Insignia 2017 - next generation

Jeżeli Twój problem nie pasuje do żadnego z wyżej wymienionych działów napisz go tutaj.

Re: Insignia 2017 - next generation

Postprzez zubek » 8 gru 2017, o 17:15

Raczej na batmobil - tylko kolor zmieni─ç ;)
Avatar u┼╝ytkownika
zubek
Forumowicz
 
Posty: 299
Do┼é─ůczy┼é(a): 19 sie 2015, o 20:03
Ostatnio: wczoraj, o 16:28
Lokalizacja: WWL / VKP
Pochwały: 5
Auto: ST
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2011

Re: Insignia 2017 - next generation

Postprzez ZiGi » 13 gru 2017, o 10:31

To tylko Render ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam ZiGi
Avatar u┼╝ytkownika
ZiGi
Klubowicz
 
Posty: 289
Do┼é─ůczy┼é(a): 25 mar 2015, o 09:35
Ostatnio: 19 sty 2018, o 15:09
Lokalizacja: D─Öbe Wielkie
Pochwały: 5
Auto: Insignia ST 130KM
Kod silnika: A20DTC
Rok produkcji: 2011

Re: Insignia 2017 - next generation

Postprzez jurass » 15 gru 2017, o 19:47

Przejecha┼éem w tym tygodniu tysi─ůc kilometr├│w Grand Sportem z dwulitrow─ů turbobenzyn─ů. W styczniu b─Öd─Ö musia┼é zam├│wi─ç nowe auto, wi─Öc chcia┼éem sprawdzi─ç jak to je┼║dzi w por├│wnaniu do tego co mam w opisie i czy dam rad─Ö wytrzyma─ç z automatem jako zdecydowany zwolennik manuala. Kr├│tko m├│wi─ůc, w mojej opinii, jest dobrze. Auto jest znacznie szybsze ni┼╝ moje dotychczasowe. Skrzynia bardzo mi nie przeszkadza┼éa, da si─Ö tym je┼║dzi─ç, je┼║dzi┼éem tylko na automacie, praktycznie bez zabawy ┼éopatkami.

HUD bardzo fajny, zgodnie z oczekiwaniami. ┼Üwiat┼éa matrycowe bardzo dobre, zgodnie z oczekiwaniami. No i nikt mi w ko┼äcu nie mruga┼é, ┼╝e o┼Ťlepiam. ┼Ümiszne jest to wzmocnienie odg┼éos├│w silnika, ma si─Ö akustyczne wra┼╝enie jazdy czym┼Ť ze znacznie wi─Ökszym silnikiem. Chyba lepiej, ┼╝eby to na zewn─ůtrz by┼éo s┼éycha─ç. :lol: Nie wiem po kiego to zrobili, zamiast chwali─ç si─Ö cichym silnikiem jak w poprzedniku. W sterowaniu opcjami na ekranie bardzo mi brakuje przewijania pozycji pokr─Öt┼éem jak poprzednio, chyba ┼╝e nie odkry┼éem jak to mo┼╝na zrobi─ç. Te ekrany dotykowe i s┼éuchanie durnych dziennikarzy krytykuj─ůcych du┼╝─ů ilo┼Ť─ç przycisk├│w w ko┼äcu nas pozabijaj─ů. Przyciski do sterowania HUD'em i ┼Ťwiate┼é przeciwmgnielnych niewidoczne z normalnej pozycji. Beznadziejnie ma┼éy schowek "na r─Ökawiczki", brak trzymania butelek o ma┼éej ┼Ťrednicy w przeznaczonych na nie miejscach, reszta kokpitu ok, bez wi─Ökszych uwag. Nie mam du┼╝ego do┼Ťwiadczenia z markami premium, ale chyba nie doczekam si─Ö auta, w kt├│rym boczne oparcie dla prawego kolana kierowcy by┼éoby mi─Öksze ni┼╝ ska┼éa. Wady baga┼╝nika znamy pewnie wszyscy, ale prze┼ékn─Ö je, bo kombi tym razem wyj─ůtkowo mi si─Ö nie podoba. To tyle, chcia┼ébym mie─ç wi─Öcej do powiedzenia w kwietniu. ;) Aha, jeszcze spalanie, ale zaznaczam, ┼╝e chodz─Ö w ci─Ö┼╝kich butach. ;) Z ca┼éej, r├│┼╝norodnej trasy 12.7, ekspres├│wka + autostrada +20 do dozwolonej pr─Ödko┼Ťci - 11.0. Na ekspres├│wce mo┼╝na zej┼Ť─ç poni┼╝ej 10 jad─ůc 140. Dla por├│wnania w dotychczasowej I┼Ťce po 80 kkm mia┼éem 14.3.
jurass
Nowicjusz
 
Posty: 47
Do┼é─ůczy┼é(a): 28 kwi 2014, o 20:14
Ostatnio: 20 sty 2018, o 12:20
Auto: ST 2.0T 4x4 Executiv
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2014

Re: Insignia 2017 - next generation

Postprzez bartekbilin » 15 gru 2017, o 19:57

Odno┼Ťnie mi─Ökkiego oparcia dla prawego kolana kierowcy to nie trzeba mie─ç do┼Ťwiadczenia z markami Premium, bo w zwyk┼éym Nissanie Qashqai takie jest ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Avatar u┼╝ytkownika
bartekbilin
Forumowicz
 
Posty: 139
Do┼é─ůczy┼é(a): 4 sty 2015, o 03:34
Ostatnio: dzisiaj, o 20:20
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 1
Auto: Opel Insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2015

Re: Insignia 2017 - next generation

Postprzez yerry » 15 gru 2017, o 23:43

jurass napisa┼é(a):W sterowaniu opcjami na ekranie bardzo mi brakuje przewijania pozycji pokr─Öt┼éem jak poprzednio, chyba ┼╝e nie odkry┼éem jak to mo┼╝na zrobi─ç. Te ekrany dotykowe i s┼éuchanie durnych dziennikarzy krytykuj─ůcych du┼╝─ů ilo┼Ť─ç przycisk├│w w ko┼äcu nas pozabijaj─ů.

Tu się w pełni zgadzam, brak przewijania pokrętłem uważam za totalne nieporozumienie. Tak samo jak rezygnację z joya, a później touchpada.
Interesuj─ůce s─ů Twoje wyniki spalania. Obecnie je┼╝d┼╝─Ö 2.0 na automacie i kolejne b─Ödzie pewnie podobne bo automat polubi┼éem. Je┼Ťli mimo ci─Ö┼╝kiego buta masz takie wyniki to dobrze wr├│┼╝y :-)
Avatar u┼╝ytkownika
yerry
V-ce Prezes ds finansowych
 
Posty: 3444
Do┼é─ůczy┼é(a): 23 maja 2013, o 22:43
Ostatnio: dzisiaj, o 20:34
Lokalizacja: Krak├│w
Pochwały: 69
Auto: Insignia
Kod silnika: A20NFT
Rok produkcji: 2014

Re: Insignia 2017 - next generation

Postprzez wassermann » 15 gru 2017, o 23:43

@jurass
Fajnie, ┼╝e opisa┼ée┼Ť swoje wra┼╝enia. Pami─Ötam Ciebie z forum Vectra Unlimited.
http://www.forum.vectra-unlimited.pl/sh ... p?t=110477

Bardzo pocieszasz mnie opini─ů nt. automatu i odczuwalnie lepszych osi─ůg├│w. Moje podej┼Ťcie i upodobanie do manuala jest identyczne i bardzo boj─Ö si─Ö tej zmiany, ale mentalnie na ni─ů szykuj─Ö...

Inna sprawa, ┼╝e w obecnej Insi (jak w profilu) ten manual dzia┼éa ┼Ťrednio - w trasie jest super, ale w mie┼Ťcie zestrojenie skrzyni jest bardzo specyficzne. Trzeba mocno wyci─ůga─ç obroty na I. biegu, ┼╝eby na II. nie podnosi─ç si─Ö z totalnego do┼éu - a z do┼éu ten silnik nie wstaje zbyt ch─Ötnie. Do tego I. i II. jako┼Ť ma┼éo precyzyjnie wchodz─ů. Przepisowe 50 km/h zwykle jedzie si─Ö na II. biegu - zaledwie 3000 rpm przy tym. Pewnie Grand Sport jest por├│wnywalna do naszych w trasie, ale bardziej ┼╝wawa w ruchu miejskim - automat ma 8 prze┼éo┼╝e┼ä i te pierwsze s─ů kr├│tkie, a w naszych obecnych Insiach s─ů d┼éugie, co j─ů zamula. Jazda testowa jeszcze przede mn─ů.

Ja r├│wnie┼╝ b─Öd─Ö w po┼éowie roku szuka┼é nowego auta, bo jesieni─ů ko┼äczy si─Ö wynajem, wi─Öc o ile nie b─Ödzie jakiej┼Ť zapa┼Ťci w ┼╝yciu, to Insignia (chyba GSi) b─Ödzie moim pierwszym wyborem. Superb alternatyw─ů, ale nie podoba mi si─Ö, no i technicznie jest jako┼Ť p├│┼é kroku do ty┼éu, tyle ┼╝e osi─ůgi mierzone sekundami ma lepsze. Ale skoro w obecnej Insi jestem zwykle pierwszy na drodze, to po co mi du┼╝o wi─Öcej? Faktycznie, wa┼╝ne by nieco mniej spala┼éa - u mnie po 48 tys. km jest ┼Ťrednia 14.7/100 (mix miasto/trasa 50/50, but ci─Ö┼╝ki). Z innych aut nie ma alternatyw - Passat za drogi po doposa┼╝eniu, poza tym nie ma odpowiedniego silnika, Arteon absurdalny cenowo, premium po doposa┼╝eniu wychodzi prawie 300k, a japo┼äczyki w og├│le mnie nie kr─Öc─ů.

Te┼╝ nastawiam si─Ö przede wszystkim na LED, HUD i og├│lne dodatki komfortowe (fotele) - te w swojej Insi lubi─Ö najbardziej! A to wzmocnienie odg┼éos├│w silnika pewnie mo┼╝na "odklikn─ů─ç" gdzie┼Ť w menu audio? Ekran dotykowy - staram si─Ö nie korzysta─ç, tylko "rozmawia─ç" z Insi. W mojej obecnej dotykowo┼Ť─ç dzia┼éa bardzo s┼éabo, mimo regularnej kalibracji ekran nie s┼éucha palca tak jakbym tego oczekiwa┼é. Gorzej chyba by─ç nie mo┼╝e ;)

Na minus w nowej Insi - oszcz─Ödno┼Ťci widoczne go┼éym okiem. O stylu si─Ö nie wypowiadam. Te oszcz─Ödno┼Ťci to gorsza kierownica (por├│wnuj─Ö obie OPC-Line), aktualnie chyba cie┼äsza i znacznie pro┼Ťciej wyko┼äczona (du┼╝o mniej wstawek "chromowanych", przyciski kursora i rolki g├│ra-d├│┼é s─ů teraz prymitywne jak w Daewoo, a by┼éy takie cacy..., podobnie d┼║wignia kierunk├│w jaka┼Ť taka chuda i licha), fotele AGR te┼╝ mniej masywne (w GSi b─Öd─ů sportowe), siedzisko tylnej kanapy cienkie, a mocowania pas├│w z ty┼éu paskudne (gniazda pas├│w i ordynarne kotwiczenie ┼Ťrodkowego pasa).

Jeszcze co do leasingu - pisa┼ée┼Ť na Vectra Unlimited, ┼╝e Insi masz z full serwisem w racie. Ja mam tak samo. Czy pyta┼ée┼Ť ju┼╝ o mo┼╝liwo┼Ť─ç leasingu Grand Sport 2.0? Poprzednio robi┼éem te┼╝ przymiarki do OPC i nie chcieli mi wyceni─ç wynajmu (czyli opcji z serwisem) ze wzgl─Ödu na brak mo┼╝liwo┼Ťci okre┼Ťlenia jego kosztu dla nietypowego modelu. W nowej GS 2.0 te┼╝ s─ů hamulce Brembo, mo┼╝e nie a┼╝ takie jak w OPC, wi─Öc zak┼éadam, ┼╝e leasing mobilny (wynajem) jednak b─Ödzie policzalny. I dla GSI tak┼╝e - w ko┼äcu r├│┼╝ni si─Ö tylko wizualnie.
Co jeszcze - a czy orientowa┼ée┼Ť si─Ö odno┼Ťnie mo┼╝liwo┼Ťci dodania kompletu k├│┼é zimowych do konfiguracji pocz─ůtkowej auta?
Teraz mam w racie serwisowej opony zimowe i co sezon robi─Ö przek┼éadk─Ö na feldze. Na 19" jako┼Ť to dzia┼éa, w terenie nie je┼╝d┼╝─Ö. Natomiast w nowej Insi b─Öd─ů ju┼╝ 20", wi─Öc na zim─Ö przesada i na pewno opcja "opony zimowe w racie" mnie nie przekona. Chcia┼ébym zwi─Ökszy─ç warto┼Ť─ç pocz─ůtkow─ů auta o komplet k├│┼é (ca┼éych k├│┼é) zimowych 18" na ori alufeldze. W Niemczech jest taka pozycja w cenniku za 1500 EUR (tanio!), w Polsce jej nie widzia┼éem, ale jeszcze nie pyta┼éem.

