--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

ST by FLCN

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
flcn
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:14
Auto: ST Cdti
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2011
Miasto: LDZ

ST by FLCN

Post autor: flcn » 3 wrz 2015, o 08:50

Skoro powitanie już zaliczyłem, pora na pochwalenie się swoim cudem. W sumie, to nie jest jakaś mocno wyróżniająca się, ale nadal jest ładna i w miarę zadbana.

Jeśli chodzi o wyposażenie, to z ważniejszych dla mnie rzeczy posiada:
- 4x4 (warunek konieczny przy zakupie :lol: )
- DVD 800
- Ksenon z AFL
- klapa w prądzie
- zawieszenie Flex
Reszta to chyba standard i nie ma się czym chwalić. Brakuje paru pierdół typu skóra, fotele w prądzie, ale jakoś mi nie jest z tym ani trochę źle.

Modyfikacje/zabiegi zrobione do tej pory:
- DPF out
- EGR programowo zamknięty
- nowa mapa na 200 KM (niestety nie osiągnięte ponoć ze względu na regenerację turbiny zrobioną przez poprzedniego właściciela)
- oil catch tank by Pro Perfekt

Kilka fotek po ostatnim mini detailungu (glinkowanie + wosk):

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


pozdrawiam
FLCN
Ostatnio zmieniony 3 wrz 2015, o 11:13 przez flcn, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Alex
Zapaleniec
Posty: 2570
Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
Auto: Peugeot 508
Rok produkcji: 2017
Miasto: Iława
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: ST by FLCN

Post autor: Alex » 3 wrz 2015, o 09:15

Nie widać zdjęć.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014

Awatar użytkownika
flcn
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:14
Auto: ST Cdti
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2011
Miasto: LDZ

Re: ST by FLCN

Post autor: flcn » 3 wrz 2015, o 09:57

zdjęcia są na dropboxie i ja je widzę... Co polecacie innego do wrzucania zdjęć?

pozdrawiam
FLCN

Awatar użytkownika
Alex
Zapaleniec
Posty: 2570
Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
Auto: Peugeot 508
Rok produkcji: 2017
Miasto: Iława
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: ST by FLCN

Post autor: Alex » 3 wrz 2015, o 10:16

Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014

Awatar użytkownika
flcn
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:14
Auto: ST Cdti
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2011
Miasto: LDZ

Re: ST by FLCN

Post autor: flcn » 3 wrz 2015, o 11:14

Alex pisze:/edit
Dziękuję bardzo. Mam nadzieję, że teraz jest OK.
Ostatnio zmieniony 3 wrz 2015, o 12:54 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin forum.

Awatar użytkownika
Alex
Zapaleniec
Posty: 2570
Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
Auto: Peugeot 508
Rok produkcji: 2017
Miasto: Iława
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: ST by FLCN

Post autor: Alex » 3 wrz 2015, o 12:00

Teraz widać.
flcn pisze:nowa mapa na 200 KM (niestety nie osiągnięte ponoć ze względu na regenerację turbiny zrobioną przez poprzedniego właściciela)
Podrzucisz wykres ?
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014

Awatar użytkownika
flcn
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:14
Auto: ST Cdti
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2011
Miasto: LDZ

Re: ST by FLCN

Post autor: flcn » 3 wrz 2015, o 13:13

Muszę podjechać do chłopców z ZTR, którzy mi to robili, bo nie zabrałem wydruku. Ogólnie, to po mapie osiągnęła 160 KM i bardzo niski moment w dolnych zakresach obrotów, ponoć przez regenerowaną turbinę...
Niestety panowie dali dupy i zjadła ich rutyna- nie zhamowali auta przed mapami...

Co dziwne, w HB kilka miesięcy wcześniej Ci sami robili mi mapę i wyszło 196 KM po hamowni, gdzie HB ma 30 tys. km. więcej przejechane, ale turbina nie ruszana...

ST jest 4x4, HB jest na jedną oś. HB przy ST lata jak przeciąg...

Awatar użytkownika
piohib
Użytkownik
Posty: 661
Rejestracja: 21 sty 2015, o 17:10
Auto: Insignia ST
Kod silnika: A16XER
Rok produkcji: 2009
Miasto:

Re: ST by FLCN

Post autor: piohib » 3 wrz 2015, o 17:13

Najładniejszy kolor, zaraz po czarnym.;-)
Szerokości i bezawaryjności.
"Celem wojny nie jest śmierć za ojczyznę, ale sprawienie, aby tamci s... umierali za swoją" Generał George Smith Patton

Awatar użytkownika
flcn
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:14
Auto: ST Cdti
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2011
Miasto: LDZ

Re: ST by FLCN

Post autor: flcn » 3 wrz 2015, o 18:54

Dzięki ;)

Największe w takim razie moje szczęście to, że mam i czarną i brązową Obrazek

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
flcn
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:14
Auto: ST Cdti
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2011
Miasto: LDZ

Re: ST by FLCN

Post autor: flcn » 27 maja 2016, o 21:36

Spędziłem ostatnie prawie całe 3 dni przy ST... Już myślałem, że walizki zaraz w garażu zobaczę...

Było:
1. Mycie
2. Glinkowanie
3. Polerowanie menzerna 400, 2500, 3500
4. Powłoka CAR PRO CQUARTZ UK EDITION (30ML) + RELOAD

Roboty co niemiara... Lakier był w opłakanym stanie. Jest dużo lepiej. Niestety nie wszystkie głębsze rysy zeszły.

Lala wygląda nieźle :

ObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
k.olix
Klubowicz
Posty: 877
Rejestracja: 21 paź 2014, o 20:49
Auto: Insignia 2.0 160PS
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2009
Miasto: Kraków
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 7 razy

Re: ST by FLCN

Post autor: k.olix » 27 maja 2016, o 21:47

Ręcznie czy maszyną? :D
Krzysztof

Awatar użytkownika
flcn
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:14
Auto: ST Cdti
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2011
Miasto: LDZ

Re: ST by FLCN

Post autor: flcn » 27 maja 2016, o 23:14

Maszyna. Rotacyjna.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
Sebuś
Użytkownik
Posty: 201
Rejestracja: 14 kwie 2015, o 17:04
Auto: Insignia ST EcoFLEX
Kod silnika: A20DTL
Rok produkcji: 2010
Miasto: Czerwionka-Leszczyny
Otrzymał  piwo: 5 razy

Re: ST by FLCN

Post autor: Sebuś » 28 maja 2016, o 17:39

Co się stało z ori felgami?

Awatar użytkownika
flcn
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:14
Auto: ST Cdti
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2011
Miasto: LDZ

Re: ST by FLCN

Post autor: flcn » 28 maja 2016, o 21:38

Zostały na zimę. Lada dzień pójdą do renowacji (piaskowanie + farba proszkowa). Kusi mnie mała zmiana koloru, tzn. do srebrnego metalica dołożyć odrobinę brązowego. Wychodzi srebrny z brązowa poświatą pod pewnymi kątami patrzenia. Widziałem na żywo taki efekt z niebieskim i z czarnym i wygląda to ładnie.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Jasik
Forumowicz
Posty: 53
Rejestracja: 10 kwie 2015, o 10:06
Auto: Insignia 1.6 2016
Kod silnika: B16SHL
Rok produkcji: 2016
Miasto: Nowy Dwór Mazowecki
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: ST by FLCN

Post autor: Jasik » 5 lip 2016, o 12:20

Podoba mi się ten kolor - super.

Awatar użytkownika
flcn
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:14
Auto: ST Cdti
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2011
Miasto: LDZ

Re: ST by FLCN

Post autor: flcn » 9 sie 2016, o 13:24

Hejka!

tak mi się zebrało na małe podsumowanie mojej 15 miesięcznej przygody z ST...
Auto kupione jako 4 letnie z przebiegiem 95.000 km. Salon PL, historia ponoć prawdziwa, bo tylko w ASO bywała (ponoć, bo wiadomo, że w tym kraju wszystko możliwe...). W tej chwili na blacie 130.000 km

Co zostało zrobione, bo chciałem:
- Nowa mapa+dpf out+ egr off - ZTR tuning Łódź
- Wygłuszenie drzwi, grodzi i maski - montaż samodzielny
- Montaż oil catch tank - montaż samodzielny
- Czyszczenie kolektora ssącego preparatem LM - aplikacja samodzielna
- detailing nadwozia + powłoka ceramiczna

Co zrobiłem/kupiłem, bo musiałem (niekoniecznie w kolejności chronologicznej):

- Opony Dunlop Sport Maxx RT (te na których dostałem auto, były do śmieci)
- wymiana paska rozrządu + pompa + napinacz (pompa puszczała płyn chłodniczy i dlatego wcześniejsza wymiana) - Olech serwis Łódź
- wymiana akumulatora (podziękował za współpracę nagle, we Francji...)
- wymiana amortyzatora tylnej klapy w ramach akcji serwisowej - ASO
- Wymiana prawego przedniego amortyzatora IDS (wylany) - montaż samodzielny
- Wymiana poduszki kolumny McPehrsona - montaż samodzielny
- wymiana czujnika zmierzchowego (bardzo późno reagował) - montaż samodzielny
- wymiana tylnej szyby ( ze względu na brak ogrzewania- brak pasków na długich odcinkach...)
- opony zimowe Nokian WR D4
- wymiana czujnika cofania tył - samodzielna
- wymiana turbosprężaki na prawie nową (poprzednia była po regeneracji i miała słaby dół) - montaż samodzielny
- wymiana oleju w skrzyni - samodzielna
- wymiana tarcz i klocków przód (Brembo+Ferrodo) - warszat non ASO
- wymiana pompy paliwa w baku (auto nagle przestało jeździć) - Olech serwis Łódź
- wymiana tylnich tulei wahaczy przednich - montaż samodzielny
- wymiana żarników xenon - montaż samodzielny
- wymiana sprzęgiełka alternatora - warsztat non ASO
- wymiana chłodnicy wody - warsztat non ASO
- wymiana popmy wspomagania (regenerowana) - warsztat non ASO
- wymiana modułu i pompy ABS (zakup modułu używanego ze względu na cenę nowego 5.500) - montaż ASO
- wymiana wcześniej wymienionego amortyzatora klapy tylnej - gwarancja ASO
- wymiana przedniego uszczelniacza wału napędowego (ciekło z przekładni kątowej) - ASO
- wymiana olejów i filtra Haldex + tylni most (póki się jeszcze nie rozsypało) - ASO
- 3 x wymiana oleju i kompletu filtrów - montaż samodzielny

