------------------------------ Wielkopolski Spot Mikołajkowy - 8.12 - fotorelacja

--------------------------------------------------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku Obrazek

Insignia B GS Exclusive 2.0 DTR 4x4 Biturbo by Mario

Awatar użytkownika
Mario
Klubowicz
Posty: 627
Rejestracja: 14 maja 2013, o 19:40
Auto: Insignia Exlusive
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Warszawa-Bemowo

Insignia B GS Exclusive 2.0 DTR 4x4 Biturbo by Mario

Post autor: Mario » 16 mar 2018, o 19:00

Po długim zastanawianiu się, kalkulowaniu, przeliczaniu itd. wybór padł jednak na Opla, w grę wchodziła jeszcze Skoda Superb Sportline 2.0 TDI 190 KM i KIA Stinger 2.0 benzyna 250 KM.

Mój kolejny nabytek to:
Insignia B 2018 Grand Sport wersja Exclusive 2.0 DTR 4x4 Biturbo 210 KM, 480 NM, skrzynia automat 8 biegowy.
Zamówienie poszło 6 lutego 2018r., aktualnie auto ma status kod 25 czyli "Ustawienie zamówienia do produkcji", planowana dostawa do dealera ok. 5 maj 2018r.

Marka i model (+ kod): OPEL INSIGNIA A EXCLUSIVE Insignia 5dr Exclusive D2.0DTR 210KM
AT8 S/S 4x4 (0JU68 M281)

Wersja wyposażenia: EXCLUSIVE
Silnik (+kod): 1956 cm3 DIESEL 154 kW ( )
Wersja nadwozia: 5DR HATCHBACK
Rok produkcji / Rok modelowy: 2018 / 2018C
Kolor nadwozia (+kod): GWD -Srebrny - Magnetic, metaliczny (GWD)
Tapicerka (+kod): TASQ-Tapicerka skórzana, perforowana (z elementami ze sztucznej skóry)
Siena - beżowa (AGR kierowcy i pasażera) (TASQ)

Doposażyłem ją praktycznie maksymalnie, nie mam chyba tylko webasta i ładowarki bezprzewodowej.

Wyposażenie standardowe:

A8Z Reflektory IntelliLux (T4L&T95&TR7&UVG)
A9U Składanie oparcia jednym ruchem (składowa ARJ)
AER Elektryczne szyby z tyłu
AKO Przyciemniana szyba z tyłu i tylne boczne
AKX Przednia szyba odbijająca promieniowanie słoneczne
AQP Środkowy zagłówek z tyłu
ARJ Tylna kanapa składana na płasko, dzielona 40/20/40 (KA6 <w niektórych tapicerkach> & A9U)
ASV Czujnik wilgotności
ATG Pilot do auta (BTM)
AY0 Poduszki przednie, boczne z przodu i kurtynowe
B54 Dywaniki welurowe
B9K Listwy progowe ""OPEL""
BTM Bezkluczykowe uruchomienie silnika (składowa ATG)
C32 Dodatkowe elektryczne ogrzewanie w systemie nawiewu powietrza (nie wystąpi z K07)
C59 Nawiew powietrza na drugi rząd siedzeń
C93 Oświetlenie wnętrza typu ambient
C99 Wyłącznik poduszki powietrznej pasażera
CE1 Czujnik deszczu (składowa TSQ Zestawu Dobrej Widoczności)
CJ2 Dwustrefowa klimatyzacja elektroniczna
DA5 Centralny podłokietnik z tyłu
DD3 Osłony przeciwsłoneczne z lusterkami i podświetleniem LED
DD8 Elektrochromatyczne lusterko wewnętrzne (składowa TSQ Zestawu Dobrej Widoczności)
DWE Lusterka boczne podgrzewane i elektrycznie sterowane, składane ręcznie
F45 System FlexRide
F46 Napęd AWD z oznaczeniem na bagażniku 4x4
FX3 System ESP
IME Listwy ozdobne Agate (można je zastąpic zamawiając IMC - Hexagon)
IO6 Navi RF900 IntelliLink (podwójny tuner radiowy, 8"" kolorowy wyświetlacz dotykowy, Bluetooth, audio-streaming, projekcja telefonu, przekazywanie komend do telef
J61 Tarcze hamulcowe 17""
J71 Elektryczny hamulec postojowy
K33 Tempomat z ogranicznikiem prędkości
KA1 Podgrzewanie foteli przednich
KA6 Podgrzewanie foteli tylnych (wystąpi tylko w TASP/TASN) (składowa ARJ)
KL9 System Start&Stop
KRH Filtr zanieczyszczeń i zapachów
MCY Gniazdo USB w podłokietniku do przesyłania danych i ładowania
MDT Chromowana listwa w linii dachu i czarna błyszcząca listwa pod oknem (usuwana przez PJV)
N37 Teleskopowa, regulowana kolumna kierownicy
N55 Kierownica pokryta skórą, perforowana, ścięta u dołu
NKD Wzmocnienie odgłosów silnika (dla BiTurbo tylko przy zakupie UQA)
QKD Opony 245/45 R18-96W
RIP Felgi aluminiowe 18x8.5J, 5 podwójnych ramion, dwukolorowe (czarne błyszczące wnętrze)
T3U Reflektory przeciwmgielne
T4L Matryce LED (składowa A8Z)
T7E Światła do jazdy dziennej w technologii LED
T95 Automatyczne sterowanie trybami świateł (składowa A8Z)
TQ5 Asystent świateł drogowych (w AFL zastąpi go UVG) (składowa TSQ Zestawu Dobrej Widoczności)
TR7 Automatyczne poziomowanie reflektorów (składowa A8Z)
TSQ Zestaw Dobrej Widoczności (CE1&DD8&TTW&TQ5)
TTW Automatyczne włączenie świateł mijania z czujnikiem tunelu (składowa TSQ Zestawu Dobrej Widoczności)
U65 7 głośników premium
UC3 Sterowanie systemem multimedialnym w kierownicy
UD5 Czujniki parkowania z przodu i z tyłu
UDD Wyświetlacz pomiędzy zegarami - 4.2"" komputer pokładowy
UE1 System OnStar
UE4 Czujnik odległości od poprzedzającego pojazdu (FDI - Following Distance Indicator) (składowa ZQ2 Asystenta Kierowcy 1)
UEU Ostrzeżenie o potencjalnej kolizji (FCA - Forward Collision Alert) (składowa ZQ2 Asystenta Kierowcy 1)
UGE Światła tylne w technologii LED
UHS Wyświetlacz pomiędzy zegarami - komputer pokładowy 8""
UHX Aktywny asystent utrzymania jazdy w pasie ruchu (LKA - Lane Keep Assist) (składowa ZQ2 Asystenta Kierowcy 1)
UHY Wspomaganie hamowania przy małych prędkościach w celu uniknięcia potencjalnej kolizji (LSCMB - Low Speed Collision Mitigation Braking) (składowa ZQ2 Asystenta K)
UJN System monitorowania ciśnienia w oponach, samokalibrujący się
UK4 Odczyt ciśnienia w poszczególnych oponach
UKJ System wykrywania pieszych z przodu (składowa ZQ2 Asystenta Kierowcy 1)
US3 Antena zdywersyfikowana w tylnej szybie
USS 2 gniazdka USB do ładowania w tylnej części podłokietnika
UV6 Wyświetlacz projekcyjny (Head-Up Display)
UVD Podgrzewana kierownica
UVG System świateł drogowych zapobiegający oślepianiu (składowa A8Z)
W5X Oznaczenie ""EXCLUSIVE""
XX02 Tunel centralny z podłokietnikiem (2 zamykane schowki w tunelu, gniazdo 12V, miejsce na 2 kubki)
XX05 Widoczne 2 chromowane końcówki rury wydechowej
XX09 Czarny błyszczący słupek B
XX10 Schowek na okulary w konsoli środkowej nad szybą (nie wystąpi przy zakupie alarmu UTT lub okna dachowego CF5)
ZQ2 Asystent Kierowcy 1

Wyposażenie dodatkowe:

2EX Asystent Kierowcy 3 (dostępny wyłącznie z kombinacjami tapicerek: TASK lub TATW&SRY lub TASQ&SRY lub ST4 lub ST5, wymaga też domówienia UVX)
DXS Lusterka boczne podgrzewane, sterowane i składane elektrycznie, z podświetleniem podłoża, światłoczułe po stronie kierowcy
UFG Czujniki wykrywające ruch poprzeczny z tyłu (RCTA - rear Cross Traffic Alert)
UKC Czujniki wykrywające przeszkody z boku
UKG Zaawansowany asystent parkowania, kierowanie i hamowanie półautomatyczne
UVH Kamera 360 stopni (system 4 kamer składa się z kamery tylnej UVC, 2 kamer w lusterkach bocznych i kamery w grillu)
5JR Nakładki na lusterka zewnętrzne Brushed Alloy (w kolorze szczotkowane aluminium)
ATH Bezkluczykowy dostęp do auta
D7A Klamki w kolorze nadwozia z chromowanym paskiem
BCX Czarna podsufitka
BS1 Zestaw Wyciszający (tylko szyby)
AJW Laminowane okna boczne przednie
CF5 Okno dachowe (niedostępne z RS1)
JF5 Sportowe, aluminiowe pedały
RTH Felgi aluminiowe 20x8.5J, 5 podwójnych ramion, dwukolorowe (szary Technical wnętrze), (niedostępne z ZQF)
R77 Opony 245/35 R20-95Y
SRY Pakiet Elektryczny fotela kierowcy (dostępny dla TATW i TASQ)
A45 Pamięć dwóch ustawień fotela i lusterka kierowcy
AE8 8-kierunkowa regulacja fotela kierowcy (przód-tył, góra-dół, pochylenie oparcia, pochylenie siedziska elektryczne)
AF6 Funkcja masażu w fotelu kierowcy
AHE Regulowane i elektrycznie sterowane boczne elementy oparcia kierowcy
DMJ Lusterka boczne podgrzewane, sterowane i składane elektrycznie, z podświetleniem podłoża
KU9 Wentylacja siedziska i oparcia foteli przednich
UQA System Bose z 8 głośnikami premium (1 subwoofer w podłodze bagażnika, 1 głośnik w kokpicie i po 2 przy lusterkach bocznych, w drzwiach przednich i tylnych) (wym
UTT Alarm
UTJ Ostrzeżenie o włamaniu
UTR Syrena alarmowa z własnym zasilaniem
UTU Czujniki przechyłu auta
UTV Czujniki ruchu w aucie
UVX Kamera ""Opel Eye"" rozpoznająca znaki drogowe
WBP Pakiet Sportowy - Nadwozie OPC-Line
TAK Spojlery progowe
TTV Spojler tylny
W34 Oznaczenie OPC-Line
WZI Manetki zmiany biegów na kierownicy (dostępne z N55 dla skrzyń automatycznych)
ZQ3 Asystent Kierowcy
KSA Adaptacyjny tempomat stop&go
UGN Asystent hamowania

Kilka fotek z konfiguratora, jak ma wyglądać:
10.jpg
IMG_7.jpg
IMG_8.jpg
IMG_0009.jpg
IMG_11.jpg
IMG_12.jpg
IMG_13.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 16 mar 2018, o 19:49 przez Mario, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
wassermann
Użytkownik
Posty: 831
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: Silberblitz
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Insignia B GS Exclusive 2.0 DTR 4x4 Biturbo by Mario

Post autor: wassermann » 16 mar 2018, o 19:27

o:o o:o o:o
Piękna sztuka, gratulacje :!:

No i wersja Exclusive, rarytas.

Opowiedz trochę o tym jak porównywałeś. Ten Superb to raczej 190 KM masz na myśli? A czemu nie benzynka, skoro Stinger miał być benz?

Do full wypasu brakuje... Tylnej wycieraczki! :P

M.

coolmobil
Użytkownik
Posty: 781
Rejestracja: 5 sty 2016, o 11:54
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto:

Re: Insignia B GS Exclusive 2.0 DTR 4x4 Biturbo by Mario

Post autor: coolmobil » 16 mar 2018, o 19:28

No ładne cacko. Pozazdrościć.
GRATULUJE.
Już druga nowa isia w ekipie z Warszawy.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

norbi333
Zapaleniec
Posty: 3732
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: Biturbo 4x4,2.0T 4x4
Kod silnika: A20NFT
Rok produkcji: 2014
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 5 razy

Re: Insignia B GS Exclusive 2.0 DTR 4x4 Biturbo by Mario

Post autor: norbi333 » 16 mar 2018, o 19:38

Super autko tylko czemu nie białe lub czerwone :D

Awatar użytkownika
Mario
Klubowicz
Posty: 627
Rejestracja: 14 maja 2013, o 19:40
Auto: Insignia Exlusive
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Warszawa-Bemowo

Re: Insignia B GS Exclusive 2.0 DTR 4x4 Biturbo by Mario

Post autor: Mario » 16 mar 2018, o 19:43

wassermann pisze:o:o o:o o:o
Piękna sztuka, gratulacje :!:

No i wersja Exclusive, rarytas.

Opowiedz trochę o tym jak porównywałeś. Ten Superb to raczej 190 KM masz na myśli? A czemu nie benzynka, skoro Stinger miał być benz?

Do full wypasu brakuje... Tylnej wycieraczki! :P

M.
No tak, masz rację, 190 KM, a i faktycznie tylna wycieraczka - zapomniałem o niej bo w pierwszych wersjach miała być.

Jeśli chodzi o wybór to w Superbie Sportline kubełkowe siedzenia mi nie odpowiadały, tzn. podobały mi się ale niewygodnie mi się siedziało, poza tym silnik ma 400 NM a tu mam 480 NM a cena taka sama praktycznie.
Jeśli chodzi o Stingera to nie polecano mi diesla, był droższy (bo akcyza jest na te silniki bo spoza UE), więc benzyna została, jeździ to fajnie ale jak to mówią "to tylko KIA".

-- 16 mar 2018, o 19:45 --
norbi333 pisze:Super autko tylko czemu nie białe lub czerwone :D
Białe już mam, a takiego jeszcze nie miałem :lol:

-- 16 mar 2018, o 19:53 --

Teraz szukam nowego domu dla obecnej Iśki, trzeba się rozstać :|

Awatar użytkownika
wassermann
Użytkownik
Posty: 831
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: Silberblitz
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Insignia B GS Exclusive 2.0 DTR 4x4 Biturbo by Mario

Post autor: wassermann » 16 mar 2018, o 20:20

Nie no, z tą wycieraczką tylko tak podpuszczałem ;) Ja wziąłem, bo jestem praktyczny, ale generalnie pałąk nie przydaje autku urody.

W Exclusive korci opcja pokombinowania z obudową lusterek (500 zł) - można wybrać lakier fortepianowy czarny, albo czarny karbon, albo szczotkowane aluminium. To jest tylko w cenniku dla Exclusive, ale popytam, może da się wyrwać u dealera i przełożyć. edit: Dostrzegłem, że będziesz miał u siebie nakładki alu. Jak już dojedzie, poproszę o fotki, może do mojej srebrnej to będzie ładny dodatek. Pytanie tylko czy są gładkie, bo owady trzeba doczyścić ;) Jak oglądałem przód Arteona z tymi licznymi żaluzjami, to myślałem tylko o czyszczeniu tego z owadów :lol:

TDI 190 KM słabo jedzie przy wyższych prędkościach. Jeśli to miało być z DSG, to tym lepiej, że wybrałeś Opla. Potwierdzasz również opinię o tych fotelach.
Poczytaj:
http://dailydriver.pl/test/test-skoda-s ... sportline/
http://dailydriver.pl/test/test-skoda-s ... 90-km-4x4/

Też brałem pod uwagę Skodę, ale 280 KM. Czasy ma doskonałe i jest bardziej przestronna (choć tego mi akurat nie trzeba), ale poza tym wszystko inne lepsze zdaje się być w Insignii - nowoczesne 4x4, adaptacyjne zawieszenie FlexRide także w obniżonej wersji (Skoda Sportline jest albo obniżona albo adaptacyjna), dopracowane fotele, znacznie lepsze reflektory (matryce), HUD projekcyjny, konkretne hamulce (przy 260 KM).

M.

Awatar użytkownika
Mario
Klubowicz
Posty: 627
Rejestracja: 14 maja 2013, o 19:40
Auto: Insignia Exlusive
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Warszawa-Bemowo

Re: Insignia B GS Exclusive 2.0 DTR 4x4 Biturbo by Mario

Post autor: Mario » 16 mar 2018, o 21:28

[quote="coolmobil"]No ładne cacko. Pozazdrościć.
GRATULUJE.
Już druga nowa isia w ekipie z Warszawy.



Dzięki aczkolwiek nie ma specjalnie czego to tylko jak to mówią Opel

Teraz na Ciebie kolej ! Czas na zmiany


Wysłane z iPhone X

coolmobil
Użytkownik
Posty: 781
Rejestracja: 5 sty 2016, o 11:54
Auto: Insignia
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011
Miasto:

Re: Insignia B GS Exclusive 2.0 DTR 4x4 Biturbo by Mario

Post autor: coolmobil » 16 mar 2018, o 23:07

Jak to mówią drażni klasę wyższa :).
Zapowiada się super autko, szczególnie patrząc na listę wyposażenia.

No mysle o tym mysle. Tylko ja to raczej chyba w benzynę pójdę, a tutaj docierają przykre wiadomości ze pozostało tylko 1.5. Jakoś w isi brakuje mi takiego rozsądnego benzyniaka 1.8-2.0t w mocy 180-220KM.

Generalnie na spokojnie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
wassermann
Użytkownik
Posty: 831
Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
Auto: Insignia GSi 2.0T
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: Silberblitz
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Insignia B GS Exclusive 2.0 DTR 4x4 Biturbo by Mario

Post autor: wassermann » 16 mar 2018, o 23:13

@coolmobil
Od sierpnia będzie 1.6T 200 KM.

M.

Awatar użytkownika
KenyBDG
Użytkownik
Posty: 642
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 10:49
Auto: Insignia B
Kod silnika: B15XFT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Warszawa
Postawił piwo: 1 raz

Re: Insignia B GS Exclusive 2.0 DTR 4x4 Biturbo by Mario

Post autor: KenyBDG » 17 mar 2018, o 14:19

:) w końcu :)

Awatar użytkownika
peja-1991
V-ce Prezes ds organizacyjnych
Posty: 3767
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
Auto: 777 310bhp
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2017
Miasto: Warszawa
Otrzymał  piwo: 4 razy
Kontakt:

Re: Insignia B GS Exclusive 2.0 DTR 4x4 Biturbo by Mario

Post autor: peja-1991 » 17 mar 2018, o 14:54

Gratuluję
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński

Awatar użytkownika
osa
Klubowicz
Posty: 239
Rejestracja: 19 gru 2013, o 13:32
Auto: Insignia HB 2.0
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2009
Miasto: Bydgoszcz

Re: Insignia B GS Exclusive 2.0 DTR 4x4 Biturbo by Mario

Post autor: osa » 17 mar 2018, o 15:52

Gratki nowego zakupu. Mówią, że to tylko opel, ale nie mogę powiedzieć złego słowa o mojej isi. Szkoda, że w benzynie jest taka "dziura" w silnikach miedzy 165KM, a 260KM. Tapicerka jasna mi się podoba. Tylko jak na co dzień ją utrzymać w czystości ;) .
Obrazek

Awatar użytkownika
Mario
Klubowicz
Posty: 627
Rejestracja: 14 maja 2013, o 19:40
Auto: Insignia Exlusive
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Warszawa-Bemowo

Re: Insignia B GS Exclusive 2.0 DTR 4x4 Biturbo by Mario

Post autor: Mario » 23 mar 2018, o 08:25

Obrazek

Obrazek

No coś się ruszyło od 6 marca


Wysłane z iPhone X

Awatar użytkownika
Cinek
Klubowicz
Posty: 592
Rejestracja: 27 kwie 2013, o 06:20
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2012
Miasto: Belgia, czasami Katowice

Re: Insignia B GS Exclusive 2.0 DTR 4x4 Biturbo by Mario

Post autor: Cinek » 23 mar 2018, o 11:39

Gratulacje,
Co do wycieraczki to w htb jest ona zbędna.

norbi333
Zapaleniec
Posty: 3732
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: Biturbo 4x4,2.0T 4x4
Kod silnika: A20NFT
Rok produkcji: 2014
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 5 razy

Re: Insignia B GS Exclusive 2.0 DTR 4x4 Biturbo by Mario

Post autor: norbi333 » 23 mar 2018, o 11:41

Właśnie bardzo się przydaje

Awatar użytkownika
KenyBDG
Użytkownik
Posty: 642
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 10:49
Auto: Insignia B
Kod silnika: B15XFT
Rok produkcji: 2017
Miasto: Warszawa
Postawił piwo: 1 raz

Re: Insignia B GS Exclusive 2.0 DTR 4x4 Biturbo by Mario

Post autor: KenyBDG » 23 mar 2018, o 12:03

...... w Insignie B, nie ma potrzeby posiadania tylnej wycieraczki

Awatar użytkownika
aras 2
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 3 wrz 2014, o 09:04
Auto: Astra J Sedan
Rok produkcji: 2013
Miasto:

Re: Insignia B GS Exclusive 2.0 DTR 4x4 Biturbo by Mario

Post autor: aras 2 » 23 mar 2018, o 12:18

norbi333 pisze:Właśnie bardzo się przydaje
Ale wygląda koszmarnie :lol: , jak od innego samochodu.
Mario gratuluję zakupu.

Awatar użytkownika
Mario
Klubowicz
Posty: 627
Rejestracja: 14 maja 2013, o 19:40
Auto: Insignia Exlusive
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Warszawa-Bemowo

Re: Insignia B GS Exclusive 2.0 DTR 4x4 Biturbo by Mario

Post autor: Mario » 23 mar 2018, o 16:02

A dzięki dzięki

Odnośnie wycieraczki to zwróciłem uwagę że we wszystkich materiałach reklamowych żadna Insignia GS nie ma wycieraczki, fakt ze mogliby to ramię wycieraczki jakoś zgrabniej zaprojektować


Wysłane z iPhone X

norbi333
Zapaleniec
Posty: 3732
Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
Auto: Biturbo 4x4,2.0T 4x4
Kod silnika: A20NFT
Rok produkcji: 2014
Miasto: Suwałki
Otrzymał  piwo: 5 razy

Re: Insignia B GS Exclusive 2.0 DTR 4x4 Biturbo by Mario

Post autor: norbi333 » 23 mar 2018, o 20:20

aras 2 pisze:
norbi333 pisze:Właśnie bardzo się przydaje
Ale wygląda koszmarnie :lol: , jak od innego samochodu.
Mario gratuluję zakupu.
Nie wiem jak w innych,ale w przedlifcie normalnie wygląda.W polifcie w sedanie nie mam i niestety doceniam wycieraczkę przedlifta

hubertus
Zapaleniec
Posty: 1423
Rejestracja: 14 lut 2016, o 09:09
Auto: Insignia 2,0 cdti
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2010
Miasto:
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Insignia B GS Exclusive 2.0 DTR 4x4 Biturbo by Mario

Post autor: hubertus » 24 mar 2018, o 09:34

Co do wycieraczki miałem w octavii hb i nie używałem. Najbardziej przydaje się w kombi ze względu na to, że szyba najmocniej się brudzi. W sedanie insigni tez nie widzę potrzeby. Śnieg zimą czy z przodu czy z tyłu zmiatam szczotką. Latem zanim się zabrudzi zbyt mocno zdążę umyć auto. A przecież tylna szyba w insigni sedan czy hb jest prawie tak samo pochylona. Ale każdy ma swój gust i swoje przyzwyczajenia.
Co do autka konfiguracja fajna. Niech służy bezawaryjnie a przede wszystkim szczęśliwie jeździ.
Nawiązując do superba to fakt nowa insignia jest od niego ładniejsza w środku i na zewnątrz. Szkoda, że nie ma sedana. Ma ciekawsze wyposażenie jak aktywny tylny dyfer czy zawieszenie. Automat 8 biegowy z konwerterem zamiast sprzęgła jak w dsg. Choć dsg w nowym aucie pewnie nie przysparzało by problemów. Tylko silnik czy to 2,0 benzyna czy diesel na tle skody bez rewelacji. Niby w skodzie tylko 400 Nm a jedzie podobnie jak 480 Nm opla. Chodzi mi o setkę czy v max. O benzynie już nawet nie ma co pisać.
Może się mylę ale mam wrażenie, że opel zmodyfikował silnik biturbo z insigni a. Nie dając żadnych nowych rozwiązań. Natomiast vw po aferze spalinowej dał ciekawy silnik z kilkoma fajnymi pomysłami. Jak mokry intercooler pozwalający zmniejszyć turbo dziurę skracając dolot. Czy zasysanie spalin do egr za dpf em. Co pozwoli uniknąć syfu w dolocie. Czy choćby rozbierana pucha dpf jak w ciężarówce co w przyszłości może ułatwić wymianę wkładu lub czyszczenie.
Tak czy siak autko fajnie niech dobrze służy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Auta klubowiczów”