--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Proponuję sobie nos przystąpić do tej rury i potruć się jak truje innych ... sondy lambda będa wariować ponieważ ciśnienia spadną, a tym samym ilość cząstek tlenu w spalinach i komputer nigdy nie ustawi dawki optymalnej by osiągnąć maxymalną moc .
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
Ostatnio zmieniony 22 paź 2016, o 10:45 przez Bodex, łącznie zmieniany 1 raz.
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Widze, ze jestes w temacie i dobrze znasz silnik A20NHT oraz jego elementy
Specjalnie dla kolegi Bodex pojechałem rano na stacje diagnostyczna (PL) sprawdzić spaliny. Wynik= jak z fabryki. twoje zarzuty są błędne i bezpodstawne
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Specjalnie dla kolegi Bodex pojechałem rano na stacje diagnostyczna (PL) sprawdzić spaliny. Wynik= jak z fabryki. twoje zarzuty są błędne i bezpodstawne
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Czarny dach już taki troszkę popularny ale ogólnie fajna furka i bagażnik dachowy o wiele lepiej pasuje, idziesz w tym temacie co ja chciałem gdyby nie tuner który troszkę mnie ściągnął na ziemię. Icek Bardzo dużo daje na autostradzie...jak się goniłem z innymi autami bez icków passatem B5 to one po chwili odpadały bo im turbo puchło
Mam zamiar bardzo zmienić brzmienie napisz co doradzasz? Ostatnią modyfikacje również chciałem tak wykonać ale nastraszyli mnie błędami :/ ogólnie chce wyciągnąć z tego basowy fajny dźwięk i nie zagłośny bo jeżdżę z dzieckiem czasami. Nagraj i prześlij mi proszę jak brzmi na wolnych obrotach i z prze-gazówką ;]
Mam zamiar bardzo zmienić brzmienie napisz co doradzasz? Ostatnią modyfikacje również chciałem tak wykonać ale nastraszyli mnie błędami :/ ogólnie chce wyciągnąć z tego basowy fajny dźwięk i nie zagłośny bo jeżdżę z dzieckiem czasami. Nagraj i prześlij mi proszę jak brzmi na wolnych obrotach i z prze-gazówką ;]
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Na wolnych obrotach może , A co będzie przy 4 tys i pełnym otwarciu przepustnicy ?
Przed kat. Robi się ciśnienie i sonda oblicza ilość cząstek tlenu w tym mocno sprężonym gazie , jesli nie ma Kata to ciśnienie jest mniejsze niemal zerowe w tym miejscu i nawet jak depniesz to komputer otrzyma zaniżoną wartość ilości tlenu i obniży dawkę paliwa by dostosować do stehiometrycznej tym samym obniży moc maksymalną i tyle w temacie.
Cały tuning sie nie udał.
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
Przed kat. Robi się ciśnienie i sonda oblicza ilość cząstek tlenu w tym mocno sprężonym gazie , jesli nie ma Kata to ciśnienie jest mniejsze niemal zerowe w tym miejscu i nawet jak depniesz to komputer otrzyma zaniżoną wartość ilości tlenu i obniży dawkę paliwa by dostosować do stehiometrycznej tym samym obniży moc maksymalną i tyle w temacie.
Cały tuning sie nie udał.
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
A czy Ty wiesz, o którym elemencie układu wydechowego pisałem?
Z tego co widzę, użytkujesz cdti. Tam to troche inna konstrukcja
To jest drugi katalizator, jest bez sond. Auto jest zdecydowanie żywsze od samego dołu i agresywniejsze na wyższych obrotach. Powiecie, ze przesadzam ale właśnie wróciłem do DE i na autostradzie nawet żona powiedziała, ze jest "inaczej". Im lżejszy przelot spalin tym lepiej dla turbodoładowanego to o czym pisałeś miałoby zastosowanie w wolnossącym.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Z tego co widzę, użytkujesz cdti. Tam to troche inna konstrukcja
To jest drugi katalizator, jest bez sond. Auto jest zdecydowanie żywsze od samego dołu i agresywniejsze na wyższych obrotach. Powiecie, ze przesadzam ale właśnie wróciłem do DE i na autostradzie nawet żona powiedziała, ze jest "inaczej". Im lżejszy przelot spalin tym lepiej dla turbodoładowanego to o czym pisałeś miałoby zastosowanie w wolnossącym.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Tak.masz rację bedzie żywsze bo usunąłeś element który dlawił bo był zużyty, kiedy był nowy nie dławił.
Możesz wstawić tam strumienicę jeszcze ze 3 % poprawi ciąg.
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
Możesz wstawić tam strumienicę jeszcze ze 3 % poprawi ciąg.
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
No nie był zużyty i nie dławił się. Nie chce Ci pisac referatu na temat zasadności stosowania przełomowego wydechu w silnikach turbo benzynowych bo pewnie troche bym pomylił itd ale ogólnie to nie masz racji. I jeżeli z ta strumiennicą napisałeś na powaznie to proszę skończmy temat
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
I mnie się nie chce , modyfikacja wydechu bez chamowni i wiedzy tunera przynosi z reguły negatywne korzyści.
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Po dłuższej przerwie wypadałoby wrzucić co w trawie piszczy. Oczywiście plany wielkie a czasu 0. to co się udało-cieszy Heh a reszta musi poczekać na następny raz
Na pierwszy ogień poszły hamulce.
Wszystko pasuje, śruby mocujące nowe, przewody nowe itd. Ogólnie to cena przewodów zwala z nóg. Teoretycznie w serwisie w pl niedostępne, trzeba ściągać i cena 360zl sztuka. Osłony tarcze tez mam nowe. W PL 180zl. Ceny w PL czasami powalają w porównaniu do Niemiec. Tutaj moge polecić stronę www.schwedenteile.de Dobre ceny i w sumie wszystko na miejscu.
Klocki założone TRW, na tył tez od razu wpadły Brembo. Niestety nie przewidziałem, ze łożyska z piastą nie beda chciały się poddać prawa strona siedziała tak mocno, ze prasa 20T miała cieżko. Ryzyko pęknięcia zwrotnicy. Grzanie ,walenie itd łożysko w D****. Lewa strona wyszła lepiej, bez uszkodzenia ale pierścień ABS się cofnął i była za duża przerwa miedzy pierścieniem a czujnikiem. O skutkach nie musze chyba pisac :p czyli do zabawy z hamulcami musiałem doliczyć 700zl za 2 piasty. Pudełka FAG a w środku SKF cała zabawa trochę pociągnęła z portfela, nie ukrywam ale... inaczej nie byłoby zabawy
Następny krok to przyciemnianie szyb. Robie u gościa juz 2 auto, znajomy chyba z 3 robił. Robota czysta, szybka i dokładna. Jeżeli ktos z okolic Chojnic jest chętny to polecam. www.cartech.prv.pl
Trzeci krok to dokładki opc line. Malowane były razem ze zderzakiem po najechaniu.
Niestety nakładki pomalowane a nikt nie pomyślał, zeby zedrzeć nadmiar kleju oraz cienka taśmę z krawedzi. O ile przednia dam rade zrobić bo taśmy jest ok. 15cm razem i ładnie przylega o tyle tylna ma górna krawędź z lewej strony troche chropowata i nadmiar starego kleju jest MEEGA cieżko usunąć. Dlatego tył chyba poczeka do wiosny
Na dole pare zdjeć jak to wyglada cholerne piasty wyciągnęły budżet na IC z FMIC żona się oczywiście o wszystkim dowiedziała i mam lipę hehe
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Na pierwszy ogień poszły hamulce.
