Insignia 2.0 CDTI 130KM nabyta na początku grudnia zeszłego roku, produkcja grudzień 2011, rok modelowy 2012. Na liczniku 150 tys. raczej realne. Samochód polesingowy ale niby po 1 jednym użytkowniku ciężko sprawdzić jednak wygląda przyzwoicie. Malowane zderzaki i przedni prawy błotnik poza tym nietknięta ręką polskiego lakiernika
Samochód ma wciąż gwarancje na blachy, na gwarancji były robione złącza instalacji elektrycznej na drzwiach przednich.
Wersja cosmo , felgi alu 17 ale zestaw hamulcowy na 16 cali , AFL poza tym raczej standard z atermiczną szybą przednią , środek wykończenie piano black.
Co do planów na najbliższe miesiące mam już zakupione tuleje wahaczy do podmiany bo wibruje kierownica w zakresie prędkości 120-150 km/h. Musze też zrobić tarcze i klocki z przodu bo się kończą.
Z 'tiuningów" narazie myśle o sprowadzeniu radia na Androidzie z aliexpress a w przyszłości może chip ... Poza tym narazie planów na mody brak
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia 2.0 CDTI by gzandar
-
- Forumowicz
- Posty: 97
- Rejestracja: 5 gru 2016, o 09:13
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTC
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
Insignia 2.0 CDTI by gzandar
Ostatnio zmieniony 9 sie 2017, o 13:22 przez gzandar, łącznie zmieniany 1 raz.
- cz@rny
- Użytkownik
- Posty: 485
- Rejestracja: 27 mar 2014, o 10:14
- Auto: INSIGNIA HB
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: GDAŃSK
-
- Forumowicz
- Posty: 97
- Rejestracja: 5 gru 2016, o 09:13
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTC
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
Re: Insignia 2.0 CDTI by gzandar
Jednak coś zakupiłem , dziwne że w Insigni zapomnieli o podstopnicy, może głupie cięcie kosztów... Jakoś przyzwyczaiłem się trzymać nogę w tamtym miejscu a nie podoba mi się wycieranie wykładziny i syf który się zbiera. Wolałbym coś w czarnym plastiku żeby mniej biło po oczach ale niestety nie znalazłem więc nabyłem poniższą.
Do tego w najbliższy lub następny weekend zmieniam filtry , robię płukankę i przesiadam się z GM na Liqui Moly TT 4600. Na początku chciałem kupić Motula Specyfic ale że w innym wątku zachwalany był Liqui to postanowiłem dopłacić te 6zł i spróbować, do tej pory zawsze brałem Motula oprócz przygody z Fordem gdzie jeździłem na ich Formula F. Mamy jeszcze Corse C 1.2 75km zalaną GM dexos2 i jeździ bez problemów, w zimie paliła idealnie mimo że ktoś pisał że GM bardzo gęstnieje, ale jednak uważam że CDTI potrzebuje czegoś lepszego.
Na ostatni ogień pójdą tuleje wahaczy. Muszę na tylko na to wszystko znaleźć czas i chęci , te drugie uzależniam głównie od pogody
-- 25 lut 2017, o 14:20 --
Jako że pogoda nie dopisała ... posprzątałem garaż + poniżej, na szczęście mniej rzuca się w oczy niż myślałem Reszta za tydzień...
Do tego w najbliższy lub następny weekend zmieniam filtry , robię płukankę i przesiadam się z GM na Liqui Moly TT 4600. Na początku chciałem kupić Motula Specyfic ale że w innym wątku zachwalany był Liqui to postanowiłem dopłacić te 6zł i spróbować, do tej pory zawsze brałem Motula oprócz przygody z Fordem gdzie jeździłem na ich Formula F. Mamy jeszcze Corse C 1.2 75km zalaną GM dexos2 i jeździ bez problemów, w zimie paliła idealnie mimo że ktoś pisał że GM bardzo gęstnieje, ale jednak uważam że CDTI potrzebuje czegoś lepszego.
