--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Mustang by KaMYk
- KaMYk
- Zapaleniec
- Posty: 2234
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
- Auto: Dodge Charger R/T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Mochowo
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Mustang by KaMYk
Przyszedł w końcu czas na przedstawienie kolejnego auta floty by KaMYk na forum
Długo nie szukałem, daleko nie jeździłem, trafił się świeżo naprawiony konik w mojej okolicy.
Nie oznacza to jednak, że kupiłem pierwszy obejrzany egzemplarz. Był to 3 samochód a będąc w Piastowie miałem też okazję zobaczyć V6 3,7l oraz GT z 2011 5.0. Cóż, najchętniej kupiłbym właśnie GT 5.0 z lat 2011-2013, jednakże finanse pozwoliły na zakup tylko GT 4.6l.
Rocznik 2008, wystawiony w domu aukcyjnym w kwietniu, sprzedany w połowie maja, w sierpniu był w Polsce i w połowie października został zarejestrowany.
W Stanach wyglądał tak:
W ogłoszeniu już tak:
U mnie zamieszkał w garażu razem z Astrą J, jej chyba nie muszę przedstawiać na tym forum
Razem na podjeździe do garażu wyglądają tak:
Mustang to pełnoprawne GT, wyposażenie DeLux, czyli nie za bogato, ale elektryka działa poprawnie w całości. Skrzynia manual, bo ma dawać frajdę z mocy. Ma to co niezbędne, aby dawać zastrzyk adrenaliny bez zbędnych systemów zastępujących kierowcę
Przed zakupem sprawdziłem auto na SKP. Konstrukcyjnie wygląda na oryginał, co by było też zgodne ze stanem z licytacji.
Przeskanowałem też elektronikę programem ForScan i poza błędami od przedniego oświetlenia nie ma nic niepokojącego.
Jednym słowem, co mogłem to sprawdziłem, reszta pewnie wyjdzie z czasem
Jest już trochę dłubnięty, czyli ma dolot Airide oraz wydech bez catów Pypes Violator. Czy miał też jakiś program tego nie jestem w stanie sprawdzić, ale z pewnością zawitam w Opolu na hamownię i ewentualne strojenie silnika u najlepszego znawcy mustangów w PL, oczywiście z klubu mustang klub polska.
Tylny most niestety standard 3:31.
Teraz wygląda tak:
Plany na przyszłość to przede wszystkim zmiana świateł na pomarańczowy kierunek z tyłu. Będą to przerobione lampy Rexiom 2011 2012 style zakupione od kolegi z forum MKP Marcina. Zmiany instalacji wg wskazówek także z forum MKP
Przy okazji razem z mustangiem odbyliśmy pierwszy spot
Dalsze plany to doprowadzenie auta do najlepszego stanu technicznego, jaki można osiągnąć w 9 letnim aucie z przebiegiem 114tys. km.
Na koniec sprawdzenie mocy na hamowni i ewentualna korekta programu sterownika.
Oczywiście serwisy eksploatacyjne olejowo-filtrowe
Pomimo, że prawo jazdy robiłem w połowie lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku, to wszystko mnie w nim cieszy
Nie oczekuje od niego, że będzie jechał 200km/h, choć pewnie bez problemów to osiągnie. Nie oczekuję komfortu rodem z europejskiej limuzyny, czy choćby kompaktowego auta wraz z automatyczną zmianą biegów, bo taki mam w Astrze J.
Oczekuję natomiast, że przy każdym wciśnięciu gazu poczuje mrówki w brzuchu i usłyszę ten bulgot V8. I te uczucia odczuwam z przyjemnością.
Mamy za sobą pierwsze wspólne 500km zrobione w ten weekend i za każdym wciśnięciem gazu tych uczuć mi dostarczał.
Długo nie szukałem, daleko nie jeździłem, trafił się świeżo naprawiony konik w mojej okolicy.
Nie oznacza to jednak, że kupiłem pierwszy obejrzany egzemplarz. Był to 3 samochód a będąc w Piastowie miałem też okazję zobaczyć V6 3,7l oraz GT z 2011 5.0. Cóż, najchętniej kupiłbym właśnie GT 5.0 z lat 2011-2013, jednakże finanse pozwoliły na zakup tylko GT 4.6l.
Rocznik 2008, wystawiony w domu aukcyjnym w kwietniu, sprzedany w połowie maja, w sierpniu był w Polsce i w połowie października został zarejestrowany.
W Stanach wyglądał tak:
W ogłoszeniu już tak:
U mnie zamieszkał w garażu razem z Astrą J, jej chyba nie muszę przedstawiać na tym forum
Razem na podjeździe do garażu wyglądają tak:
Mustang to pełnoprawne GT, wyposażenie DeLux, czyli nie za bogato, ale elektryka działa poprawnie w całości. Skrzynia manual, bo ma dawać frajdę z mocy. Ma to co niezbędne, aby dawać zastrzyk adrenaliny bez zbędnych systemów zastępujących kierowcę
Przed zakupem sprawdziłem auto na SKP. Konstrukcyjnie wygląda na oryginał, co by było też zgodne ze stanem z licytacji.
Przeskanowałem też elektronikę programem ForScan i poza błędami od przedniego oświetlenia nie ma nic niepokojącego.
Jednym słowem, co mogłem to sprawdziłem, reszta pewnie wyjdzie z czasem
Jest już trochę dłubnięty, czyli ma dolot Airide oraz wydech bez catów Pypes Violator. Czy miał też jakiś program tego nie jestem w stanie sprawdzić, ale z pewnością zawitam w Opolu na hamownię i ewentualne strojenie silnika u najlepszego znawcy mustangów w PL, oczywiście z klubu mustang klub polska.
Tylny most niestety standard 3:31.
Teraz wygląda tak:
Plany na przyszłość to przede wszystkim zmiana świateł na pomarańczowy kierunek z tyłu. Będą to przerobione lampy Rexiom 2011 2012 style zakupione od kolegi z forum MKP Marcina. Zmiany instalacji wg wskazówek także z forum MKP
Przy okazji razem z mustangiem odbyliśmy pierwszy spot
Dalsze plany to doprowadzenie auta do najlepszego stanu technicznego, jaki można osiągnąć w 9 letnim aucie z przebiegiem 114tys. km.
Na koniec sprawdzenie mocy na hamowni i ewentualna korekta programu sterownika.
Oczywiście serwisy eksploatacyjne olejowo-filtrowe
Pomimo, że prawo jazdy robiłem w połowie lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku, to wszystko mnie w nim cieszy
Nie oczekuje od niego, że będzie jechał 200km/h, choć pewnie bez problemów to osiągnie. Nie oczekuję komfortu rodem z europejskiej limuzyny, czy choćby kompaktowego auta wraz z automatyczną zmianą biegów, bo taki mam w Astrze J.
Oczekuję natomiast, że przy każdym wciśnięciu gazu poczuje mrówki w brzuchu i usłyszę ten bulgot V8. I te uczucia odczuwam z przyjemnością.
Mamy za sobą pierwsze wspólne 500km zrobione w ten weekend i za każdym wciśnięciem gazu tych uczuć mi dostarczał.
- coco
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: 23 lut 2016, o 10:15
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Śląsk
- IBZI
- Moderator
- Posty: 4193
- Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
- Auto: Insignia 2.0
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Gliwice
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 33 razy
Re: Mustang by KaMYk
Gratulacje i szerokości.
Mam pytanie. Czy te białe pasy są naklejane? Da się to ściągnąć bez problemu, czy musi tak zostać?
Mam pytanie. Czy te białe pasy są naklejane? Da się to ściągnąć bez problemu, czy musi tak zostać?
- KaMYk
- Zapaleniec
- Posty: 2234
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
- Auto: Dodge Charger R/T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Mochowo
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Mustang by KaMYk
Dziękuję wszystkim
@IBZI, tak, to jest folia i to naklejona już w PL po naprawie.
Oryginalne malowane pasy są tylko w modelach Shelby GT,
@IBZI, tak, to jest folia i to naklejona już w PL po naprawie.
Oryginalne malowane pasy są tylko w modelach Shelby GT,
- Igorwlkp
- Zapaleniec
- Posty: 1273
- Rejestracja: 20 gru 2016, o 16:38
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Poznań
- Postawił piwo: 4 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
Re: Mustang by KaMYk
gratuluję zakupu szerokości i to piękne bulgotanie
widząc co zrobiłeś z Asterką już się nie można doczekać jak będzie mustang wyglądał
ps.
zakładaj dwie firmy
1 sprzedaję asfalt w rolkach
2 przerabiam opony na sliki
widząc co zrobiłeś z Asterką już się nie można doczekać jak będzie mustang wyglądał
ps.
zakładaj dwie firmy
1 sprzedaję asfalt w rolkach
2 przerabiam opony na sliki
- profek
- Użytkownik
- Posty: 821
- Rejestracja: 15 maja 2015, o 16:47
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Mustang by KaMYk
No proszę proszę,gratki z jazdy.A skoro jest jeden to może całą stadninę otworzysz Ale furmanka super chyba dobry wybór ze wszystkich muscle car ten jest najgrzeczniejszy z wyglądu.
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Mustang by KaMYk
Silnik i manual zdecydowanie na plus, reszta nie w moim guście Z wersji Roush ma tylko zegary i gałkę biegów czy coś jeszcze ? Wnętrze jest dalej topornie plastikowe czy coś poprawili przez cztery lata od daty produkcji ?
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- KaMYk
- Zapaleniec
- Posty: 2234
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
- Auto: Dodge Charger R/T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Mochowo
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Mustang by KaMYk
No te naklejki Roush to zdecydowanie fantazja handlarza, Zegary, gałka, skrzela na błotnikach, louversy na szybki z tyłu. Plastyki to się nie zmieniły aż do końca V generacji.
Mustang stał się bardziej europejski i komfortowy dopiero od VI generacji, czyli od 2015 roku, gdy Ford zdecydował się na sprzedaż Mustanga w europejskiej sieci dilerów Forda.
Tylko, czy to nadal jest Mustang?
Planowałem za 2 czy 3 lata przesiąść się na młodszy egzemplarz, ale już teraz wiem, po pierwszych 500km, że już go nie zamienię na młodszy model
Mustang stał się bardziej europejski i komfortowy dopiero od VI generacji, czyli od 2015 roku, gdy Ford zdecydował się na sprzedaż Mustanga w europejskiej sieci dilerów Forda.
Tylko, czy to nadal jest Mustang?
Planowałem za 2 czy 3 lata przesiąść się na młodszy egzemplarz, ale już teraz wiem, po pierwszych 500km, że już go nie zamienię na młodszy model
- mxw
- Zapaleniec
- Posty: 1011
- Rejestracja: 14 lip 2015, o 18:23
- Auto: Insignia 2.0T ST 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Poznań
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Mustang by KaMYk
Osz, no piękne wozidełko, silniczek ekstra, model, no gratulacje!
Uważaj na zakrętach, szczególnie przy nadchodzącej zimie.
Pozdro.,
MxW.
Uważaj na zakrętach, szczególnie przy nadchodzącej zimie.
Pozdro.,
MxW.
Re: Mustang by KaMYk
Super autko , a tu w Gunzenhausen przy salonie vw stoi 30 mustangów i każdy inny !
Tylko kasa i sa od ręki panowie i będziecie z Kamykiem na złoty śmigać )
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
Tylko kasa i sa od ręki panowie i będziecie z Kamykiem na złoty śmigać )
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
- KaMYk
- Zapaleniec
- Posty: 2234
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
- Auto: Dodge Charger R/T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Mochowo
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Mustang by KaMYk
Odkrywam funkcje i możliwości konika
Niby drobiazg a cieszy, możliwość zmiany koloru podświetlenia zegarów.
Jest kilka zdefiniowanych kolorów i możliwość zdefiniowania jednego swojego.
https://youtu.be/JOd_WxOKoQc
Niby drobiazg a cieszy, możliwość zmiany koloru podświetlenia zegarów.
Jest kilka zdefiniowanych kolorów i możliwość zdefiniowania jednego swojego.
https://youtu.be/JOd_WxOKoQc