--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Podniesienie mocy A20NHT
- mariuszmarysia
- Użytkownik
- Posty: 102
- Rejestracja: 1 kwie 2015, o 15:18
- Auto: Insignia ST 2.0 T
- Kod silnika: A16XHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Częstochowa
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Podniesienie mocy A20NHT
Witam , planuje w okolicach grudnia tego roku lekki Tuning mechaniczny mojej Insigni.
1.Wyrzucenie pierwszego katalizatora i zastąpienie go Downpipe ok 70mm na zamówienie oraz owinięcie bandażem.
2.Wyrzucenie środkowego tłumika.
3. Intercooler FMIC
4.Blow off
5.Strojenie-Chip tuning
Znalem parę artykułów w sieci
http://www.mgi-motorsport.gr/en/news1.php?nid=93
Będę celował ok 280km
Dobry pomysł??
1.Wyrzucenie pierwszego katalizatora i zastąpienie go Downpipe ok 70mm na zamówienie oraz owinięcie bandażem.
2.Wyrzucenie środkowego tłumika.
3. Intercooler FMIC
4.Blow off
5.Strojenie-Chip tuning
Znalem parę artykułów w sieci
http://www.mgi-motorsport.gr/en/news1.php?nid=93
Będę celował ok 280km
Dobry pomysł??
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Podniesienie mocy A20NHT
Do listy dorzuciłbym jeszcze kompletny większy/wydajniejszy cały wydech. Przy turbo-benzynach potrafi wiele zdziałać i dodać kilka KM.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- mariuszmarysia
- Użytkownik
- Posty: 102
- Rejestracja: 1 kwie 2015, o 15:18
- Auto: Insignia ST 2.0 T
- Kod silnika: A16XHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Częstochowa
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Re: Podniesienie mocy A20NHT
Zobaczę jak wyjdzie na 70mm od początku i zostana 2 seryjne ostatnie puszki.
- mmaJkel
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: 9 lut 2015, o 22:59
- Auto: Insignia 2.0 TURBO
- Kod silnika: A16XHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
Re: Podniesienie mocy A20NHT
Tez coś takiego planuje u siebie:) będę śledził temat
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Podniesienie mocy A20NHT
Czyli planujesz średnicę 70 mm od kolektora do końcowych puszek ? Jeśli tak, to dobry plan.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- mariuszmarysia
- Użytkownik
- Posty: 102
- Rejestracja: 1 kwie 2015, o 15:18
- Auto: Insignia ST 2.0 T
- Kod silnika: A16XHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Częstochowa
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Re: Podniesienie mocy A20NHT
No praktycznie do końca do Y rozdzielacza na 2 tłumiki.
-- 29 sty 2016, o 15:21 --
Termin na 8 lutego .
-- 29 sty 2016, o 15:21 --
Termin na 8 lutego .
- mariuszmarysia
- Użytkownik
- Posty: 102
- Rejestracja: 1 kwie 2015, o 15:18
- Auto: Insignia ST 2.0 T
- Kod silnika: A16XHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Częstochowa
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
- radkor
- Użytkownik
- Posty: 721
- Rejestracja: 13 lip 2015, o 22:24
- Auto: Mondeo Mk4 2.2 220KM
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Podniesienie mocy A20NHT
Słuchajcie, a jak się ma podniesienie mocy A20NHT do niesławnego pękającego bloku? Jest większa szansa na usterkę po tuningu? Rocznik 2009, więc jest ryzyko...
- mariuszmarysia
- Użytkownik
- Posty: 102
- Rejestracja: 1 kwie 2015, o 15:18
- Auto: Insignia ST 2.0 T
- Kod silnika: A16XHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Częstochowa
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Podniesienie mocy A20NHT
Powiem Ci, że gorszego wykresu już dawno nie widziałem. Jedź do kogoś kumatego, kto to porządnie wystroi.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- mariuszmarysia
- Użytkownik
- Posty: 102
- Rejestracja: 1 kwie 2015, o 15:18
- Auto: Insignia ST 2.0 T
- Kod silnika: A16XHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Częstochowa
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
- radkor
- Użytkownik
- Posty: 721
- Rejestracja: 13 lip 2015, o 22:24
- Auto: Mondeo Mk4 2.2 220KM
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Podniesienie mocy A20NHT
Tzn.? Pomiar robiony na włączonym automacie a nie w trybie ręcznej zmiany biegów ("TipTronic")??
O ile się nie mylę to pomiar jest wykonywany tylko na jednym biegu. Prawidłowy pomiar w takim automacie to wybranie ręcznie właściwego biegu, pełne obciążenie silnika i na koniec pomiaru przesunięcie dźwigni z D na N i czekanie aż koła same się zatrzymają.
http://vtechdyno.pl/jak-dziala-hamownia-podwoziowa.html
Ja na wiosnę jadę na całodniową wycieczkę do Poznania do TuneForce. Mam auto takie jak Twoje więc będzie porównanie wykresów.
PS. Proponowali Ci 260KM czy tylko 250KM?
PPS. Jeśli można wiedzieć, to ile zapłaciłeś?
O ile się nie mylę to pomiar jest wykonywany tylko na jednym biegu. Prawidłowy pomiar w takim automacie to wybranie ręcznie właściwego biegu, pełne obciążenie silnika i na koniec pomiaru przesunięcie dźwigni z D na N i czekanie aż koła same się zatrzymają.
http://vtechdyno.pl/jak-dziala-hamownia-podwoziowa.html
Ja na wiosnę jadę na całodniową wycieczkę do Poznania do TuneForce. Mam auto takie jak Twoje więc będzie porównanie wykresów.
PS. Proponowali Ci 260KM czy tylko 250KM?
PPS. Jeśli można wiedzieć, to ile zapłaciłeś?
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Podniesienie mocy A20NHT
Tak Ci powiedzieli ? Widziałem wiele wykresów z automatyczną skrzynią biegów i Twój jest pierwszy, który wygląda po prostu marnie.mariuszmarysia pisze:Automat robi swoje.
Pomiar powinno się robić na ręcznej zmianie biegów i również wykonuje się go tylko na jednym biegu. A bieg ten jest uzależniony od auta, silnika, przełożeń, itp., choć na ogół jest to gdzieś w środkowym zakresie skrzyni.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- mariuszmarysia
- Użytkownik
- Posty: 102
- Rejestracja: 1 kwie 2015, o 15:18
- Auto: Insignia ST 2.0 T
- Kod silnika: A16XHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Częstochowa
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
- KaMYk
- Zapaleniec
- Posty: 2235
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
- Auto: Dodge Charger R/T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Mochowo
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Podniesienie mocy A20NHT
Tu bym się nie zgodził.mariuszmarysia pisze:Automat robi swoje.
Mój wykres z TuneForce, silnik co prawda diesel, ale skrzynia automat AF40-6
- mariuszmarysia
- Użytkownik
- Posty: 102
- Rejestracja: 1 kwie 2015, o 15:18
- Auto: Insignia ST 2.0 T
- Kod silnika: A16XHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Częstochowa
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
- radkor
- Użytkownik
- Posty: 721
- Rejestracja: 13 lip 2015, o 22:24
- Auto: Mondeo Mk4 2.2 220KM
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Podniesienie mocy A20NHT
Tak więc to nie skrzynia jest przyczyną takiego poszarpanego wykresu.mariuszmarysia pisze:Pomiar na tiptronicu na 4biegu. Potem wyrzucony na N.
- mariuszmarysia
- Użytkownik
- Posty: 102
- Rejestracja: 1 kwie 2015, o 15:18
- Auto: Insignia ST 2.0 T
- Kod silnika: A16XHT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Częstochowa
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Re: Podniesienie mocy A20NHT
Tylko z manualną trzeba na D i potem na N.może soft skrzyni leży?wgrywalem nowy w Aso 3miesiace temu.