)
Jak a auto od irlandczyka to zadbane w miare bo oni kompletnie nie dbaja o samochody:)
Mam tylko pare zdjęc bo nie ma pogody :)
Mam pare planów do zrealizowania ale czasu smalo, zobaczymy
Pierwsze wrazenia super, komfort, moc, ale to z przesiadki z starego forda 1.4 benzyna
wyposarzenie
01A Wykończenie siedzeń: czarne
1AB Wykończenie boczku drzwi: czarne
2A0 Lista wewnętrzna drzwi: antracyt ziarnisty
3A0 Wykończenie w kolorze chłodny szary rapid
4AA Wykończenie wnętrza: czarne
A51 Przednie siedzenia kubełkowe
A69 Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa, wariant 2
A6B Siedzenia z częściowo manualną regulacją 6-kierunkową
A70 Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa
A90 Zdalne otwieranie zamka klapy bagażnika
AEF Szyby przednie sterowanie elektryczne (szybkie otwieranie)
AG5 Fotel pasażera: regulowany ręcznie w 2-kierunach
AHS Aktywne zagłówki siedzeń przednich z 4-ro kierunkowa regulacją
APH Fotel przedni prawy: elektryczna regulacja podparcia lędźwiowego w 4 kierunkach
ATG Centralny zamek z pilotem
AXG Szyby przednie sterowanie elektryczne (jedno dotknięcie)
AXJ Typ pojazdu: samochód osobowy
AY0 Poduszki powietrzne dachowe przód
AY5 Zagłówek tylny środkowy pokryty tkaniną
BAH Immobilizer, wariant 2
BSO Identyfikacyjny punkt kontroli
C2B Oświetlenie wewnętrzne podłogi przedniej
C67 Klimatyzacja półautomatyczna (ręczna regulacja temperatury)
C95 Oświetlenie wewnętrzne przednie z podwójną lampką do czytania
C99 Wyłącznik przedniej poduszki powietrznej pasażera
CJ6 Wyprodukowano dla Irlandii
D31 Lusterko wsteczne wewnętrzne
D61 Schowek po stronie kierowcy
DK6 Wewnętrzna konsola sufitowa
DP6 Lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia
DWE Lusterka zewnętrzne składane ręcznie
EAB Wykończenie siedzeń: płótno Labyrinth
F84 Przełożenie przekładni głównej: 3.09
FBD Wykończenie boczku drzwi: płótno Atlantis
FX3 ESP - układ stabilizacji toru jazdy
GNA Zawieszenie przednie wielowahaczowe
GNC Zawieszenie tylne 4-łącznikowe
IK9 Silnik ecoFLEX
J60 Układ hamulcowy 16 z hamulcami tarczowymi
J71 Elektryczny hamulec postojowy z układem wspomagania ruszania pod górkę
K13 Filtr cząsteczek stałych układu wydechowego (DPF)
K34 Tempomat elektroniczny
K3S Akumulator: 75Ah
K60 Alternator: 100A
KB5 Układ wspomagania ruszania na pochyłościach (HSA)
KD4 Gniazdko elektryczne 12 w przedniej konsoli
LBS Silnik wysokoprężny 2.0 CDTI/ 2.0 CDTI ECOFLEX
M53 Sprzęgło blokady zmiany biegów
MDB Czarne listwy wzdłuż okien bocznych
MM3 Wyposażenie dla ręcznej skrzyni biegów
MYJ Ręczna skrzynia biegów 6-biegowa typu F40
N34 Kierownica 3-ramienna pokryta skórą
N37 Regulowana kolumna kierownicy w pionie i poziomie
N40 Wspomaganie układu kierowniczego o niezmiennym stosunku wspomagania
NC0 Wyposażenie dla krajów Unii Europejskiej
NE9 Norma emisji spalin: EEC 09
OHI Używane przez lokalne GM w Europie, OHI
P76 Koło zapasowe dojazdowe 16
Q00 Felgi aluminiowe 7J x 17, 7 szprych szerokich
QQZ Opony 225/55 R17 sl 97w bw
T61 Układ automatycznego włączania świateł do jazdy dziennej
T79 Tylne światło przeciwmgielne
T83 Układ automatycznego włączania/wyłączania świateł
T94 Reflektory dla ruchu lewostronnego
