https://m.mobile.de/auto-inserat/opel-i ... rp&type=ad
Dziś byłem to zobaczyć bo chciałem poznać historię tego auta, to niby pierwsze biturbo i służyło do testowania czy ten silnik da radę na normę którą posiadał diesel w tamtych latach czy coś takiego, auto było przez 10 lat miesiąc zameldowane i nigdy nie jeździło po drodze tylko w hali przez robota, przez 10 lat nikt w nim nie zrobił wymiany oleju itd, jestem ciekaw waszych opini
--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Rarytas albo tykająca bomba
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2264
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
-
- Klubowicz
- Posty: 1881
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Rarytas albo tykająca bomba
Pewnie wszystko co gumowe do wymiany. Nie zdziwiłbym się, jakby wiązka była pocięta i dołożone jakieś dodatkowe czujniki w różnych dziwnych miejscach. No i cena, delikatnie mówiąc, zaporowa.
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2264
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy