--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia B ST DTR OPC Line
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 587
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 31 razy
Insignia B ST DTR OPC Line
Witam.
Co prawda auto jest już chwilę w moich rękach, ale dopiero teraz postanowiłem je zaprezentować
Po długiej przygodzie z Vectra C nastąpił etap poszukiwań następczyni. Jako że do Vectry w wolnym czasie dołożyłem prawie full opcje i lubiłem jej komfort, następca miał być nie gorszy. I tak po ustawieniu sporej liczby filtrów (począwszy od koloru) na otomoto, moje oczy ujrzały ją... Żartuję, auta szukałem długo, bo na polskim rynku w owym czasie nie było zbyt dużego wyboru. Zastanawiałem się nad wersja 170KM, ale wyszło jak wyszło: 210KM, AT8, 4x4. Czy po ponad pół roku żałuję? A za nic
Insignia ma prawie wszystko z opcji, więc wymienię czego nie ma: bose, automatycznej klapy, schowka na okulary i... I tyle chyba
Od momentu zakupu wleciały gumowe wyściółki schowków, aby nie było słychać walających się rzeczy, dedykowane zasłonki w okna (pomimo przyciemnienia i tak potomkinie narzekały na słońce), dywaniki welur i LEDy w bagażniku i lampach tył.
Auto w lecie śmiga na Michelin PS4 245/45/18, zima Yokohama BluEarth ten sam rozmiar. Zastanawiałem się nad drugim kompletem felg, ale nie mogłem się zdecydować na jakieś pasujące.
Co do planów na przyszłość... W Vectre spędziłem bardzo dużo czasu na modyfikacjach, tutaj już nie ma za bardzo pola do popisu, zatem skupię się na obsługach na czas. Najbliższą to olej w skrzyni, ponieważ pękło 60kkm.
Pozdrawiam
Co prawda auto jest już chwilę w moich rękach, ale dopiero teraz postanowiłem je zaprezentować
Po długiej przygodzie z Vectra C nastąpił etap poszukiwań następczyni. Jako że do Vectry w wolnym czasie dołożyłem prawie full opcje i lubiłem jej komfort, następca miał być nie gorszy. I tak po ustawieniu sporej liczby filtrów (począwszy od koloru) na otomoto, moje oczy ujrzały ją... Żartuję, auta szukałem długo, bo na polskim rynku w owym czasie nie było zbyt dużego wyboru. Zastanawiałem się nad wersja 170KM, ale wyszło jak wyszło: 210KM, AT8, 4x4. Czy po ponad pół roku żałuję? A za nic
Insignia ma prawie wszystko z opcji, więc wymienię czego nie ma: bose, automatycznej klapy, schowka na okulary i... I tyle chyba
Od momentu zakupu wleciały gumowe wyściółki schowków, aby nie było słychać walających się rzeczy, dedykowane zasłonki w okna (pomimo przyciemnienia i tak potomkinie narzekały na słońce), dywaniki welur i LEDy w bagażniku i lampach tył.
Auto w lecie śmiga na Michelin PS4 245/45/18, zima Yokohama BluEarth ten sam rozmiar. Zastanawiałem się nad drugim kompletem felg, ale nie mogłem się zdecydować na jakieś pasujące.
Co do planów na przyszłość... W Vectre spędziłem bardzo dużo czasu na modyfikacjach, tutaj już nie ma za bardzo pola do popisu, zatem skupię się na obsługach na czas. Najbliższą to olej w skrzyni, ponieważ pękło 60kkm.
Pozdrawiam
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Wprawdzie "karawan" zupełnie nie w mojej estetyce, ale faktycznie kompletacji można pogratulować!
Istny krążownik na trasę - wielki, wygodny, wypasiony, do tego mocny diesel i 4x4. Szerokości!
M.
Istny krążownik na trasę - wielki, wygodny, wypasiony, do tego mocny diesel i 4x4. Szerokości!
M.
- yerry
- Prezes ICP
- Posty: 6070
- Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
- Auto: Insignia B GS
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=8653
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 26 razy
- Otrzymał piwo: 86 razy
- Kontakt:
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
No ładna, ładna Gratulacje zakupu.
A te wyściółki schowków to sam robiłeś czy nabyte gdzieś?
A te wyściółki schowków to sam robiłeś czy nabyte gdzieś?
Moje prace: HMI2.5 i Android Auto: HMI2.5 w IntelliLink MY2014-15 Bluetooth: Bluetooth CD300 CD400 CD500 DVD800 NAVI600 NAVI900 Aktualizacja Android Auto
https://insipro.pl/
https://insipro.pl/
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 587
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 31 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Dzięki za dobre słowa karawan musiał być, że względu na latorośle
Nabyte u majfrendów. Otakie: https://m.pl.aliexpress.com/item/400030 ... 9fb&is_c=N pasują idealnie, więc mogę polecićyerry pisze:No ładna, ładna Gratulacje zakupu.
A te wyściółki schowków to sam robiłeś czy nabyte gdzieś?
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: 2 lip 2021, o 20:13
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Bydgoszcz
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Najwidoczniej jeszcze Ci zostały punkty bo jeździsz żarty
Ostrożnie na drogach i szerokości
Ostrożnie na drogach i szerokości
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 587
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 31 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Jurek89, jeszcze trochę zostało, tragedii nie ma
W mieście mam tak samo, zbyt ekonomiczny ten motor nie jest. Ale trzeba pamiętać, że skrzynia i 4x4 nie pozostają bez wpływu. Przy normalnym użytkowaniu mam w mieście ok 10, trasa 80/miasto 20 schodzi mi do ok. 8,5 - 8,8. I to tak bez dużej radochy z jazdymazmarcin pisze:Ja się nie mogę odkleić od 11. Rekord to 10,3 .
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9022
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 117 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
No z radochą i korzystaniem z napędu to spokojnie łyka 14-15
Propo tych zasłonek masz i z tyłu na klapie? Miałem takie w polifcie.
Propo tych zasłonek masz i z tyłu na klapie? Miałem takie w polifcie.
- alehandro`
- Użytkownik
- Posty: 835
- Rejestracja: 1 cze 2021, o 20:48
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Bratoszewice
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Bardzo fajne zestawienie napędowe.
Siatki w okna igła - przerobiłem temat przy przyciemnionych szybach i dokładnie tak samo się skonczyło.
Siatki w okna igła - przerobiłem temat przy przyciemnionych szybach i dokładnie tak samo się skonczyło.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9022
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 117 razy
- Krzychu99
- Użytkownik
- Posty: 523
- Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
- Auto: Kura
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Bielsko-Biała
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 17 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Strasznie duże to spalanie. Superbem 4x4 2,0tdi dsg bezproblemowo mieściłem się w 9/100(a raczej nikt mnie nie wyprzedza). Dziwne, bo IB podobno sporo lżejsze od IA, a nie widać tego ani w osiągach ani spalniu.