tyle pamiętam/zapisałem :lol:
Jak dla mnie to po prostu opel. Do tego trafiłem chyba na trefny egzemplarz... :oops: Stety/niestety lubię jak wszystko jest na tip top w aucie, więc lista wydaje mi się dość długa. Jak tak sobie patrzę, to nie wygląda mi to na mało awaryjne auto biorąc pod uwagę wiek i stopień dbania...

Żeby było lepiej, to znalazłbym jeszcze kilka pierdół, które można by zrobić (np. uszczelnienie bagnetu, bo się poci; uszczelnienie pompy CR, bo też się poci; uszczelka smoka...). Łudzę się nadzieją, że kiedyś już wszystko wymienię/zrobię i ... pewnie wtedy doproszę się o wymianę auta, a nowy właściciel będzie się tylko cieszył, że ma tak dużo zrobione.

Następny nie będzie Opel 8-)

No to się wyżaliłem ;D

Awatar użytkownika
Snpp
Forumowicz
Posty: 57
Rejestracja: 5 lis 2015, o 19:05
Auto: Opel Insignia '09
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2009
Miasto: DWR

Re: ST by FLCN

Post autor: Snpp » 9 sie 2016, o 13:57

To jak już wszystko porobisz i będziesz chciał sprzedać auto, to daj znać ;).
Bezawaryjności dalszej życzę :)

Awatar użytkownika
wassermann
Zapaleniec
Posty: 1613
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: nec temere, nec timide
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 29 razy

Re: ST by FLCN

Post autor: wassermann » 9 sie 2016, o 14:04

Zupełnie jakbym czytał siebie samego opisującego historię posiadania Vectry CDTI na przestrzeni ponad 5 lat, od przebiegu 120 tys. km (100% pewnego, auto ode mnie z miasta) do 220 tys. km. Też nie lubię półśrodków i roboty na odpiernicz. To nie trefny egzemplarz, to po prostu posiadanie samochodu, w którym po 100 tys. km wszystko po kolei zaczyna dawać o sobie znać - a wyczuleni mają trudniej, bo wychwytują to wcześniej, zanim się rozsypie i stanie w polu.

Powiadasz, że regenerowane turbo miało słaby dół? Skąd ja to znam. Niestety, jak wymiana turbo, to tylko na nowe od producenta/dystrybutora za te +/- 3000 PLN. Regeneracja jest dobra dla woźniców taksówek, albo jak ktoś ma TDI 90 KM z przebiegiem 600,000 km, to i tak nie poczuje różnicy na minus. To był ten jedyny raz, kiedy zastosowałem półśrodek. O głupocie związanej z użyciem uszczelek, które przyszły w komplecie z regenerowanym turbo, nie wspomnę - wyciek oleju dzień po montażu. A mechanik od początku przestrzegał, że idę na skróty i nie radzi... Miał rację.

M.

norbi333
Ekspert
Posty: 5127
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: GSI
Kod silnika: B20DTR
Rok produkcji: 2019
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 35 razy

Re: ST by FLCN

Post autor: norbi333 » 9 sie 2016, o 15:17

To wy macie chyba pecha
Vectra cdti tylko dwumasa przez 2 lata.Reszta eksploatacja.Astra przez półtora roku zbiorniczek,amortyzatory ,jakaś rurka i reszta eksploatacja.Insignia 2,5 roku. Jakaś pompka podciśnienia,rozrząd i eksploatacja

Awatar użytkownika
flcn
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:14
Auto: ST Cdti
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2011
Miasto: LDZ

Re: ST by FLCN

Post autor: flcn » 9 sie 2016, o 20:29

A może to nie my mamy pecha, tylko Ty szczęście ...

Jak sobie pomyślę co jeszcze przede mną w tym aucie, to mi się płakać chce...

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Auta forumowiczów”