--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Sizon + Mahoniowa ST Sport CDTI 4x4 2xAGR Pamięć Wentylacja
- Sizon
- Użytkownik
- Posty: 270
- Rejestracja: 24 paź 2016, o 20:23
- Auto: Superb 3.6
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: WWL
- Otrzymał piwo: 4 razy
Sizon + Mahoniowa ST Sport CDTI 4x4 2xAGR Pamięć Wentylacja
Witam wszystkich.
Zaczynam swoją przygodę z Insignią, wcześniej jeździłem Vectrą B (3 sztuki) i Vectrą C, więc wybór kolejnego auta był oczywisty
Lubię Ople, lubię przy nich grzebać, wcześniejsze auta rozebrałem praktycznie na czynniki pierwsze i doposażałem na odpowiedni poziom.
Tym razem starałem się znaleźć full wersję, przez chwilę czułem się nawet właścicielem takowej z silnikiem 2.8 4x4 automat, ale ktoś mnie ubiegł…Dzięki temu trafiłem tutaj.
Okazało się, że klubowicz FLCN będzie sprzedawał furę, ale nie spodziewał się, że nastąpi to tak szybko, ja zresztą też
W takich okolicznościach stałem się właścicielem mahoniowej Insigni ST 4x4 Sport 2.0 cdti.
Na pokładzie m.in. dodatkowo DVD800, Flex Ride, Infinity, Bixy z AFL. I to było moje minimum. W VC miałem podwójny fotel Multicontour i takiej opcji szukałem, ale nie można mieć wszystkiego. W zamian dostałem 4x4 i nie chcę już auta z napędem na jedną oś.
Insignia była kapryśnym autem, co Marcin zdążył opisać w swoim temacie, ale nie ma tego złego W tym momencie tylko kolektor ssący jest do sprawdzenia. Zakupiłem kamerkę inspekcyjną i być może za jej pomocą uda się bezinwazyjnie ocenić stan kolektora. Jeśli coś wyjdzie na minus, to wpadnie nowy.
Pozwolę sobie zacytować dokonania wcześniejszego właściciela.
- Nowa mapa+dpf out+ egr off - ZTR tuning Łódź
- Wygłuszenie drzwi, grodzi i maski - montaż samodzielny
- Montaż oil catch tank - montaż samodzielny
- Czyszczenie kolektora ssącego preparatem LM - aplikacja samodzielna
- detailing nadwozia + powłoka ceramiczna
Co zrobiłem/kupiłem, bo musiałem (niekoniecznie w kolejności chronologicznej):
- Opony Dunlop Sport Maxx RT (te na których dostałem auto, były do śmieci)
- wymiana paska rozrządu + pompa + napinacz (pompa puszczała płyn chłodniczy i dlatego wcześniejsza wymiana) - Olech serwis Łódź
- wymiana akumulatora (podziękował za współpracę nagle, we Francji...)
- wymiana amortyzatora tylnej klapy w ramach akcji serwisowej - ASO
- Wymiana prawego przedniego amortyzatora IDS (wylany) - montaż samodzielny
- Wymiana poduszki kolumny McPehrsona - montaż samodzielny
- wymiana czujnika zmierzchowego (bardzo późno reagował) - montaż samodzielny
- wymiana tylnej szyby ( ze względu na brak ogrzewania- brak pasków na długich odcinkach...)
- opony zimowe Nokian WR D4
- wymiana czujnika cofania tył - samodzielna
- wymiana turbosprężaki na prawie nową (poprzednia była po regeneracji i miała słaby dół) - montaż samodzielny
- wymiana oleju w skrzyni - samodzielna
- wymiana tarcz i klocków przód (Brembo+Ferrodo) - warszat non ASO
- wymiana pompy paliwa w baku (auto nagle przestało jeździć) - Olech serwis Łódź
- wymiana tylnich tulei wahaczy przednich - montaż samodzielny
- wymiana żarników xenon - montaż samodzielny
- wymiana sprzęgiełka alternatora - warsztat non ASO
- wymiana chłodnicy wody - warsztat non ASO
- wymiana popmy wspomagania (regenerowana) - warsztat non ASO
- wymiana modułu i pompy ABS (zakup modułu używanego ze względu na cenę nowego 5.500) - montaż ASO
- wymiana wcześniej wymienionego amortyzatora klapy tylnej - gwarancja ASO
- wymiana przedniego uszczelniacza wału napędowego (ciekło z przekładni kątowej) - ASO
- wymiana olejów i filtra Haldex + tylni most (póki się jeszcze nie rozsypało) - ASO
- 3 x wymiana oleju i kompletu filtrów - montaż samodzielny
- konserwacja podwozia (spód, nadkola 2 warstwy, wszystkie profile zamknięte).
