--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Insignia 2.0 CDTI by gzandar

ODPOWIEDZ
gzandar
Forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 5 gru 2016, o 09:13
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTC
Rok produkcji: 2011
Miasto:

Insignia 2.0 CDTI by gzandar

Post autor: gzandar » 20 lut 2017, o 08:10

Insignia 2.0 CDTI 130KM nabyta na początku grudnia zeszłego roku, produkcja grudzień 2011, rok modelowy 2012. Na liczniku 150 tys. raczej realne. Samochód polesingowy ale niby po 1 jednym użytkowniku ciężko sprawdzić jednak wygląda przyzwoicie. Malowane zderzaki i przedni prawy błotnik poza tym nietknięta ręką polskiego lakiernika :)

Samochód ma wciąż gwarancje na blachy, na gwarancji były robione złącza instalacji elektrycznej na drzwiach przednich.

Wersja cosmo , felgi alu 17 ale zestaw hamulcowy na 16 cali , AFL poza tym raczej standard z atermiczną szybą przednią , środek wykończenie piano black.

Co do planów na najbliższe miesiące mam już zakupione tuleje wahaczy do podmiany bo wibruje kierownica w zakresie prędkości 120-150 km/h. Musze też zrobić tarcze i klocki z przodu bo się kończą.

Z 'tiuningów" narazie myśle o sprowadzeniu radia na Androidzie z aliexpress a w przyszłości może chip ... Poza tym narazie planów na mody brak :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 9 sie 2017, o 13:22 przez gzandar, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
cz@rny
Użytkownik
Posty: 485
Rejestracja: 27 mar 2014, o 10:14
Auto: INSIGNIA HB
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2017
Miasto: GDAŃSK

Re: Insignia 2.0 CDTI by gzandar

Post autor: cz@rny » 20 lut 2017, o 08:31

To gratuluję zakupu chabety
Szerokości i bezawaryjności

Awatar użytkownika
lcr
Użytkownik
Posty: 895
Rejestracja: 21 sie 2016, o 23:49
Auto: Insignia 1.6T
Kod silnika: A16LET
Rok produkcji: 2010
Miasto: Ruda Śląska
Postawił piwo: 5 razy
Otrzymał  piwo: 2 razy

Re: Insignia 2.0 CDTI by gzandar

Post autor: lcr » 20 lut 2017, o 09:04

Szerokości i bezawaryjnej jazdy!

gzandar
Forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 5 gru 2016, o 09:13
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTC
Rok produkcji: 2011
Miasto:

Re: Insignia 2.0 CDTI by gzandar

Post autor: gzandar » 23 lut 2017, o 14:30

Jednak coś zakupiłem , dziwne że w Insigni zapomnieli o podstopnicy, może głupie cięcie kosztów... Jakoś przyzwyczaiłem się trzymać nogę w tamtym miejscu a nie podoba mi się wycieranie wykładziny i syf który się zbiera. Wolałbym coś w czarnym plastiku żeby mniej biło po oczach ale niestety nie znalazłem więc nabyłem poniższą.

Do tego w najbliższy lub następny weekend zmieniam filtry , robię płukankę i przesiadam się z GM na Liqui Moly TT 4600. Na początku chciałem kupić Motula Specyfic ale że w innym wątku zachwalany był Liqui to postanowiłem dopłacić te 6zł i spróbować, do tej pory zawsze brałem Motula oprócz przygody z Fordem gdzie jeździłem na ich Formula F. Mamy jeszcze Corse C 1.2 75km zalaną GM dexos2 i jeździ bez problemów, w zimie paliła idealnie mimo że ktoś pisał że GM bardzo gęstnieje, ale jednak uważam że CDTI potrzebuje czegoś lepszego.

Na ostatni ogień pójdą tuleje wahaczy. Muszę na tylko na to wszystko znaleźć czas i chęci , te drugie uzależniam głównie od pogody :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

-- 25 lut 2017, o 14:20 --

Jako że pogoda nie dopisała ... posprzątałem garaż + poniżej, na szczęście mniej rzuca się w oczy niż myślałem :) Reszta za tydzień...

Obrazek

Obrazek

gzandar
Forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 5 gru 2016, o 09:13
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTC
Rok produkcji: 2011
Miasto:

Re: Insignia 2.0 CDTI by gzandar

Post autor: gzandar » 6 mar 2017, o 08:09

Ciężki weekend za mną :)

Wymiana tulei wahaczy, tarcz z klockami z przodu, oleju, filtrów łącznie z paliwa i na koniec małe sprzątanko w środku :)

Z oględzien wynika że musze kiedyś zrobić uszczelki pod chłodniczkąi czujnikiem oleju. Dodatkowo moja nieszczęsna nieszczelna klimatyzacjia, ale tu muszę najpierw pojechać na jej sprawdzenie w wolnej chwili.

Obrazek

Obrazek
-- 6 mar 2017, o 08:29 --

gzandar
Forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 5 gru 2016, o 09:13
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTC
Rok produkcji: 2011
Miasto:

Re: Insignia 2.0 CDTI by gzandar

Post autor: gzandar » 30 maja 2017, o 07:42

Trochę czasu w weekend zaowocowało położeniem wosku.

Klima śmiga, wystarczyło nabicie i od połowy kwietnia jest ok. pytanie jak długo - nieszczelności narazie nie udało się wykryć.

Poza tym jak narazie jeździ się bardzo ok, nowe tarcze zaczeły bić po wycieczce a alpy ale o dziwo sie naprawiły - obecnie zero bicia. Po drodze wymieniłem przycisk tylnej klapy bo padł :)

Plany na chinskie radio rozkładają ciągle jakieś inne wydatki więc narazie mam mnie ambitne plany - zestaw naprawczy klamki wewnetrznej bo schodzi chrom oraz siatka do bagażnika.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

gzandar
Forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 5 gru 2016, o 09:13
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTC
Rok produkcji: 2011
Miasto:

Re: Insignia 2.0 CDTI by gzandar

Post autor: gzandar » 3 sie 2017, o 10:25

Zamontowane Radio + kamera cofania + OBD bluetooth, cały zestaw z Smart Rover .

Model MT-M953 , CPU Quad Core 8*1.5Ghz Octa-Core-PX5 ,Cortex-A53

Sprzęt działa jak najbardziej ok. Jedyny problem który mam to odrócona rolka od sterowania na kierownicy. Dól działa jako następny a góra jako poprzedni. Niestety według info od sprzedawcy nie ma możliwości zmiany.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

hans_1

Re: Insignia 2.0 CDTI by gzandar

Post autor: hans_1 » 8 wrz 2017, o 11:50

Super to wygląda. Jakie miałeś fabryczne radio ? Nie było problemu z zasięgiem radia ? Jaki koszt, czy płaciłeś cło ?

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Auta forumowiczów”