--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Instalacja gazowa w 2.0T 220KM
Instalacja gazowa w 2.0T 220KM
Witam, mam pytanko czy ktoś z kolegów zagazował 2.0T i oczywiście w rozsądnych pieniądzach, jak tak to byłbym wdzięczny za inło, pozdrawiam
- wojciechhh
- Użytkownik
- Posty: 310
- Rejestracja: 22 gru 2013, o 14:34
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Niemcy NRW
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Lpg
A jaki to silnik , mialem astre 2.0T zagazowaną . Tam byl LER
Wysłane z mojego XT890 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego XT890 przy użyciu Tapatalka
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Lpg
tutaj jest A20NHT albo A20NFT. Zagazowanie to koszt kilku tysięcy złotych - mnie to mojego proponowano w serwisie za 8 tysięcy.
Raz widziałem na allegro zagazowane 2 litrowe turbo - warto popytać na jakimś forum o lpg.
Raz widziałem na allegro zagazowane 2 litrowe turbo - warto popytać na jakimś forum o lpg.
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
- wojciechhh
- Użytkownik
- Posty: 310
- Rejestracja: 22 gru 2013, o 14:34
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Niemcy NRW
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Lpg
Na bezpośrednim wtrysku . Dużo złego czytałem na temat LPG w tych silnikach. Ale może coś się zmieniło. Mi jak gazowałem kilka lat temu turbo, to wszyscy odradzali.
Auto zrobiło 100 tyś na LPG i nawet nie kichło
Wysłane z mojego XT890 przy użyciu Tapatalka
Auto zrobiło 100 tyś na LPG i nawet nie kichło
Wysłane z mojego XT890 przy użyciu Tapatalka
-
- Użytkownik
- Posty: 332
- Rejestracja: 26 kwie 2013, o 09:08
- Auto: Seat Altea
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Lpg
Jak już wyżej napisał wojciechhh to bezpośredni wtrysk więc standardowa 4 gen. słabo sie sprawdzi a dedykowana z wtryskiem ciepłego gazu to juz droga zabawa. Z tego co wiem to do 2010 był jeszcze posredni wtrysk.
Sent from my HTC One S using Tapatalk
Sent from my HTC One S using Tapatalk
Re: Lpg
Niestety wszystkie Insignie 2.0T mają bezpośredni wtrysk i tutaj albo wybieramy instalacje np stag lub landirenzo gdzie auto będzie potrzebowało paliwa do smarowania wtrysków koszt takiej instalki 5-6 tyś.zł ale średnio opłacalna bo auto spala ok 1.5 l pb podczas prżejazdu 100km na gazie albo zakładamy coś porządnego najlepiej vialle V generacji koszt ok 8500zł ,wtedy gaz jest podawany prżez wtryski benzyny,możemy wtedy wogóle wymontować zbiornik paliwa bo auto może zapalać i jeździć tylko na gazie kolega ma taką instalke w passacie 1.8tsi i rewelacja,auto spala średnio 8.5lgazu a na trasie 6.5l gazu .Do vialle najlepszy warsztat w Pl to http://oferia.pl/usluga/item542113-mont ... cji-vialle
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Lpg
przecież bolek napisał, że koszt ok 8500
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
Re: Lpg
Myślałem że stag i landi już opracowały instalacje również do Opla,w takim razie pozostaje Ci agis direct albo Vialle,z innej strony te instalki są praktycznie bezobsługowe,jak pisałem auto pali praktycznie tyle samo gazu co benzyny więc sam sobie przelicz czy Ci się opłaca,warto skorzystać z kalkulatora http://gazeo.pl/lpg/kalkulator-lpg-gazu.html wg mnie kiedy Insia spala 13l i będziesz jeździł na gazie 2000-2500km miesięcznie to instalka za 8500zł zwróci się w ok 12-13 msc,sam zadaj sobie pytanie czy warto?moim zdaniem tak ale tylko jak jeździsz te 20tyś.km rocznie i auto będziesz wtrzymał min.3 lata.
Re: Lpg
Panowie, przeczytałem Wasze wypowiedzi w temacie LPG - posiadam silnik 2.0T, 220KM, który myślę zagazować. Dzwoniłem przez znajomego do warsztatu w Krakowie, który zaproponował mi instalację gazową BRC IV generacji za 4000 zł. Pytanie, czy taka instalacja sprawdzi się w takim silniku? Nie mówię już o mniejszej mocy, bo temu silnikowi jej nie brakuje - pytam czy tutaj wymagana jest instalacja V generacji czy można montować IV? Na innym forum wyczytałem, że przy wtrysku bezpośrednim zbiera się "nagar"? (co to jest?) i że silnik po 150 tyś nadaje się do wyrzucenia? Ktoś ma wiedzę na ten temat?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- peja-1991
- V-ce Prezes ds organizacyjnych
- Posty: 4424
- Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
- Auto: Insignia
- Kod silnika: D16SHT
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 96 razy
- Kontakt:
Re: Lpg
nie możliwe, że za 4000 ktoś ci założy gaz i będzie on działał.
zobacz wyżej ile kosztuje instalacja do tego silnika
zobacz wyżej ile kosztuje instalacja do tego silnika
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński
- wojciechhh
- Użytkownik
- Posty: 310
- Rejestracja: 22 gru 2013, o 14:34
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Niemcy NRW
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Lpg
Za 4000 PLN do tego silnika hahaha. Lepiej weź te 4 koła jedź na urlop albo z kumplami przetancz, więcej zaoszczędzisz.
Wysłane z mojego XT890 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego XT890 przy użyciu Tapatalka
-
- Użytkownik
- Posty: 332
- Rejestracja: 26 kwie 2013, o 09:08
- Auto: Seat Altea
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Lpg
Nic oprocz cieklego wtrysku gazu, wszystko inne to polsrodki i nie bedzie dzialac w 100%. Po jakims czasie zaczna sie problemy a spalanie gazu i benzyny przyniesie sladowe oszczednosci.
-
- Nowicjusz
- Posty: 39
- Rejestracja: 29 sty 2014, o 08:51
- Auto: ----------
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto:
Re: Lpg
Niedługo powinna pojawić się '' polska'' instalacja ciekłego wtryski o nazwie Agis direct, już jeden koleś ma ją w insignii. Z tego co czytałem w jakimś temacie cena ma być przystępna w porównaniu do vialle.
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
LPG Prins DLM do Insignia 2.0T
Witam
Zastanawiam się na LPG do 2.0T, z tego co się zdążyłem dowiedzieć to mam dwie opcje Vialle lub Prins ale jeden gazownik mówił że Vialle ogłosiło upadłość wiec z częściami w przyszłości może być ciężko.
Wiec zostaje mi PRINS DLM czyli to:
http://www.prinsautogaz.pl/oferta/direct-liquimax-2-0/
na liście jest dostępna ta instalacja do 2.0T
Czy ktoś ma już taką instalację u siebie ?
Jak się sprawuje ?
Jakie zużycie LPG ?
Jak z mocą ?
pozdr
THX
Zastanawiam się na LPG do 2.0T, z tego co się zdążyłem dowiedzieć to mam dwie opcje Vialle lub Prins ale jeden gazownik mówił że Vialle ogłosiło upadłość wiec z częściami w przyszłości może być ciężko.
Wiec zostaje mi PRINS DLM czyli to:
http://www.prinsautogaz.pl/oferta/direct-liquimax-2-0/
na liście jest dostępna ta instalacja do 2.0T
Czy ktoś ma już taką instalację u siebie ?
Jak się sprawuje ?
Jakie zużycie LPG ?
Jak z mocą ?
pozdr
THX