--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Insignia by ble
- Engine
- Zapaleniec
- Posty: 4602
- Rejestracja: 14 wrz 2014, o 10:53
- Auto: BMW F10 525D xDrive
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Śląsk
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Re: Insignia by ble
No niestety, ja również musiałem te łebki bez gwintu ucinać żeby założyć felgi 18". 19" wchodzi bez problemu nawet z tymi łebkami.
Wysłano przez Tapatalk z Samsung Galaxy S7 Edge
Wysłano przez Tapatalk z Samsung Galaxy S7 Edge
- mxw
- Zapaleniec
- Posty: 1011
- Rejestracja: 14 lip 2015, o 18:23
- Auto: Insignia 2.0T ST 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Poznań
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Insignia by ble
19" bez obcinania ale dla 20 czy 25 mm dystansu?
Pozdro.,
MxW.
Wysłano z H815 za pomocą Tapatalk2.
Pozdro.,
MxW.
Wysłano z H815 za pomocą Tapatalk2.
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Insignia by ble
Dla każdego dystansu w Insigni musisz obciąć.
@ble jak będziesz obcinał gdzies jeszcze raz gwint czy cokolwiek przy gwincie, nakręć najpierw nakrętki!
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
@ble jak będziesz obcinał gdzies jeszcze raz gwint czy cokolwiek przy gwincie, nakręć najpierw nakrętki!
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Engine
- Zapaleniec
- Posty: 4602
- Rejestracja: 14 wrz 2014, o 10:53
- Auto: BMW F10 525D xDrive
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Śląsk
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Re: Insignia by ble
19" bez obcinania przy 20mm dystansie, przynajmniej w przypadku felg pięcioramiennych.mxw pisze:19" bez obcinania ale dla 20 czy 25 mm dystansu?
Pozdro.,
MxW.
Wysłano z H815 za pomocą Tapatalk2.
Wysłano przez Tapatalk z Samsung Galaxy S7 Edge
-
- Użytkownik
- Posty: 126
- Rejestracja: 17 kwie 2016, o 16:34
- Auto: Insignia 4x4 AT
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
Re: Insignia by ble
brat ma pewną rękę nie ma obaw A na poważnie fakt mogliśmy nakręcić...kuba89 pisze:Dla każdego dystansu w Insigni musisz obciąć.
@ble jak będziesz obcinał gdzies jeszcze raz gwint czy cokolwiek przy gwincie, nakręć najpierw nakrętki!
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Insignia by ble
Jesteś pewien ? Przy dystansie 20 mm trzeba obciąć te 2, 3, 4 mm szpilki bez gwintu. Ale już przy 25 mm dystansie i większym nie jest to konieczne, gdyż grubość dystansu zakryje stare szpilki. Drugą kwestią są felgi ale przyjmijmy, że rozmawiamy o ori kołach.kuba89 pisze:Dla każdego dystansu w Insigni musisz obciąć.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- kuba89
- Zapaleniec
- Posty: 1326
- Rejestracja: 27 lut 2015, o 21:48
- Auto: Insignia 2.0 T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Berlin
- Otrzymał piwo: 7 razy
Insignia by ble
Miałem ori 19' Speedline, chyba 10 ramienne i musiałem skracać. Po zmianie Piast przymierzałem 20' ori, tez bede musiał skracać. Tak samo na 18' co mam teraz na zimę nie wchodzi, ale one nie sa ori.
A dystanse mam 22mm na koło H&R
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
A dystanse mam 22mm na koło H&R
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Użytkownik
- Posty: 126
- Rejestracja: 17 kwie 2016, o 16:34
- Auto: Insignia 4x4 AT
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
Re: Insignia by ble
Kilka zdjęć z boku
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- mxw
- Zapaleniec
- Posty: 1011
- Rejestracja: 14 lip 2015, o 18:23
- Auto: Insignia 2.0T ST 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Poznań
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Insignia by ble
@ble: Piękne dzięki za fotki.
Fakt, wygląda trochę jak koparka,
Ale IMHO nie jest źle, można z tym żyć.
Jakieś spostrzeżenia co do zmian w trakcji?
Co do szpilek - chyba muszę pomierzyć swoje felgi.
Pozdro.,
MxW.
Wysłano z H815 za pomocą Tapatalk2.
Fakt, wygląda trochę jak koparka,
Ale IMHO nie jest źle, można z tym żyć.
Jakieś spostrzeżenia co do zmian w trakcji?
Co do szpilek - chyba muszę pomierzyć swoje felgi.
Pozdro.,
MxW.
Wysłano z H815 za pomocą Tapatalk2.
-
- Użytkownik
- Posty: 126
- Rejestracja: 17 kwie 2016, o 16:34
- Auto: Insignia 4x4 AT
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
Re: Insignia by ble
fakt trochę takmxw pisze:@ble: Piękne dzięki za fotki.
Co do dystansów to ciężko powiedzieć wydawało mi się że kierownica lepiej reaguję na moje ruchy ale może tylko sobie to wymyśliłem, w zakrętach tak samo na dziurach tak samo,
Sprężyny wczoraj wysłali do 3 dni z niemiec powinny dojść założę zobaczymy jak będzie się jeździło, jak będzie wyglądała Insignia. Najwyżej sprzedam komplet dystanse + sprężyny
-
- Użytkownik
- Posty: 126
- Rejestracja: 17 kwie 2016, o 16:34
- Auto: Insignia 4x4 AT
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
Re: Insignia by ble
Sprężyny sa, jutro moze montaż
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Użytkownik
- Posty: 126
- Rejestracja: 17 kwie 2016, o 16:34
- Auto: Insignia 4x4 AT
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
Re: Insignia by ble
Sprężyny wczoraj późnym wieczorem założone,
Jest niższej, jest sztywniej, nie przechyla się tak w zakrętach, na dziurach wiadomo gorzej ale tragedii nie ma.
Pojeżdżę poobserwuje i zobaczę czy zostaną czy wrócę do serii.
W środę ustawienie zbieżności w aso.
-- 27 mar 2017, o 14:21 --
Jest niższej, jest sztywniej, nie przechyla się tak w zakrętach, na dziurach wiadomo gorzej ale tragedii nie ma.
Pojeżdżę poobserwuje i zobaczę czy zostaną czy wrócę do serii.
W środę ustawienie zbieżności w aso.
-- 27 mar 2017, o 14:21 --
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Użytkownik
- Posty: 126
- Rejestracja: 17 kwie 2016, o 16:34
- Auto: Insignia 4x4 AT
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
Re: Insignia by ble
Dawno nie pisałem.
Kilka zmian:
- doszedł wideorejetrator
- wyszły sprężyny ( nie ten wiek na takie modyfikacje)
- zostały dystanse
- wczoraj wymiana oleju, filtru, filtru powietrza i kabinowego.
Aktualny przebieg: 134850
Auto posiadam 13,5 miesiąca
przejechane 32521 km
spalone paliwo 4 163.96 l
średnie spalanie: 12.80 l/100km
Koszt przejechanie 100km 86.31 PLN/100km
W najbliższym czasie czeka mnie:
- wymiana tarcz i hamulcy, klocki wytrzymały rok czyli jakieś 30k km, tarcze krzywe i spalone więc wleci komplet i tak.
- Rozrząd się odzywa w najbliższym czasie będziemy tam zaglądać co do zrobienia jest...
Kilka zmian:
- doszedł wideorejetrator
- wyszły sprężyny ( nie ten wiek na takie modyfikacje)
- zostały dystanse
- wczoraj wymiana oleju, filtru, filtru powietrza i kabinowego.
Aktualny przebieg: 134850
Auto posiadam 13,5 miesiąca
przejechane 32521 km
spalone paliwo 4 163.96 l
średnie spalanie: 12.80 l/100km
Koszt przejechanie 100km 86.31 PLN/100km
W najbliższym czasie czeka mnie:
- wymiana tarcz i hamulcy, klocki wytrzymały rok czyli jakieś 30k km, tarcze krzywe i spalone więc wleci komplet i tak.
- Rozrząd się odzywa w najbliższym czasie będziemy tam zaglądać co do zrobienia jest...
-
- Użytkownik
- Posty: 126
- Rejestracja: 17 kwie 2016, o 16:34
- Auto: Insignia 4x4 AT
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
-
- Użytkownik
- Posty: 126
- Rejestracja: 17 kwie 2016, o 16:34
- Auto: Insignia 4x4 AT
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
Re: Insignia by ble
Wczoraj wymienione tarcze i klocki Textar dzięki dobrej cenie od Pro Choice
Dziś natomiast:
30km/h jechałem, omijałem jedną dziurę i wpadłem w drugą która była idealnie wypełniona woda i nie było jej widać
Dziś natomiast:
30km/h jechałem, omijałem jedną dziurę i wpadłem w drugą która była idealnie wypełniona woda i nie było jej widać
- mxw
- Zapaleniec
- Posty: 1011
- Rejestracja: 14 lip 2015, o 18:23
- Auto: Insignia 2.0T ST 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Poznań
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Insignia by ble
Uaaa, opona do wywałki?
Fotki porobiłeś? Masz świadków?
Pisz do zarządcy drogi, IMHO warto.
I pamiętaj, że powinieneś wymienić w zasadzie dwie opony. A jak masz 4x4, to... cztery. :-/
Pozdro.,
MxW.
Fotki porobiłeś? Masz świadków?
Pisz do zarządcy drogi, IMHO warto.
I pamiętaj, że powinieneś wymienić w zasadzie dwie opony. A jak masz 4x4, to... cztery. :-/
Pozdro.,
MxW.
-
- Użytkownik
- Posty: 126
- Rejestracja: 17 kwie 2016, o 16:34
- Auto: Insignia 4x4 AT
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
Re: Insignia by ble
Mam 4x4....
Policja byla. Cytuje gowno moze zrobic bo były znaki ze remontują drogę.... Jeszcze mandat chcieli dać....
Opony ss nowe, kupione w marcu tego roku....
-- 2 wrz 2017, o 12:57 --
Bylem u wulkanizatorow. Felga lekko skrzywiona, mogło by nie bić ale wole wyprostować, opona zamówiona będzie na wtorek.
Mowili tez ze przy praktycznie zerowym zużyciu opon jedna nowa nie wpłynie negatywnie na napęd.
Policja byla. Cytuje gowno moze zrobic bo były znaki ze remontują drogę.... Jeszcze mandat chcieli dać....
Opony ss nowe, kupione w marcu tego roku....
-- 2 wrz 2017, o 12:57 --
Bylem u wulkanizatorow. Felga lekko skrzywiona, mogło by nie bić ale wole wyprostować, opona zamówiona będzie na wtorek.
Mowili tez ze przy praktycznie zerowym zużyciu opon jedna nowa nie wpłynie negatywnie na napęd.
-
- Użytkownik
- Posty: 126
- Rejestracja: 17 kwie 2016, o 16:34
- Auto: Insignia 4x4 AT
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
Re: Insignia by ble
Z kolejnych dobrych wieści - padł rozrząd.
Rano słyszałem napinacz.
Czasem jakieś buczenie podczas przyśpieszaniu, wraz z przebiegiem buczenie coraz mocniejsze i dodatkowo doszły wibracje lekko wyczuwalne.
Ostatnio błędy, mniejsza moc i dziwne dźwięki. Po ściągnięciu obudowy rozrządu widok jak na zdjęciu.
Rano słyszałem napinacz.
Czasem jakieś buczenie podczas przyśpieszaniu, wraz z przebiegiem buczenie coraz mocniejsze i dodatkowo doszły wibracje lekko wyczuwalne.
Ostatnio błędy, mniejsza moc i dziwne dźwięki. Po ściągnięciu obudowy rozrządu widok jak na zdjęciu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.