--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Instalacja gazowa w 2.0T 220KM

Instalacje gazowe LPG
ODPOWIEDZ
Marek

Instalacja gazowa w 2.0T 220KM

Post autor: Marek » 23 sty 2014, o 22:12

Witam, mam pytanko czy ktoś z kolegów zagazował 2.0T i oczywiście w rozsądnych pieniądzach, jak tak to byłbym wdzięczny za inło, pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
wojciechhh
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: 22 gru 2013, o 14:34
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2011
Miasto: Niemcy NRW
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Lpg

Post autor: wojciechhh » 24 sty 2014, o 09:41

A jaki to silnik , mialem astre 2.0T zagazowaną . Tam byl LER

Wysłane z mojego XT890 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
peja-1991
V-ce Prezes ds organizacyjnych
Posty: 4424
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
Auto: Insignia
Kod silnika: D16SHT
Rok produkcji: 2019
Miasto: Warszawa
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 96 razy
Kontakt:

Re: Lpg

Post autor: peja-1991 » 24 sty 2014, o 11:56

tutaj jest A20NHT albo A20NFT. Zagazowanie to koszt kilku tysięcy złotych - mnie to mojego proponowano w serwisie za 8 tysięcy.
Raz widziałem na allegro zagazowane 2 litrowe turbo - warto popytać na jakimś forum o lpg.
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński

Marek

Re: Lpg

Post autor: Marek » 24 sty 2014, o 12:03

cześć, silnik A20NHT 2.0T na bezposrednim wtrysku paliwa

Awatar użytkownika
wojciechhh
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: 22 gru 2013, o 14:34
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2011
Miasto: Niemcy NRW
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Lpg

Post autor: wojciechhh » 24 sty 2014, o 15:06

Na bezpośrednim wtrysku :-( . Dużo złego czytałem na temat LPG w tych silnikach. Ale może coś się zmieniło. Mi jak gazowałem kilka lat temu turbo, to wszyscy odradzali.
Auto zrobiło 100 tyś na LPG i nawet nie kichło

Wysłane z mojego XT890 przy użyciu Tapatalka

Adam10

Re: Lpg

Post autor: Adam10 » 24 sty 2014, o 16:19

Porządnie zrobiona instalacja na porządnych gratach i nie zauważysz, że masz LPG :)

Niestety jak jakiś zenek się do tego dobierze to będziesz kląć, a problemy będą się mnożyć.


Ze swej strony proponuję zrobić to na kompie Staga, wtryski Hana i przy turbo włożyłbym dwa reduktory :)

tomkod
Użytkownik
Posty: 332
Rejestracja: 26 kwie 2013, o 09:08
Auto: Seat Altea
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:

Re: Lpg

Post autor: tomkod » 24 sty 2014, o 18:04

Jak już wyżej napisał wojciechhh to bezpośredni wtrysk więc standardowa 4 gen. słabo sie sprawdzi a dedykowana z wtryskiem ciepłego gazu to juz droga zabawa. Z tego co wiem to do 2010 był jeszcze posredni wtrysk.

Sent from my HTC One S using Tapatalk
Obrazek

bolek

Re: Lpg

Post autor: bolek » 25 sty 2014, o 00:18

Niestety wszystkie Insignie 2.0T mają bezpośredni wtrysk i tutaj albo wybieramy instalacje np stag lub landirenzo gdzie auto będzie potrzebowało paliwa do smarowania wtrysków koszt takiej instalki 5-6 tyś.zł ale średnio opłacalna bo auto spala ok 1.5 l pb podczas prżejazdu 100km na gazie albo zakładamy coś porządnego najlepiej vialle V generacji koszt ok 8500zł ,wtedy gaz jest podawany prżez wtryski benzyny,możemy wtedy wogóle wymontować zbiornik paliwa bo auto może zapalać i jeździć tylko na gazie ;) kolega ma taką instalke w passacie 1.8tsi i rewelacja,auto spala średnio 8.5lgazu a na trasie 6.5l gazu .Do vialle najlepszy warsztat w Pl to http://oferia.pl/usluga/item542113-mont ... cji-vialle

Marek

Re: Lpg

Post autor: Marek » 26 sty 2014, o 21:08

Tak Bolek ok w vw mozna założyć taką instalkę 4-5 tysi ale nie w insigni 2.0T bo to koszt 10000 tysi i robi to tylko prins i vialle tak mi powiedzieli w firmie która gazuje i prawdopodobnie można zapomnieć o 4-5 tysiącach :)

Awatar użytkownika
peja-1991
V-ce Prezes ds organizacyjnych
Posty: 4424
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
Auto: Insignia
Kod silnika: D16SHT
Rok produkcji: 2019
Miasto: Warszawa
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 96 razy
Kontakt:

Re: Lpg

Post autor: peja-1991 » 26 sty 2014, o 21:25

przecież bolek napisał, że koszt ok 8500 :)
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński

bolek

Re: Lpg

Post autor: bolek » 26 sty 2014, o 23:11

Myślałem że stag i landi już opracowały instalacje również do Opla,w takim razie pozostaje Ci agis direct albo Vialle,z innej strony te instalki są praktycznie bezobsługowe,jak pisałem auto pali praktycznie tyle samo gazu co benzyny więc sam sobie przelicz czy Ci się opłaca,warto skorzystać z kalkulatora http://gazeo.pl/lpg/kalkulator-lpg-gazu.html wg mnie kiedy Insia spala 13l i będziesz jeździł na gazie 2000-2500km miesięcznie to instalka za 8500zł zwróci się w ok 12-13 msc,sam zadaj sobie pytanie czy warto?moim zdaniem tak ale tylko jak jeździsz te 20tyś.km rocznie i auto będziesz wtrzymał min.3 lata.

Marek

Re: Lpg

Post autor: Marek » 27 sty 2014, o 17:01

Tak Peja-1991to może koszt 8500 zł ale nie do insigni 2,0T bo vialle nie montuje do insigni gazu, tylo prins za 10000 koła a to już :) przesada chyba ze ktoś zna jakiś magików :D

asieprawski

Re: Lpg

Post autor: asieprawski » 2 mar 2014, o 09:46

Panowie, przeczytałem Wasze wypowiedzi w temacie LPG - posiadam silnik 2.0T, 220KM, który myślę zagazować. Dzwoniłem przez znajomego do warsztatu w Krakowie, który zaproponował mi instalację gazową BRC IV generacji za 4000 zł. Pytanie, czy taka instalacja sprawdzi się w takim silniku? Nie mówię już o mniejszej mocy, bo temu silnikowi jej nie brakuje - pytam czy tutaj wymagana jest instalacja V generacji czy można montować IV? Na innym forum wyczytałem, że przy wtrysku bezpośrednim zbiera się "nagar"? (co to jest?) i że silnik po 150 tyś nadaje się do wyrzucenia? Ktoś ma wiedzę na ten temat?

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
peja-1991
V-ce Prezes ds organizacyjnych
Posty: 4424
Rejestracja: 24 kwie 2013, o 14:39
Auto: Insignia
Kod silnika: D16SHT
Rok produkcji: 2019
Miasto: Warszawa
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 96 razy
Kontakt:

Re: Lpg

Post autor: peja-1991 » 2 mar 2014, o 10:12

nie możliwe, że za 4000 ktoś ci założy gaz i będzie on działał.
zobacz wyżej ile kosztuje instalacja do tego silnika
"Krytyk i eunuch z jednej są parafii
obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi" Tadeusz Boy-Żeleński

Awatar użytkownika
wojciechhh
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: 22 gru 2013, o 14:34
Auto: Insignia CDTI
Kod silnika: A20DT
Rok produkcji: 2011
Miasto: Niemcy NRW
Otrzymał  piwo: 3 razy

Re: Lpg

Post autor: wojciechhh » 2 mar 2014, o 15:28

Za 4000 PLN do tego silnika hahaha. Lepiej weź te 4 koła jedź na urlop albo z kumplami przetancz, więcej zaoszczędzisz.

Wysłane z mojego XT890 przy użyciu Tapatalka

bolek

Re: Lpg

Post autor: bolek » 2 mar 2014, o 17:59

Niby jest jakiś Stag za 4500zł do bezpośredniego wtrysku spalanie w 2.0TSI VW Trasa
8,0 L LPG oraz ok 2 L PB
Miasto 10 L LPG oraz 3,5 L PB wg moich obliczeń w trasie zaoszczędzisz 11-12 zł na 100 km. Instalacja zwróci się za jakieś 10 lat ;D Powodzenia 8-)

tomkod
Użytkownik
Posty: 332
Rejestracja: 26 kwie 2013, o 09:08
Auto: Seat Altea
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2010
Miasto:

Re: Lpg

Post autor: tomkod » 2 mar 2014, o 19:15

Nic oprocz cieklego wtrysku gazu, wszystko inne to polsrodki i nie bedzie dzialac w 100%. Po jakims czasie zaczna sie problemy a spalanie gazu i benzyny przyniesie sladowe oszczednosci.
Obrazek

Marek

Re: Lpg

Post autor: Marek » 2 mar 2014, o 21:19

Witam,stag nie produkuje instalacji do 2 litrowego opla bo nie maja jeszcze opracowanej mapy , a instalacja kosztuje 8-10 tysi a produkuje je prins i vialle

WojtasX
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: 29 sty 2014, o 08:51
Auto: ----------
Kod silnika: A20DTH
Rok produkcji: 2015
Miasto:

Re: Lpg

Post autor: WojtasX » 5 mar 2014, o 07:12

Niedługo powinna pojawić się '' polska'' instalacja ciekłego wtryski o nazwie Agis direct, już jeden koleś ma ją w insignii. Z tego co czytałem w jakimś temacie cena ma być przystępna w porównaniu do vialle.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Rumak

LPG Prins DLM do Insignia 2.0T

Post autor: Rumak » 11 cze 2015, o 11:53

Witam

Zastanawiam się na LPG do 2.0T, z tego co się zdążyłem dowiedzieć to mam dwie opcje Vialle lub Prins ale jeden gazownik mówił że Vialle ogłosiło upadłość wiec z częściami w przyszłości może być ciężko.
Wiec zostaje mi PRINS DLM czyli to:

http://www.prinsautogaz.pl/oferta/direct-liquimax-2-0/

na liście jest dostępna ta instalacja do 2.0T

Czy ktoś ma już taką instalację u siebie ?
Jak się sprawuje ?
Jakie zużycie LPG ?
Jak z mocą ?
pozdr
THX

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG gaz”