--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Zakup Insigni - pytania
- grzegorz13
- Zapaleniec
- Posty: 1106
- Rejestracja: 13 sie 2017, o 18:33
- Auto: Insignia 4x4 v6
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Lubin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
Tylko o ile dobrze kojarzę to jest to silnik zrobiony razem z BMW i cierpi on na podobne bolączki jak 2.0 T z Opla.
Może rzadziej dzieje się coś z tłokami lecz rozrząd to ponoć pada co chwilę. To silnik który chwalą za osiągi lecz gdy wczytasz się w usterki to już tak pięknie nie jest
Może rzadziej dzieje się coś z tłokami lecz rozrząd to ponoć pada co chwilę. To silnik który chwalą za osiągi lecz gdy wczytasz się w usterki to już tak pięknie nie jest
-
- Ekspert
- Posty: 5124
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
Akurat 2.0 T nie ma powalających osiągów, a i bardzo awaryjneas pik pisze: Mimo wszystko Isia to naprawdę wygodne i całkiem szybkie auto. Za tą cenę...
- as pik
- Użytkownik
- Posty: 672
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Śląsk
- Postawił piwo: 22 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
2.0T w Lagunie 3 generacji to silnik typowo Renault, występował w Nissanach, z tego co mi wiadomo to niezawodna jednostka, osiągi bardzo podobne.
BMW ma w portofolio 1.6 THP - czyli silnik który notorycznie psuję się w Mini itp
BMW ma w portofolio 1.6 THP - czyli silnik który notorycznie psuję się w Mini itp
- grzegorz13
- Zapaleniec
- Posty: 1106
- Rejestracja: 13 sie 2017, o 18:33
- Auto: Insignia 4x4 v6
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Lubin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
- as pik
- Użytkownik
- Posty: 672
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Śląsk
- Postawił piwo: 22 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
Dokładnie tak.
Najprzyjemniejszy sedan/HB jakim jechałem to Mondeo ST220, 3.0 v6 miód. Gdyby nie fakt że auto miało być do max 10 lat...
Najprzyjemniejszy sedan/HB jakim jechałem to Mondeo ST220, 3.0 v6 miód. Gdyby nie fakt że auto miało być do max 10 lat...
- jurass
- Użytkownik
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
- Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: jesienne
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
A co masz na myśli mówiąc o osiągach silnika? Dla mnie to głównie moc i moment z litra pojemności. Ile znajdziesz przykładów dwulitrówek o lepszych osiągach? Ani jednego? Pomińmy silniki specjalne typu AMG, bo to inny segment. Nie mylmy osiagów silnika z osiągami zestawu silnik + skrzynia + buda.norbi333 pisze:Akurat 2.0 T nie ma powalających osiągów, a i bardzo awaryjneas pik pisze: Mimo wszystko Isia to naprawdę wygodne i całkiem szybkie auto. Za tą cenę...
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1606
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
Zobaczcie to:as pik pisze:BMW ma w portofolio 1.6 THP - czyli silnik który notorycznie psuję się w Mini itp
http://www.auto-swiat.pl/uzywane/test-d ... -km/wrhhsr
Ten sam rodzaj usterki, co w moim 2.0T, tyle że u mnie nie doszło jeszcze do BUM.
P.S.
VAG ma 2.0T z 280 KM, choć z mniejszym momentem. Nawet 300 KM w Seacie.
Ale Opelek też był 2.0T 280 KM - w Astrze OPC.
M.
- jurass
- Użytkownik
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
- Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: jesienne
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
Fakt, zapomniałem o 280-konnym VAGu. Ale te 300 konne, to już takie trochę bardziej specjalne wersje jednak, do specjalnych wersji aut. Nawet premiumy nie mają "normalnych" dwulitrówek o lepszych osiagach, więc mówienie o słabych osiągach jest odrobinę nieuzasadnione.
Co do usterkowości, w kontekście tego co wstawił wassermann, wszystkim się takie rzeczy zdarzają, nawet tym najlepsiejszym. O problemach z silnikiem Focusa RS też zapewne słyszeliście.
Co do usterkowości, w kontekście tego co wstawił wassermann, wszystkim się takie rzeczy zdarzają, nawet tym najlepsiejszym. O problemach z silnikiem Focusa RS też zapewne słyszeliście.
Ostatnio zmieniony 8 lut 2018, o 11:15 przez jurass, łącznie zmieniany 1 raz.
- as pik
- Użytkownik
- Posty: 672
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 21:40
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Śląsk
- Postawił piwo: 22 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
Amen. Downsizeing nie jest zły... o ile stosowali by materiały na tyle wytrzymałe.wassermann pisze:Zobaczcie to:
http://www.auto-swiat.pl/uzywane/test-d ... -km/wrhhsr
Ten sam rodzaj usterki, co w moim 2.0T, tyle że u mnie nie doszło jeszcze do BUM.
Problem w VAGu polega na tym że uważają się za klasę premium mimo iż silniki TSI i TDi to swego rodzaju bomby... tak wytrzymałościowo jak i "obyczajowo" skandale etc.
Dlatego według mnie Opel ma lepszy stosunek ceny do jakości(albo tego co z niej zostało)
PS. Ford Focus RS poczytajcie o głowicach!
-
- Ekspert
- Posty: 5124
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
Ale co mi z osiągów samego silnika. Interesuje mnie jak jeździ auto z tym silnikiem i konkretną skrzyniąjurass pisze:norbi333 pisze:Nie mylmy osiagów silnika z osiągami zestawu silnik + skrzynia + buda.
-
- Forumowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 23 sie 2017, o 17:12
- Auto: Insignia ST 4x4 A35
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Częstochowa
Re: Zakup Insigni - pytania
Jak tam czasem czytam te przepychanki i marudzenia to słabo się robi.
Wiadomo, że na forum zagląda się głównie, gdy coś jest nie tak. Do serwisu też się jedzie, kiedy coś się dzieje.
Ja mam niby najgorszy zestaw, bo 2.0T, 4x4, automat, kombi, AFL i na dodatek z 2010. Przejechane 140 tyś i nie wymieniałem nawet przełącznika w klapie.
Rozrząd nie wymieniony, turbina nie wymieniona, olej w skrzyniy nie wymieniony i zero błedów na komputerze.
Owszem, są jakieś dziwne np. przypadkowe zmiany ustawień komfortu, zamarzające lusterka, czy ostatnio czujnik poziomowania świateł. Ale po tylu latach to naprawdę nie jest źle.
Miałem Zafire 2.2 benzyna i też mnie straszono, jaką to skarbonkę kupiłem. Lałem benzynę, wymieniałem oleje i tylko raz zawiodła pompa paliwa a drugi sterownik cewek zapłonowych.
Pali bardzo dużo, ale jak się dwie tony rozpędza do 100km/h w kilka sekund, to trochę trzeba dołożyć do pieca i tyle.
Znajdźcie bezawaryjny samochód o tych parametrach i za tą cenę a chętnie kupię.
Wiadomo, że na forum zagląda się głównie, gdy coś jest nie tak. Do serwisu też się jedzie, kiedy coś się dzieje.
Ja mam niby najgorszy zestaw, bo 2.0T, 4x4, automat, kombi, AFL i na dodatek z 2010. Przejechane 140 tyś i nie wymieniałem nawet przełącznika w klapie.
Rozrząd nie wymieniony, turbina nie wymieniona, olej w skrzyniy nie wymieniony i zero błedów na komputerze.
Owszem, są jakieś dziwne np. przypadkowe zmiany ustawień komfortu, zamarzające lusterka, czy ostatnio czujnik poziomowania świateł. Ale po tylu latach to naprawdę nie jest źle.
Miałem Zafire 2.2 benzyna i też mnie straszono, jaką to skarbonkę kupiłem. Lałem benzynę, wymieniałem oleje i tylko raz zawiodła pompa paliwa a drugi sterownik cewek zapłonowych.
Pali bardzo dużo, ale jak się dwie tony rozpędza do 100km/h w kilka sekund, to trochę trzeba dołożyć do pieca i tyle.
Znajdźcie bezawaryjny samochód o tych parametrach i za tą cenę a chętnie kupię.
Re: Zakup Insigni - pytania
Otrzymałam historię pojazdu od właściciela. Czy takie przebiegi wpisane w serwisie są równoznaczne z cofniętym licznikiem czy istnieje możliwość, że to jakaś literówka? Styczeń 2013 ma przebieg niższy niż grudzień 2012.
Czy w ASO będą w stanie sprawdzić autentyczny przebieg? Wg pana z obługi klienta - nie ma takiej możliwości.
Czy w ASO będą w stanie sprawdzić autentyczny przebieg? Wg pana z obługi klienta - nie ma takiej możliwości.
-
- Ekspert
- Posty: 5124
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
Wygląda na przebiegi roczne 50-60 tyś km. I gdzie lata 2014-2017?
Ostatnio zmieniony 8 lut 2018, o 18:56 przez norbi333, łącznie zmieniany 1 raz.
- UTK2011
- Użytkownik
- Posty: 101
- Rejestracja: 22 lis 2017, o 02:03
- Auto: Insignia GS260KM 4x4
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: z centrum
Re: Zakup Insigni - pytania
No właśnie znajdź silnik z taką skrzynią i takim komfortem jazdy jak w tym aucie, a także wyposażeniem za około 200-250 tyś zł i co powiem nie ma auto wybieram świadomie i jeździłem: Mazdą, Skodą, Audi, Lexusem, Alfą, Fordem, Volkswagenemnorbi333 pisze:Ale co mi z osiągów samego silnika. Interesuje mnie jak jeździ auto z tym silnikiem i konkretną skrzyniąjurass pisze:norbi333 pisze:Nie mylmy osiagów silnika z osiągami zestawu silnik + skrzynia + buda.
Większość odpada z tragicznym Lexusem IS na czele (dla mnie ilość miejsca w środku nie akceptowalna w tym segmencie) Praktycznie moją uwagę przykuły oprócz Opla tylko 3 marki:
- Volkswagen Arteon - trzeba liczyć drożej, ale auto bardzo ciekawe jak ktoś nie zwraca uwagi na koszta
- Alfa Romeo Gulia - tutaj mnie zaskoczyli sporym rabatem, auto bardzo przyjemne
- Skoda Superb - auto poprawne we wszystkich aspektach, ale z wyglądu mi się nie podoba
Dla mnie 6.4 sek 0-100 jest w zupełności wystarczające nie mam parcia na 0.5-0.8 sek szybciej, do tego jedno z niższych spalań w tym segmencie, a co do reszty silników nie widzę dużych różnic w porównaniu do innych marek tyle tylko że konkurencja ma te 20KM więcej w silnikach.
Każde z tych aut ma jakieś mniejsze bądź większe wady łącznie z Insignią ale: silnik, zawieszenie i automat to jest w tym aucie pierwsza klasa.
Najpierw polecam pojeździć każdym z aut w segmencie i wtedy miarodajnie porównać.
-
- Ekspert
- Posty: 5124
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
Masz pewnie rację,ale ja mówię o przed czy polifcie,a nie B
Inna rzecz to nie chodzi o jakieś parcie,a po prostu porównanie osiągów z innymi markami,a podobnych parametrach.Kwestię wyglądu czy gustu pomijam
Inna rzecz to nie chodzi o jakieś parcie,a po prostu porównanie osiągów z innymi markami,a podobnych parametrach.Kwestię wyglądu czy gustu pomijam
- grzegorz13
- Zapaleniec
- Posty: 1106
- Rejestracja: 13 sie 2017, o 18:33
- Auto: Insignia 4x4 v6
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Lubin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
Koleżanko trudno ci odpowiedzieć nie mając więcej danych, podaj jaki silnik, rocznik, pochodzenie ilu właścicieli.
Wtedy będzie można coś doradzić na podstawie wcześniejszych doświadczeń !
Co do historii serwisowej to można by uwierzyć w literówkę raz ! lecz tam są trzy razy takie różnice.
Jak dla mnie to coś nie tak, ponieważ każdy właściciel by na to im zwrócił uwagę i by musieli poprawić i zrobić stosowna adnotację o zmianie ! Jak by było wiadomo co to za auto i skąd to można by coś więcej powiedzieć.
Dla mnie to jakiś wałek i cofanie licznika
Wtedy będzie można coś doradzić na podstawie wcześniejszych doświadczeń !
Co do historii serwisowej to można by uwierzyć w literówkę raz ! lecz tam są trzy razy takie różnice.
Jak dla mnie to coś nie tak, ponieważ każdy właściciel by na to im zwrócił uwagę i by musieli poprawić i zrobić stosowna adnotację o zmianie ! Jak by było wiadomo co to za auto i skąd to można by coś więcej powiedzieć.
Dla mnie to jakiś wałek i cofanie licznika
- jurass
- Użytkownik
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 kwie 2014, o 20:14
- Auto: GS 260 KM 4x4 Elite
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: jesienne
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
Nie znam się na metodologii cofania liczników, ale cofać licznik przy takim przebiegu i o 13 tyś.
- grzegorz13
- Zapaleniec
- Posty: 1106
- Rejestracja: 13 sie 2017, o 18:33
- Auto: Insignia 4x4 v6
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Lubin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
Masz po części rację ponieważ 13 tyś wynika ze stanów licznika plus to co jeszcze przejechał ! czyli gdzieś drugie tyle a ile razy cofnięty jak nie wyszło to się już nie dowiesz ! Drugi raz masz marcem a czerwcem 2012 gdzie licznik cofnął się o 1850 km a przecież przez te 3 miesiące też coś musiał zrobić !
To co w historii to wyszło przez powiedzmy niedopatrzenie i nadgorliwość lub brak pamięci ile było ! może cofał co kwartał o 15 tyś i dwa razy wyszło !
Nie wiemy co to za auto i skąd pochodzi więc to tylko gdybanie lecz jak dla mnie to coś tu śmierdzi
To co w historii to wyszło przez powiedzmy niedopatrzenie i nadgorliwość lub brak pamięci ile było ! może cofał co kwartał o 15 tyś i dwa razy wyszło !
Nie wiemy co to za auto i skąd pochodzi więc to tylko gdybanie lecz jak dla mnie to coś tu śmierdzi
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Zakup Insigni - pytania
To nie jest cofnięcie licznika tylko lenistwo doradcy serwisowego, który podczytał przebieg z poprzedniej wizyty serwisowej.
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
- grzegorz13
- Zapaleniec
- Posty: 1106
- Rejestracja: 13 sie 2017, o 18:33
- Auto: Insignia 4x4 v6
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Lubin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: Zakup Insigni - pytania
To nie tłumaczy dlaczego przebieg jest mniejszy od poprzedniego choć jest możliwe
Trzy razy tak zrobić i właściciel nie zareagował to dziwne !
Co zastanawia i przemawia za moją wersją iż każdy niższy stan jest odnotowany przy pracach awaryjnych jak
-wymiana tulei i za drugim razem wyjęciem skrzyni biegów (74 tyś i się posypała ?)
Trzy razy tak zrobić i właściciel nie zareagował to dziwne !
Co zastanawia i przemawia za moją wersją iż każdy niższy stan jest odnotowany przy pracach awaryjnych jak
-wymiana tulei i za drugim razem wyjęciem skrzyni biegów (74 tyś i się posypała ?)