--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
- KaMYk
- Zapaleniec
- Posty: 2234
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
- Auto: Dodge Charger R/T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Mochowo
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
No to automat to ani Fiat, ani Opel, tylko AISIN Made in Japan.
Serwis zawsze powie nie wymieniać, bo nie mają tego w wykazie czynności serwisowych - tak oficjalnie.
Autor tematu zadał właśnie pytanie o wymianę gratów, aby docelowo otrzymać większą moc niż uzyskiwana poprzez sam program. Nie ma takiego sensu z tym automatem, ale to już w całym temacie zostało napisane chyba kilka razy.
Serwis zawsze powie nie wymieniać, bo nie mają tego w wykazie czynności serwisowych - tak oficjalnie.
Autor tematu zadał właśnie pytanie o wymianę gratów, aby docelowo otrzymać większą moc niż uzyskiwana poprzez sam program. Nie ma takiego sensu z tym automatem, ale to już w całym temacie zostało napisane chyba kilka razy.
- dragi
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 18 lip 2014, o 21:04
- Auto: Insignia 2.0 160KM
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Gdańsk
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
Ze sporą przerwą w rozmyślaniach przyznaję rację kolegom i auto dostaje tylko wirusa. Dzięki za dokładne rozjaśnienie za i przeciw. Macie rację zamiast wymieniać wszystkiego lepiej zaopatrzyć się w lepszą bazę do modów.
- KaMYk
- Zapaleniec
- Posty: 2234
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
- Auto: Dodge Charger R/T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Mochowo
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
Zobaczcie, co w Płocku zrobili z 2.0 CDTI w insigni
https://www.facebook.com/Dieselsoft/pho ... =3&theater
można? można
https://www.facebook.com/Dieselsoft/pho ... =3&theater
można? można
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
Tylko, że w tym przypadku jest nowe turbo (Garrett GTB2260VK, które montowane jest seryjnie w VAG'ach 3.0 TDI), doładowanie na poziomie 2.0 barów, IC wraz z dolotem i przelot 3" na całej długości. Nie wspominając już o wywalonym EGR'rze i DPF'ie. A wykres ustawiony chyba pod "ćwiartkę" żeby nie gubić trakcji na starcie
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- KaMYk
- Zapaleniec
- Posty: 2234
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
- Auto: Dodge Charger R/T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Mochowo
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
No ja wiem, co oni zrobili, w sumie jest opisane.
Wiadomo, że programem tego nie zrobili, ale można
Wiadomo, że programem tego nie zrobili, ale można
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
No wiadomo, że wszystko można zrobić. Kwestia wiedzy i grubości portfela.
Sam znam człowieka, który z Ibizy 1.9 TDI wycisnął 385 KM/730 Nm i jeździ tym nawet czasem po mieście
Sam znam człowieka, który z Ibizy 1.9 TDI wycisnął 385 KM/730 Nm i jeździ tym nawet czasem po mieście
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- Engine
- Zapaleniec
- Posty: 4602
- Rejestracja: 14 wrz 2014, o 10:53
- Auto: BMW F10 525D xDrive
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Śląsk
- Otrzymał piwo: 7 razy
- Kontakt:
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
Ciekawe jaki koszt takiego tjuna
Wysłano z Sony Xperia Z3 przez Tapatalk
Wysłano z Sony Xperia Z3 przez Tapatalk
- KaMYk
- Zapaleniec
- Posty: 2234
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
- Auto: Dodge Charger R/T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Mochowo
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
Gdybym nie miał automatu to kto wie
Nie wiem, ale pewnie w 8 tys. by się zmieścił.
Nie wiem, ale pewnie w 8 tys. by się zmieścił.
- Engine
- Zapaleniec
- Posty: 4602
- Rejestracja: 14 wrz 2014, o 10:53
- Auto: BMW F10 525D xDrive
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Śląsk
- Otrzymał piwo: 7 razy
- Kontakt:
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
Kurcze a już myślałem że będę inwestował ale automat mam więc trzeba doliczyć skrzynie od opc
Wysłano z Sony Xperia Z3 przez Tapatalk
Wysłano z Sony Xperia Z3 przez Tapatalk
- IBZI
- Moderator
- Posty: 4200
- Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
- Auto: Insignia 2.0
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Gliwice
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 33 razy
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
Według mnie to taka sztuka dla sztuki. Na co dzień raczej nikomu nie potrzebne. Choć nie powiem, robi wrażenie. Szkoda, że nie napisali ile to kosztowało.
- morfeo11
- Użytkownik
- Posty: 250
- Rejestracja: 8 kwie 2015, o 18:24
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kraków
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
U mnie po podniesieniu mocy, przy mocnym depnięciu wyskakuje błąd p0087 ( za niskie ciśnienie paliwa). Filtr paliwa wymieniony. Teraz pytanie czy najpierw sprawdzać wtryski czy pompę wysokiego ciśnienia? Przebieg 105tyś. Jak wyjdzie że pompa to chyba wrócę do serii
-- 27 kwi 2016, o 13:15 --
Decyzja zapadła - powrót do serii. Test wtrysków - min. 400zł, test pompy min. 400zł
-- 27 kwi 2016, o 13:15 --
Decyzja zapadła - powrót do serii. Test wtrysków - min. 400zł, test pompy min. 400zł
- dragi
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 18 lip 2014, o 21:04
- Auto: Insignia 2.0 160KM
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Gdańsk
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
W moim przypadku decyzja zapadła.
Wymiana IC plus wywalenie EGR i DPF oraz wirus.
Taka decyzja ponieważ postanowiliśmy kupić drugą Isię i teraz wiem że to będzie tylko i wyłącznie OPC
Tą oddam żonie
Wymiana IC plus wywalenie EGR i DPF oraz wirus.
Taka decyzja ponieważ postanowiliśmy kupić drugą Isię i teraz wiem że to będzie tylko i wyłącznie OPC
Tą oddam żonie
- morfeo11
- Użytkownik
- Posty: 250
- Rejestracja: 8 kwie 2015, o 18:24
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kraków
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
Może Wy coś wymyślicie w mojej sprawie. Dziś podpiąłem OPcoma i takie są logi. Jak pisałem wyżej po wirusie u heko wyskakuje błąd p0087-51 "za niskie ciśnienie paliwa". NA hamowni nic nie wyskoczyło, na testach dopiero jak już wracałem do warsztatu wyskoczył błąd ( wcześniej go piłowałem i nic). Ale jak widać auto dostaje żądane ciśnienie paliwa za jednym razem (na 160MPa dostało 160MPa) a za następnym na żądane 142MPa dostaje 103MPa i przechodzi w tryb awaryjny. Przed czipem nic takiego się nie działo. Wymieniłem wkład filtra paliwa. Zero poprawy. Podmieniony czujnik ciśnienia paliwa na listwie na inny - zero poprawy. Grzegorz też nie ma pomysłu co może być nie tak. W piątek jestem umówiony na wgranie serii.
- kozak
- Użytkownik
- Posty: 147
- Rejestracja: 25 lis 2015, o 20:43
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Wrocław
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
miałem podobnie w poprzednim aucie, z tym, że miałem podniesione ciśnienie na listwie CR. Walnięty był czujnik w pompie wysokiego ciśnienia...morfeo11 pisze:U mnie po podniesieniu mocy, przy mocnym depnięciu wyskakuje błąd p0087 ( za niskie ciśnienie paliwa). Filtr paliwa wymieniony. Teraz pytanie czy najpierw sprawdzać wtryski czy pompę wysokiego ciśnienia? Przebieg 105tyś. Jak wyjdzie że pompa to chyba wrócę do serii
-- 27 kwi 2016, o 13:15 --
Decyzja zapadła - powrót do serii. Test wtrysków - min. 400zł, test pompy min. 400zł
- KaMYk
- Zapaleniec
- Posty: 2234
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
- Auto: Dodge Charger R/T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Mochowo
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
Jaki wynik piątkowej wizyty?morfeo11 pisze:W piątek jestem umówiony na wgranie serii.
- morfeo11
- Użytkownik
- Posty: 250
- Rejestracja: 8 kwie 2015, o 18:24
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kraków
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
Seria heko próbował różnych ustawień i cały czas odcinało turbo przy 2-2,5tyś na trójce jak szedłem od 1tyś obrotów. Jak robiłem redukcję z czwórki i miałem na trójce 2,5-3tyś to szło do czerwonego pola. Na biegach 4-6 chodziło super ( nie próbowałem od 1tys obrotów bo dwumasy nie chciałem katować). Bieg 1 i 2 mogłem do 5 tys ciągnąc. Powrót do serii i auto chodzi normalnie. Musze przyznać że heko zachował się fair i dogadaliśmy się co do zwrotu kasy.
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
A nie lepiej "dobrze sprzedać" i kupić OPC ?Engine pisze:Kurcze a już myślałem że będę inwestował ale automat mam więc trzeba doliczyć skrzynie od opc
Wysłano z Sony Xperia Z3 przez Tapatalk
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
Witajcie:)
Mam zawirusowany silniczek A20DTH, a dokładnie 200km i porawie 498 Nm według hamowni (na szkrzyni manualnej). Rezultat ten osiągnąłem przy wywaleniu EGR i DPF no i klap wirowych na programie. Teraz zastanawiam się nad dalszymi modyfikacjami np. downpipe?? Co sądzicie o tym rozwiązaniu lub też co proponujecie jeszcze dla tego silnika:)
Mam zawirusowany silniczek A20DTH, a dokładnie 200km i porawie 498 Nm według hamowni (na szkrzyni manualnej). Rezultat ten osiągnąłem przy wywaleniu EGR i DPF no i klap wirowych na programie. Teraz zastanawiam się nad dalszymi modyfikacjami np. downpipe?? Co sądzicie o tym rozwiązaniu lub też co proponujecie jeszcze dla tego silnika:)
- Engine
- Zapaleniec
- Posty: 4602
- Rejestracja: 14 wrz 2014, o 10:53
- Auto: BMW F10 525D xDrive
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Śląsk
- Otrzymał piwo: 7 razy
- Kontakt:
Re: Tuning mechaniczny 2.0 CDTI
No niestety, u mnie tylko dieselBodex pisze:
A nie lepiej "dobrze sprzedać" i kupić OPC ?
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
Wysłano z Sony Xperia Z3 przy użyciu Tapatalk