--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Wojtkowa Insignia
- pjoter1
- Użytkownik
- Posty: 512
- Rejestracja: 27 lip 2015, o 10:10
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Wojtkowa Insignia
Ale po co Ci te pieńki były?
Myślę też, że powinieneś coś zrobić z tymi czarnymi plamami kleju po odważnikach.
Myślę też, że powinieneś coś zrobić z tymi czarnymi plamami kleju po odważnikach.
Re: Wojtkowa Insignia
Malowałem lewą stronę i przechodziłem od razu na prawe. Farba schnie 2h. Nie chciałem zakładać koła na mokrą farbę, bo dla bezpieczeństwa (żeby nie było miejsc niepomalowanych) pomalowałem też styk felgi z tarczą. Wtedy zostawiałem jedną stronę na pieńku Chyba mało zrozumiale to wytłumaczyłem
Wiem wiem, pamiętam, że na forum ktoś podawał jakiś fajny specyfik do tego i jestem w trakcie poszukiwania nazwy. Obowiązkowo to usunę.
Wiem wiem, pamiętam, że na forum ktoś podawał jakiś fajny specyfik do tego i jestem w trakcie poszukiwania nazwy. Obowiązkowo to usunę.
- pjoter1
- Użytkownik
- Posty: 512
- Rejestracja: 27 lip 2015, o 10:10
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Wojtkowa Insignia
Zrozumiałem
U mnie tarcze wyglądają podobnie, a były zmieniane w Aso rok temu. To TRW.
Ale mam opory przed ich malowaniem.
U mnie tarcze wyglądają podobnie, a były zmieniane w Aso rok temu. To TRW.
Ale mam opory przed ich malowaniem.
- mxw
- Zapaleniec
- Posty: 1011
- Rejestracja: 14 lip 2015, o 18:23
- Auto: Insignia 2.0T ST 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Poznań
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Wojtkowa Insignia
Cena nie przyciągała?wojtekmzks pisze:Widziałem gdzieś na necie czarne i skoro chwalisz, to chyba takie zakupie następne, chociaż ich cena nie była przyciągająca
Chmmm, poprzednio (nie do Insigni) kupiłem komplet Mikody - wentylowane, nacinane, frezowane, wiercone i malowane na czarno (czyli ATM GT). Wygląd ekstra, działanie normalne (fajnie terkocą przy hamowaniu).
O, widzę, że do Insigni też deklarują, że robią (hehe) - komplet 4 szt. "większy" 321+315mm u nich by kosztował niecałe 800 zł brutto z przesyłką. To dużo?
Tylko - jakby to powiedzieć - nie ta liga - kto by chciał do Iśki polskie tarcze zakładać?
Ale może ktoś zrobi eksperyment?
Mikoda ma różne opinie, choć ja akurat wtedy dobrze trafiłem i nie narzekam.
Jak pisałem - tarcze do dziś nawet nie zardzewiały, i są cały czas proste, choć parę hamowań z 200 do 0 z pewnością zaliczyły.
Raz tylko coś źle wyfrezowali w jednej tarczy i nie dało jej się założyć, ale przysłali kuriera, poprawili, odesłali.
Więc generalnie polecam.
I używałem ich wyłącznie z klockami Ferodo, które też dawały radę.
Ale sam nie wiem, czy do Iśki bym to założył.
edit:
aż poszedłem zobaczyć - no dobra, przednie trochę zardzewiały.
No ale parę lat już mają.
Pozdro.,
MxW.
Re: Wojtkowa Insignia
Dawno mnie nie było, ale jest tak mało wolnego czasu, że wolę wtedy odpocząć jednak od komputera niż pisać nowe posty .
Co przez ten czas się działo?
Udało się jednak zakupić dywaniki u kolegi z forum. Są bardzo fajne więc jeszcze raz dzięki!
Jednak coraz mocniej denerwuje mnie bardzo duży spadek podłogi przed pedałem gazu. Czy tak jest we wszystkich Oplach? Strasznie mi przez to drętwieje stopa bo trzymam ją lekko pod kątem. Wymyśliłem sobie, że wyłożę te miejsce jakąś grubą pianką,a po przykryciu dywanikiem i tak będzie to niewidoczne.
Kolejny problem to piszczenie z okolic paska. Sam pasek został już wymieniony ale nie dało to efektu. Czy ktoś z Was wie co może być przyczyną? Rolki, napinacze? Muszę zmienić serwis bo przy okazji rozmowy z kolegą na temat wymiany paska nasłuchałem się mało ciekawych historii z tego AUTORYZOWANEGO serwisu!
https://youtu.be/WqncWmHBBto
Najbliższe plany to poprawa malowania zacisków, usunięcie śladów kleju z felg oraz ustawienie zbieżności kół (kierownica przekrzywiona w lewą stronę).
Co przez ten czas się działo?
Udało się jednak zakupić dywaniki u kolegi z forum. Są bardzo fajne więc jeszcze raz dzięki!
Jednak coraz mocniej denerwuje mnie bardzo duży spadek podłogi przed pedałem gazu. Czy tak jest we wszystkich Oplach? Strasznie mi przez to drętwieje stopa bo trzymam ją lekko pod kątem. Wymyśliłem sobie, że wyłożę te miejsce jakąś grubą pianką,a po przykryciu dywanikiem i tak będzie to niewidoczne.
Kolejny problem to piszczenie z okolic paska. Sam pasek został już wymieniony ale nie dało to efektu. Czy ktoś z Was wie co może być przyczyną? Rolki, napinacze? Muszę zmienić serwis bo przy okazji rozmowy z kolegą na temat wymiany paska nasłuchałem się mało ciekawych historii z tego AUTORYZOWANEGO serwisu!
https://youtu.be/WqncWmHBBto
Najbliższe plany to poprawa malowania zacisków, usunięcie śladów kleju z felg oraz ustawienie zbieżności kół (kierownica przekrzywiona w lewą stronę).
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Wojtkowa Insignia
Dzięki. Po wyschnięciu i paru km pojawiły się minimalne przetarcia więc trzeba to poprawić!
Z ciekawostek powiem, że dzisiaj wypalał mi się filtr DPF i spalanie na postoju było na poziomie 2-2.2L/h!
Z ciekawostek powiem, że dzisiaj wypalał mi się filtr DPF i spalanie na postoju było na poziomie 2-2.2L/h!
Re: Wojtkowa Insignia
To spoko u mnie ostatnio nawet paliła 2,6L/h i momentalnie po tym był koniec wypalania. Dotychczas zaobserwowałem 3 wypalania DPFu.
-
- Użytkownik
- Posty: 155
- Rejestracja: 14 lip 2015, o 21:25
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Wojtkowa Insignia
Wojtku - u mnie było to samo "szuranie". Wymieniłem pasek+napinacz+rolka (pasek Conti, napinacz i rolka INA). Od wymiany cisza
Re: Wojtkowa Insignia
O super! Dzięki za pomoc kud! Pasek Conti już wymieniony, więc powiem żeby sprawdzili teraz rolkę i napinacz.
O matko, 2,6L/h to już konkretnie! Też Wam tak wtedy trzęsie samochodem? Ktoś nieobeznany w temacie mógłby się nieźle przestraszyć gdyby dopadło go wypalaniered944 pisze:To spoko u mnie ostatnio nawet paliła 2,6L/h i momentalnie po tym był koniec wypalania. Dotychczas zaobserwowałem 3 wypalania DPFu.
Re: Wojtkowa Insignia
Nic nie trzęsie ... nie zauważyłem
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
Re: Wojtkowa Insignia
U mnie jest to mocno odczuwalne, ale czuje się to tylko na postoju. Do tego dochodzi dużo głośniejsza praca silnika, ale to chyba zrozumiałe podczas wypalania.
- Sebuś
- Użytkownik
- Posty: 201
- Rejestracja: 14 kwie 2015, o 17:04
- Auto: Insignia ST EcoFLEX
- Kod silnika: A20DTL
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Czerwionka-Leszczyny
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Wojtkowa Insignia
Według mnie to raczej niezrozumiałe że jest to na tyle odczuwalne, u mnie nie występują żadne objawy wypalania oprócz zwiększonego spalania.
- Engine
- Zapaleniec
- Posty: 4602
- Rejestracja: 14 wrz 2014, o 10:53
- Auto: BMW F10 525D xDrive
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Śląsk
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Re: Wojtkowa Insignia
U mnie oprócz zwiększonego spalania jest jeszcze dość mocno wyczuwalny zapach spalenizny przy postoju lub wolnej jeździe
Wysłano z Sony Xperia Z3 przez Tapatalk
Wysłano z Sony Xperia Z3 przez Tapatalk
- Sebuś
- Użytkownik
- Posty: 201
- Rejestracja: 14 kwie 2015, o 17:04
- Auto: Insignia ST EcoFLEX
- Kod silnika: A20DTL
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Czerwionka-Leszczyny
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Wojtkowa Insignia
To fakt czuć wyraźniej ten zapach i to już nawet nie spalin ale tak jak mówisz spalenizny. Wcześniej myślałem że to gdzieś z otoczenia ale teraz to by się zgadzało.
Re: Wojtkowa Insignia
A widzicie, u mnie raczej w trakcie tego nie czuć żadnego dziwnego zapachu, natomiast podczas postoju na włączonym silniku, zawsze czuć za autem straszny zapach spalin. Gdy stałem u siostry w parkingu podziemnym to aż oczy nam łzawiły i w głowie się kręciło od tego smrodu.
Na 3,4,5 czerwca umówiona dwuetapowa polerka, zabezpieczenie woskiem, powłoka kwarcowa na przednią szybę oraz w cenie zrobi za mnie zaprawki Już się nie mogę doczekać co z tego będzie, oby efekt był chociaż w miarę zadowalający!
Na 3,4,5 czerwca umówiona dwuetapowa polerka, zabezpieczenie woskiem, powłoka kwarcowa na przednią szybę oraz w cenie zrobi za mnie zaprawki Już się nie mogę doczekać co z tego będzie, oby efekt był chociaż w miarę zadowalający!
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Wojtkowa Insignia
Efekt zależy od tego, do kogo oddasz auto
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
Re: Wojtkowa Insignia
Wiem wiem, mamy kilka osób w mieście co się tym zajmują. Każdego ktoś poleca, jednego już sprawdził znajomy, więc ja sprawdzę kolejnego
Oddałem auto na zbieżność, bo miałem kierownice przekrzywioną lekko w lewą stronę, dosłownie milimetry. Zrobione, 50 zł, a w końcu mnie to nie irytuje!
Za to jest pewna rzecz, która mnie bardzo mocno irytuje! Plastik koło oświetlenia na podsufitce od strony szyby przedniej. Tam gdzie mogłoby być sterowanie szyberdachem tak trzeszczy, skacze, uderza i wszystko na raz, że nerwic można dostać! Pomaga mocne uderzenie, ale chwilowo. Trzeba będzie to rozkręcić i jakoś porządnie złożyć.
Oddałem auto na zbieżność, bo miałem kierownice przekrzywioną lekko w lewą stronę, dosłownie milimetry. Zrobione, 50 zł, a w końcu mnie to nie irytuje!
Za to jest pewna rzecz, która mnie bardzo mocno irytuje! Plastik koło oświetlenia na podsufitce od strony szyby przedniej. Tam gdzie mogłoby być sterowanie szyberdachem tak trzeszczy, skacze, uderza i wszystko na raz, że nerwic można dostać! Pomaga mocne uderzenie, ale chwilowo. Trzeba będzie to rozkręcić i jakoś porządnie złożyć.