--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Kupno Insigni 2.0 CDTI
- Zbyszek01
- Klubowicz
- Posty: 3078
- Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
- Auto: Jag XE 2,0D ,MY2020
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Moje auto: viewtopic.php?f=52&t=1580&start=280
- Miasto: DZA
- Postawił piwo: 21 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1614
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI
Moja żona jest niska (164) i nawet ten krótki podłokietnik podnosiła, żeby nie uderzać łokciem przy każdej zmianie biegów. Nie wiem jak Wam, ale mi to koszmarnie przeszkadza. Owszem, można jechać 200 km non stop na jednym biegu i wówczas podparcie jest ważne. Ale w mieście muszę mieć możliwość sprawnego operowania biegami, a przy dużym podłokietniku było to utrudnione.
Przy zwykłym ręcznym w IA też było wspomaganie ruszania pod górę, a przynajmniej w moim egzemplarzu MY 2016. Zdejmowało się nogę z pedału hamulca i auto stało 1-2 sek. bez staczania się. Tym lepiej działało, im większe nachylenie.
Zarzucania tyłkiem na śliskim z użyciem hamulca nie próbowałem, bo od tego w 4x4 był po prostu tryb Sport i pedał gazu
Od 2.5 roku mam pierwszy samochód z automatem i elektrycznym postojowym, i o ile do automatu się przyzwyczaiłem i polubiłem go, to hamulec mógłbym równie dobrze mieć tradycyjny. Zupełnie mi "nie robi" ten bajer. A wręcz wajchę bardziej odruchowo się zaciągało, a o przycisku trzeba pamiętać (drugie auto mam nadal z wajchą.)
Tą srebrną warto dogłębnie zbadać pod kątem haczyków. A jeśli czysta sztuka, to rozważyć. O ile ktoś wcześniej nie miał wypasionych foteli, to zadowoli się takimi lichymi. Nie można mieć wszystkiego. Zwłaszcza w używce - najważniejsza jest pewna sztuka.
M.
Przy zwykłym ręcznym w IA też było wspomaganie ruszania pod górę, a przynajmniej w moim egzemplarzu MY 2016. Zdejmowało się nogę z pedału hamulca i auto stało 1-2 sek. bez staczania się. Tym lepiej działało, im większe nachylenie.
Zarzucania tyłkiem na śliskim z użyciem hamulca nie próbowałem, bo od tego w 4x4 był po prostu tryb Sport i pedał gazu
Od 2.5 roku mam pierwszy samochód z automatem i elektrycznym postojowym, i o ile do automatu się przyzwyczaiłem i polubiłem go, to hamulec mógłbym równie dobrze mieć tradycyjny. Zupełnie mi "nie robi" ten bajer. A wręcz wajchę bardziej odruchowo się zaciągało, a o przycisku trzeba pamiętać (drugie auto mam nadal z wajchą.)
Tą srebrną warto dogłębnie zbadać pod kątem haczyków. A jeśli czysta sztuka, to rozważyć. O ile ktoś wcześniej nie miał wypasionych foteli, to zadowoli się takimi lichymi. Nie można mieć wszystkiego. Zwłaszcza w używce - najważniejsza jest pewna sztuka.
M.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9022
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 117 razy
Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI
Ale wspomaganie ruszania nie jest z ręcznego czyli na tylnie koła .
Tylko cały układ trzyma parę sekund.
Tylko cały układ trzyma parę sekund.
- mnieteczek
- Użytkownik
- Posty: 930
- Rejestracja: 17 mar 2017, o 07:21
- Auto: PEUGEOT 508 GT
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Jastrzębie-Zdrój
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI
Wspomaganie ruszania pod górę nie ma nic wspólnego z ręcznym, auto przez te chwilę "trzymane" jest przez pompę ABS'u na wszystkich kołach
Wysłane z Galaxy S20
Wysłane z Galaxy S20
- zubek
- Użytkownik
- Posty: 997
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
- Auto: IB/ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Moje auto: viewtopic.php?f=53&t=8662
- Miasto: WWL
- Postawił piwo: 18 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI
Wspomaganie ruszania ma prawdopodobnie ?łączność" z alarmem, który ma czujnik nachylenia auta.
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9022
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 117 razy
Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI
Niestety tak nie jest bo drugie auto opla mam bez alarmu i zwykły ręczny, nawet lampy zwykłe a to działa.
-
- Forumowicz
- Posty: 99
- Rejestracja: 21 lis 2017, o 04:24
- Auto: opel insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Białystok,Hamburg
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI
Myślałem że wspomaganie ruszania ma związek z elektr.ręcznym.A tak przy okażji mam takie pyt.Nie mam czujników ciśnienia w kołach a raz miałem taki przypadek że odpalam auto i wyskakuje jakiś błąd na tym wyswietlaczu miedzy zegarami,niezdążyłem go odczytać bo szybko zniknął ale za moment się okazała że mam flaka w tylnym prawym kole,mam te 3-trybowe zawieszenie .Czy może komputer wykrył przechył auto i zasygnalizował?
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: 6 sty 2021, o 19:01
- Auto: Vc
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 2 razy
Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI
To jest kontrolka czujnika TMPS
Wysłane z mojego Mi 10 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Mi 10 przy użyciu Tapatalka
- zubek
- Użytkownik
- Posty: 997
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
- Auto: IB/ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Moje auto: viewtopic.php?f=53&t=8662
- Miasto: WWL
- Postawił piwo: 18 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI
tak
Lampka świeci - za niskie ciśnienie w oponie/oponach. Lampka miga - układ sprawdzania ciśnienia ma usterkę lub zamontowano koło bez czujnika ciśnienia (np. zapasowe). Po 90 sek. lampka przestaje migać i świeci światłem ciągłym.
Lampka świeci - za niskie ciśnienie w oponie/oponach. Lampka miga - układ sprawdzania ciśnienia ma usterkę lub zamontowano koło bez czujnika ciśnienia (np. zapasowe). Po 90 sek. lampka przestaje migać i świeci światłem ciągłym.
- IBZI
- Moderator
- Posty: 4200
- Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
- Auto: Insignia 2.0
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Gliwice
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 33 razy
Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI
A może już wystarczy o ręcznym? Jaki jest temat?
Jeszcze chwila i polecą nagrody...
Jeszcze chwila i polecą nagrody...
-
- Użytkownik
- Posty: 121
- Rejestracja: 21 sie 2015, o 21:56
- Auto: Opel Insignia A
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Łapy
- Postawił piwo: 3 razy
Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI
kupiłeś może tą insi? bo ogłoszenie zniknęłopapas5 pisze: ↑17 sty 2021, o 09:15Oglądałem tą jeszcze
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-insi ... ktura-vat-
-
- Użytkownik
- Posty: 168
- Rejestracja: 19 gru 2020, o 21:05
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: B16DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa /Wałcz
- Postawił piwo: 4 razy
Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI
Może gość czyta forum i widział jakie są dyskusje na temat auta i zawiesił ogloszenie.
Wysłane z mojego MAR-LX1A przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego MAR-LX1A przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 7 paź 2020, o 08:32
- Auto: Insignia
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Gdynia
Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI
Witam. Szukam Insignii A polift diesel 2.0 automat sedan-liftback, najlepiej 170 KM , okolice Trójmiasta.
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 5 sty 2021, o 14:56
- Auto: Insignia B ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Poznań
- Postawił piwo: 4 razy
Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI
Została sprzedana w poniedziałek o 12 - nie zdążyłem dojechać do Wawy... Poleasingowa sprzedawana przez firmę trudniącą się tym, przebieg 26tkm, tylny zderzak i błotnik lakierowany po obcierce.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 18 kwie 2021, o 20:55
- Auto: Insignia A
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Olsztyn
Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI
Szanowni Koledzy,
noszę się z zamiarem zakupienia Insigni A z 2012 roku z dwulitrowym
silnikiem CDTI biturbo o mocy 195 ps.
Mam już ustrzelony egzemplarz sprowadzony z Niemiec, sprawdziłem auto w
autobazie jak również rozkodowałem VIN za pomocą Waszej podstrony. Jak na
razie wszystko wygląda ok, jednakże nic nie zastąpi ogromu wiedzy jaki
posiadacie.
W związku z powyższym zwracam się do Was z prośbą o sprawdzenie auta i w
tym celu przekazuję Wam nr VIN W0LGS8EN4D1023260.
Uprzejmie proszę o wszelkie informacje mogące mieć wpływ na zakup tego auta
a w szczególności czy nie przewijało się już kiedyś na Waszym forum w
dziale Uwaga na te samochody i czy jakoś można sprawdzić faktyczny przebieg bez podłączenia komputera? Na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie
tej jednostki z automatem?
Będę bardzo wdzięczny za wszelkie odpowiedzi.
Z pozdrowieniami,
Jaromir
noszę się z zamiarem zakupienia Insigni A z 2012 roku z dwulitrowym
silnikiem CDTI biturbo o mocy 195 ps.
Mam już ustrzelony egzemplarz sprowadzony z Niemiec, sprawdziłem auto w
autobazie jak również rozkodowałem VIN za pomocą Waszej podstrony. Jak na
razie wszystko wygląda ok, jednakże nic nie zastąpi ogromu wiedzy jaki
posiadacie.
W związku z powyższym zwracam się do Was z prośbą o sprawdzenie auta i w
tym celu przekazuję Wam nr VIN W0LGS8EN4D1023260.
Uprzejmie proszę o wszelkie informacje mogące mieć wpływ na zakup tego auta
a w szczególności czy nie przewijało się już kiedyś na Waszym forum w
dziale Uwaga na te samochody i czy jakoś można sprawdzić faktyczny przebieg bez podłączenia komputera? Na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie
tej jednostki z automatem?
Będę bardzo wdzięczny za wszelkie odpowiedzi.
Z pozdrowieniami,
Jaromir
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 11 cze 2021, o 14:59
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Człuchów
Re: Kupno Insigni 2.0 CDTI
Panowie i Panie co sądzicie o tej sztuce ? :
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-insi ... 5de96dd8e6
Warta swojej ceny? Na co zwrócić uwagę przy jej oględzinach ? Może powinienem poszukać silnika benzynowego ? (około 10 tyś. km. rocznie w tym jakieś 60% po mieście).
Wcześniej miałem Vectrę C 1.9 CDTi 150 km, bez dpf i powiem szczerze, że fajnie to jechało no i ekonomiczne było, były też bolączki (nieszczelność kolektora ssącego przy klapach wirowych). Czego tutaj się spodziewać?
Pozdrawiam.
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-insi ... 5de96dd8e6
Warta swojej ceny? Na co zwrócić uwagę przy jej oględzinach ? Może powinienem poszukać silnika benzynowego ? (około 10 tyś. km. rocznie w tym jakieś 60% po mieście).
Wcześniej miałem Vectrę C 1.9 CDTi 150 km, bez dpf i powiem szczerze, że fajnie to jechało no i ekonomiczne było, były też bolączki (nieszczelność kolektora ssącego przy klapach wirowych). Czego tutaj się spodziewać?
Pozdrawiam.