--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
GSI CDTI by Norbi333
-
- Ekspert
- Posty: 5127
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333
Generalnie nie ma co pisać. Oba jeżdżą bezawaryjnie. Dzisiaj polift jedzie na kampanię serwisową, a jutro któraś wiezie nas na długi weekend
-
- Ekspert
- Posty: 5127
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333
Pierwsze 2 tyś km zrobione. W sumie świetne auto. Jedynie jak na diesla mało ekonomiczny w mieście i trasie. Choć tu chyba wpływ ma automat
-
- Ekspert
- Posty: 5127
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333
Dzięki.
Jak wszystko wyjdzie to polift w sobotę jedzie na program
Jak wszystko wyjdzie to polift w sobotę jedzie na program
-
- Ekspert
- Posty: 5127
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333
Dzisiaj oba dostały filtry powietrza Pipercross.Do przedlifta przyjechał komplet hamulców na przód.Jako ,ze zawsze mi się sprawdzał zestaw TRW ,więc i tym razem taki sam.We wtorek do ASO na wymianę oraz filtr i olej w silniku
- coco
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: 23 lut 2016, o 10:15
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Śląsk
-
- Ekspert
- Posty: 5127
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333
Generalnie zawsze jest wrażenie, że auto łatwiej i lżej wkręca się na obroty. I w każdym aucie miałem to odczucie, więc raczej nie jest to autosugestia.
Poza tym dobry filtr kosztuje 70 zł, a ten 95 zł. Więc raz do roku nie jest to jakaś wielka różnica
Poza tym dobry filtr kosztuje 70 zł, a ten 95 zł. Więc raz do roku nie jest to jakaś wielka różnica
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333
Tylko twój idzie wyprać tsk samo jak k&n. Nie wiem jak koszt chemi, ale raczej warto prać.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
-
- Ekspert
- Posty: 5127
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333
Wiem.Ale chemia i olej kosztuje. I nie chce mi się bawić w pranie
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333
Swojego k&n piorę mniej więcej tak jak zmieniam olej. Wtedy można zobaczyć ile taki filtr zbiera wszystkiego.
-
- Ekspert
- Posty: 5127
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333
Mi się nie chce prać. Poza tym kn kosztuje ponad 200 zł, więc tu ma sens pranie
- Gregs
- Użytkownik
- Posty: 300
- Rejestracja: 2 lut 2017, o 19:40
- Auto: Insignia HB
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333
Tylko, że przy mokrych filtrach zalecają konserwację co ok. 8k km. Przy większych przebiegach (15k km lub wyższych) powinno się go myć 2x w roku. Poza tym słyszałem o przypadkach przedostania się drobinek oleju na przepływomierz i trzeba było go myć bo sypał błędami.
-
- Ekspert
- Posty: 5127
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333
Od wielu lat stosuję te filtry i nigdy nie było problemów z przepływomierzami.Także trudno mi się do tego odnieść.Podobnie z konserwacją co 8 tyś km.Zmieniam raz do roku lub przy okazji oleju czyli 12-15 tyś km. Zależy co pierwsze wyjdzie.
-- 7 lip 2017, o 11:18 --
U anglików wyczytałem, że konserwację robi się co 10-15 tyś km
-- 7 lip 2017, o 11:18 --
U anglików wyczytałem, że konserwację robi się co 10-15 tyś km
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333
Też używam k&n od 13 lat i nie było problemu.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
- Gregs
- Użytkownik
- Posty: 300
- Rejestracja: 2 lut 2017, o 19:40
- Auto: Insignia HB
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333
Podejrzewam, że z przepływomierzem może być problem jak ktoś zbyt obficie zwilży filtr olejem. Co do serwisu, to oczywiście zależy od warunków drogowych. Ta częstsza konserwacja pewnie wynika z utrzymania niskiego oporu dla powietrza. Zalepiony filtr mokry przestaje spełniać zwoje zadanie.norbi333 pisze:Od wielu lat stosuję te filtry i nigdy nie było problemów z przepływomierzami.Także trudno mi się do tego odnieść.Podobnie z konserwacją co 8 tyś km.Zmieniam raz do roku lub przy okazji oleju czyli 12-15 tyś km. Zależy co pierwsze wyjdzie.
U anglików wyczytałem, że konserwację robi się co 10-15 tyś km
-
- Ekspert
- Posty: 5127
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333
Być może. Ale zmieniając w obu autach filtry to pipercross wizualnie dużo lepiej wyglądał niż zwykły. I pipercross więcej km przejezdził niż oryginał
-- 9 lip 2017, o 10:28 --
Przedlift na letnich włościach:
-- 9 lip 2017, o 10:28 --
Przedlift na letnich włościach:
-
- Ekspert
- Posty: 5127
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Insignia FL Biturbo 4x4 opc line by Norbi333
[quote="norbi333"][/quote]
Przedlift już po wymianie oleju i filtra. Wymiana wyszła po 13 tyś km i komputer pokazywał 9%.
Do tego wymiana klocków i tarcz z przodu. Zestaw mój.ASO policzyło 380 zł
Także całkiem przyzwoita kwota
Przedlift już po wymianie oleju i filtra. Wymiana wyszła po 13 tyś km i komputer pokazywał 9%.
Do tego wymiana klocków i tarcz z przodu. Zestaw mój.ASO policzyło 380 zł
Także całkiem przyzwoita kwota