T96 Przednie światła przeciwmgielne
T9T Emblemat: ecoFLEX
TR0 Oświetlenie wewnętrzne tylne z podwójną lampką do czytania
TR6 Ręczna regulacja wysokości reflektorów przednich
TT4 Reflektory halogenowe 4
U18 Wskaźniki: prędkościomierz w km/h
U65 Głośniki: 7 sztuk
UAG Wyświetlacz wielofunkcyjny graficzny (GID) wariant 1
UDC Wyświetlacz graficzny w tablicy zegarów
UH0 Buzer ostrzegawczy o niezapięciu pasów bezpieczeństwa dla lewego fotela
ULS Blokada kolumny kierownicy
UPH Portal Bluetooth telefonu komórkowego
US3 Antena dachowa: typu płetwa rekina
UTJ Autoalarm
UTR Klakson z własnym zasilaniem dla alarmu
UTT Autoalarm z systemem antynapadowym
UTU Czujnik pochylenia dla alarmu
UTV Czujnik ruchu wewnątrz kabiny
UZZ Radio CD 400
V33 Zestaw narzędzi awaryjnych
V83 Deklaracja pojazdu: organizacja ECE
VG2 Usunięto wosk zabezpieczający karoserię
W1Y Przyciski sterowania radiem na kierownicy
W5T Usunięty emblemat rodzaju silnika
W7Y Pakiet osiągów: zmniejszona moc silnika
WGA Wyposażenie: odbiornik radiowy
XJ6 Zawieszenie sportowe obniżone
XL8 Zdalne sterowanie na częstotliwości 433MHz
Na obecną chwile wymienione klocki tarcze tył, silnik dotarty, olej wymieniony jak pisało w instrukcji nowego silnika.
Plany:
felgi 18 lub 19 cali,
otwieranie klapy bagaznika z "kopa":)
xenony,
czujniki parkowania.
Resztę sie zobaczy:)
08.04.2017
Silnik dotarty, olej wymieniony i teraz mozna smiało śmigać:)
Czetam tylko na swiece zarowe z Polski i czujnik cisnienia paliwa:)
wycieczka:)
05.04.2017
Wysprzątana, umyta, pobawiłem sie troche op-comem i dodałem pare ukrytych funkcji do menu komputera:)
Na chip boxie zrobilem juz 2 tyś kilometrów i żadnych problemów, silnik pracuje jak powienien, spalanie nie wzrosło utrzymuje sie na poziomie 6l/100km
Dodatkowo zamówiłem sobie nowe żarówki,
smd 21W/5W do dziennych/postojowych
H7 OSRAM NIGHT BREAKER PLUS UNLIMITED - światła drogowe
H1 PHILIPS XTREME VISION +130% - światła długie
Zaobaczymy efekty.
13.05.2017
Następna typowa usterka insigni, zatarł sie zaworek zwrotny miedzy chłodniczka oleju a podstawą filtra, po wyłączniu silnika olej spływa do miski i po odpaleniu z zimnego mam przez pare sekund komunikat o niskim cisnienu oleju. Zamówiłem cała podstawe filtra i czekam aż przyjdzie:) po zatym innych problemów brak:)
11.06.2017
Aktualizacja:)
Następna rzecz wymieniona, sprawdziłem z ciekawości ciśnienie oleju ( bolączka tych silników) okazało sie ze jest za niskie więc do wymieny poszła pompa oleju, roboty troche było nie powiem, prawie cały dzień, ale musze przyznac naprawde jest to dziwnie rozwiązane w tych silnikach. Przy okazji zauważyłem niewielki wyciek z chłodnicy wieć też idzie do wymiaby:) Auto po woli przygotowóje do wyjazdu do Polski
25.06.2017
Dzisiaj wymieniona chłodniaca wody, 4h pracy, troche ginastyki ale poszło nawet sprawnie.
Ostatnio zmieniony 25 cze 2017, o 19:54 przez angel_dark666, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: 22 lis 2016, o 15:18
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Warszawa
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Insignia 2.0CDTI 160/130KM (W7Y)
A to przypadkiem nie jest Insignia?
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Irlandia
- Otrzymał piwo: 3 razy
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Irlandia
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Insignia 2.0CDTI 160/130KM (W7Y)
Następną sesje zrobię w Polsce po czyszczeniu wnętrza i polerce lakieru:)
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Irlandia
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Insignia 2.0CDTI 160/130KM (W7Y)
Kot przyszedł zobaczyć umyty samochód
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Cb zamontowane, miałem 4 uchwyty na mikro i żadnego nie mogę znaleźć.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Cb zamontowane, miałem 4 uchwyty na mikro i żadnego nie mogę znaleźć.
Ostatnio zmieniony 11 lip 2017, o 22:18 przez angel_dark666, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Irlandia
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Insignia 2.0CDTI 160/130KM (W7Y)
Dumnie reprezentuje sie jako auto do ślubu:)
Przy okazji dwumas czeka na wymine. Na razie lezy w domu.
Przy okazji dwumas czeka na wymine. Na razie lezy w domu.
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Irlandia
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Insignia 2.0CDTI 160/130KM (W7Y)
Wreszcie znalazłem czas na wrzucenie suba. Roboty sporo bo nie ma w radiu wyjścia na to ale konwerter załatwił sprawę.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
wyrwalem zestaw za 40 euro , to jak za darmo, zal było nie brać:)
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
wyrwalem zestaw za 40 euro , to jak za darmo, zal było nie brać:)
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Irlandia
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Insignia 2.0CDTI 160/130KM (W7Y)
Dopadła mnie wymiana elektrozaworu turbiny, dostałem nowszy, poprawiony. Ma nie Buczec i nie psuć się. Dodatkowo czekam już na nowy egr bo mój zaczyna przepuszczaci wali spalinami w kolektor, przez co zaraz dpfa mi zapacha. Narazie jeżdżę z odlaczonym i jest ok.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8412
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 195 razy
- Otrzymał piwo: 100 razy
- Kontakt:
Re: Insignia 2.0CDTI 160/130KM (W7Y)
Śliczna jest i te "okoliczności przyrody" wokół też bajeczne. Szerokich dróg i bezawaryjności.
Radio 357 :)
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Irlandia
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Insignia 2.0CDTI 160/130KM (W7Y)
Przegląd przeszedł śpiewająco i spokój na następne dwa lata nawet po mocnym programie test spalin wyszedł poprawnie
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Irlandia
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Insignia 2.0CDTI 160/130KM (W7Y)
Nowy zestaw CB na DX-y
at-6666 +ss1200+Fd2020 po porządnej modyfikacji
Zasilanie prosto a aku.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
at-6666 +ss1200+Fd2020 po porządnej modyfikacji
Zasilanie prosto a aku.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 120 razy
Re: Insignia 2.0CDTI 160/130KM (W7Y)
Ja bym u siebie też je założył, ale nie podoba mi się taki sposób montażu radia (jak kto lubi ). A przy jego gabarytach nie ma go gdzie i jak schować w Insignii :/
W Octavii 2FL maiałem podczepione pod plastikami nad lewą nogą, zaraz przy podstopnicy. A tu jakoś tego nie widzę, żeby nie przeszkadzało
W Octavii 2FL maiałem podczepione pod plastikami nad lewą nogą, zaraz przy podstopnicy. A tu jakoś tego nie widzę, żeby nie przeszkadzało
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Irlandia
- Otrzymał piwo: 3 razy
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Irlandia
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Insignia 2.0CDTI 160/130KM (W7Y)
Wycieczka
Dodatkowo, widze ze nie informowałem.
Chip zrobiony na 458Nm i 186KM
Dodatkowo, widze ze nie informowałem.
Chip zrobiony na 458Nm i 186KM
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2018, o 18:43 przez angel_dark666, łącznie zmieniany 1 raz.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8412
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 195 razy
- Otrzymał piwo: 100 razy
- Kontakt:
Re: Insignia 2.0CDTI 160/130KM (W7Y)
ależ Ty masz tam widoki
Iśka bardzo do nich pasuje.
Iśka bardzo do nich pasuje.
Radio 357 :)
-
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: 19 cze 2017, o 20:09
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Irlandia
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Insignia 2.0CDTI 160/130KM (W7Y)
Na widoki nie narzekam i wcale nie musze daleko jechać Pełno tu takich tras górskich czy wzdłuż oceanu
A nowe hamulce spisują się świetnie przy krętych zjazdach
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.