:) :) V Zlot Insignia Club Polska - 8-10 czerwca - zapisujemy się

Regulamin Moderatora

Zablokowany
Awatar użytkownika
yerry
V-ce Prezes ds finansowych
Posty: 3788
Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
Auto: Insignia 2.0T 4x4
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2014
Lokalizacja: Kraków
Otrzymał  piwo: 7 razy
Kontakt:

Regulamin Moderatora

Post autor: yerry » 23 paź 2016, o 19:01

***************************************************

Regulamin Moderatora

***************************************************


Moderator ma obowiązek zapoznać się z Regulaminem Moderatora, przestrzegać go i kierować wytycznymi w nim zawartymi.

§1 Postanowienia ogólne

  1. Moderator to użytkownik posiadający uprawnienia do modyfikacji postów.
  2. Funkcja moderatora jest dobrowolna.


§2. Wymagania dla kandydata na Moderatora

  1. Kandydat na moderatora nie może mieć żadnych ostrzeżeń.
  2. Kandydat na moderatora uczesniczy w Forum co najmniej od 12 miesięcy.
  3. Kandydat na moderatora posiada status Klubowicza co najmniej od 6 miesięcy.
  4. Kandydat na moderatora jest osobą o wysokiej kulturze osobistej czego dowodem jest nienaganne uczestnictwo w
  5. Forum cechujące się kulturą publikowanych wypowiedzi, poprawną pisownią, podstawową wiedzą merytoryczną.


§3. Wybór Moderatora

  1. Zarząd Klubu ogłasza nabór na funkcję moderatora określając termin oczekiwania na zgłoszenia kandydatur.
  2. Kandydaci na moderatora przesyłają Wiadomością Prywatną swoje zgłoszenia do Prezesa Zarządu.
  3. Prezes Zarządu przestawia kandydatury Zarządowi.
  4. Zarząd drogą niejawną wybiera kandydata większością głosów.


§4. Prawa Moderatora

  1. Usuwanie lub modyfikacja postów zawierających treści niezgodne z Regulaminem Forum
  2. Usuwanie lub modyfikacja postów:
  3. Zamykanie tematów w przypadku oczywistego wyczerpania zasadności jego kontynuacji.
  4. Usuwanie i modyfikacja ankiet sprzecznych z Regulaminem Forum
  5. Upominanie słowne wiadomością PW oraz karanie użytkowników łamiących Regulamin Forum zgodnie z zasadami określonymi w par.8 Regulaminu Forum poprzez:
    • Edycję postów niezgodnych z Regulaminem Forum z wpisaniem powodu edycji do treści postu
    • Wystawienie ostrzeżenia Użytkownikowi w przypadku nie stosowania się do zaleceń opisanych w pkt.a
    • Blokowanie konta Użytkownika (czasowe lub bezterminowe) w przypadku notorycznego łamania Regulaminu, nie zwracania uwagi na pouczenia, ostrzeżenia wystawiane przez Administrację Forum.
  6. Moderator ma prawo do modyfikacji postów tylko i wyłącznie w przypisanych mu działach.
  7. Moderator ma prawo do poprawiania (także zaznaczania czerwonym kolorem) błędów w postach.


§5. Obowiązki Moderatora

  1. Podstawowym obowiązkiem Moderatora jest utrzymywanie porządku, dyscypliny, estetyki w przypisanym mu dziale tematycznym lub całym Forum.
  2. Obowiązkiem Moderatora jest perfekcyjna znajomość Regulaminu Forum oraz egzekwowanie przestrzegania zapisów Regulaminu od Użytkowników.
  3. Prezentowanie postawy godnej naśladowania. Pisanie postów będących przykładem poprawności merytorycznej, ortograficznej, interpunkcyjnej, stylistycznej i estetycznej.
  4. Częste odwiedzanie forum.
  5. Weryfikacja nowych postów powstałych.
  6. Weryfikacja informacji zawartych w postach pod względem merytorycznym w miarę możliwości i wiedzy moderatora. Usuwanie lub modyfikacja informacji błędnych, zawierających nieprawdziwe informacje, wprowadzających w błąd lub niezgodnych ze stanem faktycznym.
  7. Informowanie Użytkowników o swoich decyzjach i działaniach.
  8. Wykazywanie się umiejętnością "pokojowego" rozwiązywania konfliktów oraz łagodzenia sporów między forumowiczami. Tonowanie wypowiedzi.
  9. W przypadku konieczności edycji postu - wpisanie powodu edycji postu w odpowienim polu
  10. W przypadku konieczności usunięcia postu z Forum - przeniesienie posta do działu Kosz
  11. Niepodważanie decyzji lub czynności innego Moderatora lub Zarządu Klubu.
  12. W przypadkach, w których uprawnienia moderatorskie nie wystarczają do rozwiązania danej sprawy należy skierować się do Zarządu Klubu.


§6. Odwołania od decyzji Moderatora

  1. Decyzje moderatora niepodważalne. Zmianę decyzji może podjąć jedynie Zarząd Klubu po rozpatrzeniu odwołania.
  2. W przypadku gdy Użytkownik uważa decyzję Moderatora za niesłuszną, przysługuje mu prawo do odwołania się od niej w terminie 2 dni.
  3. Odwołanie należy przesłać Wiadomością Prywatną PW do któregokolwiek z członków Zarządu.
  4. Rozpatrzenia odwołania dokonuje Zarząd. Zarząd ma obowiązek rozpatrzyć odwołanie w terminie 3 dni od jego otrzymania od Użytkownika.
  5. Decyzja o uznaniu lub odrzuceniu odwołania podejmowana jest większością głosów.
  6. Zarząd niezwłocznie informuje Moderatora oraz Użytkownika o podjętej decyzji w sprawie odwołania. Skutkiem decyzji Zarządu jest utrzymanie w mocy decyzji Moderatora lub jej uchylenie.


§7. Postanowienia końcowe

  1. Nadużycie uprawnień moderatorskich dla korzyści własnych jest niedopuszczalne i wiąże się z karą łącznie z wydaleniem z Forum.
  2. Wszelkie wykonane czynności przez moderatora są zapisywane w Log'ach forum.
  3. Czynności moderatora są kontrolowane przez Zarząd Klubu.
  4. Wszelkie wątpliwości, sugestie, problemy kierować należy do Zarządu Klubu.



Zablokowany

Wróć do „Regulamin forum”