Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
...na tematy kwadratowe i podłużne
-
Cinek
- Użytkownik
- Posty: 610
- Rejestracja: 27 kwie 2013, o 06:20
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Belgia, czasami Katowice
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Post
autor: Cinek » 12 lut 2014, o 23:03
luk59 pisze:Jutro z rana jak będzie zimny to nagram
jak znajdę chwilkę to podjadę do nich
http://www.turbo-tec.eu/pl/ zobaczymy co oni na to.
O super,bo tutaj nie mam zbytnio gdzie podjechac.
-- 12 lut 2014, o 23:03 --
wojtassss pisze:Najlepsze, że ile osób tyle opinii. Jedni mówią, że ma gwizdać inni że nie
Naskrobane z telefonu by tapatalk
No wlasnie, zachcialo sie nam panowie Opli
-
Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Post
autor: Alex » 12 lut 2014, o 23:04
Turbo o zmiennej geometrii łopatek zawsze będzie gwizdało. Tylko trzeba umieć rozgraniczyć to, czy jest to gwizd pracującej zmiennej geometrii, czy gwizd rozlatującej się turbosprężarki. Jeżeli układ jest szczelny, ciśnienie nigdzie nie ucieka, wirnik nie ma luzów, olej w dolocie jest w odpowiednich ilościach to nie ma się czym martwić.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
-
Luk
- Użytkownik
- Posty: 911
- Rejestracja: 21 paź 2013, o 19:07
- Auto: opel
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 6 razy
Post
autor: Luk » 12 lut 2014, o 23:06
Alex tylko czemu to ustaje po rozgrzaniu silnika?
-
Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Post
autor: Alex » 12 lut 2014, o 23:08
Ustaje tak, że jest cicho ? Nie ma możliwości. Zawsze powinno lekko pogwizdywać.
Rozgrzewa się układ, wszystkie płyny, podzespoły i to powoduje, że jest ciszej.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
-
Cinek
- Użytkownik
- Posty: 610
- Rejestracja: 27 kwie 2013, o 06:20
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Belgia, czasami Katowice
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Post
autor: Cinek » 12 lut 2014, o 23:11
Alex pisze:Ustaje tak, że jest cicho ? Nie ma możliwości. Zawsze powinno lekko pogwizdywać.
Rozgrzewa się układ, wszystkie płyny, podzespoły i to powoduje, że jest ciszej.
Jest lepiej niz na zimnym, trzeba sie wsluchac.
-
Luk
- Użytkownik
- Posty: 911
- Rejestracja: 21 paź 2013, o 19:07
- Auto: opel
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 6 razy
Post
autor: Luk » 12 lut 2014, o 23:12
Alex pisze:Ustaje tak, że jest cicho ? Nie ma możliwości. Zawsze powinno lekko pogwizdywać.
Rozgrzewa się układ, wszystkie płyny, podzespoły i to powoduje, że jest ciszej.
Jutro nagram film jak będzie rozgrzany.
Z jednej strony to u wielu osób gwiżdże, a z drugiej nie słychać opinii że turbiny są ponad normę awaryjne jak np. grzanie siedzeń
Ostatnio zmieniony 12 lut 2014, o 23:13 przez
Luk, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Post
autor: Alex » 12 lut 2014, o 23:13
Czyli jak się rozgrzeje to jest ciszej. Norma.
Prawda jest taka, że im większe turbo, tym gwizd jest silniejszy. Cieszmy się, że nie mamy Holsetów zamontowanych. W najwyższym punkcie momentu obrotowego gwizd jest porównywalny do startu F16
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
-
Cinek
- Użytkownik
- Posty: 610
- Rejestracja: 27 kwie 2013, o 06:20
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Belgia, czasami Katowice
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Post
autor: Cinek » 12 lut 2014, o 23:17
Alex u nas w 2.0 jest wieksze turbo niz 1.9?
-
Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Post
autor: Alex » 12 lut 2014, o 23:25
Nie mam pojęcia. Nr, oznaczenia, nazwy na turbinie wszystko mówią. Wystarczy sprawdzić i znaleźć w necie lub skontaktować się z firmami, które zajmują się turbosprężarkami.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
-
Cinek
- Użytkownik
- Posty: 610
- Rejestracja: 27 kwie 2013, o 06:20
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Belgia, czasami Katowice
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Post
autor: Cinek » 12 lut 2014, o 23:27
Alex pisze:Nie mam pojęcia. Nr, oznaczenia, nazwy na turbinie wszystko mówią. Wystarczy sprawdzić i znaleźć w necie lub skontaktować się z firmami, które zajmują się turbosprężarkami.
Bo to co napisales,ze wieksze turbo to i bardziej gwizda, juz slyszalem takze taka opinie.
-
jaromat
Post
autor: jaromat » 13 lut 2014, o 07:18
to kto ma teraz racje,
-- 13 lut 2014, o 07:18 --
czytalem inne fora,i pisza ze turbo ze zmienna geometria ma prawo gwizdac
-
wojciechhh
- Użytkownik
- Posty: 310
- Rejestracja: 22 gru 2013, o 14:34
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Niemcy NRW
- Otrzymał piwo: 3 razy
Post
autor: wojciechhh » 13 lut 2014, o 07:36
U mnie nic nie słychać oprócz klekotu, jak jest zimny.
Wysłane z mojego XT890 przy użyciu Tapatalka
-
Radek_TRN
- Użytkownik
- Posty: 256
- Rejestracja: 15 sty 2014, o 19:35
- Auto: BMW F10
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Toruń
Post
autor: Radek_TRN » 13 lut 2014, o 08:09
U mnie gwizda przez pierwsze 2-3 minuty. Przebieg 89tys.
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
-
Luk
- Użytkownik
- Posty: 911
- Rejestracja: 21 paź 2013, o 19:07
- Auto: opel
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 6 razy
Post
autor: Luk » 13 lut 2014, o 09:36
Panowie byłem, w
www.turbo-tec.eu/, posłuchali i stwierdzili że na 100% turbina jest OK. Nie wiedzieli jaki mam przebieg, facet tylko posłuchał ja gwiżdże i stwierdził że turbina jest ok. Powiedział że na jego oko jest to rolka od alternatora.
-
kiego
Post
autor: kiego » 13 lut 2014, o 10:20
U mnie cisza na zimnym,cieplym czy letnim
Btw dolalem w koncu millersa 2T,i po ok 100 km zrobilo sie jeszcze ciszej(lagodniej,delikatniej nie wiem dokladnie jak to okreslic ale dziala
)
-
macsik
Post
autor: macsik » 13 lut 2014, o 10:35
U mnie również cisza - przebieg 92 tys.
-
Kali
- Użytkownik
- Posty: 179
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 21:48
- Auto: 2.0T 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Tychy
- Otrzymał piwo: 2 razy
Post
autor: Kali » 13 lut 2014, o 11:05
Wedlug mnie tez nie ma prawa gwizdac. TTTM - ten typ tak ma do mnie w ogole nie przemawia. Czyli co padające maty grzewcze czy mikrostyk bagażnika tez można tlumaczyc TTTM? To sa usterki i tyle. I przebieg w ogole nie ma tu nic do rzeczy. Te części mogą być już wadliwe od wyjazdu z fabryki.
-
Cinek
- Użytkownik
- Posty: 610
- Rejestracja: 27 kwie 2013, o 06:20
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Belgia, czasami Katowice
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Post
autor: Cinek » 13 lut 2014, o 11:27
Kali pisze:Wedlug mnie tez nie ma prawa gwizdac. TTTM - ten typ tak ma do mnie w ogole nie przemawia. Czyli co padające maty grzewcze czy mikrostyk bagażnika tez można tlumaczyc TTTM? To sa usterki i tyle. I przebieg w ogole nie ma tu nic do rzeczy. Te części mogą być już wadliwe od wyjazdu z fabryki.
Wytlumacz to serwisowi.Tak jak pisalem wyzej w postach, ze czekam na reakcje GM Belgia.
-
Luk
- Użytkownik
- Posty: 911
- Rejestracja: 21 paź 2013, o 19:07
- Auto: opel
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 6 razy
Post
autor: Luk » 13 lut 2014, o 12:43
-
tomkod
- Użytkownik
- Posty: 332
- Rejestracja: 26 kwie 2013, o 09:08
- Auto: Seat Altea
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Post
autor: tomkod » 13 lut 2014, o 12:54
U mnie tez nie ma gwizdu (110kkm) - przynajmniej ja go nie słyszę. Czy ten typ tak ma? Ciężko powiedzieć bo nie wszystkim gwiżdże - ale znowu jeśli jedynym problemem jest gwizdanie i nie niesie to jakichś poważniejszych konsekwencji - to niech tak ma.