--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Opel Insignia - OEM+
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Opel Insignia - OEM+
Wiosna zbliża się wielkimi krokami, także trzeba się zbroić na sezon. Niektóre produkty zostały z zeszłego roku
Do pełni szczęścia brakuje tylko glinki, wosku, deironizera oraz paru aplikatorów.
"Szmaty" też już gotowe. Wszelkiej maści mikrofibry, aplikatory, pędzelki, szczotki i ręczniki do osuszania.
Do pełni szczęścia brakuje tylko glinki, wosku, deironizera oraz paru aplikatorów.
"Szmaty" też już gotowe. Wszelkiej maści mikrofibry, aplikatory, pędzelki, szczotki i ręczniki do osuszania.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- Paweł Pablo
- Klubowicz
- Posty: 213
- Rejestracja: 31 sty 2016, o 11:23
- Auto: Insignia A ST FL
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Wyrzysk/Piła/Wielkopolska
- Postawił piwo: 2 razy
-
- Użytkownik
- Posty: 155
- Rejestracja: 14 lip 2015, o 21:25
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Opel Insignia - OEM+
Alex możesz polecić jakieś "dobre" mikrofibry do wnętrza ? Do tej pory używałem kupowanych w hipermarkecie. Jest sens dopłacać czy mikrofibra z marketu wystarczy ?
- Engine
- Zapaleniec
- Posty: 4602
- Rejestracja: 14 wrz 2014, o 10:53
- Auto: BMW F10 525D xDrive
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Śląsk
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Re: Opel Insignia - OEM+
No i tutaj widać porządne przygotowanie na sezon Sam będę musiał się zabrać za kompletowanie tego co mi poleciłeś @Alex
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Opel Insignia - OEM+
Do wnętrza możesz używać jakiejkolwiek mikrofibry, choć te najtańsze rysują dekory, a te z marketu po paru praniach robią się mniej miękkie i niezbyt przyjemnie się z nimi pracuje. Osobiście używam Shiny Garage Plush Blue Microfiber, bardzo dobry produkt, który starcza na długo. Ewentualnie jeszcze Liquid Elements Blue Breeze 2.0, trochę droższa, ale również świetna w pracy.
Ogólnie do zebrania kurzu używam żółtej "Ściereczka do kurzu, Jan Niezbędny", a do APC, dressingów i mycia szyb już właśnie Shiny Garage Plush Blue Microfiber.
Engine, kompletuj kompletuj. Tym bardziej, że autonablask.pl ma teraz promocję -12% na wszystkie produkty, po wpisaniu w polu kupon hasła: autonablask
Ogólnie do zebrania kurzu używam żółtej "Ściereczka do kurzu, Jan Niezbędny", a do APC, dressingów i mycia szyb już właśnie Shiny Garage Plush Blue Microfiber.
Engine, kompletuj kompletuj. Tym bardziej, że autonablask.pl ma teraz promocję -12% na wszystkie produkty, po wpisaniu w polu kupon hasła: autonablask
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- KaMYk
- Zapaleniec
- Posty: 2235
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
- Auto: Dodge Charger R/T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Mochowo
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Opel Insignia - OEM+
Mam podobny zestaw promocję dziś zauważyłem, a właściwie dostałem mail od nich
Na owady polecam jednak preparat Poorboys'a, skuteczniejszy, a w opakowaniu 1 galon cenowo nawet taniej niż SG, ale duuuużo skuteczniejszy
Na owady polecam jednak preparat Poorboys'a, skuteczniejszy, a w opakowaniu 1 galon cenowo nawet taniej niż SG, ale duuuużo skuteczniejszy
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Opel Insignia - OEM+
Słyszałem o tym Poorboys'ie, że całkiem dobrze daję radę. Do tej pory miałem Duragloss'a i nie narzekałem. SG wziąłem do testów, z racji tego, że naprawdę zaczynają podchodzić niektórymi produktami pod klasę premium. Jak się nie sprawdzi, to wypróbuje Poorboys'a
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- KaMYk
- Zapaleniec
- Posty: 2235
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
- Auto: Dodge Charger R/T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Mochowo
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Opel Insignia - OEM+
Ja już jestem po takich testach
Nie ma co porównywać, Poorboy's w tym przypadku miażdży SG. Mam np shampon czy preparat na smołę od SG i są ok.
Np na smołę działa równie skutecznie jak PRICKBORT, choć chyba to nawet Ty mi pisałeś, że SG może zmatowić lakier. Zmieniłem na Prickborta, choć u siebie nie zauważyłem matowienia lakieru przez SG, ale ryzykować nie będę, gdy PB jest sprawdzony . Jest tez fajny preparat od SG do mycia opon i gum Pure Black Tire Cleaner, poza umyciem odnawia kolor.
Także nie jestem przeciwnikiem SG, ale po owadach zostają plamy na lakierze i trzeba dobrze szamponem jechać przód, aby to domyć. Poorboy's sam w sobie usuwa wszystko i mycie szamponem to formalność, przejechać rękawicą i gotowe
-- 19 lut 2016, o 21:30 --
Na marginesie, ostatnio odkryłem nowe przeznaczenie parownicy, która jest w dyspozycji żony:
http://www.blackanddecker.pl/homeproduc ... o/FSS1600/
fajnie czyści rożne zakamarki wewnątrz a szczególnie w komorze silnika
Nie ma co porównywać, Poorboy's w tym przypadku miażdży SG. Mam np shampon czy preparat na smołę od SG i są ok.
Np na smołę działa równie skutecznie jak PRICKBORT, choć chyba to nawet Ty mi pisałeś, że SG może zmatowić lakier. Zmieniłem na Prickborta, choć u siebie nie zauważyłem matowienia lakieru przez SG, ale ryzykować nie będę, gdy PB jest sprawdzony . Jest tez fajny preparat od SG do mycia opon i gum Pure Black Tire Cleaner, poza umyciem odnawia kolor.
Także nie jestem przeciwnikiem SG, ale po owadach zostają plamy na lakierze i trzeba dobrze szamponem jechać przód, aby to domyć. Poorboy's sam w sobie usuwa wszystko i mycie szamponem to formalność, przejechać rękawicą i gotowe
-- 19 lut 2016, o 21:30 --
Na marginesie, ostatnio odkryłem nowe przeznaczenie parownicy, która jest w dyspozycji żony:
http://www.blackanddecker.pl/homeproduc ... o/FSS1600/
fajnie czyści rożne zakamarki wewnątrz a szczególnie w komorze silnika
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Opel Insignia - OEM+
SG ma naprawdę niektóre lepsze produkty niż klasa premium, a poza tym są tańsze. Prickbort to pierwsza klasa, do tej pory nie miałem w użyciu nic lepszego. Nie ja pisałem, że SG do smoły może zmatowić lakier, ale również o tym słyszałem.
Ślady po owadach zawsze można doczyścić delikatną glinką, tylko wtedy znowu trzeba nałożyć wosk na te elementy
Jak odstawiam auto do studio detailingowego, to zakamarki i komorę silnika czyszczą tylko i wyłącznie parownicą.
-- 1 mar 2016, o 19:36 --
Z racji tego, że wygłuszenie drzwi bardzo dobrze spełnia swoją rolę, postanowiłem wygłuszyć maskę i spróbować wyciszyć charakterystyczny klekot silnika. Mata butylowa jakiej użyłem to AB-2 firmy BitMat.
Teraz muszę zrobić test drogowy i będę miał porównanie. Jak się wyciszy, to dobrze, jak nie, to trudno
Ślady po owadach zawsze można doczyścić delikatną glinką, tylko wtedy znowu trzeba nałożyć wosk na te elementy
Jak odstawiam auto do studio detailingowego, to zakamarki i komorę silnika czyszczą tylko i wyłącznie parownicą.
-- 1 mar 2016, o 19:36 --
Z racji tego, że wygłuszenie drzwi bardzo dobrze spełnia swoją rolę, postanowiłem wygłuszyć maskę i spróbować wyciszyć charakterystyczny klekot silnika. Mata butylowa jakiej użyłem to AB-2 firmy BitMat.
Teraz muszę zrobić test drogowy i będę miał porównanie. Jak się wyciszy, to dobrze, jak nie, to trudno
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- Engine
- Zapaleniec
- Posty: 4602
- Rejestracja: 14 wrz 2014, o 10:53
- Auto: BMW F10 525D xDrive
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Śląsk
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Re: Opel Insignia - OEM+
Również oczekuję na opis czy to coś dało też myślałem u siebie nad takim zabiegiem.
Wysłano z Sony Xperia Z3 przez Tapatalk
Wysłano z Sony Xperia Z3 przez Tapatalk
- Mario
- Użytkownik
- Posty: 687
- Rejestracja: 14 maja 2013, o 19:40
- Auto: Insignia Exlusive
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Warszawa-Bemowo
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Opel Insignia - OEM+
A wygłuszenie fabryczne będzie na to założone czy już tylko sama mata będzie ?
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Opel Insignia - OEM+
To wygłuszenie fabryczne spełnia tylko rolę estetyczną, niż cokolwiek wygłusza Ale będzie założone.
Na szczęście nagrałem filmik pracującego silnika (temperatura robocza) przed tą operacją, więc przy najbliższej okazji nagram kolejny i zobaczę co z tego wyjdzie.
Na szczęście nagrałem filmik pracującego silnika (temperatura robocza) przed tą operacją, więc przy najbliższej okazji nagram kolejny i zobaczę co z tego wyjdzie.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Opel Insignia - OEM+
A więc, nagrałem filmiki, wrzuciłem na kompa i niestety okazało się, że na filmiku "przed" wszystko zagłusza wiatr Także, nici z porównań wizualno-słuchowych.
Ale do rzeczy, stojąc przed lub obok auta, silnik pracuje z taką samą głośnością, ale dźwięk jest trochę cięższy - można to porównać do wygłuszenia boczku i "odnalezienia" się basu. Kto wygłuszał drzwi, wie o co chodzi Natomiast w środku auta zdecydowanie mniej słychać ten klekot. Podsumowując, wygłuszenie coś pomogło ale bez fajerwerków.
Ale do rzeczy, stojąc przed lub obok auta, silnik pracuje z taką samą głośnością, ale dźwięk jest trochę cięższy - można to porównać do wygłuszenia boczku i "odnalezienia" się basu. Kto wygłuszał drzwi, wie o co chodzi Natomiast w środku auta zdecydowanie mniej słychać ten klekot. Podsumowując, wygłuszenie coś pomogło ale bez fajerwerków.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- flcn
- Użytkownik
- Posty: 310
- Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:14
- Auto: ST Cdti
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: LDZ
Re: Opel Insignia - OEM+
Ja u siebie dałem jeszcze na butyl samogasnącą piankę wysokiej gęstości 2 cm i do tego z powrotem oryginalne wygłuszenie. Różnica znaczna. Szczególnie w środku.
Wysłane z mojego Lenovo B8080-F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Lenovo B8080-F przy użyciu Tapatalka
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Opel Insignia - OEM+
Zobaczę ile zostało mi pianki wygłuszającej GMS-01A o grubości chyba 2 cm i wtedy ewentualnie coś tam jeszcze podkleję.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014