--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Zakup Insigni z silnikiem benzynowym
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 19 paź 2020, o 19:30
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Gdańsk
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Zakup Insigni z silnikiem benzynowym
Ja od siebie dodam w temacie benzyny że mam 1.8l 140kM .bez chipow udziwnień turbo itp. Nie gazuje do 4tyś/obr. Ruszam spokojnie, jeżdżę spokojnie. Demon prędkości to nie jest ale gdy trzeba przyspieszyć to daje radę. Spalanie mam 8,8-9,3. W korkach nie stoję, czasem zrobię powyżej 200km zapakowany pod sufit a w kombi wchodzi wszystko z przelotową 120-130km/h zazwyczaj do pracy 20km.
Przez 3lata robiłem tylko eksploatacyjnie płyny hamulce. Jestem 1 użytkownikiem w Polsce (z niemiec) 2009r dobija do 100tyś km a sam zrobiłem mmoże 10tys.
Czuję się wygodnie bezpiecznie komfortowo stabilnie w Isi i jestem zadowolony z jej użytkowania
Przez 3lata robiłem tylko eksploatacyjnie płyny hamulce. Jestem 1 użytkownikiem w Polsce (z niemiec) 2009r dobija do 100tyś km a sam zrobiłem mmoże 10tys.
Czuję się wygodnie bezpiecznie komfortowo stabilnie w Isi i jestem zadowolony z jej użytkowania
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8487
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Zakup Insigni z silnikiem benzynowym
Sprawdzałeś realny przebieg tego auta? Bo raczej niemożliwe że Niemiec przez 10 lat auta nie używał. Zadaj pytanie w historii serwisowej o swój Vin to dowiesz się jaki był przebieg notowany w Niemczech.
Poza tym czip w aucie bez turbo to by był słabo efektywny dlatego zbytnio nie ma to sensu. Tylko spalanie byłoby ciut mniejsze. Ja zrobiłam czip i zajefajnie jest teraz, ale mam dwa razy więcej koni niż Ty. Musiałbyś pojeździć moim aby zobaczyć jaka to różnica jak leci 287koni już powyżej 2400 obrotów. Ja w poprzedniej Insigni też nie robiłam czipa bo bałam się uceglić ją ( 2010 rocznik, też benzyna, no ale wiekowa była) Też mam kilkunastoletnie auto w zapasie (a nawet jedno ma 27 lat) i też ich nie piłuję a moce mają podobne jak Twoje, też bez turbo, to i nie ma czym piłować , Tak więc bardzo dobrze robisz zresztą też mało jeździsz skoro przez 3 lata zrobiłeś 10tys km, to nawet zmianę oleju średnio robisz chyba co 3tys km, no nie? (Skoro powinna być co 10tys km i raz w roku)
Poza tym czip w aucie bez turbo to by był słabo efektywny dlatego zbytnio nie ma to sensu. Tylko spalanie byłoby ciut mniejsze. Ja zrobiłam czip i zajefajnie jest teraz, ale mam dwa razy więcej koni niż Ty. Musiałbyś pojeździć moim aby zobaczyć jaka to różnica jak leci 287koni już powyżej 2400 obrotów. Ja w poprzedniej Insigni też nie robiłam czipa bo bałam się uceglić ją ( 2010 rocznik, też benzyna, no ale wiekowa była) Też mam kilkunastoletnie auto w zapasie (a nawet jedno ma 27 lat) i też ich nie piłuję a moce mają podobne jak Twoje, też bez turbo, to i nie ma czym piłować , Tak więc bardzo dobrze robisz zresztą też mało jeździsz skoro przez 3 lata zrobiłeś 10tys km, to nawet zmianę oleju średnio robisz chyba co 3tys km, no nie? (Skoro powinna być co 10tys km i raz w roku)
Radio 357 :)
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1613
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 29 razy
Re: Zakup Insigni z silnikiem benzynowym
Dlaczego niemożliwe? 1.8 benzyna wolnossak, pewnie jakiś emeryt miał i mało jeździł.
Mój ojciec ma Mazdę 6 2.0 od nowości - z 2009 r. (zakup 2010) i przebieg coś ok. 45 tys. km. Egzemplarz niemalże salonowy, jak wsiadam do niego raz na ruski (tfu!) rok, to zastanawiam się czy butów nie zdjąć przed zajęciem miejsca.
M.
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 19 paź 2020, o 19:30
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Gdańsk
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Zakup Insigni z silnikiem benzynowym
Przebieg podobno udokumentowany i jakieś tam papierki niemieckie dostałem więc powiedzmy że w to wierzę. Moj dziadek zrobił swoją corsą salonową2014r -32tys do 2021r. Aczkolwiek kiedyś sprawdze ten vin z ciekawości przy wolnym czasie.
Sugerując się moimi przebiegami wierzę. Ja robie co roku wymiany bo nawet odstany nie używany olej też się psuje. Koszt niewielki a silnik to lubi
Mocy poczułem jadąc autem szwagra 240kM jest dynamika zdecydowanie inna ale na co mi szaleć od światła do światła w mieście czy na trasie z dzieckiem...?
Chill muzyczka i spokój i serdeczność na drodze
Sugerując się moimi przebiegami wierzę. Ja robie co roku wymiany bo nawet odstany nie używany olej też się psuje. Koszt niewielki a silnik to lubi
Mocy poczułem jadąc autem szwagra 240kM jest dynamika zdecydowanie inna ale na co mi szaleć od światła do światła w mieście czy na trasie z dzieckiem...?
Chill muzyczka i spokój i serdeczność na drodze
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8987
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Zakup Insigni z silnikiem benzynowym
To musi być fajne uczucie jak duża górka auto załadowane na full na wakacje plus rodzinka i pod górkę wytraca prędkość jadąc z gazem w podłodze
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8487
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Zakup Insigni z silnikiem benzynowym
Nie twierdzę że niemożliwe, ale ja bym sprawdziła i dlatego Panu polecam. Mi po tacie zostało audi80 , 27letnie, z przebiegiem 250tys, więc wiem co piszesz.wassermann pisze: ↑24 cze 2022, o 11:23Dlaczego niemożliwe? 1.8 benzyna wolnossak, pewnie jakiś emeryt miał i mało jeździł.
Mój ojciec ma Mazdę 6 2.0 od nowości - z 2009 r. (zakup 2010) i przebieg coś ok. 45 tys. km. Egzemplarz niemalże salonowy, jak wsiadam do niego raz na ruski (tfu!) rok, to zastanawiam się czy butów nie zdjąć przed zajęciem miejsca.
M.
Te 1,8 bez turbo to silnik nie do zajechania w Insigni, tylko te szklanki trzeba mierzyć
Radio 357 :)
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: 17 maja 2020, o 12:50
- Auto: Insignia GS 2019
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Opole
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Zakup Insigni z silnikiem benzynowym
Żeby wszyscy mieli za kółkiem spokój i serdeczność, to wszyscy byśmy dojeżdzali do celu . Jak wytraci prędkość ,to ją później złapie 🖐
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 29 gru 2022, o 12:25
- Auto: opel insignia
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Warszawa
Re: Zakup Insigni z silnikiem benzynowym
ktoś może podpowiedzieć, bo nie mogę na tym forum znaleźć, czy silniki 1.6T mają pośredni wtrysk? czy tylko 1.4T, 1.8? Pytam o auta z przedziału rocznikowego 2014-2017?
-
- Forumowicz
- Posty: 71
- Rejestracja: 3 lis 2022, o 22:11
- Auto: Insignia a
- Kod silnika: B16SHL
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Tarnowo
Re: Zakup Insigni z silnikiem benzynowym
Ostatnio zmieniony 2 sty 2023, o 14:17 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin Forum.
Powód: Nie cytuj posta pod postem. Regulamin Forum.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 29 gru 2022, o 12:25
- Auto: opel insignia
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Warszawa
Re: Zakup Insigni z silnikiem benzynowym
to że 1.6 ma bezpośredni to wiem, tylko pytanie czy wszystkie 1.6T mają bezpośredni? może wcześniej źle zadałem pytanie
czy to dopiero trzeba weryfikować po kodzie silnika?
czy to dopiero trzeba weryfikować po kodzie silnika?
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 14 lut 2023, o 11:13
- Auto: brak
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: wlkp
Re: Zakup Insigni z silnikiem benzynowym
Cześć, szukam auta, wśród typów mam insignie 1.6 170km, czy te silniki mają wadę fabryczną związaną z pekającym tłokiem? Czy sa to bardziej jednostkowe przypadki zaniedbania.. Jest jakis sort 1.6 170km, który wolny jest od tej wady? generalnie czy silnik można polecic? Czy są jakieś bolączki na które można zaradzić profilaktyką? nie mam alternatywy dla tego silnika o podobnych osiagach i spalaniu.. a sytuacja znienacka pekąjącymi tłokami nie napawa optymizmem
Re: Zakup Insigni z silnikiem benzynowym
Odpowiem tak. Swoją mam od grudnia 2015, nówkę z salonu, nalatane 150k km i nic się nie dzieje. Ostatnio tylko rozrząd zrobiłem, bo kapał olej spod dekla. Olej co 10k wymieniam.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 14 lut 2023, o 11:13
- Auto: brak
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: wlkp
Re: Zakup Insigni z silnikiem benzynowym
Cześć,
Jaki lejesz olej?
Co tankujesz, 95 czy 98?
Rozrzad masz oryginalny?
Żadnych problemów ze skrzynia, wymieniałeś olej?
Możesz coś powiedzieć o kosztach eksploatacji?
Jaki lejesz olej?
Co tankujesz, 95 czy 98?
Rozrzad masz oryginalny?
Żadnych problemów ze skrzynia, wymieniałeś olej?
Możesz coś powiedzieć o kosztach eksploatacji?
Zakup Insigni z silnikiem benzynowym
Leje olej Opla. Dexos1gen2. Co 10k wymiana
Rozrząd założyłem swag. Wg znajomego który w Oplu pracuje, dla GM rozrządy właśnie Swag robi. Koszt z wymiana, olejem i filtrem ok 2k pln. Poza ASO. Leje Pb95. Kilka razy zalałem Pb98 i poza większym spalaniem nie czułem różnicy. Spalanie - w mieście ok. 9, w trasie spokojnie można do 7l zejść na 100km jadąc zgodnie z przepisami ekspresówka/autostrada. Mam manuala.
Raz wymieniłem komplet tarcz i dwa razy klocki. Plus wymiana tylnego zacisku hamulcowego. Podobno lał sie płyn.
Wymieniałem tez pokrywę zaworów. Problem z odmą.
Oleju w skrzyni nie wymieniałem jeszcze. W tym roku w wakacje chce większy serwis zrobić z płynami itd wiec może wtedy. Skrzynia pracuje bez problekow
Rozrząd założyłem swag. Wg znajomego który w Oplu pracuje, dla GM rozrządy właśnie Swag robi. Koszt z wymiana, olejem i filtrem ok 2k pln. Poza ASO. Leje Pb95. Kilka razy zalałem Pb98 i poza większym spalaniem nie czułem różnicy. Spalanie - w mieście ok. 9, w trasie spokojnie można do 7l zejść na 100km jadąc zgodnie z przepisami ekspresówka/autostrada. Mam manuala.
Raz wymieniłem komplet tarcz i dwa razy klocki. Plus wymiana tylnego zacisku hamulcowego. Podobno lał sie płyn.
Wymieniałem tez pokrywę zaworów. Problem z odmą.
Oleju w skrzyni nie wymieniałem jeszcze. W tym roku w wakacje chce większy serwis zrobić z płynami itd wiec może wtedy. Skrzynia pracuje bez problekow
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 14 lut 2023, o 11:13
- Auto: brak
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: wlkp
Re: Zakup Insigni z silnikiem benzynowym
Czy jakieś oznaki korozji się pojawiają?
Słyszałem że notorycznie zalewa się elektryka klapy i jest z tym jakiś problem.. pewnie blachostka, ale czy Ciebie też to spotkało?
Jak oceniasz wygłuszenie przy 120-140kmh?
Kojarzysz jakie są obroty przy 140 i 160 na 6stce?
Jak oceniasz to auto? Plusy i minusy?
Słyszałem że notorycznie zalewa się elektryka klapy i jest z tym jakiś problem.. pewnie blachostka, ale czy Ciebie też to spotkało?
Jak oceniasz wygłuszenie przy 120-140kmh?
Kojarzysz jakie są obroty przy 140 i 160 na 6stce?
Jak oceniasz to auto? Plusy i minusy?
Zakup Insigni z silnikiem benzynowym
Korozji nie widziałem na niej. Ale tez nie specjalnie szukam
Obroty przy 140 to 3k a przy 160 3,5k. Do tych 160 można spokojnie w samochodzie rozmawiać , wygłuszenie uważam za bardzo dobre. Teraz tylko na zimowkach trochę głośno, ale to normalne.
Z plusów - auto bardzo wygodne. Mam zwykle fotele, ale nie ważne czy trasa 1200km czy 500, jazda nią nie jest męcząca. Także duży bak (70l na duży plus) - spokojnie w trasie 800+ km zrobię zanim rezerwa zapali.
Elektryki mi nigdy nie zalało. Jeżeli chodzi o tylna klapę, to jest zle zaprojektowany odpływ wody i po deszczu, jak otwierasz klapę, wlewa się do bagażnika. Trzeba umiejętnie otwierać
Wymieniłem tez gazowe sprężyny tylnej klapy - ori w ASO Ok 400 za sztukę. Na alledrogo chyba 180 za komplet dałem polskich zamienników (zreszta tez w ASO powiedzieli jakich szukać, bo sprzedawca sam powiedział ze ta cena to głupota)
Obroty przy 140 to 3k a przy 160 3,5k. Do tych 160 można spokojnie w samochodzie rozmawiać , wygłuszenie uważam za bardzo dobre. Teraz tylko na zimowkach trochę głośno, ale to normalne.
Z plusów - auto bardzo wygodne. Mam zwykle fotele, ale nie ważne czy trasa 1200km czy 500, jazda nią nie jest męcząca. Także duży bak (70l na duży plus) - spokojnie w trasie 800+ km zrobię zanim rezerwa zapali.
Elektryki mi nigdy nie zalało. Jeżeli chodzi o tylna klapę, to jest zle zaprojektowany odpływ wody i po deszczu, jak otwierasz klapę, wlewa się do bagażnika. Trzeba umiejętnie otwierać
Wymieniłem tez gazowe sprężyny tylnej klapy - ori w ASO Ok 400 za sztukę. Na alledrogo chyba 180 za komplet dałem polskich zamienników (zreszta tez w ASO powiedzieli jakich szukać, bo sprzedawca sam powiedział ze ta cena to głupota)
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: 1 lip 2022, o 23:46
- Auto: Astra/Insignia
- Kod silnika: A14NET
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Kraków
Re: Zakup Insigni z silnikiem benzynowym
Ja z swojej strony mogę polecić 1.4 T w ver. A FL. Założony gaz LpgTech spalanie 9-11 L trasa-miasto. Butla zmieści ok 50 l. Silnik chodzi ładnie, jest tani w naprawie i trwały. Sama jednostka ma swoje bolączki (chłodnica oleju, uszczelka na intercoolerze) które można łatwo i tanio wyeliminować lub zapewne zostało to już zrobione przez poprzedniego właściciela (wychodziły najczęściej przed przekroczeniem 100 tyś km) Moje pierwsze auto w turbo i zaskoczyło mnie, że zwalnianie na biegu bardziej przypomina jazdę na luzie. Jako auto rodzinne i na wypady idealne. Moc jak dla mnie jest OK. Demon przyspieszenia to może i nie jest, zapewne ktoś powie, że to nie jedzie, ale doświadczenia motocyklowe mówią mi, że wszystko co przyspiesza powyżej 4s "nie jedzie" wiec czy by to było 2.8 T czy 1.4 T trafi do tej samej kategorii.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 14 lut 2023, o 11:13
- Auto: brak
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: wlkp
Re: Zakup Insigni z silnikiem benzynowym
Rozważałem wersję 1.4t, ale auto swoje waży i optymalny dla mnie silnik to 1.6t, czy to 170 czy 180km.
W opiniach o ogłoszeniu dodałem tą konkretną ofertę..
W wersji 1.4t słyszałem, że turbo zintegrowane jest z kolektorem.. Czy w wersji 1.6t też jest zastosowane takie rozwiązanie?
Jak wygląda sprawa zużycia oleju w 1.6t 170?
W opiniach o ogłoszeniu dodałem tą konkretną ofertę..
W wersji 1.4t słyszałem, że turbo zintegrowane jest z kolektorem.. Czy w wersji 1.6t też jest zastosowane takie rozwiązanie?
Jak wygląda sprawa zużycia oleju w 1.6t 170?
Re: Zakup Insigni z silnikiem benzynowym
Oleju nie dolewam między wymianami. Stan na bagnecie zawsze taki sam.
Co do turbo i integracji, nie znam się, wiec się nie wypowiem. Ale wyglada to tak
Co do turbo i integracji, nie znam się, wiec się nie wypowiem. Ale wyglada to tak