- nowe sprzęgło z dwumasą Sachs oraz uszczelka smoka.
- regeneracja felg
- czujnik poziomowania xenonów
Z racji niezbyt przyjaznej pogody i braku czasu moja aktywność ograniczyła się do:
- zaślepienia gniazda OBD zaślepką z VB (tyle lat leżała i przydała się, tak trochę łyso wygląda to gniazdo w Insignii)
- zakupu maty bagażnika Rezaw-Plast
- próby reanimacji mat fotela kierowcy (oparcie ogarnięte, siedzisko połowicznie, obród się zamyka, ale oporność jest zbyt wysoka, niestety sprawdziłem ją dopiero po montażu fotela).
W tym momencie mogę powiedzieć, że fotel kierowcy już grzeje, ale tylko dlatego, że zakupiłem fotele sport w tej samej tapicerce
Fotele po przebiegu 45 tys. km, stan naprawdę idealny. Na zdjęciu wersja fifty/fifty czyli dla porównania stary fotel pasażera i nowy kierowcy, teraz już jeden i drugi mają pełną regulację.
Planów jako takich nie mam, póki co cieszę się zakupem i napędem na 4 łapy.
Oczywiście chciałbym fotele z wentylacją, pakiet OPC Line, ale „o tem potem”.
Zaczynam swoją przygodę z Insignią, wcześniej jeździłem Vectrą B (3 sztuki) i Vectrą C, więc wybór kolejnego auta był oczywisty
Lubię Ople, lubię przy nich grzebać, wcześniejsze auta rozebrałem praktycznie na czynniki pierwsze i doposażałem na odpowiedni poziom.
Tym razem starałem się znaleźć full wersję, przez chwilę czułem się nawet właścicielem takowej z silnikiem 2.8 4x4 automat, ale ktoś mnie ubiegł…Dzięki temu trafiłem tutaj.
Okazało się, że klubowicz FLCN będzie sprzedawał furę, ale nie spodziewał się, że nastąpi to tak szybko, ja zresztą też
W takich okolicznościach stałem się właścicielem mahoniowej Insigni ST 4x4 Sport 2.0 cdti.
Na pokładzie m.in. dodatkowo DVD800, Flex Ride, Infinity, Bixy z AFL. I to było moje minimum. W VC miałem podwójny fotel Multicontour i takiej opcji szukałem, ale nie można mieć wszystkiego. W zamian dostałem 4x4 i nie chcę już auta z napędem na jedną oś.
Insignia była kapryśnym autem, co Marcin zdążył opisać w swoim temacie, ale nie ma tego złego W tym momencie tylko kolektor ssący jest do sprawdzenia. Zakupiłem kamerkę inspekcyjną i być może za jej pomocą uda się bezinwazyjnie ocenić stan kolektora. Jeśli coś wyjdzie na minus, to wpadnie nowy.
Pozwolę sobie zacytować dokonania wcześniejszego właściciela.
- Nowa mapa+dpf out+ egr off - ZTR tuning Łódź
- Wygłuszenie drzwi, grodzi i maski - montaż samodzielny
- Montaż oil catch tank - montaż samodzielny
- Czyszczenie kolektora ssącego preparatem LM - aplikacja samodzielna
- detailing nadwozia + powłoka ceramiczna
Co zrobiłem/kupiłem, bo musiałem (niekoniecznie w kolejności chronologicznej):
- Opony Dunlop Sport Maxx RT (te na których dostałem auto, były do śmieci)
- wymiana paska rozrządu + pompa + napinacz (pompa puszczała płyn chłodniczy i dlatego wcześniejsza wymiana) - Olech serwis Łódź
- wymiana akumulatora (podziękował za współpracę nagle, we Francji...)
- wymiana amortyzatora tylnej klapy w ramach akcji serwisowej - ASO
- Wymiana prawego przedniego amortyzatora IDS (wylany) - montaż samodzielny
- Wymiana poduszki kolumny McPehrsona - montaż samodzielny
- wymiana czujnika zmierzchowego (bardzo późno reagował) - montaż samodzielny
- wymiana tylnej szyby ( ze względu na brak ogrzewania- brak pasków na długich odcinkach...)
