--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
GSI CDTI by Norbi333
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
W klekocie olej wymieniony i już w aso koszt 248 zł
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8454
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
To zawsze tyle diesel kosztował, nie wiem czemu tam drożej jeśli oleju mniej niż w benzie
Radio 357 :)
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 122 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
To jest długotrwająca oferta promocyjna, w której akurat tyle sobie ustalili
Mnie się rok temu udało wymienić za cenę jak dla benzyny, ale tylko dlatego że przy umawianiu mi powiedzieli cenę jak dla benzyny i później już niebardzo się mogli z tego wycofać
Mnie się rok temu udało wymienić za cenę jak dla benzyny, ale tylko dlatego że przy umawianiu mi powiedzieli cenę jak dla benzyny i później już niebardzo się mogli z tego wycofać
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
2.0 T i spalanie po mieście. Normalna jazda :
I średnie od zakupu :
Także szału w spalaniu nie ma, a i przebieg mały zrobiłem. Od tego przebiegu jeszcze żona parę km dołożyła.
Licznik w trybie Tour
Dodano po 2 minutach 25 sekundach:
Jakoś mi się kojarzy, że w tamtym roku płaciłem 199 zł
I średnie od zakupu :
Także szału w spalaniu nie ma, a i przebieg mały zrobiłem. Od tego przebiegu jeszcze żona parę km dołożyła.
Licznik w trybie Tour
Dodano po 2 minutach 25 sekundach:
Jakoś mi się kojarzy, że w tamtym roku płaciłem 199 zł
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8974
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Jaki tryb ?
Ja tam sport widzę
Qrde ale ta temperatura oleju
Też bym chciał
Ja tam sport widzę
Qrde ale ta temperatura oleju
Też bym chciał
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
A to jest w trybie Tour.
Tryb sport ma czerwoną obwódkę.
Temperatura oleju jest, bo jest. I tak nie zwracam na nią uwagi
Tryb sport ma czerwoną obwódkę.
Temperatura oleju jest, bo jest. I tak nie zwracam na nią uwagi
-
- Klubowicz
- Posty: 1872
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
A nie jest tak, że wyswietlacz w trybie Sport, a samochód Tour. U mnie tryb Tour wyświetlacza wygląda inaczej, a w Sport jak na załączonym obrazku, do tego dochodzi czerwona obwódka jak przełączę samochód w tryb OPC, w Sport chyba nie ma, a trybu Tour nie posiadam, mam opcje bez żadnego trybu (chyba, że to jest Tour).
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
U Ciebie jest tryb sport,opc i standard. U nas sport, standard i tour.
Co ciekawe w klekocie mam inny wyświetlacz w trybie Tour
Co ciekawe w klekocie mam inny wyświetlacz w trybie Tour
-
- Klubowicz
- Posty: 1872
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Takie buty, bo w instrukcji nie widziałem rozróżnienia benzyna/diesel, jest Tour (turystyczny) taki śmieszny i Sport taki jak na zdjęciu (strony 102 i 103 w instrukcji dla my14), widocznie mogli coś pozmieniać, albo instrukcja jest taka jak dla Intellilink, czyli są w niej rzeczy niewystępujące w rzeczywistości.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8974
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Na razie wszystkie liczniki jakie widziałem miały tak jak ja mam i Ty w klekocie, ten z benzyny jakiś dziwny. Yerry ma też tak jak ja.
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Teraz się bawiłem i jak przestawiłem na gs to tryb sport był jak tour tylko z podświetleniem ,a tryb tour jak sport ,ale bez podświetlenia
Aktualizacja nic nie dołożyła i pewnie nic już nie dojdzie.
Aktualizacja nic nie dołożyła i pewnie nic już nie dojdzie.
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Dzisiaj robiłem aktualizację i dlatego polazłem do samochodu
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Klekocik poszedł na naprawę ogrzewania postojowego.Pewnie będzie bolało.Benzynka pojechała do Białegostoku.Zobaczymy jakie żona wykręci spalanie .A ja się turlam Sparkiem
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
@norbi333,
Z tego co kojarzę (o ile nadążam) miałeś już 4 Insignie - 2.8 V6, dwie BiCDTi (przed- i polift) i teraz 2.0T 4x4 polift.
Czy wyczuwasz różnicę w prowadzeniu tej ostatniej? Chodzi mi o takie sytuacje jak:
- pokonywanie nierówności na drodze,
- przyspieszanie i zmiana kierunku na drodze z koleinami (np. przy wyprzedzaniu),
- dodawanie gazu przy skręconych kołach w ciasnym zakręcie.
M.
Z tego co kojarzę (o ile nadążam) miałeś już 4 Insignie - 2.8 V6, dwie BiCDTi (przed- i polift) i teraz 2.0T 4x4 polift.
Czy wyczuwasz różnicę w prowadzeniu tej ostatniej? Chodzi mi o takie sytuacje jak:
- pokonywanie nierówności na drodze,
- przyspieszanie i zmiana kierunku na drodze z koleinami (np. przy wyprzedzaniu),
- dodawanie gazu przy skręconych kołach w ciasnym zakręcie.
M.
- Rafi3040
- Klubowicz
- Posty: 511
- Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Serock
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Norbi333 czym ty robisz sobie te zmiany w liczniku, bo ja robiłem opel scanerem i w ogóle nie chce połączyć się z ipc.
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Zmieniam opel scanerem
Dodano po 20 minutach 6 sekundach:
Prawdę powiedziawszy to mało zrobiłem km i prawie wszystko w mieście,dodatkowo poprzedni właściciel niestety założył piękne opony z bieżnikiem choinki Nankang.
-pokonywanie nierówności chyba tak samo,albo nie zauważalna różnica
-przyśpieszenie to jak pisałem wcześniej.Lekkie rozczarowanie.Biturbo po programie na sporcie odczuwalnie dużo fajniej się zbiera i masz wrażenie ,że jest szybsze od benzyny. Ogólnie jest bardzo zauważalna różnica między normal,a sport. .W 2.0T czy sport czy bez podobnie operując gazem nie masz tej frajdy z przyśpieszenia.Być może jest szybszy,ale tego kompletnie nie czuć.Osobiście dużo fajniej mi się jeździ biturbo na sporcie niż 2.0 T na sporcie. W samej zmianie kierunku jadąc takim samym stylem nie widzę różnicy.Być może kwestia ,ze oba mają kapcie 245/40.
-dodawania gazu na ciasnym zakręcie jakoś specjalnie nie próbowałem.Raz na mokrym rondzie chciałem coś takiego zrobić i nie wiem do końca czy moje wrażenie czy tak rzeczywiście się działo. Wydawało mi się,ze przy dodaniu stosunkowo nie dużo gazu auto traciło przyczepność szybciej niż biturbo.Ale to mogło być moje wrażenie i dodatkowo różnica w klasie opon.Premium kontra chińczyk.
Podsumowując w codziennym użytkowaniu i moim stylu jazdy raczej dynamicznym nie zauważam bym słynne zawieszenie 2.0 T coś dawało.2.0T ma jedynie przewagę przy wyższych prędkościach.Jednak łatwiej przyśpiesza.
I mój już na tegorocznym zestawie zimowym :
Co ciekawe oba zestawy mają taki sam rozmiar,a na zimowym mam wrażenie ,ze auto jakoś sporo lepiej reaguje na gaz.
Wygląda,ze zestaw letni trochę więcej waży
Dodano po 20 minutach 6 sekundach:
Dobrze kojarzyszwassermann pisze: ↑25 wrz 2018, o 08:47@norbi333,
Z tego co kojarzę (o ile nadążam) miałeś już 4 Insignie - 2.8 V6, dwie BiCDTi (przed- i polift) i teraz 2.0T 4x4 polift.
Czy wyczuwasz różnicę w prowadzeniu tej ostatniej? Chodzi mi o takie sytuacje jak:
- pokonywanie nierówności na drodze,
- przyspieszanie i zmiana kierunku na drodze z koleinami (np. przy wyprzedzaniu),
- dodawanie gazu przy skręconych kołach w ciasnym zakręcie.
M.
Prawdę powiedziawszy to mało zrobiłem km i prawie wszystko w mieście,dodatkowo poprzedni właściciel niestety założył piękne opony z bieżnikiem choinki Nankang.
-pokonywanie nierówności chyba tak samo,albo nie zauważalna różnica
-przyśpieszenie to jak pisałem wcześniej.Lekkie rozczarowanie.Biturbo po programie na sporcie odczuwalnie dużo fajniej się zbiera i masz wrażenie ,że jest szybsze od benzyny. Ogólnie jest bardzo zauważalna różnica między normal,a sport. .W 2.0T czy sport czy bez podobnie operując gazem nie masz tej frajdy z przyśpieszenia.Być może jest szybszy,ale tego kompletnie nie czuć.Osobiście dużo fajniej mi się jeździ biturbo na sporcie niż 2.0 T na sporcie. W samej zmianie kierunku jadąc takim samym stylem nie widzę różnicy.Być może kwestia ,ze oba mają kapcie 245/40.
-dodawania gazu na ciasnym zakręcie jakoś specjalnie nie próbowałem.Raz na mokrym rondzie chciałem coś takiego zrobić i nie wiem do końca czy moje wrażenie czy tak rzeczywiście się działo. Wydawało mi się,ze przy dodaniu stosunkowo nie dużo gazu auto traciło przyczepność szybciej niż biturbo.Ale to mogło być moje wrażenie i dodatkowo różnica w klasie opon.Premium kontra chińczyk.
Podsumowując w codziennym użytkowaniu i moim stylu jazdy raczej dynamicznym nie zauważam bym słynne zawieszenie 2.0 T coś dawało.2.0T ma jedynie przewagę przy wyższych prędkościach.Jednak łatwiej przyśpiesza.
I mój już na tegorocznym zestawie zimowym :
Co ciekawe oba zestawy mają taki sam rozmiar,a na zimowym mam wrażenie ,ze auto jakoś sporo lepiej reaguje na gaz.
Wygląda,ze zestaw letni trochę więcej waży
- Rafi3040
- Klubowicz
- Posty: 511
- Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Serock
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Kurczę, a mi się nie chce łączyć błąd lub nie znana jednostka sterująca jaką wersją robisz ja próbowałem 48,55,62i63
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
A nie wiem jaką wersją obecnie .Po każdej aktualizacji się łączę bez problemu.
- Rafi3040
- Klubowicz
- Posty: 511
- Rejestracja: 18 lis 2015, o 17:43
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Serock
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line oraz 2.0 T 4x4 w OPC by Norbi333
Może przy aktualizacji scanera anty wirus mi coś blokuje muszę dziś sprawdzić.
Dodano po 5 minutach 33 sekundach:
Ładne auto masz ful opcja życzę Ci bezawaryjnosci.
Dodano po 5 minutach 33 sekundach:
Ładne auto masz ful opcja życzę Ci bezawaryjnosci.