Czekam na opis samych pozytywnych wrażeń od kwietnia :)

M.
Avatar u┼╝ytkownika
wassermann
U┼╝ytkownik
 
Posty: 519
Do┼é─ůczy┼é(a): 9 lut 2015, o 16:18
Ostatnio: wczoraj, o 09:52
Pochwały: 4
Auto: Insignia 2.0T 4x4
Kod silnika: B20NHT
Rok produkcji: 2015

Re: Insignia 2017 - next generation

Postprzez jurass » 16 gru 2017, o 01:52

@wassermann
Do tamtego w─ůtku dopowiem jeszcze, ┼╝e przejecha┼éem 85 kkm i nie mia┼éem problem├│w z tylnym nap─Ödem.
Auto odda┼éem tydzie┼ä temu. Co do foteli w oddanej I┼Ťce, to facet, kt├│remu j─ů zdawa┼éem skomentowa┼é, ┼╝e jeszcze tak wygodnie w Insigni nie siedzia┼é. Moje fotele to by┼éa ta┼äsza perforowana sk├│ra AGR, te┼╝ je bardzo lubi┼éem. W testowanej teraz by┼é chyba odpowiednik tamtych i jest ok, por├│wnywalnie, dodatkowo z regulacj─ů boczk├│w.

Zapomnia┼éem napisa─ç o hamulcach. Brembo z przodu oczywi┼Ťcie, zauwa┼╝alnie lepsze od moich dotychczasowych, przynajmniej tak dobre jak w nowej Astrze. :lol:

Jeszcze o spalaniu. Jecha┼éem pewn─ů tras─Ö tam i z powrotem. W tamt─ů stron─Ö jecha┼éem ostrzej ca┼éy czas + jazda po mie┼Ťcie i mia┼éem po tym wynik 13.7. Z powrotem jecha┼éem przez wi─Ökszo┼Ť─ç trasy spokojniej, tak jak opisa┼éem wy┼╝ej, ale nie ca┼éy czas i ┼Ťrednia z ca┼éej trasy spad┼éa o ten litr.

Tempomat adaptacyjny jest fajny jak kto┼Ť chce si─Ö zrelaksowa─ç na ekspres├│wce/autostradzie. Ja go nie wezm─Ö raczej, poniewa┼╝ nie podoba mi si─Ö, ┼╝e utrzymuje bardzo bezpieczn─ů odleg┼éo┼Ť─ç (przy najni┼╝szym ustawieniu nawet) od poprzedzaj─ůcego pojazdu i przy g─Östszym ruchu ca┼éy czas kto┼Ť si─Ö wcina i, ┼╝e za wolno przyspiesza i z pewnym op├│┼║nieniem po usuni─Öciu si─Ö poprzedzaj─ůcego pojazdu. Przy szybkim doje┼╝d┼╝aniu do kogo┼Ť, tak z pr─Ödko┼Ťci─ů ok. 160 mia┼éem z kolei obawy czy zahamuje. Ja pomimo, ┼╝e doje┼╝d┼╝am blisko, to zaczynam hamowa─ç wcze┼Ťniej. Asystent utrzymywania pasa ruchu kr─Öci kierownic─ů i wykrywa jak si─Ö kierownicy nie trzyma. Dzia┼éa to, jako┼Ť ekstremalnie nie testowa┼éem.

Mo┼╝liwo┼Ť─ç wy┼é─ůczenia wzmocnionych odg┼éos├│w silnika nie rzuci┼éa mi si─Ö w oczy, a przelecia┼éem ca┼ée ustawienia.
Start/stop dzia┼éa lepiej, delikatniej, tak ┼╝e nawet go nie wy┼é─ůcza┼éem jak zawsze w mojej I┼Ťce.
Mo┼╝na ustawi─ç tryb sport jako standardowy dla automatu, wi─Öc ju┼╝ nie trzeba b─Ödzie tego guzika chyba cisn─ů─ç zaraz po rozruchu. Kierownica rzeczywi┼Ťcie ta┼äsza, ale tragedii nie ma.

