--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Co dalej z Oplem?
- Cinek
- Użytkownik
- Posty: 610
- Rejestracja: 27 kwie 2013, o 06:20
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Belgia, czasami Katowice
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Co dalej z Oplem?
@mxw.
Mamy 14 letnie Megane II, w porównaniu do naszej Insigni,to te auto jest synonimem bezawaryjności.
Mamy 14 letnie Megane II, w porównaniu do naszej Insigni,to te auto jest synonimem bezawaryjności.
- Gregs
- Użytkownik
- Posty: 300
- Rejestracja: 2 lut 2017, o 19:40
- Auto: Insignia HB
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Co dalej z Oplem?
Ale na pewno nie będą robić we własne gniazdo (czyli Peugeot i Citroen). Niemcy i Angole potrafią zadbać o swoje interesy i swoich obywateli. Zgadnij czyim kosztem? Nie pamiętasz jak Fiat przeniósł produkcję do Włoch (pomimo, ze koszty produkcji u nich są wyższe)? Zgadnij dla czego?takisobie pisze:Greg nie demonizuj , tak tak francuzi tylko po to kupili Opla żeby odegrać się na niemcach angolach i polakach i utopić 2mld.
W tym czasie (po zapewne wielomiesięcznych negocjacjach) w Polsce dowiedzieliśmy się o transakcji z prasy. Ja nie demonizuję. To są fakty i "samo życie".
- Ping
- Klubowicz
- Posty: 2825
- Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
- Auto: Insignia ST / MY2011
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: W-wa
- Otrzymał piwo: 140 razy
- Kontakt:
Re: Co dalej z Oplem?
Opel od dłuższego czasu przynosił straty wiec nowy właściciel zapewne zacznie od restrukturyzacji. Wiedząc że związki zawodowe w Niemczech mają ustawowo mocna pozycję negocjacyjną, los polskich zakładów jest bardzo niepewny. Dlatego dziwi mnie bierność polskiego rządu w tej kwesti.
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
- mxw
- Zapaleniec
- Posty: 1011
- Rejestracja: 14 lip 2015, o 18:23
- Auto: Insignia 2.0T ST 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Poznań
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Co dalej z Oplem?
Z tego, co słyszałem, to Opel przynosił straty głównie dlatego, że jego właściciel (GM) nie chciał sam sobie robić konkurencji (Buick, Chevrolet) i bardzo mocno ograniczył ekspansję międzynarodową Opla, np. do Chin.
Ciekawe, czy teraz to się zmieni.
Pozdro.,
MxW.
Wysłano z H815 za pomocą Tapatalk2.
Ciekawe, czy teraz to się zmieni.
Pozdro.,
MxW.
Wysłano z H815 za pomocą Tapatalk2.
- MiszaElk
- Użytkownik
- Posty: 158
- Rejestracja: 16 mar 2015, o 19:05
- Auto: ASTRA J COSMO AT
- Kod silnika: A16LET
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Ełk
Re: Co dalej z Oplem?
Mogę się pod tym podpisać. Opla mam dwa lata i napsuł mi więcej krwi niż Megane przez 5 lat.Cinek pisze:@mxw.
Mamy 14 letnie Megane II, w porównaniu do naszej Insigni,to te auto jest synonimem bezawaryjności.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
- Gregs
- Użytkownik
- Posty: 300
- Rejestracja: 2 lut 2017, o 19:40
- Auto: Insignia HB
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Co dalej z Oplem?
Panowie. Nie ma co porównywać samochodów 15 letnich z współczesnymi. Katalizatory, czujniki, elektronika i rozwiązania pseudo-ekologiczne powodują awaryjność. Poza tym wszystkie współcześnie produkowane samochody maja zaplanowane uszkodzenia. Na przykład komu przeszkadzało rozwiązanie smoka i pompy olejowej we włoskim silniku 1.9. Trzeba było to "naprawić", żeby samochody zbyt długo nie jeździły. Nie wspomnę o słynnej zmowie firm w sprawie żarówek, lodówkach, które działały po 20 lat, a współczesne 3-4 lata, czy pompie hamulcowe w Mercedesie, która po pewnej ilości przyciśnięć hamulca wywalała "awarią". Takie mamy czasy i możemy tylko wybierać mniejsze zło.
Ople z przed 15 lat też były mniej awaryjne od współczesnych.
Ople z przed 15 lat też były mniej awaryjne od współczesnych.
- wassermann
- Zapaleniec
- Posty: 1606
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 16:18
- Auto: Insignia GSi 2.0T
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: nec temere, nec timide
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Co dalej z Oplem?
Nazwa nawiązuje do złośliwego powiedzonka:KaMYk pisze: Mamy nowa europejska markę, mnie się logo podoba
Jeder Popel fährt 'nen Opel
RZĄDUDlatego dziwi mnie bierność polskiego rządu w tej kwesti.
M.
-
- Zapaleniec
- Posty: 2406
- Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:31
- Auto: Astra J ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: LDZ
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: Co dalej z Oplem?
Nie słyszałeś ? Makrela zaakceptowała Peugeota , a nas ?
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Co dalej z Oplem?
Odnośnie strat ponoszonych przez Opla to tylko na papierze są straty.
Zobaczymy co to będzie, na pewno nie zamkną fabryk.
Psa chce więcej sprzedanych aut = zysków a nie strat.
Zobaczymy co to będzie, na pewno nie zamkną fabryk.
Psa chce więcej sprzedanych aut = zysków a nie strat.
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
-
- Zapaleniec
- Posty: 2406
- Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:31
- Auto: Astra J ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: LDZ
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: Co dalej z Oplem?
Ale zakup musi się zwrócić i to szybko. Sądzę, że w Polsce i w Hiszpanii będą płakać z tego powodu.
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Co dalej z Oplem?
Astra z Gliwic jest najbardziej dochodową częścią Opla, o takie fabryki się dba.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
- profek
- Użytkownik
- Posty: 821
- Rejestracja: 15 maja 2015, o 16:47
- Auto: INSIGNIA
- Kod silnika: A20DTJ
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Co dalej z Oplem?
Szkoda że nasi rządzący moim zdaniem zbagatelizował cała sprawę.Mogę się mylić,osobiście uważam że jeśli nie znikną Opla to ten tylko zyska na tej zmianie.Amerykanie zbyt długo trzymali Opla na smyczy sądząc że rynek europejski jest taki sam jak za oceanem.Zbyt wolno moim zdaniem rozwijali tą markę.Czas pokaże,jeśli chodzi o Polskie fabryki to byłbym spokojny jeśli nie astrę to może Cactus będzie u nas składany.
-
- Zapaleniec
- Posty: 2406
- Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:31
- Auto: Astra J ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: LDZ
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: Co dalej z Oplem?
Raczej BYŁ najbardziej dochodowy dla Opla. Dla PSA już nie musi.P405 pisze:Astra z Gliwic jest najbardziej dochodową częścią Opla, o takie fabryki się dba.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Ale to można gdybać. Czas pokaże...
Ostatnio zmieniony 7 mar 2017, o 07:44 przez kecraminsignia, łącznie zmieniany 3 razy.
- cz@rny
- Użytkownik
- Posty: 485
- Rejestracja: 27 mar 2014, o 10:14
- Auto: INSIGNIA HB
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: GDAŃSK
- yerry
- Prezes ICP
- Posty: 6058
- Rejestracja: 23 maja 2013, o 22:43
- Auto: Insignia B GS
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Kraków
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 84 razy
- Kontakt:
Re: Co dalej z Oplem?
No jeszcze nowa Iśka 2 będzie germańska, a potem to już nie wiadomo
Moje prace: HMI2.5 i Android Auto: HMI2.5 w IntelliLink MY2014-15 Bluetooth: Bluetooth CD300 CD400 CD500 DVD800 NAVI600 NAVI900 Aktualizacja Android Auto
https://insipro.pl/
https://insipro.pl/
- KenyBDG
- Użytkownik
- Posty: 658
- Rejestracja: 8 wrz 2014, o 10:49
- Auto: Insignia B
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Co dalej z Oplem?
Yerry, a nie amerykańska ? jeśli właścicielem Opla jest GM to Insignia jest amerykańska
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: 10 paź 2016, o 19:44
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Co dalej z Oplem?
Za późno. Właścicielem Opla już nie jest GM xDKenyBDG pisze:Yerry, a nie amerykańska ? jeśli właścicielem Opla jest GM to Insignia jest amerykańska
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Co dalej z Oplem?
Właśnie leci transmisja z Genewy. Oficjalna prezentacja z udziałem GM i PSA.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka