--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

GSI CDTI by Norbi333

Awatar użytkownika
Cinek
Użytkownik
Posty: 610
Rejestracja: 27 kwie 2013, o 06:20
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2012
Miasto: Belgia, czasami Katowice
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

Post autor: Cinek » 5 cze 2017, o 19:43

Jednak przed FL ładniejsza :D :D

norbi333
Ekspert
Posty: 5127
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

Post autor: norbi333 » 13 cze 2017, o 10:05

Generalnie nie ma co pisać. Oba jeżdżą bezawaryjnie. Dzisiaj polift jedzie na kampanię serwisową, a jutro któraś wiezie nas na długi weekend

norbi333
Ekspert
Posty: 5127
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

Post autor: norbi333 » 15 cze 2017, o 18:50

Na wypadzie weekendowym
Obrazek

norbi333
Ekspert
Posty: 5127
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

Post autor: norbi333 » 19 cze 2017, o 05:18

Pierwsze 2 tyś km zrobione. W sumie świetne auto. Jedynie jak na diesla mało ekonomiczny w mieście i trasie. Choć tu chyba wpływ ma automat

Awatar użytkownika
Sebuś
Użytkownik
Posty: 201
Rejestracja: 14 kwie 2015, o 17:04
Auto: Insignia ST EcoFLEX
Kod silnika: A20DTL
Rok produkcji: 2010
Miasto: Czerwionka-Leszczyny
Otrzymał  piwo: 5 razy

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

Post autor: Sebuś » 19 cze 2017, o 22:09

Cudnie prezentuje się na tych felgach Inzi 8-)

norbi333
Ekspert
Posty: 5127
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

Post autor: norbi333 » 20 cze 2017, o 16:31

Dzięki.
Jak wszystko wyjdzie to polift w sobotę jedzie na program

norbi333
Ekspert
Posty: 5127
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

Post autor: norbi333 » 24 cze 2017, o 21:11

Seria nie powala,ale końcowy całkiem przyzwoity:

Obrazek

I porównanie z biturbo 4x4 manual przedlift:
Obrazek

norbi333
Ekspert
Posty: 5127
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

Post autor: norbi333 » 6 lip 2017, o 16:16

Dzisiaj oba dostały filtry powietrza Pipercross.Do przedlifta przyjechał komplet hamulców na przód.Jako ,ze zawsze mi się sprawdzał zestaw TRW ,więc i tym razem taki sam.We wtorek do ASO na wymianę oraz filtr i olej w silniku

Awatar użytkownika
coco
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: 23 lut 2016, o 10:15
Auto: Insignia
Kod silnika: B15XFT
Rok produkcji: 2015
Miasto: Śląsk

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

Post autor: coco » 6 lip 2017, o 22:19

Jest jakaś różnica na tych filtrach Pipercross?

norbi333
Ekspert
Posty: 5127
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

Post autor: norbi333 » 7 lip 2017, o 05:47

Generalnie zawsze jest wrażenie, że auto łatwiej i lżej wkręca się na obroty. I w każdym aucie miałem to odczucie, więc raczej nie jest to autosugestia.
Poza tym dobry filtr kosztuje 70 zł, a ten 95 zł. Więc raz do roku nie jest to jakaś wielka różnica

P405
Zapaleniec
Posty: 3155
Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Leszno
Otrzymał  piwo: 27 razy

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

Post autor: P405 » 7 lip 2017, o 06:16

Tylko twój idzie wyprać tsk samo jak k&n. Nie wiem jak koszt chemi, ale raczej warto prać.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

norbi333
Ekspert
Posty: 5127
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

Post autor: norbi333 » 7 lip 2017, o 07:53

Wiem.Ale chemia i olej kosztuje. I nie chce mi się bawić w pranie

P405
Zapaleniec
Posty: 3155
Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Leszno
Otrzymał  piwo: 27 razy

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

Post autor: P405 » 7 lip 2017, o 08:04

Swojego k&n piorę mniej więcej tak jak zmieniam olej. Wtedy można zobaczyć ile taki filtr zbiera wszystkiego.

norbi333
Ekspert
Posty: 5127
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

Post autor: norbi333 » 7 lip 2017, o 08:41

Mi się nie chce prać. Poza tym kn kosztuje ponad 200 zł, więc tu ma sens pranie

Awatar użytkownika
Gregs
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: 2 lut 2017, o 19:40
Auto: Insignia HB
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2014
Miasto: Warszawa
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

Post autor: Gregs » 7 lip 2017, o 10:10

Tylko, że przy mokrych filtrach zalecają konserwację co ok. 8k km. Przy większych przebiegach (15k km lub wyższych) powinno się go myć 2x w roku. Poza tym słyszałem o przypadkach przedostania się drobinek oleju na przepływomierz i trzeba było go myć bo sypał błędami.

norbi333
Ekspert
Posty: 5127
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

Post autor: norbi333 » 7 lip 2017, o 11:14

Od wielu lat stosuję te filtry i nigdy nie było problemów z przepływomierzami.Także trudno mi się do tego odnieść.Podobnie z konserwacją co 8 tyś km.Zmieniam raz do roku lub przy okazji oleju czyli 12-15 tyś km. Zależy co pierwsze wyjdzie.

-- 7 lip 2017, o 11:18 --

U anglików wyczytałem, że konserwację robi się co 10-15 tyś km

P405
Zapaleniec
Posty: 3155
Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Leszno
Otrzymał  piwo: 27 razy

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

Post autor: P405 » 7 lip 2017, o 11:29

Też używam k&n od 13 lat i nie było problemu.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
Gregs
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: 2 lut 2017, o 19:40
Auto: Insignia HB
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2014
Miasto: Warszawa
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

Post autor: Gregs » 7 lip 2017, o 12:43

norbi333 pisze:Od wielu lat stosuję te filtry i nigdy nie było problemów z przepływomierzami.Także trudno mi się do tego odnieść.Podobnie z konserwacją co 8 tyś km.Zmieniam raz do roku lub przy okazji oleju czyli 12-15 tyś km. Zależy co pierwsze wyjdzie.
U anglików wyczytałem, że konserwację robi się co 10-15 tyś km
Podejrzewam, że z przepływomierzem może być problem jak ktoś zbyt obficie zwilży filtr olejem. Co do serwisu, to oczywiście zależy od warunków drogowych. Ta częstsza konserwacja pewnie wynika z utrzymania niskiego oporu dla powietrza. Zalepiony filtr mokry przestaje spełniać zwoje zadanie.

norbi333
Ekspert
Posty: 5127
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

Post autor: norbi333 » 7 lip 2017, o 21:01

Być może. Ale zmieniając w obu autach filtry to pipercross wizualnie dużo lepiej wyglądał niż zwykły. I pipercross więcej km przejezdził niż oryginał

-- 9 lip 2017, o 10:28 --

Przedlift na letnich włościach:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

norbi333
Ekspert
Posty: 5127
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333

Post autor: norbi333 » 12 lip 2017, o 05:48

[quote="norbi333"][/quote]

Przedlift już po wymianie oleju i filtra. Wymiana wyszła po 13 tyś km i komputer pokazywał 9%.

Do tego wymiana klocków i tarcz z przodu. Zestaw mój.ASO policzyło 380 zł 

Także całkiem przyzwoita kwota 

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Auta forumowiczów”