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 587
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 31 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Mnie spalanie nie dziwi, jest 480 niuta, 80 więcej niż w skodzie. Niut nie bierze się z powietrza, tylko paliwa. Do tego skrzynia dsg ma nieco większą sprawność. Szczególnie widać to w mieście przy dynamicznym ruszaniu, jak spalanie chwilowe szybuje do 40l/100 km ot i zagadka rozwiązana
W tym tygodniu przymierzam się do małej modyfikacji dolotu, strzeliła oczywiście rura tam gdzie zawsze. Środek zaradczy nie do końca spełnia swoją rolę, nowa rura 900 zł... Planuje wymianę na aluminium i silikon, więc w kosztach się zmieszczę spokojnie, a i na jakąś dobrą łyche wystarczy przy okazji rura między turbo i intercoolerem, też pewnie z 900 stówek nowa Póki co auto cały czas jeździ, nawet nie ma kiedy dobrze wymiarów złapać, żeby zamówić co trzeba
W tym tygodniu przymierzam się do małej modyfikacji dolotu, strzeliła oczywiście rura tam gdzie zawsze. Środek zaradczy nie do końca spełnia swoją rolę, nowa rura 900 zł... Planuje wymianę na aluminium i silikon, więc w kosztach się zmieszczę spokojnie, a i na jakąś dobrą łyche wystarczy przy okazji rura między turbo i intercoolerem, też pewnie z 900 stówek nowa Póki co auto cały czas jeździ, nawet nie ma kiedy dobrze wymiarów złapać, żeby zamówić co trzeba
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8535
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 201 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
W starej Insigni i ze skrzynią AF40 też było przy ruszaniu chwilowe 40. Nic tu nowego z tym DSG. Zauważyłam tylko że mniej bierze paliwa przy ruszaniu jak zaduszę ten system S-S. Dlatego staram się to robić od razu po uruchomieniu silnika.
Radio 357 :)
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Mówiąc otwarcie, spalanie ON 14-15/100 nawet przy ciężkiej nodze, to kompromitacja inżynierów. To jest tylko dwulitrowy diesel, no bez przesady. IB wcale lekka nie jest, bo diesel kombi i 4x4 waży bez kierowcy z 1700-1750 kg, ale z drugiej strony to mniej niż większość SUVów, a w dodatku te są kloce wysokie - i nie sądzę, by 2.0 TDI spalało w nich 15/100.
M.
M.
- Pro
- Klubowicz
- Posty: 587
- Rejestracja: 9 paź 2020, o 19:46
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wrocław
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 31 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Nie popadajmy w skrajności, 14-15 litrów to mi nawet w mieście z włączona klima, staniem w korkach (start stop wyłączone) i ściganiem spod świateł mi nie brał, tak z 11 to i owszem. Jeśli chodzi o test długodystansowy, to jest taki jak na zdjęciu poniżej. Jak pisałem, większość poza miastem, ale droga krajowa, a nie A czy S. Klima oczywiście zawsze włączona, opony 245/45 r18.
Myślę, że spalanie wywindowane jest względnie wysokim momentem, rzadko który silnik ma prawie 500 niuta z 2 litrów.
Co oczywiście nie zmienia faktu, że fajnie byłoby gdyby palił dużo mniej
Myślę, że spalanie wywindowane jest względnie wysokim momentem, rzadko który silnik ma prawie 500 niuta z 2 litrów.
Co oczywiście nie zmienia faktu, że fajnie byłoby gdyby palił dużo mniej
- Krzychu99
- Użytkownik
- Posty: 523
- Rejestracja: 12 maja 2019, o 12:41
- Auto: Kura
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Bielsko-Biała
- Postawił piwo: 11 razy
- Otrzymał piwo: 17 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
Większość 2,0 z podwójnym turbo w dieslu ma okolice 500nm, a nawet więcej. To co wkleiłeś wyżej to normalne spalanie, bardziej się odnosiłem do liczb rzędu 11+, bo takie spalanie dyskwalifikuje diesla. Nowa benzyna spali mniej, szybciej się nagrzeje i ma kulturę pracy trochę inną.
-
- Użytkownik
- Posty: 406
- Rejestracja: 28 sie 2018, o 09:27
- Auto: Insignia B kombi
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Insignia B ST DTR OPC Line
bez przesady z tym spalaniem 14-15 . Mam co prawda tylko wersję 170KM, ale to nie jest mój pierwszy diesel i IB z B20DTH zachowuje się bardzo poprawnie. Słyszałem kilka razy, że wersja 210KM pali wyraźnie więcej niż 170KM, ale nie uwierzę w te 14-15....Jak trzeba jeździć, żeby diesel 2.0 tyle spalił...w mojej głowie się to nie mieści Mnie denerwuje, kiedy po szybkiej trasie mam spalanie 7 z kawałkiem