Co do leasingu, to na powa┼╝nie b─Öd─Ö do tego podchodzi┼é na koniec grudnia, albo w styczniu, bo nie s─ů jeszcze znane finalne rabaty na 2018. B─Öd─Ö bra┼é pod uwag─Ö Opel Drive Plan i leasing w firmie zewn─Ötrznej. Dla GS 2.0 raczej nie b─Ödzie problemu z ful serwisem. Na GSi chyba nie b─Öd─Ö si─Ö napina┼é z uwagi na sporo wy┼╝szy koszt bez prze┼éo┼╝enia na osi─ůgi. Natomiast u mojego dealera zasugerowali mi, ┼╝e op┼éaci si─Ö wyrzuci─ç opony i ubezpieczenie z leasingu, zobaczymy. Innych kombinacji z ko┼éami na razie nie rozwa┼╝a┼éem, ale te┼╝ b─Öd─Ö chcia┼é bra─ç 20". Do tej pory je┼║dzi┼éem na 19" lato i zima.
jurass
Nowicjusz
 
Posty: 47
Do┼é─ůczy┼é(a): 28 kwi 2014, o 20:14
Ostatnio: 20 sty 2018, o 12:20
Auto: ST 2.0T 4x4 Executiv
Kod silnika: A20NHT
Rok produkcji: 2014

Re: Insignia 2017 - next generation

Postprzez wassermann » 9 sty 2018, o 16:47

Nie┼║le to chodzi:
https://www.youtube.com/watch?v=3nvX9zQ9QDM

0-150 km/h zaskakuj─ůco dobrze, zamyka si─Ö w 13 sekund, czyli na poziomie pierwszej OPC. Moja 250 KM 4x4 robi to w 15 sek. Do 200 km/h ju┼╝ troch─Ö s┼éabiej, bo 28 sekund, czyli 1-2 sek lepiej od pierwszej generacji, ale gorzej od OPC, kt├│ra przy tak du┼╝ych pr─Ödko┼Ťciach pokazywa┼éa pot─Ög─Ö V6. Ale wygl─ůda to nie┼║le :)

No i chyba faktycznie b─Ödzie por─Öczniejsza w mie┼Ťcie dzi─Öki 8 prze┼éo┼╝eniom. U siebie w manualu obserwuj─Ö momenty bezradno┼Ťci, gdy ci─Ö┼╝kie auto musi podnie┼Ť─ç si─Ö z ~ 30 km/h na II. biegu... ┼üatwo w├│wczas odda─ç pole. W automacie s─ů inaczej zestopniowane prze┼éo┼╝enia, jedynka jest silniejsza (5.25:1), dw├│jka (3:1) za to wypada pomi─Ödzy manualn─ů jedynk─ů (4:1) a dw├│jk─ů (2:1), a wi─Öc ┼éadnie za┼éata dziur─Ö. Tyle ┼╝e nie b─Ödzie ju┼╝ ci─ůgni─Öcia do 110 km/h na dw├│jeczce ;) Co┼Ť za co┼Ť.

M.
Avatar u┼╝ytkownika
wassermann
U┼╝ytkownik
 
Posty: 519
Do┼é─ůczy┼é(a): 9 lut 2015, o 16:18
Ostatnio: wczoraj, o 09:52
Pochwały: 4
Auto: Insignia 2.0T 4x4
Kod silnika: B20NHT
Rok produkcji: 2015

Re: Insignia 2017 - next generation

Postprzez pawelwor » 21 sty 2018, o 00:38

pawelwor
Forumowicz
 
Posty: 132
Do┼é─ůczy┼é(a): 3 pa┼║ 2015, o 20:32
Ostatnio: dzisiaj, o 14:28
Lokalizacja: Lublin
Auto: Insignia
Rok produkcji: 2013

Poprzednia strona

Powr├│t do Inne

Kto przegl─ůda forum

U┼╝ytkownicy przegl─ůdaj─ůcy ten dzia┼é: Brak zidentyfikowanych u┼╝ytkownik├│w i 1 go┼Ť─ç