--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia B ST 2018 2.0 B20DTH
- Gawelsonnn
- Klubowicz
- Posty: 247
- Rejestracja: 6 lis 2021, o 17:42
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Psary
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia B ST 2018 2.0 B20DTH
Właśnie zawaliłem tym, że nie zmierzyłem.. sama różnica między sprężynami na stole prezentowała się następująco
Ja nie mam flexa więc właśnie różnica u mnie jest większa niż u Mateo... Chyba, że to kwestia nadwozia Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2264
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: Insignia B ST 2018 2.0 B20DTH
Smutnej miny bym nie robił bo wygląda zayyyyebiscie. Po cichuu sam na taki efekt liczyłem i w sumie teraz im częściej zerkam w temat tym bardziej zazdroszczę🥲
- Gawelsonnn
- Klubowicz
- Posty: 247
- Rejestracja: 6 lis 2021, o 17:42
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Psary
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Insignia B ST 2018 2.0 B20DTH
To mina pytająco zastanawiająca się
No albo kwestia posiadania flexa albo rodzaj nadwozia, innej opcji nie widzę
No albo kwestia posiadania flexa albo rodzaj nadwozia, innej opcji nie widzę
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8535
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 201 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Insignia B ST 2018 2.0 B20DTH
Nie rozumiem tego klawisza Sport. W ustawieniach na konsoli środkowej mam wybrane te sport nonstop. Czy to znaczy, że to cały czas działa? Bo guziczek niby nie świeci się ale jak go wcisnę to nic nie czuję a jak uaktywnie guziczek Tour to mam odczucia
Radio 357 :)
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2264
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: Insignia B ST 2018 2.0 B20DTH
Zmienia się mapowanie pedału gazu i twardość zawieszenia. Plus działanie układu 4x4 (tutaj nie jestem 100% pewien, może mnie ktoś poprawic)
Na pewno jakieś odczucia inne masz.
Na pewno jakieś odczucia inne masz.
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 587
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 31 razy
Re: Insignia B ST 2018 2.0 B20DTH
Zmienia się też wspomaganie kierownicy, skrzynia biegów, a przy 4x4 więcej momentu idzie na tylna oś.
Wszystko co się zmienia widać w zakładce w komputerze pokładowym: zespoły zmieniają kolor na czerwony.
Wszystko co się zmienia widać w zakładce w komputerze pokładowym: zespoły zmieniają kolor na czerwony.
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2264
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: Insignia B ST 2018 2.0 B20DTH
Ja mam manualna, więc skrzynia pracuje jak ja jej każę
B20DTH ma do wyboru albo automat/manual albo manual z 4x4
B20DTH ma do wyboru albo automat/manual albo manual z 4x4
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8535
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 201 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Insignia B ST 2018 2.0 B20DTH
Chodzi mi o to czy jak mam wybrane to na stałe z listy wyborów w wyborze zawieszenia to jest od uruchomienia cały czas mimo że światełko w guziczku nie świeci się? Bo po co by był ten wybór tam w takim razie? I ja czuję tylko zmianę na inny guzik.
Radio 357 :)
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 587
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 31 razy
Re: Insignia B ST 2018 2.0 B20DTH
Najłatwiej to sprawdź co masz w ustawieniach flex ride. Jeśli cały czas świeci się na czerwono wszystko, to masz sporta na stałe, po naciśnięciu Tour zmieni się chyba na niebiesko.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8535
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 201 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Insignia B ST 2018 2.0 B20DTH
No tak jest. W ustawieniach sport na stałe. I dlatego pytam czy to znaczy że on jest nonstop mimo braku światełka w guziku od niego. Bo wciśnięcie tego akurat guzika nie zmienia wg mnie nic.
Radio 357 :)
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2264
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: Insignia B ST 2018 2.0 B20DTH
Jest tak jak piszesz. Jeśli w domyśle masz sport, to przyciskiem nic nie zmienisz.
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8535
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 201 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Insignia B ST 2018 2.0 B20DTH
Gdyby zapalało mi te światełko od razu to bym nie zadawała durnych pytań Jakoś rok temu zastanowiło mnie dlaczego wciśnięcie guziczka nic nie zmienia, no nic a nic. Nawet myślałam że może guziczek zepsuty a w konsoli środkowej w liście wyboru Sport jest cały czas. Czyli tłumacząc "blondynce" to aby coś czuła wciskając guziki to na konsoli środkowej powinna mieć "normal", tak??
Radio 357 :)
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2264
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Insignia B ST 2018 2.0 B20DTH
I dokładnie tak to powinno wyglądać.... a nie jakieś szpary do wymiany sprężyn bez zdejmowania kółGawelsonnn pisze: ↑2 cze 2023, o 20:09No i siadło no
Ciekawe jak będzie z klimatyzacją
PXL_20230602_184038045-min.jpg
- Barti89
- Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 17:56
- Auto: Sports turner
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: PUŁTUSK
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Insignia B ST 2018 2.0 B20DTH
no elegancko siadło
jakieś nr sprężyn? jak to zdobyć? cenowo jak wychodzą?
ja przymierzam się do eibach, ale może zestaw od gsi bym wrzucił
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2264
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: Insignia B ST 2018 2.0 B20DTH
Średnio w niemcowni chodzi zestaw po 50-60€ tylko trzeba czekać, aż się coś pojawi na rynku.
najlepiej na bieżąco sprawdzać na portalu kleinanzeigen.de i jak i Marcin tam kupowaliśmy
Ale jak oglądam zdjęcia i ST i GS, to w GSI WYDAJE MI SIĘ, że ST lepiej siedzi, albo to tylko takie wrażenie.
najlepiej na bieżąco sprawdzać na portalu kleinanzeigen.de i jak i Marcin tam kupowaliśmy
Ale jak oglądam zdjęcia i ST i GS, to w GSI WYDAJE MI SIĘ, że ST lepiej siedzi, albo to tylko takie wrażenie.
- Barti89
- Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 17:56
- Auto: Sports turner
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: PUŁTUSK
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Insignia B ST 2018 2.0 B20DTH
to cena zdecydowanie lepsza od eibacha a jak widać efekt wizualny bardzo podobny, albo i ten sam
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2264
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: Insignia B ST 2018 2.0 B20DTH
Tylko tutaj trzeba mieć cierpliwość i odrobinę szczęścia.
Co do efektów to nie koniecznie... U Marcina siadło elegancko (powiedziałbym, że efekt przerósł oczekiwania) u mnie było założone 1cm i równo tyle auto siadło.
Na bieżąco sprawdzam sobie niemieckie portale, bo można tam rzeczywiście fajne rzeczy w dobrej cenie wyhaczyć, ostatnio był do GS zestaw EIBACH -25mm (50€)
Co do efektów to nie koniecznie... U Marcina siadło elegancko (powiedziałbym, że efekt przerósł oczekiwania) u mnie było założone 1cm i równo tyle auto siadło.
Na bieżąco sprawdzam sobie niemieckie portale, bo można tam rzeczywiście fajne rzeczy w dobrej cenie wyhaczyć, ostatnio był do GS zestaw EIBACH -25mm (50€)
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy