--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
ST by FLCN
- flcn
- Użytkownik
- Posty: 310
- Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:14
- Auto: ST Cdti
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: LDZ
ST by FLCN
Skoro powitanie już zaliczyłem, pora na pochwalenie się swoim cudem. W sumie, to nie jest jakaś mocno wyróżniająca się, ale nadal jest ładna i w miarę zadbana.
Jeśli chodzi o wyposażenie, to z ważniejszych dla mnie rzeczy posiada:
- 4x4 (warunek konieczny przy zakupie )
- DVD 800
- Ksenon z AFL
- klapa w prądzie
- zawieszenie Flex
Reszta to chyba standard i nie ma się czym chwalić. Brakuje paru pierdół typu skóra, fotele w prądzie, ale jakoś mi nie jest z tym ani trochę źle.
Modyfikacje/zabiegi zrobione do tej pory:
- DPF out
- EGR programowo zamknięty
- nowa mapa na 200 KM (niestety nie osiągnięte ponoć ze względu na regenerację turbiny zrobioną przez poprzedniego właściciela)
- oil catch tank by Pro Perfekt
Kilka fotek po ostatnim mini detailungu (glinkowanie + wosk):
pozdrawiam
FLCN
Jeśli chodzi o wyposażenie, to z ważniejszych dla mnie rzeczy posiada:
- 4x4 (warunek konieczny przy zakupie )
- DVD 800
- Ksenon z AFL
- klapa w prądzie
- zawieszenie Flex
Reszta to chyba standard i nie ma się czym chwalić. Brakuje paru pierdół typu skóra, fotele w prądzie, ale jakoś mi nie jest z tym ani trochę źle.
Modyfikacje/zabiegi zrobione do tej pory:
- DPF out
- EGR programowo zamknięty
- nowa mapa na 200 KM (niestety nie osiągnięte ponoć ze względu na regenerację turbiny zrobioną przez poprzedniego właściciela)
- oil catch tank by Pro Perfekt
Kilka fotek po ostatnim mini detailungu (glinkowanie + wosk):
pozdrawiam
FLCN
Ostatnio zmieniony 3 wrz 2015, o 11:13 przez flcn, łącznie zmieniany 1 raz.
- flcn
- Użytkownik
- Posty: 310
- Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:14
- Auto: ST Cdti
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: LDZ
Re: ST by FLCN
zdjęcia są na dropboxie i ja je widzę... Co polecacie innego do wrzucania zdjęć?
pozdrawiam
FLCN
pozdrawiam
FLCN
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
- flcn
- Użytkownik
- Posty: 310
- Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:14
- Auto: ST Cdti
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: LDZ
Re: ST by FLCN
Dziękuję bardzo. Mam nadzieję, że teraz jest OK.Alex pisze:/edit
Ostatnio zmieniony 3 wrz 2015, o 12:54 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: ST by FLCN
Teraz widać.
Podrzucisz wykres ?flcn pisze:nowa mapa na 200 KM (niestety nie osiągnięte ponoć ze względu na regenerację turbiny zrobioną przez poprzedniego właściciela)
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- flcn
- Użytkownik
- Posty: 310
- Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:14
- Auto: ST Cdti
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: LDZ
Re: ST by FLCN
Muszę podjechać do chłopców z ZTR, którzy mi to robili, bo nie zabrałem wydruku. Ogólnie, to po mapie osiągnęła 160 KM i bardzo niski moment w dolnych zakresach obrotów, ponoć przez regenerowaną turbinę...
Niestety panowie dali dupy i zjadła ich rutyna- nie zhamowali auta przed mapami...
Co dziwne, w HB kilka miesięcy wcześniej Ci sami robili mi mapę i wyszło 196 KM po hamowni, gdzie HB ma 30 tys. km. więcej przejechane, ale turbina nie ruszana...
ST jest 4x4, HB jest na jedną oś. HB przy ST lata jak przeciąg...
Niestety panowie dali dupy i zjadła ich rutyna- nie zhamowali auta przed mapami...
Co dziwne, w HB kilka miesięcy wcześniej Ci sami robili mi mapę i wyszło 196 KM po hamowni, gdzie HB ma 30 tys. km. więcej przejechane, ale turbina nie ruszana...
ST jest 4x4, HB jest na jedną oś. HB przy ST lata jak przeciąg...
- piohib
- Użytkownik
- Posty: 661
- Rejestracja: 21 sty 2015, o 17:10
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: A16XER
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
Re: ST by FLCN
Najładniejszy kolor, zaraz po czarnym.
Szerokości i bezawaryjności.
Szerokości i bezawaryjności.
"Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale sprawienie, aby tamci s... umierali za swoją" Generał George Smith Patton
- flcn
- Użytkownik
- Posty: 310
- Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:14
- Auto: ST Cdti
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: LDZ
Re: ST by FLCN
Dzięki
Największe w takim razie moje szczęście to, że mam i czarną i brązową
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Największe w takim razie moje szczęście to, że mam i czarną i brązową
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
- flcn
- Użytkownik
- Posty: 310
- Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:14
- Auto: ST Cdti
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: LDZ
Re: ST by FLCN
Spędziłem ostatnie prawie całe 3 dni przy ST... Już myślałem, że walizki zaraz w garażu zobaczę...
Było:
1. Mycie
2. Glinkowanie
3. Polerowanie menzerna 400, 2500, 3500
4. Powłoka CAR PRO CQUARTZ UK EDITION (30ML) + RELOAD
Roboty co niemiara... Lakier był w opłakanym stanie. Jest dużo lepiej. Niestety nie wszystkie głębsze rysy zeszły.
Lala wygląda nieźle :
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Było:
1. Mycie
2. Glinkowanie
3. Polerowanie menzerna 400, 2500, 3500
4. Powłoka CAR PRO CQUARTZ UK EDITION (30ML) + RELOAD
Roboty co niemiara... Lakier był w opłakanym stanie. Jest dużo lepiej. Niestety nie wszystkie głębsze rysy zeszły.
Lala wygląda nieźle :
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
- flcn
- Użytkownik
- Posty: 310
- Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:14
- Auto: ST Cdti
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: LDZ
- flcn
- Użytkownik
- Posty: 310
- Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:14
- Auto: ST Cdti
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: LDZ
Re: ST by FLCN
Zostały na zimę. Lada dzień pójdą do renowacji (piaskowanie + farba proszkowa). Kusi mnie mała zmiana koloru, tzn. do srebrnego metalica dołożyć odrobinę brązowego. Wychodzi srebrny z brązowa poświatą pod pewnymi kątami patrzenia. Widziałem na żywo taki efekt z niebieskim i z czarnym i wygląda to ładnie.
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
- flcn
- Użytkownik
- Posty: 310
- Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:14
- Auto: ST Cdti
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: LDZ
Re: ST by FLCN
Hejka!
tak mi się zebrało na małe podsumowanie mojej 15 miesięcznej przygody z ST...
Auto kupione jako 4 letnie z przebiegiem 95.000 km. Salon PL, historia ponoć prawdziwa, bo tylko w ASO bywała (ponoć, bo wiadomo, że w tym kraju wszystko możliwe...). W tej chwili na blacie 130.000 km
Co zostało zrobione, bo chciałem:
- Nowa mapa+dpf out+ egr off - ZTR tuning Łódź
- Wygłuszenie drzwi, grodzi i maski - montaż samodzielny
- Montaż oil catch tank - montaż samodzielny
- Czyszczenie kolektora ssącego preparatem LM - aplikacja samodzielna
- detailing nadwozia + powłoka ceramiczna
Co zrobiłem/kupiłem, bo musiałem (niekoniecznie w kolejności chronologicznej):
- Opony Dunlop Sport Maxx RT (te na których dostałem auto, były do śmieci)
- wymiana paska rozrządu + pompa + napinacz (pompa puszczała płyn chłodniczy i dlatego wcześniejsza wymiana) - Olech serwis Łódź
- wymiana akumulatora (podziękował za współpracę nagle, we Francji...)
- wymiana amortyzatora tylnej klapy w ramach akcji serwisowej - ASO
- Wymiana prawego przedniego amortyzatora IDS (wylany) - montaż samodzielny
- Wymiana poduszki kolumny McPehrsona - montaż samodzielny
- wymiana czujnika zmierzchowego (bardzo późno reagował) - montaż samodzielny
- wymiana tylnej szyby ( ze względu na brak ogrzewania- brak pasków na długich odcinkach...)
- opony zimowe Nokian WR D4
- wymiana czujnika cofania tył - samodzielna
- wymiana turbosprężaki na prawie nową (poprzednia była po regeneracji i miała słaby dół) - montaż samodzielny
- wymiana oleju w skrzyni - samodzielna
- wymiana tarcz i klocków przód (Brembo+Ferrodo) - warszat non ASO
- wymiana pompy paliwa w baku (auto nagle przestało jeździć) - Olech serwis Łódź
- wymiana tylnich tulei wahaczy przednich - montaż samodzielny
- wymiana żarników xenon - montaż samodzielny
- wymiana sprzęgiełka alternatora - warsztat non ASO
- wymiana chłodnicy wody - warsztat non ASO
- wymiana popmy wspomagania (regenerowana) - warsztat non ASO
- wymiana modułu i pompy ABS (zakup modułu używanego ze względu na cenę nowego 5.500) - montaż ASO
- wymiana wcześniej wymienionego amortyzatora klapy tylnej - gwarancja ASO
- wymiana przedniego uszczelniacza wału napędowego (ciekło z przekładni kątowej) - ASO
- wymiana olejów i filtra Haldex + tylni most (póki się jeszcze nie rozsypało) - ASO
- 3 x wymiana oleju i kompletu filtrów - montaż samodzielny
tyle pamiętam/zapisałem
Jak dla mnie to po prostu opel. Do tego trafiłem chyba na trefny egzemplarz... Stety/niestety lubię jak wszystko jest na tip top w aucie, więc lista wydaje mi się dość długa. Jak tak sobie patrzę, to nie wygląda mi to na mało awaryjne auto biorąc pod uwagę wiek i stopień dbania...
Żeby było lepiej, to znalazłbym jeszcze kilka pierdół, które można by zrobić (np. uszczelnienie bagnetu, bo się poci; uszczelnienie pompy CR, bo też się poci; uszczelka smoka...). Łudzę się nadzieją, że kiedyś już wszystko wymienię/zrobię i ... pewnie wtedy doproszę się o wymianę auta, a nowy właściciel będzie się tylko cieszył, że ma tak dużo zrobione.
Następny nie będzie Opel
No to się wyżaliłem
tak mi się zebrało na małe podsumowanie mojej 15 miesięcznej przygody z ST...
Auto kupione jako 4 letnie z przebiegiem 95.000 km. Salon PL, historia ponoć prawdziwa, bo tylko w ASO bywała (ponoć, bo wiadomo, że w tym kraju wszystko możliwe...). W tej chwili na blacie 130.000 km
Co zostało zrobione, bo chciałem:
- Nowa mapa+dpf out+ egr off - ZTR tuning Łódź
- Wygłuszenie drzwi, grodzi i maski - montaż samodzielny
- Montaż oil catch tank - montaż samodzielny
- Czyszczenie kolektora ssącego preparatem LM - aplikacja samodzielna
- detailing nadwozia + powłoka ceramiczna
Co zrobiłem/kupiłem, bo musiałem (niekoniecznie w kolejności chronologicznej):
- Opony Dunlop Sport Maxx RT (te na których dostałem auto, były do śmieci)
- wymiana paska rozrządu + pompa + napinacz (pompa puszczała płyn chłodniczy i dlatego wcześniejsza wymiana) - Olech serwis Łódź
- wymiana akumulatora (podziękował za współpracę nagle, we Francji...)
- wymiana amortyzatora tylnej klapy w ramach akcji serwisowej - ASO
- Wymiana prawego przedniego amortyzatora IDS (wylany) - montaż samodzielny
- Wymiana poduszki kolumny McPehrsona - montaż samodzielny
- wymiana czujnika zmierzchowego (bardzo późno reagował) - montaż samodzielny
- wymiana tylnej szyby ( ze względu na brak ogrzewania- brak pasków na długich odcinkach...)
- opony zimowe Nokian WR D4
- wymiana czujnika cofania tył - samodzielna
- wymiana turbosprężaki na prawie nową (poprzednia była po regeneracji i miała słaby dół) - montaż samodzielny
- wymiana oleju w skrzyni - samodzielna
- wymiana tarcz i klocków przód (Brembo+Ferrodo) - warszat non ASO
- wymiana pompy paliwa w baku (auto nagle przestało jeździć) - Olech serwis Łódź
- wymiana tylnich tulei wahaczy przednich - montaż samodzielny
- wymiana żarników xenon - montaż samodzielny
- wymiana sprzęgiełka alternatora - warsztat non ASO
- wymiana chłodnicy wody - warsztat non ASO
- wymiana popmy wspomagania (regenerowana) - warsztat non ASO
- wymiana modułu i pompy ABS (zakup modułu używanego ze względu na cenę nowego 5.500) - montaż ASO
- wymiana wcześniej wymienionego amortyzatora klapy tylnej - gwarancja ASO
- wymiana przedniego uszczelniacza wału napędowego (ciekło z przekładni kątowej) - ASO
- wymiana olejów i filtra Haldex + tylni most (póki się jeszcze nie rozsypało) - ASO
- 3 x wymiana oleju i kompletu filtrów - montaż samodzielny
tyle pamiętam/zapisałem
Jak dla mnie to po prostu opel. Do tego trafiłem chyba na trefny egzemplarz... Stety/niestety lubię jak wszystko jest na tip top w aucie, więc lista wydaje mi się dość długa. Jak tak sobie patrzę, to nie wygląda mi to na mało awaryjne auto biorąc pod uwagę wiek i stopień dbania...
Żeby było lepiej, to znalazłbym jeszcze kilka pierdół, które można by zrobić (np. uszczelnienie bagnetu, bo się poci; uszczelnienie pompy CR, bo też się poci; uszczelka smoka...). Łudzę się nadzieją, że kiedyś już wszystko wymienię/zrobię i ... pewnie wtedy doproszę się o wymianę auta, a nowy właściciel będzie się tylko cieszył, że ma tak dużo zrobione.
Następny nie będzie Opel
No to się wyżaliłem
- Snpp
- Forumowicz
- Posty: 57
- Rejestracja: 5 lis 2015, o 19:05
- Auto: Opel Insignia '09
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: DWR
Re: ST by FLCN
To jak już wszystko porobisz i będziesz chciał sprzedać auto, to daj znać .
Bezawaryjności dalszej życzę
Bezawaryjności dalszej życzę
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: ST by FLCN
Zupełnie jakbym czytał siebie samego opisującego historię posiadania Vectry CDTI na przestrzeni ponad 5 lat, od przebiegu 120 tys. km (100% pewnego, auto ode mnie z miasta) do 220 tys. km. Też nie lubię półśrodków i roboty na odpiernicz. To nie trefny egzemplarz, to po prostu posiadanie samochodu, w którym po 100 tys. km wszystko po kolei zaczyna dawać o sobie znać - a wyczuleni mają trudniej, bo wychwytują to wcześniej, zanim się rozsypie i stanie w polu.
Powiadasz, że regenerowane turbo miało słaby dół? Skąd ja to znam. Niestety, jak wymiana turbo, to tylko na nowe od producenta/dystrybutora za te +/- 3000 PLN. Regeneracja jest dobra dla woźniców taksówek, albo jak ktoś ma TDI 90 KM z przebiegiem 600,000 km, to i tak nie poczuje różnicy na minus. To był ten jedyny raz, kiedy zastosowałem półśrodek. O głupocie związanej z użyciem uszczelek, które przyszły w komplecie z regenerowanym turbo, nie wspomnę - wyciek oleju dzień po montażu. A mechanik od początku przestrzegał, że idę na skróty i nie radzi... Miał rację.
M.
Powiadasz, że regenerowane turbo miało słaby dół? Skąd ja to znam. Niestety, jak wymiana turbo, to tylko na nowe od producenta/dystrybutora za te +/- 3000 PLN. Regeneracja jest dobra dla woźniców taksówek, albo jak ktoś ma TDI 90 KM z przebiegiem 600,000 km, to i tak nie poczuje różnicy na minus. To był ten jedyny raz, kiedy zastosowałem półśrodek. O głupocie związanej z użyciem uszczelek, które przyszły w komplecie z regenerowanym turbo, nie wspomnę - wyciek oleju dzień po montażu. A mechanik od początku przestrzegał, że idę na skróty i nie radzi... Miał rację.
M.
-
- Ekspert
- Posty: 5127
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: ST by FLCN
To wy macie chyba pecha
Vectra cdti tylko dwumasa przez 2 lata.Reszta eksploatacja.Astra przez półtora roku zbiorniczek,amortyzatory ,jakaś rurka i reszta eksploatacja.Insignia 2,5 roku. Jakaś pompka podciśnienia,rozrząd i eksploatacja
Vectra cdti tylko dwumasa przez 2 lata.Reszta eksploatacja.Astra przez półtora roku zbiorniczek,amortyzatory ,jakaś rurka i reszta eksploatacja.Insignia 2,5 roku. Jakaś pompka podciśnienia,rozrząd i eksploatacja
- flcn
- Użytkownik
- Posty: 310
- Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:14
- Auto: ST Cdti
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: LDZ
Re: ST by FLCN
A może to nie my mamy pecha, tylko Ty szczęście ...
Jak sobie pomyślę co jeszcze przede mną w tym aucie, to mi się płakać chce...
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Jak sobie pomyślę co jeszcze przede mną w tym aucie, to mi się płakać chce...
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka