--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

GSI CDTI by Norbi333

ODPOWIEDZ
norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333

Post autor: norbi333 » 5 wrz 2018, o 09:28

W klekocie olej wymieniony i już w aso koszt 248 zł

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8454
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 197 razy
Otrzymał  piwo: 102 razy
Kontakt:

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333

Post autor: dokia » 5 wrz 2018, o 09:40

To zawsze tyle diesel kosztował, nie wiem czemu tam drożej jeśli oleju mniej niż w benzie
Radio 357 :)

Awatar użytkownika
Rooff_
Zapaleniec
Posty: 4119
Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
Auto: Insignia ST przedlif
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2012
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 122 razy

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333

Post autor: Rooff_ » 5 wrz 2018, o 09:58

To jest długotrwająca oferta promocyjna, w której akurat tyle sobie ustalili :)
Mnie się rok temu udało wymienić za cenę jak dla benzyny, ale tylko dlatego że przy umawianiu mi powiedzieli cenę jak dla benzyny i później już niebardzo się mogli z tego wycofać ;)

norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333

Post autor: norbi333 » 8 wrz 2018, o 20:59

2.0 T i spalanie po mieście. Normalna jazda :
Obrazek
I średnie od zakupu :
Obrazek
Także szału w spalaniu nie ma, a i przebieg mały zrobiłem. Od tego przebiegu jeszcze żona parę km dołożyła.
Licznik w trybie Tour ;D

Dodano po 2 minutach 25 sekundach:
Jakoś mi się kojarzy, że w tamtym roku płaciłem 199 zł

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8974
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333

Post autor: mazmarcin » 9 wrz 2018, o 19:38

Jaki tryb ? :lol:
Ja tam sport widzę ;)
Qrde ale ta temperatura oleju :oops:
Też bym chciał :lol:

norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333

Post autor: norbi333 » 9 wrz 2018, o 21:13

A to jest w trybie Tour.
Tryb sport ma czerwoną obwódkę.
Temperatura oleju jest, bo jest. I tak nie zwracam na nią uwagi

xul
Klubowicz
Posty: 1872
Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
Auto: Insignia OPC
Kod silnika: A28NER
Rok produkcji: 2013
Miasto: Katowice (okolice)
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 71 razy

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333

Post autor: xul » 10 wrz 2018, o 06:15

A nie jest tak, że wyswietlacz w trybie Sport, a samochód Tour. U mnie tryb Tour wyświetlacza wygląda inaczej, a w Sport jak na załączonym obrazku, do tego dochodzi czerwona obwódka jak przełączę samochód w tryb OPC, w Sport chyba nie ma, a trybu Tour nie posiadam, mam opcje bez żadnego trybu (chyba, że to jest Tour).

norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333

Post autor: norbi333 » 10 wrz 2018, o 06:29

U Ciebie jest tryb sport,opc i standard. U nas sport, standard i tour.
Co ciekawe w klekocie mam inny wyświetlacz w trybie Tour

xul
Klubowicz
Posty: 1872
Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
Auto: Insignia OPC
Kod silnika: A28NER
Rok produkcji: 2013
Miasto: Katowice (okolice)
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 71 razy

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333

Post autor: xul » 10 wrz 2018, o 07:52

Takie buty, bo w instrukcji nie widziałem rozróżnienia benzyna/diesel, jest Tour (turystyczny) taki śmieszny i Sport taki jak na zdjęciu (strony 102 i 103 w instrukcji dla my14), widocznie mogli coś pozmieniać, albo instrukcja jest taka jak dla Intellilink, czyli są w niej rzeczy niewystępujące w rzeczywistości.

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8974
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333

Post autor: mazmarcin » 10 wrz 2018, o 18:33

Na razie wszystkie liczniki jakie widziałem miały tak jak ja mam i Ty w klekocie, ten z benzyny jakiś dziwny. Yerry ma też tak jak ja.

norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333

Post autor: norbi333 » 10 wrz 2018, o 18:45

Teraz się bawiłem i jak przestawiłem na gs to tryb sport był jak tour tylko z podświetleniem ,a tryb tour jak sport ,ale bez podświetlenia :D
Aktualizacja nic nie dołożyła i pewnie nic już nie dojdzie.

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8974
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333

Post autor: mazmarcin » 10 wrz 2018, o 19:56

A masz 64?

norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333

Post autor: norbi333 » 10 wrz 2018, o 20:09

Dzisiaj robiłem aktualizację i dlatego polazłem do samochodu

norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333

Post autor: norbi333 » 13 wrz 2018, o 09:46

Klekocik poszedł na naprawę ogrzewania postojowego.Pewnie będzie bolało.Benzynka pojechała do Białegostoku.Zobaczymy jakie żona wykręci spalanie .A ja się turlam Sparkiem :lol:

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1613
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 29 razy

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333

Post autor: wassermann » 25 wrz 2018, o 08:47

@norbi333,

Z tego co kojarzę (o ile nadążam) miałeś już 4 Insignie - 2.8 V6, dwie BiCDTi (przed- i polift) i teraz 2.0T 4x4 polift.
Czy wyczuwasz różnicę w prowadzeniu tej ostatniej? Chodzi mi o takie sytuacje jak:
- pokonywanie nierówności na drodze,
- przyspieszanie i zmiana kierunku na drodze z koleinami (np. przy wyprzedzaniu),
- dodawanie gazu przy skręconych kołach w ciasnym zakręcie.
:?:

M.

Awatar użytkownika
Rafi3040
Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
Auto: Opel insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Serock
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333

Post autor: Rafi3040 » 25 wrz 2018, o 09:38

Norbi333 czym ty robisz sobie te zmiany w liczniku, bo ja robiłem opel scanerem i w ogóle nie chce połączyć się z ipc.

norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333

Post autor: norbi333 » 25 wrz 2018, o 09:47

Zmieniam opel scanerem

Dodano po 20 minutach 6 sekundach:
wassermann pisze:
25 wrz 2018, o 08:47
@norbi333,

Z tego co kojarzę (o ile nadążam) miałeś już 4 Insignie - 2.8 V6, dwie BiCDTi (przed- i polift) i teraz 2.0T 4x4 polift.
Czy wyczuwasz różnicę w prowadzeniu tej ostatniej? Chodzi mi o takie sytuacje jak:
- pokonywanie nierówności na drodze,
- przyspieszanie i zmiana kierunku na drodze z koleinami (np. przy wyprzedzaniu),
- dodawanie gazu przy skręconych kołach w ciasnym zakręcie.
:?:

M.
Dobrze kojarzysz :D
Prawdę powiedziawszy to mało zrobiłem km i prawie wszystko w mieście,dodatkowo poprzedni właściciel niestety założył piękne opony z bieżnikiem choinki Nankang.
-pokonywanie nierówności chyba tak samo,albo nie zauważalna różnica
-przyśpieszenie to jak pisałem wcześniej.Lekkie rozczarowanie.Biturbo po programie na sporcie odczuwalnie dużo fajniej się zbiera i masz wrażenie ,że jest szybsze od benzyny. Ogólnie jest bardzo zauważalna różnica między normal,a sport. .W 2.0T czy sport czy bez podobnie operując gazem nie masz tej frajdy z przyśpieszenia.Być może jest szybszy,ale tego kompletnie nie czuć.Osobiście dużo fajniej mi się jeździ biturbo na sporcie niż 2.0 T na sporcie. W samej zmianie kierunku jadąc takim samym stylem nie widzę różnicy.Być może kwestia ,ze oba mają kapcie 245/40.
-dodawania gazu na ciasnym zakręcie jakoś specjalnie nie próbowałem.Raz na mokrym rondzie chciałem coś takiego zrobić i nie wiem do końca czy moje wrażenie czy tak rzeczywiście się działo. Wydawało mi się,ze przy dodaniu stosunkowo nie dużo gazu auto traciło przyczepność szybciej niż biturbo.Ale to mogło być moje wrażenie i dodatkowo różnica w klasie opon.Premium kontra chińczyk.
Podsumowując w codziennym użytkowaniu i moim stylu jazdy raczej dynamicznym nie zauważam bym słynne zawieszenie 2.0 T coś dawało.2.0T ma jedynie przewagę przy wyższych prędkościach.Jednak łatwiej przyśpiesza.

I mój już na tegorocznym zestawie zimowym :

Obrazek

Obrazek

Co ciekawe oba zestawy mają taki sam rozmiar,a na zimowym mam wrażenie ,ze auto jakoś sporo lepiej reaguje na gaz.
Wygląda,ze zestaw letni trochę więcej waży

Awatar użytkownika
Rafi3040
Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
Auto: Opel insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Serock
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333

Post autor: Rafi3040 » 25 wrz 2018, o 10:09

Kurczę, a mi się nie chce łączyć błąd lub nie znana jednostka sterująca jaką wersją robisz ja próbowałem 48,55,62i63

norbi333
Ekspert
Posty: 5128
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333

Post autor: norbi333 » 25 wrz 2018, o 10:10

A nie wiem jaką wersją obecnie .Po każdej aktualizacji się łączę bez problemu.

Awatar użytkownika
Rafi3040
Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
Auto: Opel insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2017
Miasto: Serock
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333

Post autor: Rafi3040 » 25 wrz 2018, o 11:05

Może przy aktualizacji scanera anty wirus mi coś blokuje muszę dziś sprawdzić.

Dodano po 5 minutach 33 sekundach:
Ładne auto masz ful opcja życzę Ci bezawaryjnosci.

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Auta forumowiczów”