Na ostatni ogień pójdą tuleje wahaczy. Muszę na tylko na to wszystko znaleźć czas i chęci , te drugie uzależniam głównie od pogody
-- 25 lut 2017, o 14:20 --
Jako że pogoda nie dopisała ... posprzątałem garaż + poniżej, na szczęście mniej rzuca się w oczy niż myślałem Reszta za tydzień...
-
- Forumowicz
- Posty: 97
- Rejestracja: 5 gru 2016, o 09:13
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTC
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
Re: Insignia 2.0 CDTI by gzandar
Ciężki weekend za mną
Wymiana tulei wahaczy, tarcz z klockami z przodu, oleju, filtrów łącznie z paliwa i na koniec małe sprzątanko w środku
Z oględzien wynika że musze kiedyś zrobić uszczelki pod chłodniczkąi czujnikiem oleju. Dodatkowo moja nieszczęsna nieszczelna klimatyzacjia, ale tu muszę najpierw pojechać na jej sprawdzenie w wolnej chwili.
-- 6 mar 2017, o 08:29 --
Wymiana tulei wahaczy, tarcz z klockami z przodu, oleju, filtrów łącznie z paliwa i na koniec małe sprzątanko w środku
Z oględzien wynika że musze kiedyś zrobić uszczelki pod chłodniczkąi czujnikiem oleju. Dodatkowo moja nieszczęsna nieszczelna klimatyzacjia, ale tu muszę najpierw pojechać na jej sprawdzenie w wolnej chwili.
-- 6 mar 2017, o 08:29 --
-
- Forumowicz
- Posty: 97
- Rejestracja: 5 gru 2016, o 09:13
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTC
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
Re: Insignia 2.0 CDTI by gzandar
Trochę czasu w weekend zaowocowało położeniem wosku.
Klima śmiga, wystarczyło nabicie i od połowy kwietnia jest ok. pytanie jak długo - nieszczelności narazie nie udało się wykryć.
Poza tym jak narazie jeździ się bardzo ok, nowe tarcze zaczeły bić po wycieczce a alpy ale o dziwo sie naprawiły - obecnie zero bicia. Po drodze wymieniłem przycisk tylnej klapy bo padł
Plany na chinskie radio rozkładają ciągle jakieś inne wydatki więc narazie mam mnie ambitne plany - zestaw naprawczy klamki wewnetrznej bo schodzi chrom oraz siatka do bagażnika.
Klima śmiga, wystarczyło nabicie i od połowy kwietnia jest ok. pytanie jak długo - nieszczelności narazie nie udało się wykryć.
Poza tym jak narazie jeździ się bardzo ok, nowe tarcze zaczeły bić po wycieczce a alpy ale o dziwo sie naprawiły - obecnie zero bicia. Po drodze wymieniłem przycisk tylnej klapy bo padł
Plany na chinskie radio rozkładają ciągle jakieś inne wydatki więc narazie mam mnie ambitne plany - zestaw naprawczy klamki wewnetrznej bo schodzi chrom oraz siatka do bagażnika.
-
- Forumowicz
- Posty: 97
- Rejestracja: 5 gru 2016, o 09:13
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTC
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
Re: Insignia 2.0 CDTI by gzandar
Zamontowane Radio + kamera cofania + OBD bluetooth, cały zestaw z Smart Rover .
Model MT-M953 , CPU Quad Core 8*1.5Ghz Octa-Core-PX5 ,Cortex-A53
Sprzęt działa jak najbardziej ok. Jedyny problem który mam to odrócona rolka od sterowania na kierownicy. Dól działa jako następny a góra jako poprzedni. Niestety według info od sprzedawcy nie ma możliwości zmiany.
Model MT-M953 , CPU Quad Core 8*1.5Ghz Octa-Core-PX5 ,Cortex-A53
Sprzęt działa jak najbardziej ok. Jedyny problem który mam to odrócona rolka od sterowania na kierownicy. Dól działa jako następny a góra jako poprzedni. Niestety według info od sprzedawcy nie ma możliwości zmiany.
Re: Insignia 2.0 CDTI by gzandar
Super to wygląda. Jakie miałeś fabryczne radio ? Nie było problemu z zasięgiem radia ? Jaki koszt, czy płaciłeś cło ?