Strona 8 z 118

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

: 4 lis 2017, o 16:25
autor: norbi333
To nie istotne ,wiem czy nie wiem,ale tak jest.Chcąc to można do czegokolwiek się przyczepić.Poza tym ja się nie martwię tym,więc i inni tym bardziej :D
Ale dla Twojej informacji to widziałem ople ,które jako nowe z salonu wyjeżdżały na innych rozmiarach w leasingach i nikt nie miał z tym problemu

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

: 4 lis 2017, o 17:45
autor: wassermann
Świadectwo homologacji (certyfikat zgodności) określa nie jeden rozmiar, ale całe spektrum kół dopuszczonych dla danego typu pojazdu. Chcąc być w nim w zgodzie, można podmieniać w ramach tego, co w świadectwie.

Hamulce OPC można było zamówić do dowolnej mocniejszej Insignii (razem z Hiper Strut) - pakiet Super Sport.

M.

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

: 4 lis 2017, o 17:50
autor: Bodex
Problem może , a nie musi być , gdy dojdzie do wypadku z obrażeniem ciała lub śmiertelnym , wtedy wchidzi prokurator i oba auta idą do diagnosty biegłego sądowego i wtedy wszystko prześwietlają , wiem bo mam znajomego od lat i nieraz opowiada.

Wiesz, to tak jak z bagażnikami , prawo nie wymaga homologacji by użytkować na drogach publicznych , ale w razie wypadku , gdy coś spadnie i uszkodzi człowieka to bezpiecznie pierwsze pyta się o papierek.

Oczywiście nie życzę Tobie , sobie ani nikomu .

Trzeba było iść w 19" w tym polifcie i byłoby idealnie

Szerokości.

Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

: 4 lis 2017, o 18:06
autor: norbi333
Na lato są R19

-- 4 lis 2017, o 18:07 --

Mam kuzyna, który jest biegłym sądowym przy wypadkach to zapytam go

-- 4 lis 2017, o 18:11 --
wassermann pisze:Hamulce OPC można było zamówić do dowolnej mocniejszej Insignii (razem z Hiper Strut) - pakiet Super Sport.


M.
Ale jak z Vin wychodzi, że nie ma, a założył to już po homologacji.
Poza tym w takim razie czemu nowe auta sprzedają w innych rozmiarach i niby bez homologacji?

-- 4 lis 2017, o 18:35 --

Polskie prawo na temat opon:

§11.4

Pojazd powinien być wyposażony w ogumienie pneumatyczne o nośności dostosowanej do nacisku koła oraz dostosowane do maksymalnej prędkości pojazdu; ciśnienie w ogumieniu powinno być zgodne z zaleceniami wytwórni dla danej opony i obciążenia pojazdu.

§11.5

Dopuszcza się w celu krótkotrwałego użycia wyposażenia pojazdu w koło zapasowe, o parametrach odmiennych niż parametry stosowanego normalnie koła jezdnego, jeżeli koło takie wchodzi w skład fabrycznego wyposażenia pojazdu, na warunkach określonych przez wytwórnie pojazdu.

§11.6

Pojazd nie może być wyposażony, z zastrzeżeniem ust.5:

w opony różnej konstrukcji, w tym o różnej rzeźbie bieżnika, na kołach jednej osi,
w przypadku pojazdu samochodowego o dwóch osiach z kołami pojedynczymi,
a) w opony diagonalne lub diagonalne z opasaniem na kołach tylnej osi, jeżeli na kołach przedniej osi znajdują się opony radialne,
b) w opony diagonalne na kołach tylnej osi, jeżeli na kołach przedniej osi znajdują się opony diagonalne z opasaniem,
w opony, w których wskaźniki pokazują graniczne zużycie bieżnika, a w odniesieniu do opon nie zapatrzonych w takie wskaźniki – o głębokości rzeźby bieżnika mniejszej niż 1,6 mm
w opony o widocznych pęknięciach odsłaniających lub naruszających osnowę,
w opony z umieszczonymi trwale, wystającymi na zewnątrz elementami przeciwślizgowymi

-- 4 lis 2017, o 18:40 --

Rażące niedbalstwo to sformułowanie chętnie stosowane przez ubezpieczycieli. Według Sądu Najwyższego, rażący brak staranności wykazuje np. posiadacz samochodu, który opuszcza go pozostawiając w środku kluczyki. Niedbalstwem może być także jazda na łysych oponach..
Jedynie do tego mogą i to dyskusyjna i indywidualna sprawa

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

: 16 gru 2017, o 10:06
autor: norbi333
Przedlift nie sprzedał się ,więc na razie czekamy na coś ciekawego na zamianę. Dobre opony zimowe .4x4 i automat to jest to co na zimę potrzebne.Poza hamowaniem właściwie praktycznie jazda w mieście jak latem.W Manualu łatwiej zerwać przyczepność.

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

: 16 gru 2017, o 14:48
autor: wassermann
"Panie, ja w internecie widziałem taką samą 10,000 taniej, stoi w Gnieźnie, tylko brać. Nawet lepsza, bo po co mi te szpeje."

M.

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

: 16 gru 2017, o 18:44
autor: norbi333
Coś q ten deseń:-)

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

: 16 gru 2017, o 18:53
autor: Bodex
wassermann pisze:"Panie, ja w internecie widziałem taką samą 10,000 taniej, stoi w Gnieźnie, tylko brać. Nawet lepsza, bo po co mi te szpeje."

M.
To se panie kupta i i szukajta drugiego motora Obrazek

Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

: 16 gru 2017, o 23:48
autor: Igorwlkp
W Gnieźnie wszystkie fury w dieslu mają 118tysięcy a w benzin 98tysięcy :D :D 8-) i ...
Panie nie bita tylko po lakierem lub lekkim daszku

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

: 28 gru 2017, o 20:01
autor: mazmarcin
118 tkm w dieslu to już ma chyba z dziesięć lat :lol:
Skoro taki przebieg :D .
Norbi dopisz że średnie spalanie jest około 13 litrów :P to pewnie więcej takich Ci napisze :roll:
A potem płaczą że źle kupili.
Każde auto ma swojego kupca.

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

: 28 gru 2017, o 21:00
autor: norbi333
Mało się pomyliłeś teraz :D
Ale jutro polift jedzie w tras to zobaczymy jak spalanie średnie wyjdzie oraz jak z km wypalania dpf

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

: 1 sty 2018, o 12:35
autor: stilo5
Ciekawi mnie to spalanie...
Tez mam biturbo, automat z napedem na przod ale w zadna wieksza trase nie jechalem jeszcze. Komputer pokazuje ok 7 na trasie i ok 8 miasto/trasa.

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

: 3 sty 2018, o 21:13
autor: norbi333
Spalanie jak spalanie. Teraz zrobiłem poliftem około 1000 km trasy i spalanie na poziomie 7 litrów.
Poza tym napęd 4x4 robi swoje ,a także wyposażenie,bo to znowu kwestia wagi auta.I moje są po programiach

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

: 20 sty 2018, o 16:27
autor: norbi333
Jak na razie oba bez kłopotów jeżdżą. Dzisiaj przedlift przeszedł przegląd,a w piątek miał niespodziankę od innego kierowcy:
Obrazek
Także na razie nici ze sprzedaży czy zamiany.Jedynie ASO zadowolone :lol:

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

: 21 sty 2018, o 18:20
autor: Bodex
Ten polift ładny !

Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

: 21 sty 2018, o 19:58
autor: norbi333
Może być,choć widziałem ładniejsze.Ale dzięki

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

: 21 sty 2018, o 20:46
autor: Bodex
Jest ładny, te łyżwy na zewnątrz sprawiają wrażenie , że szerszy i gril jakby bardziej pionowo .

Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

: 22 sty 2018, o 14:52
autor: maly2sa8210
robert j pisze:No ok, zdrowe podejscie mierzyć siły na zamiary, ale nie zmienia to faktu, ze tyle to mi np paliło Bmw e38 4.4 2000r kręcąc się wkoło komina z średnio ciężką nogą. Auto dużo starsze ,większe i z 8 cylindrowym motorem.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Troszkę spóźniony ale wyrównam ze 4.4 w e38 dużo więcej pali od insi 2.8 , przy spalaniu w insi 17 litrach to w BMW było by ponad 20 , u mnie paliła w mieście nie mniej niż 20 litrów gdzie Insia teraz pali Ok 15 średnio przy takiej nodze jak tam ...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

: 22 sty 2018, o 15:20
autor: norbi333
Bodex pisze:Jest ładny, te łyżwy na zewnątrz sprawiają wrażenie , że szerszy i gril jakby bardziej pionowo .

Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
Owsze,ale osobiście bardziej podoba mi się coutry turner

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

: 25 sty 2018, o 16:15
autor: norbi333
Jako ciekawostka to Generali wyceniło szkodę na 1200 zł, a ASO na 4300 zł :D