- opony zimowe Nokian WR D4
- wymiana czujnika cofania tył - samodzielna
- wymiana turbosprężaki na prawie nową (poprzednia była po regeneracji i miała słaby dół) - montaż samodzielny
- wymiana oleju w skrzyni - samodzielna
- wymiana tarcz i klocków przód (Brembo+Ferrodo) - warszat non ASO
- wymiana pompy paliwa w baku (auto nagle przestało jeździć) - Olech serwis Łódź
- wymiana tylnich tulei wahaczy przednich - montaż samodzielny
- wymiana żarników xenon - montaż samodzielny
- wymiana sprzęgiełka alternatora - warsztat non ASO
- wymiana chłodnicy wody - warsztat non ASO
- wymiana popmy wspomagania (regenerowana) - warsztat non ASO
- wymiana modułu i pompy ABS (zakup modułu używanego ze względu na cenę nowego 5.500) - montaż ASO
- wymiana wcześniej wymienionego amortyzatora klapy tylnej - gwarancja ASO
- wymiana przedniego uszczelniacza wału napędowego (ciekło z przekładni kątowej) - ASO
- wymiana olejów i filtra Haldex + tylni most (póki się jeszcze nie rozsypało) - ASO
- 3 x wymiana oleju i kompletu filtrów - montaż samodzielny
- konserwacja podwozia (spód, nadkola 2 warstwy, wszystkie profile zamknięte).
- nowe sprzęgło z dwumasą Sachs oraz uszczelka smoka.
- regeneracja felg
- czujnik poziomowania xenonów
Z racji niezbyt przyjaznej pogody i braku czasu moja aktywność ograniczyła się do:
- zaślepienia gniazda OBD zaślepką z VB (tyle lat leżała i przydała się, tak trochę łyso wygląda to gniazdo w Insignii)
- zakupu maty bagażnika Rezaw-Plast
- próby reanimacji mat fotela kierowcy (oparcie ogarnięte, siedzisko połowicznie, obród się zamyka, ale oporność jest zbyt wysoka, niestety sprawdziłem ją dopiero po montażu fotela).
W tym momencie mogę powiedzieć, że fotel kierowcy już grzeje, ale tylko dlatego, że zakupiłem fotele sport w tej samej tapicerce
Fotele po przebiegu 45 tys. km, stan naprawdę idealny. Na zdjęciu wersja fifty/fifty czyli dla porównania stary fotel pasażera i nowy kierowcy, teraz już jeden i drugi mają pełną regulację.
Planów jako takich nie mam, póki co cieszę się zakupem i napędem na 4 łapy.
Oczywiście chciałbym fotele z wentylacją, pakiet OPC Line, ale „o tem potem”.
Ostatnio zmieniony 29 sie 2017, o 21:22 przez Sizon, łącznie zmieniany 3 razy.
- profek
- Użytkownik
- Posty: 821
- Rejestracja: 15 maja 2015, o 16:47
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Sizon + Mahoniowa ST Sport CDTI 4x4
No i pogratulować nabytku.Auto istotnie dofinansowane więc nie powinno być z nim większych problemów.Teraz się tylko cieszyć jazdą.
- flcn
- Użytkownik
- Posty: 310
- Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:14
- Auto: ST Cdti
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: LDZ
Re: Sizon + Mahoniowa ST Sport CDTI 4x4
Paweł, po raz kolejny życzę przede wszystkim bezawaryjnej jazdy
Cieszę się, że trafiła w ręce kolejnego "dłubka" i to wszystko co do tej pory zrobiłem nie pójdzie na marne i nie zostanie zaniedbane.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Cieszę się, że trafiła w ręce kolejnego "dłubka" i to wszystko co do tej pory zrobiłem nie pójdzie na marne i nie zostanie zaniedbane.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
- Silv3r
- Użytkownik
- Posty: 264
- Rejestracja: 30 kwie 2014, o 21:25
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Wałbrzych
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Sizon + Mahoniowa ST Sport CDTI 4x4
Zacna lista...
Oby kolejne pozycje wynikały z zachcianek, a nie awarii!
Oby kolejne pozycje wynikały z zachcianek, a nie awarii!
- Sizon
- Użytkownik
- Posty: 270
- Rejestracja: 24 paź 2016, o 20:23
- Auto: Superb 3.6
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: WWL
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Sizon + Mahoniowa ST Sport CDTI 4x4
Dzięki Marcin, mocno się starałeś, żeby tak było
Obiecuję, że wysiłek na pewno nie pójdzie na marne
Obiecuję, że wysiłek na pewno nie pójdzie na marne
Tej wersji się trzymamSilv3r pisze:Zacna lista...
Oby kolejne pozycje wynikały z zachcianek, a nie awarii!
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Sizon + Mahoniowa ST Sport CDTI 4x4
Oj to chyba na dobre auto trafiłeś mimo to bezawaryjności !!Sizon pisze:Witam wszystkich.
Zaczynam swoją przygodę z Insignią...
Lubię Ople, lubię przy nich grzebać...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Sizon
- Użytkownik
- Posty: 270
- Rejestracja: 24 paź 2016, o 20:23
- Auto: Superb 3.6
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: WWL
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Sizon + Mahoniowa ST Sport CDTI 4x4
Heh, spoko, nie za specjalnie ma się już co zepsuć.
Podejrzewam, że część wcześniejszych usterek to dużo osób by olało, ale Insignia trafiła na nadgorliwego właściciela, a ja mam identyczne podejście, wszystko musi być tip top.
Podejrzewam, że część wcześniejszych usterek to dużo osób by olało, ale Insignia trafiła na nadgorliwego właściciela, a ja mam identyczne podejście, wszystko musi być tip top.
-
- Lejdis
- Posty: 80
- Rejestracja: 25 gru 2016, o 18:22
- Auto: Opel Insignia 2.8 T
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
Re: Sizon + Mahoniowa ST Sport CDTI 4x4
A co to za ogłoszenie było?Sizon pisze: przez chwilę czułem się nawet właścicielem takowej z silnikiem 2.8 4x4 automat, ale ktoś mnie ubiegł…Dzięki temu trafiłem tutaj.
- Sizon
- Użytkownik
- Posty: 270
- Rejestracja: 24 paź 2016, o 20:23
- Auto: Superb 3.6
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: WWL
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Sizon + Mahoniowa ST Sport CDTI 4x4
Insignia bodajże z Rudy Śląskiej, 2009, przebieg coś koło 112 tysi.
Czy to Ty je kupiłaś?
Czy to Ty je kupiłaś?
-
- Lejdis
- Posty: 80
- Rejestracja: 25 gru 2016, o 18:22
- Auto: Opel Insignia 2.8 T
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
- Sizon
- Użytkownik
- Posty: 270
- Rejestracja: 24 paź 2016, o 20:23
- Auto: Superb 3.6
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: WWL
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Sizon + Mahoniowa ST Sport CDTI 4x4
ja też już sobie odpowiedziałem na to pytanie Tamta była w kombi.
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: 10 paź 2016, o 19:44
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Sizon + Mahoniowa ST Sport CDTI 4x4
Witaj Sizon
Powodzenia w użytkowaniu auta.
Pozdrawiam
Powodzenia w użytkowaniu auta.
Pozdrawiam
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Sizon + Mahoniowa ST Sport CDTI 4x4
zapraszam na spoty może zwiększymy frekwencję
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
- Sizon
- Użytkownik
- Posty: 270
- Rejestracja: 24 paź 2016, o 20:23
- Auto: Superb 3.6
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: WWL
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Sizon + Mahoniowa ST Sport CDTI 4x4
Ciężko z czasem, trochę się udzielałem na forum VKP, a na spocie nie byłem ani razu...
Ale kto wie
Ale kto wie
- Sizon
- Użytkownik
- Posty: 270
- Rejestracja: 24 paź 2016, o 20:23
- Auto: Superb 3.6
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: WWL
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Sizon + Mahoniowa ST Sport CDTI 4x4
Aktualnie chodzą mi po głowie:
- kiera OPC/OPC Line ale dzięki informacjom z forum najprawdopodobniej dojdzie do obszycia zwykłej kierownicy celem uzyskania grubszego wieńca, zobaczymy jak "mój" tapicer się wykaże.
- podwójny wydech, dołożyłem taki w VC i w sumie nie wiem po co, ale chciałbym mieć też tutaj
- fotele wentylowane w skórze. To już taki mój konik, ale póki co nie znalazłem ciekawej ofert, zbyt mała wiedza o Insignii też mnie powstrzymuje.
A jeżeli chodzi o użytkowanie, to autko spisuje się na medal, przeżyło 3 noce poza garażem, w tym 1 przy -25st.C i nie narzeka
- kiera OPC/OPC Line ale dzięki informacjom z forum najprawdopodobniej dojdzie do obszycia zwykłej kierownicy celem uzyskania grubszego wieńca, zobaczymy jak "mój" tapicer się wykaże.
- podwójny wydech, dołożyłem taki w VC i w sumie nie wiem po co, ale chciałbym mieć też tutaj
- fotele wentylowane w skórze. To już taki mój konik, ale póki co nie znalazłem ciekawej ofert, zbyt mała wiedza o Insignii też mnie powstrzymuje.
A jeżeli chodzi o użytkowanie, to autko spisuje się na medal, przeżyło 3 noce poza garażem, w tym 1 przy -25st.C i nie narzeka
-
- Zapaleniec
- Posty: 3157
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Sizon + Mahoniowa ST Sport CDTI 4x4
Kierownicę zdemontuj i rozbierz. Ja dałem wstawki z skóry perforowanej.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka