--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Chip Insignia
- IBZI
- Moderator
- Posty: 4200
- Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
- Auto: Insignia 2.0
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Gliwice
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 33 razy
Re: Chip Insignia
Dziękuję, wystarczy. A teraz proszę już merytoryczne.
@ alehandro` - przeczytaj proszę Regulamin, którego znajomość potwierdziłeś podczas rejestracji. Kolejny raz edytuję Twój post.
@ alehandro` - przeczytaj proszę Regulamin, którego znajomość potwierdziłeś podczas rejestracji. Kolejny raz edytuję Twój post.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: 29 sie 2021, o 18:45
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Kostrzyn nad Odrą
Re: Chip Insignia
Witam wszystkich jestem świerzakiem w posiadaniu Insigni. Czy ktoś wie gdzie mogę schipować auto w lubuskiem albo zachodniopomorskim.Dziękuje za wszelką pomoc
-
- Zapaleniec
- Posty: 3157
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Chip Insignia
Proponuję jednak zawitać do Poznania.
Wysłane z mojego M2007J17G przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego M2007J17G przy użyciu Tapatalka
-
- Forumowicz
- Posty: 53
- Rejestracja: 9 sty 2020, o 23:51
- Auto: Insignia b
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Bytom
- Postawił piwo: 3 razy
Re: Chip Insignia
Cześć mazmarcin, byłem teraz na hamowni, ale wcześniej wyszło u mnie że jakiś zawór między turbinami się przycina, zrobili to jak i również sprawdzili jeszcze raz turbiny, szczelność. Miałem problem że w dolnym zakresie nie było mocy, teraz na hamowni wyszło 222KM i 429Nm. Pytanie czemu dalej nie idzie osiągnąć tych 460-480 jak w innych. Pytanie drugie, czy automat może blokować?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forumowicz
- Posty: 97
- Rejestracja: 26 maja 2020, o 21:24
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Pruszcz Gdański
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Chip Insignia
Możliwe, że automat jest problemem. U mnie Tune Up baaaardzo długo walczył z autem, koniec końców musieli trochę ograniczyć niuta - oszukali delikatnie skrzynię, żeby było powyżej 500Nm, ale auto ma potencjał na ~560-570Nm. U mnie objawiało się to tak, że przy 3400RPM, kiedy auto osiągało ~450Nm, skrzynia odcinała i rzucała błędem.
-
- Forumowicz
- Posty: 53
- Rejestracja: 9 sty 2020, o 23:51
- Auto: Insignia b
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Bytom
- Postawił piwo: 3 razy
Re: Chip Insignia
Zastanawiam się właśnie czy wgranie nowego softu miało by jakiś wpływ na prace skrzyni. W ASO Delta Chorzów, Śląsk cena wynosi 650zł Samo podpięcie kompa i sprawdzenie czy sterownik będzie pasował 150zl
-
- Forumowicz
- Posty: 97
- Rejestracja: 26 maja 2020, o 21:24
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Pruszcz Gdański
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Chip Insignia
A czy masz jakieś problemy ze skrzynią, poza tym, że ~430Nm to za mało ? Ogólnie, starałbym się nie aktualizować softu - niby zaktualizują tylko skrzynię, ale jeśli przypadkiem kliknie im się coś więcej to masz po chipie - będzie trzeba wgrywać raz jeszcze. Ograniczenie Niuta jest właśnie w module skrzyni - mi wyrzucało błąd przeładowania turbo właśnie w module skrzyni - zostało to skorygowane w programie i już jest OK.
Podsumowując - jeśli ze skrzynią nie dzieje się nic niepokojącego, odpuściłbym aktualizację softu i raczej męczył tunerów o to, że skrzynia ma limitery.
Podsumowując - jeśli ze skrzynią nie dzieje się nic niepokojącego, odpuściłbym aktualizację softu i raczej męczył tunerów o to, że skrzynia ma limitery.
-
- Forumowicz
- Posty: 53
- Rejestracja: 9 sty 2020, o 23:51
- Auto: Insignia b
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: Bytom
- Postawił piwo: 3 razy
Re: Chip Insignia
Nic nie zauważyłem niepokojącego żeby coś się działo, zmienia płynnie, nie szarpie, nawet po dynamicznej jeździe. Wiesz co gadałem z JK Racing co większości projektów mają volvo ,tam jest dużo skrzyń z Aisin. Pytałem i dostałem odpowiedź, że te skrzynie nie mają limiterów, a tak jak piszesz że wgranie nowego softu, nic nie da, albo pogorszy prace. Wałkuje ten temat już rok, Jak by nie patrzeć przyrost mocy jest duży porównując seria 174KM 367Nm po modzie 225 429Nm tj. 51KM i 62Nm więcej.
Tylko właśnie czemu po naprawach nic się nie polepszyło. Oglądałem już właśnie film Kiviego gdzie robił pomiar z regenerowaną turbiną a potem z nową fabryczną turbiną, tu właśnie wyszło że od razu zwiększyła się moc, tylko w biturbo nie ma zmiennej geometrii.
Napotkałem się na taki filmik najlepiej zobaczyć sobie wszystkie po kolej, gdzie robił silnik, turbo, cały dolot, katalizator sportowy nowy. Dalej nic nie pomogło, miał regenerowane wtryski. W końcu kupił nowe dał na pomiar i od razu w serii pokazała więcej A6. Po wymianie było 200KM i 400Nm. Przed tymi całymi naprawami było 160KM i tylko 300Nm. Seria 180KM 380Nm. Nie uśmiecha mi się bawić w wyciąganie wtrysków i dawanie ich na pomiar, a tym bardziej na regeneracje.
Mam apke na telefonie CarScaner i najlepsze że tam pisze Maksymanly moment obrotowy silnika 500Nm hehe
Tylko właśnie czemu po naprawach nic się nie polepszyło. Oglądałem już właśnie film Kiviego gdzie robił pomiar z regenerowaną turbiną a potem z nową fabryczną turbiną, tu właśnie wyszło że od razu zwiększyła się moc, tylko w biturbo nie ma zmiennej geometrii.
Napotkałem się na taki filmik najlepiej zobaczyć sobie wszystkie po kolej, gdzie robił silnik, turbo, cały dolot, katalizator sportowy nowy. Dalej nic nie pomogło, miał regenerowane wtryski. W końcu kupił nowe dał na pomiar i od razu w serii pokazała więcej A6. Po wymianie było 200KM i 400Nm. Przed tymi całymi naprawami było 160KM i tylko 300Nm. Seria 180KM 380Nm. Nie uśmiecha mi się bawić w wyciąganie wtrysków i dawanie ich na pomiar, a tym bardziej na regeneracje.
Mam apke na telefonie CarScaner i najlepsze że tam pisze Maksymanly moment obrotowy silnika 500Nm hehe
- VesslaN
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: 3 paź 2021, o 20:06
- Auto: Insignia A LIft SRI
- Kod silnika: A16XHT
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Częstochowa
- Citek
- Użytkownik
- Posty: 248
- Rejestracja: 1 maja 2021, o 19:08
- Auto: Opel Insignia ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Chip Insignia
Ktoś chipował B20DTH w manualu F40? Seryjne 170KM i 400Nm mi odpowiada ale jeżeli da się więcej to czemu nie DPF i Adblue na pokładzie. Dużo ta ekologia ograniczy potencjał?
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 1 lut 2022, o 09:22
- Auto: Insignia 2.0 4x4
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Olkusz
Re: Chip Insignia
Podpinam się do pytania wyżej, też chodzi mi po głowie chip.B20DTH,manual,4x4 ,DPF i Adblue również na pokładzie
-
- Zapaleniec
- Posty: 3157
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Chip Insignia
TuneForce na pewno coś wyciśnie z tego silnika. Pierwsi też uporali się jak silniki w insigni A były zabezpieczone przed tuningiem.
Wysłane z mojego M2007J17G przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego M2007J17G przy użyciu Tapatalka
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2264
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
Re: Chip Insignia
Temat B20DTH był już poruszany.
Tutaj wklejam żebyście nie musieli szukać:
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic? ... Insignii B
U mnie program zrobił bajkę. Auto żwawe, ma power,nic sie z nim nie dzieje. Ta sama konfiguracja co u Was. B20DTH, F40, 4X4 i ładny wynik po programie 226Ps + 524Nm
Tutaj wklejam żebyście nie musieli szukać:
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic? ... Insignii B
U mnie program zrobił bajkę. Auto żwawe, ma power,nic sie z nim nie dzieje. Ta sama konfiguracja co u Was. B20DTH, F40, 4X4 i ładny wynik po programie 226Ps + 524Nm
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 1 lut 2022, o 09:22
- Auto: Insignia 2.0 4x4
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Olkusz
- Mateo
- Klubowicz
- Posty: 2264
- Rejestracja: 1 wrz 2021, o 11:57
- Auto: INSIGNIA GS
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2018
- Moje auto: https://www.insignia-club.pl/viewtopic.php?f=52&t=9254
- Miasto: Racibórz
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 21 razy
- da_rek
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 14 mar 2017, o 14:06
- Auto: Opel Insignia 2.0
- Kod silnika: A20DTC
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Oleśnica
Re: Chip Insignia
W moim przypadku soft dedykowany do mojego auta cztery poprawki softu dały super rezultaty.