Norbi to ja w niej błyszczę
Tak jak Ty w swojej isi
.
Serio : kultura pracy silnika , perfekcyjnie przyjemna zmiana biegów, bardzo lekka praca sprzęgła, tak że czuć w zasadzie tylko siłę sprężyny pedału, bardzo lekko prowadzi się w zakrętach też w mieście , układ kierowniczy też przy 190 w łukach i ten silnik , nie za mocny , w zasadzie czuć brak mocy na długich bawarskich górkach i trzeba redukować do piątki by przyśpieszać (CVT tu by pomagała świetnie) i układ hamulcowy to majstersztyk, ma lepszy hebel niż Espace z hamulcami nie d trafica .
Po za tym ,że na początku miałem brak turbo i tej elastyczności z dołu jak było w dieslu wszystko jest na lepiej . Jednak tylko na początku , bo już przyzwyczaiłem się z powrotem do redukcji i używania od 4tys RPM , czasem do odcinki 7200 RPM, jak ten wolnossący pięknie brzmi.
Te magiczne fotele z tyłu umożliwiają przewozić wiele .
Ostatnio wracając na urlop zmieniłem opony , bagażnik z podwójną podłogą był załadowany , kanapa w górę , oponki w reklamówkach do opon z łatwością zmieściły się w tej uzyskanej przestrzeni .
Zależy co kto potrzebuje od auta , ja właśnie to .
Jazda po mieście , to jak reaguje sprzęgło silnik , z jaką lekkością działa i w dodatku cicho, to czysta przyjemność .
Na autostradzie słychać tylko silnik , opony zimowe tylko na takim chropowatym asfalcie głośniej, ale nie taki huk jak w Insigni było .
To jest zupełnie inne spojrzenie na to jak ma jeździć dobrze skonstruowany samochód.
Jedyne co drażni to stuk amortyzatorów przednich przy pokonywaniu poprzecznych nierówności tudzież torów , poprostu amortyzator gazowy natychmiast się utwardza co nie wpływa na jazdę a tylko słychać.
Te dane z tabeli są dla manual / CVT
Poniżej wyciszenie podłogi i nadkoli, postarali się.
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka