--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Silnik konkurencji 1,6 Dci od 3 lat niemal bezawaryjny
Silnik konkurencji 1,6 Dci od 3 lat niemal bezawaryjny
Postęp w wielu poziomach konstrukcyjnych , pompa oleju ze zmienna objętością , zimny EGR itd...
http://autobeztajemnic.pl/strefa-kierow ... o/304.html
Bardzo obiecujące e nowym Sceniku.
A ciekawe co Opel poprawił w dla,swoich klientów ?
P.s. osobom którym nie pasują moje posty proszę omijać i nie czytać i nie wytykać , ja tego wam nie robię o oczekuję tego samego od innych .
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
http://autobeztajemnic.pl/strefa-kierow ... o/304.html
Bardzo obiecujące e nowym Sceniku.
A ciekawe co Opel poprawił w dla,swoich klientów ?
P.s. osobom którym nie pasują moje posty proszę omijać i nie czytać i nie wytykać , ja tego wam nie robię o oczekuję tego samego od innych .
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
- KaMYk
- Zapaleniec
- Posty: 2235
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
- Auto: Dodge Charger R/T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Mochowo
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Silnik konkurencji 1,6 Dci od 3 lat niemal bezawaryjny
Opel nie musi nic poprawiać, bo albo się go kocha, albo się go nie ma.
A jak się kocha, to się nie marudzi.
Jak się czasem psuje, to jest okazja pod maskę zajrzeć, pogrzebać w śrubkach i nakrętkach, sama radość.
A jak się kocha, to się nie marudzi.
Jak się czasem psuje, to jest okazja pod maskę zajrzeć, pogrzebać w śrubkach i nakrętkach, sama radość.
- profek
- Użytkownik
- Posty: 821
- Rejestracja: 15 maja 2015, o 16:47
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Silnik konkurencji 1,6 Dci od 3 lat niemal bezawaryjny
Rozwój silników Diesla powoli się zatrzymuje,bo tak naprawdę co tam można jeszcze poprawić.Jedynie jakość,a z tym jest różnie i to niezależnie od producenta.A jak komuś nie pasi klekot to niech kupi benzynę.I z głowy oprócz zamarzającej odmy albo rozciągającego się łańcucha rozrządu,zacierających się napinaczy i jeszcze kilku mniejszych i większych atrakcji.
Re: Silnik konkurencji 1,6 Dci od 3 lat niemal bezawaryjny
@ KaMyK
Mogą poprawić :
1. HAMULCEEEEE !!!!!
2. Pękające rury
3. Zaworki turbo
4. Kolektor i klapy
5. Opracować lepszy EGR.
6. USZCZELKA smoka !
Jest co robić , prawda ?
Plusem Opla jest że opracował ciszej pracujący klekot.
Może nie Opel , a Fiat / Alfa .
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
Mogą poprawić :
1. HAMULCEEEEE !!!!!
2. Pękające rury
3. Zaworki turbo
4. Kolektor i klapy
5. Opracować lepszy EGR.
6. USZCZELKA smoka !
Jest co robić , prawda ?
Plusem Opla jest że opracował ciszej pracujący klekot.
Może nie Opel , a Fiat / Alfa .
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Silnik konkurencji 1,6 Dci od 3 lat niemal bezawaryjny
Kup wreszcie tego Francuza i zobaczymy za rok jaki będziesz zadowolony.
Nie trzeba pracować w motoryzacji i znać się na branży aby wiedzieć że to marketing.
Auta bezawaryjne przeminęły wraz ze schyłkiem modelu W124
Eot - poprawili silnik a co z zawieszeniami? Komplet po 40 tys?
Nie trzeba pracować w motoryzacji i znać się na branży aby wiedzieć że to marketing.
Auta bezawaryjne przeminęły wraz ze schyłkiem modelu W124
Eot - poprawili silnik a co z zawieszeniami? Komplet po 40 tys?
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
Re: Silnik konkurencji 1,6 Dci od 3 lat niemal bezawaryjny
W espace iv swożnie przy 160 tys.km i końcówki , ale gumy nie ruszane , a 200 bylo jak sprzedałem ! I tarcze hamulcowe były ORI !!! Od nowości .
Zjadę na święta to pooglądać mogę , jeszcze Rav4 muszę jazdę odbyć.
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
Zjadę na święta to pooglądać mogę , jeszcze Rav4 muszę jazdę odbyć.
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
- profek
- Użytkownik
- Posty: 821
- Rejestracja: 15 maja 2015, o 16:47
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Silnik konkurencji 1,6 Dci od 3 lat niemal bezawaryjny
Czytam twoje posty od dawna i nie wiem czy celowo chcesz obrzydzić innym markę Opel?Odnoszę wrażenie że w twojej opinii każda inna marka będzie lepsza od opla.Obyś się nie pomylił,pewnie że auto posiada mankamenty ale z drugiej strony które tego niem ma?Kiedyś się mówiło żadnego auta na "F" .
Re: Silnik konkurencji 1,6 Dci od 3 lat niemal bezawaryjny
Widzisz , jestem zawiedziony tym autem , wydałem kasę na niby porządne auto , a tu sie okazuje bubel.
Hamulce po 40 tyś żeby się kończyły ? I w serwisie plują nam w twarz szmirą że w kałużę wjechałem , ja czy Ty , czy inni ? Co oni nas mają za idiotów ?
Nie lubię jak ktoś z uśmiechem ze mnie wariata robi .
A auto to puszka Pandory , jadę na delegację do Niemiec i pod strachem czy w niedziele w nocy w polach nie stanę .
Nie obrzydzam , tylko prawdę pisze , a ona w oczy kole .
Z perspektywy czasu widzę że zakup tego auta był błędem .
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
Hamulce po 40 tyś żeby się kończyły ? I w serwisie plują nam w twarz szmirą że w kałużę wjechałem , ja czy Ty , czy inni ? Co oni nas mają za idiotów ?
Nie lubię jak ktoś z uśmiechem ze mnie wariata robi .
A auto to puszka Pandory , jadę na delegację do Niemiec i pod strachem czy w niedziele w nocy w polach nie stanę .
Nie obrzydzam , tylko prawdę pisze , a ona w oczy kole .
Z perspektywy czasu widzę że zakup tego auta był błędem .
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
- flcn
- Użytkownik
- Posty: 310
- Rejestracja: 10 cze 2015, o 00:14
- Auto: ST Cdti
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: LDZ
Re: Silnik konkurencji 1,6 Dci od 3 lat niemal bezawaryjny
Wiecie... Niby każdy swoje chwali... Ale nie ma co przesadzać. Ja się bardziej chylę ku opinii Bodex a. Wydaje mi się, że nie powinno tyle tego być (niedociągnięć)...
A może przesadzamy i zbyt wiele wymagamy od tych aut. Jest jeszcze kwestia niejednorodności tych samochodów. Przecież moja Żona jeździła HB i nic się nie działo. Tyle że ona robi 5-7 kkm rocznie. Sprzedaliśmy wiosną, nowy właściciel zrobił już 10 kkm i mówi mi, że lepszego auta nie miał.
Także ile aut, tyle pewnie opinii. Myślę, że Bodex nikomu nie chce nic obrzydzać. Dobrze, że część z nas jest za, a część przeciw. Weselej przynajmniej. Jakby wszyscy zachwalali, to by forum umarło.
Życzę Bodex owi nowego auta z F lub ravki, sam raczej wyląduję w VAG u i mam nadzieję, że za kilka lat będziemy mogli tu wejść i powiedzieć kilka zdań porównania z oplami z punktu widzenia użytkownika tego i tego.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
A może przesadzamy i zbyt wiele wymagamy od tych aut. Jest jeszcze kwestia niejednorodności tych samochodów. Przecież moja Żona jeździła HB i nic się nie działo. Tyle że ona robi 5-7 kkm rocznie. Sprzedaliśmy wiosną, nowy właściciel zrobił już 10 kkm i mówi mi, że lepszego auta nie miał.
Także ile aut, tyle pewnie opinii. Myślę, że Bodex nikomu nie chce nic obrzydzać. Dobrze, że część z nas jest za, a część przeciw. Weselej przynajmniej. Jakby wszyscy zachwalali, to by forum umarło.
Życzę Bodex owi nowego auta z F lub ravki, sam raczej wyląduję w VAG u i mam nadzieję, że za kilka lat będziemy mogli tu wejść i powiedzieć kilka zdań porównania z oplami z punktu widzenia użytkownika tego i tego.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
- profek
- Użytkownik
- Posty: 821
- Rejestracja: 15 maja 2015, o 16:47
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Silnik konkurencji 1,6 Dci od 3 lat niemal bezawaryjny
I ja nie lubię takiego podejścia,niestety ASO ma swoje "procedury" i próżno szukać tam zrozumienia.Obawiam się tylko że żadne ASO nie spełni twoich oczekiwań.To prawda że auto ma kilka mankamentów których i ja nie spodziewałbym się po aucie za taką kasę.Ale tak jak napisał kolega Kamyk:albo się go kocha albo się go nie ma.Są pośród nas koledzy którzy kupili kolejną iskę,co znaczy że jednak można i da się tym autem jeździć.
Re: Silnik konkurencji 1,6 Dci od 3 lat niemal bezawaryjny
Pomijając tę puszkę i mimo to że wygodnie i szybko jeździ to...
Jednak , wolę wyżej siedzieć .
2 poprzednie vany przyzwyczaił mnie by mieć przestrzeń i żeby wszyscy wygodnie siedzieli .
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
Jednak , wolę wyżej siedzieć .
2 poprzednie vany przyzwyczaił mnie by mieć przestrzeń i żeby wszyscy wygodnie siedzieli .
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Silnik konkurencji 1,6 Dci od 3 lat niemal bezawaryjny
Miałem VC GTS przez 5 lat, teraz już 7 lat znajomi mają vw, ford, Renault, Bmw i każdy ląduje z jakimś problemami w serwisie. W insigni jest to w miarę przewidywalne. Jest zestaw, który pada i koniec. Jak dla mnie najważniejsze, że wąż od turbo pęka pod domem, a nie na wakacjach. Serwisy są różne, mój jest ok. I pod tym względem raczej następny też będzie opel. Nie mam zamiaru płacić w vw za głupią wymianę oleju 800 zł i słyszeć, że jak już mnie stać na takie auto to muszę je serwisować za kupę kasy. Inna sprawa, czy ktoś ma auto od nowośći czy kupił używane.
Xperia Z3
Xperia Z3
Re: Silnik konkurencji 1,6 Dci od 3 lat niemal bezawaryjny
U mnie wąż pękł pod Inglostadt około 150 km od hotelu o 21 szek w Niedzielę, zero możliwości , dojazd do Hotelu zatkał całkiem Dpf .
Ludzie w 21 wieku węże nie pękają ! Ot tak co ze szmaty jest ? . Za Vw płacisz bo jestem teraz w Wolfsburg i widzę jak bogato tu jest . Nie biorę panzerwagena nawet pod uwagę , twardy , nie wygodny i nudny do bólu , a jedno co ma świetne to przednie lampy Led .
O model CC .
Musze zmienić na Suva, Vana .
A czytaliście chociaż z tego linka listę zmian w silniku i innowacji ?
Ktoś wcześniej napisał , że w dieslu już nic nie da się poprawić.
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
Ludzie w 21 wieku węże nie pękają ! Ot tak co ze szmaty jest ? . Za Vw płacisz bo jestem teraz w Wolfsburg i widzę jak bogato tu jest . Nie biorę panzerwagena nawet pod uwagę , twardy , nie wygodny i nudny do bólu , a jedno co ma świetne to przednie lampy Led .
O model CC .
Musze zmienić na Suva, Vana .
A czytaliście chociaż z tego linka listę zmian w silniku i innowacji ?
Ktoś wcześniej napisał , że w dieslu już nic nie da się poprawić.
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
- KaMYk
- Zapaleniec
- Posty: 2235
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
- Auto: Dodge Charger R/T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Mochowo
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Silnik konkurencji 1,6 Dci od 3 lat niemal bezawaryjny
- to na co czekasz? Nowych w salonach do wyboru do koloru, używanych w komisach jeszcze więcej. Gdyby mnie tak drażnił Opel jak Ciebie, dawno bym go nie miał.Bodex pisze:Musze zmienić na Suva, Vana
Generalnie, nie ma aut, które się nie psują. Statystyka nie kłamie. Co prawda jedne mniej, inne częściej. Mam blisko siebie warsztat samochodowy, który założyło i prowadzi dwóch mechaników - diagnostów, którzy odeszli z ASO Mercedesa. Czasem też u nich coś robię, jak jest potrzeba. Mają sprzęt do diagnostyki Mercesdesa, grupy VAG, BMW, Audi i innych, wisi tych interfejsów na stanowisku ze 20, albo lepiej. Co jakiś czas, jak z nimi rozmawiam, to dokupują kolejne marki, bo obłożenie mają spore, średnio 2 tygodnie trzeba czekać na wolny termin u nich.
Dobrzy są w diagnostyce skomputeryzowanych aut i głównie takie u nich stoją na warsztacie, czyli auta tak mniej więcej do 10 lat. Pełny przekrój współczesnej motoryzacji.
Co do mankamentów Opla:
Mogą poprawić :
1. HAMULCEEEEE !!!!! - insignia jest ciężka i tu fakt, że tarcza 300mm to porażka, ale można zakupić wersję z tarczą 337 i dwutłoczkowym zaciskiem - kwestia kasy przy zakupie, jak się chce tanio, to tak się ma. U siebie zmieniłem na hamulce z Astry OPC i nie narzekam.
2. Pękające rury - tu trzeba by mieć dane statystyczne ile % tych rur peka. na Forum każdy pisze, jak mu pęknie, ale są tysiące użytkowników, którym nie pękają i nic nie piszą. U mnie nie pękła.
3. Zaworki turbo - poprawili dając rezerwuar podciśnienia.
4. Kolektor i klapy - cóż, jaki kolektor by nie był, to spaliny po EGR zawalą nagarem wszystko.
5. Opracować lepszy EGR. - opracowali inna chłodniczkę, która już nie pęka
6. USZCZELKA smoka ! - tu się zgodzę, jednakże wymiana raz na 150 tys. nie jest znowu tragedią.
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Silnik konkurencji 1,6 Dci od 3 lat niemal bezawaryjny
Silnik fajny, tak samo fajne silniki w Hondzie. Jedyne co mnie nie przekonuje to pojemność. Jak zaczną to wszystko stosować w silnikach 2l, a najlepiej 2,2l to
Xperia Z3
Xperia Z3
- KaMYk
- Zapaleniec
- Posty: 2235
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
- Auto: Dodge Charger R/T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Mochowo
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Silnik konkurencji 1,6 Dci od 3 lat niemal bezawaryjny
Opel też ma teraz fajny diesel 1,6 136KM a w wersji Biturbo 160KM.
Zupełnie nowa konstrukcja z nowościami jak w DCi.
http://gmauthority.com/blog/2013/04/gm- ... rformance/
Zupełnie nowa konstrukcja z nowościami jak w DCi.
http://gmauthority.com/blog/2013/04/gm- ... rformance/
-
- Ekspert
- Posty: 5124
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Silnik konkurencji 1,6 Dci od 3 lat niemal bezawaryjny
Na swoim przykładzie.Bodex pisze: Nie obrzydzam , tylko prawdę pisze , a ona w oczy kole .
Z perspektywy czasu widzę że zakup tego auta był błędem .
Kupiłem niby porządne auto ,bo Insignia V6. Pech i łańcuch rozrządu się rozciągnął. Naprawa kilka dobrych tyś zł.Przeklinałem Opla i powiedziałem nigdy więcej.Temat zgłębiłem i okazało się ,że wiele innych marek ma również takie problemy.Złość na Opla przeszła.Przejeździłem v6 około 50 tyś km i hamulce się nie skończyły. W sumie przez ten okres to tylko rozrząd ,jakaś pompka za 300 zł i zbiorniczek. Reszta to oleje i fitry.Hamulce z tyłu zrobione ,ale to eksploatacja.Także jak na ponad 3 lata spoko.Potem doszła Astra 1.6 T .Zero problemów i przejechane około 15 tyś km i sprzedana.Chłopak nadal nie ma z nią żadnych problemów.Sprzedana ,bo chciałem coś większego.Z kolejnego Opla byłem na tyle zadowolony ,że zamiast Astry druga Insignia.Przejechane 4 tyś km i nadal bez problemów.Także uważam ,Że bardzo udane zakupy i wcale mnie nie zdziwi kolejny zakup Insigni.Ba moja zona jest tak zadowolona z v6 ,że nie chce innego auta
-- 29 lis 2016, o 16:00 --
U mnie są chyba 321 czy jakoś tak i nie narzekam na hamowanieKaMYk pisze: Co do mankamentów Opla:
Mogą poprawić :
1. HAMULCEEEEE !!!!! - insignia jest ciężka i tu fakt, że tarcza 300mm to porażka, ale można zakupić wersję z tarczą 337 i dwutłoczkowym zaciskiem - kwestia kasy przy zakupie, jak się chce tanio, to tak się ma. U siebie zmieniłem na hamulce z Astry OPC i nie narzekam.
.
Z tego co czytałem to ponoć BMW i inne marki również mają z tym problemKaMYk pisze: 4. Kolektor i klapy - cóż, jaki kolektor by nie był, to spaliny po EGR zawalą nagarem wszystko.
.
DokładnieKaMYk pisze: 6. USZCZELKA smoka ! - tu się zgodzę, jednakże wymiana raz na 150 tys. nie jest znowu tragedią.
Re: Silnik konkurencji 1,6 Dci od 3 lat niemal bezawaryjny
Nie wierzę w silniki o małych pojemnościach które dzięki turbo dają powyżej 120KM.
To wszystko będzie jeździć maks do 100000km a później będzie trzeba wymieniać silniki.
To wszystko będzie jeździć maks do 100000km a później będzie trzeba wymieniać silniki.
- KaMYk
- Zapaleniec
- Posty: 2235
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
- Auto: Dodge Charger R/T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Mochowo
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Silnik konkurencji 1,6 Dci od 3 lat niemal bezawaryjny
Znam fordowskie 1.0 150KM z przebiegiem ponad 100kkm. Nic im nie jest.
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: 14 lip 2016, o 16:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: MP
Re: Silnik konkurencji 1,6 Dci od 3 lat niemal bezawaryjny
Co to jest uszczelka smoka i jak to sprawdzić czy jest dobra?