--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Dokładnie sprawdź zanim kupisz insignię z Sittensen.
- rollyone
- Użytkownik
- Posty: 101
- Rejestracja: 25 paź 2014, o 23:50
- Auto: Insignia se cdti
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Glasgow Szkocja
- Otrzymał piwo: 1 raz
Dokładnie sprawdź zanim kupisz insignię z Sittensen.
Okolice Sittensen. Insignia 2009 w sumie stały 4 sztuki, w dwóch były kluczyki i mogłem włączyć zapłon. Auta stały na uboczu i miały zamalowane jakąś gumową mazią numery VIN na podszybiu i w komorze silnika, w schowku była dziewicza książka serwisowa. Jakiś koleś (zapewne pracownik) szybko mnie namierzył przy tych insigniach. Wręcz zakazał robienia zdjęć i ciągnąc za rękaw kurtki chciał "odprowadzić" mnie jak najdalej. Kiedy wracałem po około tygodniu dokładnie ta insignia była wciągana na lawetę z rejestracją zaczynającą się WW 251 lub 215 nie widziałem dokładnie. Druga insignia miała na liczniku ponad 600k...
To zdjęcie opublikowałem w grupie vectry na Facebook jako przykład dużego przebiegu, tutaj jako przestrogę i radę by bardzo dokładnie sprawdzać samochód zanim się go kupi.
Wysłane z mojego SM-G900F
- KaMYk
- Zapaleniec
- Posty: 2234
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
- Auto: Dodge Charger R/T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Mochowo
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Dokładnie sprawdź zanim kupisz insignię z Sittensen.
Rozumiem, że silnik to A20DTH, a u nas się ludzie boja, jak ma auto 180kkm
Prawdziwy długodystansowiec ten silnik
Prawdziwy długodystansowiec ten silnik
- Cinek
- Użytkownik
- Posty: 610
- Rejestracja: 27 kwie 2013, o 06:20
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Belgia, czasami Katowice
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Dokładnie sprawdź zanim kupisz insignię z Sittensen.
kmy widziałem Alfę 147 1.9 jtdm z Szwajcarii, przebieg 745 tys km, i auto miało ori turbinę wtryskiwacze, koło dwumasowe wraz z sprzęgłem raz tylko wymienione. Fiat zrobił bdb diesla 1,9 jak i 2,0.
Ostatnio zmieniony 7 gru 2015, o 16:10 przez Cinek, łącznie zmieniany 1 raz.
- rollyone
- Użytkownik
- Posty: 101
- Rejestracja: 25 paź 2014, o 23:50
- Auto: Insignia se cdti
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Glasgow Szkocja
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Dokładnie sprawdź zanim kupisz insignię z Sittensen.
Pocieszający jest fakt, że trafiają się egzemplarze z półmilionowym przebiegem co tylko świadczy o żywotności silnika. Nietrudno zaś zgadnąć z jakim przebiegem to auto pojawi się w Polsce i to już nie jest ciekawe, szczególnie dla kogoś kto je kupi.
Wysłane z mojego SM-G900F
Wysłane z mojego SM-G900F
- KaMYk
- Zapaleniec
- Posty: 2234
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
- Auto: Dodge Charger R/T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Mochowo
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Dokładnie sprawdź zanim kupisz insignię z Sittensen.
@Cinek, wiem, ze to dobre silniki mam nadzieje, ze mój też takiego przebiegu dożyje
No może nie 700, ale te 400kkm
@rollyone te auta w Polsce będą miały 178kkm
Takie nie całe 200kkm jest najlepiej przyjmowane.
Tłumaczą niską cenę, a technicznie niby dopiero co dobrze dotarty
No może nie 700, ale te 400kkm
@rollyone te auta w Polsce będą miały 178kkm
Takie nie całe 200kkm jest najlepiej przyjmowane.
Tłumaczą niską cenę, a technicznie niby dopiero co dobrze dotarty
- Cinek
- Użytkownik
- Posty: 610
- Rejestracja: 27 kwie 2013, o 06:20
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Belgia, czasami Katowice
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Dokładnie sprawdź zanim kupisz insignię z Sittensen.
Kmy jedynie czego się bać, to urwania klapki w kolektorze.Bo w 1,9 się urywały.
W mojej Cromie, któąa odkupił od mnie kolega, po 2 latach od daty zakupu urwała mu się klapka, ale dzięki bogu spadła na górę cylindra a nie do środka.
W mojej Cromie, któąa odkupił od mnie kolega, po 2 latach od daty zakupu urwała mu się klapka, ale dzięki bogu spadła na górę cylindra a nie do środka.
- KaMYk
- Zapaleniec
- Posty: 2234
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
- Auto: Dodge Charger R/T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Mochowo
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Dokładnie sprawdź zanim kupisz insignię z Sittensen.
O to zadbałem przy stanie licznika około 6kkm zaślepiając EGR. W samym powietrzu klapy powinny pracować bez awarii.
- Cinek
- Użytkownik
- Posty: 610
- Rejestracja: 27 kwie 2013, o 06:20
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Belgia, czasami Katowice
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Dokładnie sprawdź zanim kupisz insignię z Sittensen.
Ja mam zamiar się ich w przyszłym roku pozbyć, jak będę softa robił.
Re: Dokładnie sprawdź zanim kupisz insignię z Sittensen.
A ja do niedawna myślałem, że w DE nie ma takich co zaryzykują i przekręcą licznik. Myślałem, że to sie dzieje zawsze gdzieś już po sprzedażny za granice. Tymczasem byłem oglądać dwie Insignie w jednej niemieckiej dużej firmie Leasingowej, które najprawdopodobniej były kręcone. W ogłoszeniu było, że są tylko na eksport dlatego świadomy pisałem mailem, że jestem z Polski i auto też tam wyjedzie. Wszystko było pięknie aż nie przyjechałem obejrzeć i zobaczyli moje auto na niemieckich tablicach i że mówię po niemiecku. VIN też stał się tajemnicą. Nagle obie Insignie przestały być na sprzedaż a mnie prawie pogonili z placu.
Wiec uwaga na firme leasingowa z Monachium!
Wiec uwaga na firme leasingowa z Monachium!
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Dokładnie sprawdź zanim kupisz insignię z Sittensen.
to niestety coraz częstszy proceder.
Mój znajomy kupił Vivaro i zadowolony był z przebiegu 127 tyś a tymczasem auto miało 160 2 lata wstecz.
Auto kupione w Niemieckiej firmie !
Mój znajomy kupił Vivaro i zadowolony był z przebiegu 127 tyś a tymczasem auto miało 160 2 lata wstecz.
Auto kupione w Niemieckiej firmie !
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
- Jaromat
- Użytkownik
- Posty: 162
- Rejestracja: 10 gru 2015, o 17:39
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: OKR
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Dokładnie sprawdź zanim kupisz insignię z Sittensen.
Co 3 auto w de jest kręcone.Gizd pisze:A ja do niedawna myślałem, że w DE nie ma takich co zaryzykują i przekręcą licznik. Myślałem, że to sie dzieje zawsze gdzieś już po sprzedażny za granice. Tymczasem byłem oglądać dwie Insignie w jednej niemieckiej dużej firmie Leasingowej, które najprawdopodobniej były kręcone. W ogłoszeniu było, że są tylko na eksport dlatego świadomy pisałem mailem, że jestem z Polski i auto też tam wyjedzie. Wszystko było pięknie aż nie przyjechałem obejrzeć i zobaczyli moje auto na niemieckich tablicach i że mówię po niemiecku. VIN też stał się tajemnicą. Nagle obie Insignie przestały być na sprzedaż a mnie prawie pogonili z placu.
Wiec uwaga na firme leasingowa z Monachium!
Re: Dokładnie sprawdź zanim kupisz insignię z Sittensen.
Oferowane na niemiecki rynek do sprzedaży na pewno nie ale te na eksport to może i tak.
- Jaromat
- Użytkownik
- Posty: 162
- Rejestracja: 10 gru 2015, o 17:39
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: OKR
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Dokładnie sprawdź zanim kupisz insignię z Sittensen.
Jak nie kupisz w salonie to niczego nie jesteś pewny,ostatnio w radiu o tym gadali.Każdy kręci licznik a po to aby np.oszukac ubezpieczalnie.
Re: Dokładnie sprawdź zanim kupisz insignię z Sittensen.
Prywatne osoby nie kręcą, bo niby jak by to miało wyglądać. Przecież trzeba miec sprzęt i wiedzę. Takie cos kosztuje zamiast jak w PL 100 zl. w DE 100€. A zobacz sobie na check24 jakie są różnice w ubezpieczeniu jeśli podasz np. 10tys przebiegu albo 30tys. W moim przypadku 20 kilka euro rocznie taniej czyli kręcenie licznika byłoby popisem głupoty. Ubezpieczalnia nie sprawdza przebiegów w autach a podajesz wartości szacunkowe i jeśli np. zaniżysz to w najgorszym wypadku dopłacasz do wartości wyższego przebiegu. Niema za to żadnej kary.
Poza tym są książki serwisowe, możliwość sprawdzenia przebiegu przez telefon w kilka minut w serwisie czy chociażby pierwsza wizyta w warsztacie albo przegląd gdzie odczytują przebiegi z kilku źródeł w aucie itd. Kreci tylko kompletny kretyn albo ktoś, kto wie, ze będzie musiał sprzedać za granice.
Poza tym są książki serwisowe, możliwość sprawdzenia przebiegu przez telefon w kilka minut w serwisie czy chociażby pierwsza wizyta w warsztacie albo przegląd gdzie odczytują przebiegi z kilku źródeł w aucie itd. Kreci tylko kompletny kretyn albo ktoś, kto wie, ze będzie musiał sprzedać za granice.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Dokładnie sprawdź zanim kupisz insignię z Sittensen.
Wiadomo, kto głównie (z pochodzenia) zajmuje się obrotem używanymi samochodami, więc nie ma się czemu dziwić. Krętactwo wyssane z mlekiem matki. Oczywiście, to czysto statystyczne podejście, ale "statystyczny rdzenny Niemiec" nie miał za bardzo takiego zwyczaju, podczas gdy "statystyczny napływowy Niemiec" w handlu kieruje się kombinacjami. Pojęcie "niemiecki" znacznie się ostatnimi czasy zdewaluowało.
A co do
Sam miałem używaną Vectrę 1.9 CDTI i wymieniałem kolektor dwa razy - od razu po zakupie przy 120 tys. i 90 tys. km później (mimo, że po drodze wymieniłem EGR, a sam kolektor wstawiłem tzw. zmodyfikowany, oczywiście ori Pierburg, to i tak się sypnął).
M.
A co do
Problem urywanych klapek dotyczył Fiatów i Alf, ale praktycznie nie Opli. W Oplach po prostu spadało (urywało się) cięgno sterujące klapkami, ale te zostawały bezpiecznie na swoim miejscu. Różnica tkwiła w samym kolektorze - ten bardziej gówniany i destrukcyjny pochodził od Magneti Marelli, zaś Opel wstawiał rodzimą produkcję firmy Pierburg.Kmy jedynie czego się bać, to urwania klapki w kolektorze.Bo w 1,9 się urywały.
W mojej Cromie, któąa odkupił od mnie kolega, po 2 latach od daty zakupu urwała mu się klapka, ale dzięki bogu spadła na górę cylindra a nie do środka.
Sam miałem używaną Vectrę 1.9 CDTI i wymieniałem kolektor dwa razy - od razu po zakupie przy 120 tys. i 90 tys. km później (mimo, że po drodze wymieniłem EGR, a sam kolektor wstawiłem tzw. zmodyfikowany, oczywiście ori Pierburg, to i tak się sypnął).
M.