Wszystko pasuje, śruby mocujące nowe, przewody nowe itd. Ogólnie to cena przewodów zwala z nóg. Teoretycznie w serwisie w pl niedostępne, trzeba ściągać i cena 360zl sztuka. Osłony tarcze tez mam nowe. W PL 180zl. Ceny w PL czasami powalają w porównaniu do Niemiec. Tutaj moge polecić stronę www.schwedenteile.de Dobre ceny i w sumie wszystko na miejscu.
Klocki założone TRW, na tył tez od razu wpadły Brembo. Niestety nie przewidziałem, ze łożyska z piastą nie beda chciały się poddać prawa strona siedziała tak mocno, ze prasa 20T miała cieżko. Ryzyko pęknięcia zwrotnicy. Grzanie ,walenie itd łożysko w D****. Lewa strona wyszła lepiej, bez uszkodzenia ale pierścień ABS się cofnął i była za duża przerwa miedzy pierścieniem a czujnikiem. O skutkach nie musze chyba pisac :p czyli do zabawy z hamulcami musiałem doliczyć 700zl za 2 piasty. Pudełka FAG a w środku SKF cała zabawa trochę pociągnęła z portfela, nie ukrywam ale... inaczej nie byłoby zabawy
Następny krok to przyciemnianie szyb. Robie u gościa juz 2 auto, znajomy chyba z 3 robił. Robota czysta, szybka i dokładna. Jeżeli ktos z okolic Chojnic jest chętny to polecam. www.cartech.prv.pl
Trzeci krok to dokładki opc line. Malowane były razem ze zderzakiem po najechaniu.
Niestety nakładki pomalowane a nikt nie pomyślał, zeby zedrzeć nadmiar kleju oraz cienka taśmę z krawedzi. O ile przednia dam rade zrobić bo taśmy jest ok. 15cm razem i ładnie przylega o tyle tylna ma górna krawędź z lewej strony troche chropowata i nadmiar starego kleju jest MEEGA cieżko usunąć. Dlatego tył chyba poczeka do wiosny
Na dole pare zdjeć jak to wyglada cholerne piasty wyciągnęły budżet na IC z FMIC żona się oczywiście o wszystkim dowiedziała i mam lipę hehe
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
No to przednia dokładkę w Sylwestrowy dzień udało się zamontować. Spasowanie jest w miarę, wygląd tez ok tylna niestety będzie musiała być jeszcze raz malowana. Lakiernik sie nie postarał i górna krawędź która musi byc idealna jest niestety chropowata. Przy okazji usunie się nadmiar kleju.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Użytkownik
- Posty: 126
- Rejestracja: 17 kwie 2016, o 16:34
- Auto: Insignia 4x4 AT
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
- Recover_87
- Forumowicz
- Posty: 94
- Rejestracja: 6 gru 2015, o 21:32
- Auto: COSMO '20 FULL
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Polsze
- Kontakt:
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
No ładnie. Moje czekają w garażu na malowanie i montaż.
Trochę uratowałeś mój zapał tym sprytnym i efektywnym montażem
Ps. Jaki klej?
Trochę uratowałeś mój zapał tym sprytnym i efektywnym montażem
Ps. Jaki klej?
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Klej to Troton (Polski) do szyb. Szybkoschnący, niby 1h wystarczy
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
No i stało sie kolejny raz...
Trasa Berlin-Monachium-Berlin. Po dojeździe do Monachium ( predkosc nie mniejsza niz 180) znowu zaczęło walić w tylnej osi. Przy manewrach na parkingu rownież. Czyli 15kkm i 1 rok wystarczyły by haldex znów sie poddał. Auto stoi juz w ASO, myślą co zrobic. Mam nadzieje,ze obejdzie sie bez rzeczoznawcy i prawnika.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Trasa Berlin-Monachium-Berlin. Po dojeździe do Monachium ( predkosc nie mniejsza niz 180) znowu zaczęło walić w tylnej osi. Przy manewrach na parkingu rownież. Czyli 15kkm i 1 rok wystarczyły by haldex znów sie poddał. Auto stoi juz w ASO, myślą co zrobic. Mam nadzieje,ze obejdzie sie bez rzeczoznawcy i prawnika.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Dziwne, cholera, masz pecha. Innym (aż) tak się nie pierdzieli. Zobaczymy ile moje wytrzyma (głównie jeżdżę w trybie Sport).
U mnie natomiast problemy ze sprzęgłem - od nowości fatalnie brało, bardzo krótki efektywny skok (jazda w korku masakra), do tego stukała i chrobotała dwumasa. Po wymianie (gwarancja) jest lepszy zestaw, znacznie łagodniejszy w "efektach" i płynniej pracujący. Ale problem zasadniczy jest nadal - sprzęgło mi czasem nie odbija. To pojawiło się na starym zestawie przy 20 tys. km. A od niedawna także potrafi sam z siebie pedał wciągać w podłogę. (Pompa sprzęgła, wysprzęglik, przewód - wszystko było już wymienione! Płyn nie ucieka.)
M.
U mnie natomiast problemy ze sprzęgłem - od nowości fatalnie brało, bardzo krótki efektywny skok (jazda w korku masakra), do tego stukała i chrobotała dwumasa. Po wymianie (gwarancja) jest lepszy zestaw, znacznie łagodniejszy w "efektach" i płynniej pracujący. Ale problem zasadniczy jest nadal - sprzęgło mi czasem nie odbija. To pojawiło się na starym zestawie przy 20 tys. km. A od niedawna także potrafi sam z siebie pedał wciągać w podłogę. (Pompa sprzęgła, wysprzęglik, przewód - wszystko było już wymienione! Płyn nie ucieka.)
M.
-
- Użytkownik
- Posty: 126
- Rejestracja: 17 kwie 2016, o 16:34
- Auto: Insignia 4x4 AT
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Mi kiedyś w Vectrze C wpadał pedał sprzęgła tak do połowy okazało się że pękła sprężyna która odpowiada za jego powrót...wassermann pisze:A od niedawna także potrafi sam z siebie pedał wciągać w podłogę. (Pompa sprzęgła, wysprzęglik, przewód - wszystko było już wymienione! Płyn nie ucieka.)
M.
Kuba - ale Tobie wymieniali kompletnego haldexa w zeszłym roku? Czy jakoś naprawiali?
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
Był wymieniony na nowy. NOWKA! Jeszcze go w kartonie i folii widziałem.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Użytkownik
- Posty: 126
- Rejestracja: 17 kwie 2016, o 16:34
- Auto: Insignia 4x4 AT
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
kurde to ja myślałem że oni ją jakoś naprawili....
Skoro nowa to przecież fizycznie niemożliwe jest żeby po 15k padło... Musieli coś sprzeprzyć w ASO albo może nie wymienili na nowy?
Skoro nowa to przecież fizycznie niemożliwe jest żeby po 15k padło... Musieli coś sprzeprzyć w ASO albo może nie wymienili na nowy?
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Kuby Olimpijska 2.0 T 4x4 Sport
No Ci mowie , ze noweczka. W ten sam dzien po montażu wchodziliśmy po aucie bo jeszcze chciałem zeby mi wymienili przegub na wale, ale ze nie występuje pojedynczo to musieli cały wał. Widac było, ze to nowe wszystko, sterownik itd.
Co mogli spieprzyc? Heh przeciez to zamknięta puszka do montazu. Nie wiem... zobaczymy co powiedza. Wczoraj rano auto postawione- zobaczymy kiedy zadzwonia...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Co mogli spieprzyc? Heh przeciez to zamknięta puszka do montazu. Nie wiem... zobaczymy co powiedza. Wczoraj rano auto postawione- zobaczymy kiedy zadzwonia...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk