--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - INFO
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Instalacja gazowa w 2.8T A28NET
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: 15 lip 2018, o 16:53
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: SzczeciN
Re: Instalacja gazowa w 2.8T A28NET
Dzięki za radę, znalazłem warsztaty, ceny są o 1 tys różne od instalacji i każdy wie lepiej.
- grzegorz13
- Zapaleniec
- Posty: 1106
- Rejestracja: 13 sie 2017, o 18:33
- Auto: Insignia 4x4 v6
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Lubin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: Instalacja gazowa w 2.8T A28NET
Na tym forum są warsztaty polecane które mają doświadczenie w tych lub podobnych silnikach. Nie warto ryzykować i zdawać się na fachowców którzy wiedzą lepiej czyli proponują coś czego nie zakładali ! Na necie nie znalazłem ani jednej dobrej opinii na temat instalacji gazowej do 2.8 poza tymi którzy założyli staga ! pozostałe opinie to wielokrotne strojenie a nawet w jednym przypadku gość wymienił na staga i auto zaczęło jeździć !
Na tym forum jest dział gdzie można zapytać co założyć i wyszukać warsztat poprzez zlecenie montażu
Na tym forum jest dział gdzie można zapytać co założyć i wyszukać warsztat poprzez zlecenie montażu
- pro-choice
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: 11 sie 2014, o 15:13
- Auto: GTS z20net+
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Szczecin
- Kontakt:
Re: Instalacja gazowa w 2.8T A28NET
Ja swoje oba doładowane benzyniaki gazowałem w TurboLPG koło Tczewa. Oba mają podniesioną moc i na lpg jezdza bez najmniejszych zastrzeżeń. Podstawa to strojenie z sondą AFR.
Ludzie z całej Polski prowadzą im auta na montaż LPG, szczególnie modyfikowane Z20NET w Vectrach i Saabach.
Wiem ze Insignie OPC też gazowali i również jeżdzą bezproblemowo.
Ludzie z całej Polski prowadzą im auta na montaż LPG, szczególnie modyfikowane Z20NET w Vectrach i Saabach.
Wiem ze Insignie OPC też gazowali i również jeżdzą bezproblemowo.
- monterrey
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 30 sty 2018, o 19:16
- Auto: Insignia 2.8 4x4
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Łódź
Re: Instalacja gazowa w 2.8T A28NET
Mam gaz w swojej Insignii A28NET firmy BRC, instalacja jest dwuletnia. Mam pytanie do forumowiczów, którzy posiadają tę samą wersję silnikową z gazem. Czy u Was też da się odczuć znaczącą różnicę w dynamice jazdy pomiędzy jeździe na gazie a benzynie? Opiszę swój problem, zauważyłem, że kiedy włączony jest gaz, auto ma tendencje do zbyt późnej reakcji na pedał gazu efekt jest taki, że zawsze muszę stosunkowo mocniej wcisnąć, żeby zareagował na gaz, ale wtedy zazwyczaj skrzynia biegów automatyczna wyłapuje, że rozpoczynam "gwałtowną" jazdę i redukuje bieg. Kiedy przełączę na benzynę nie ma czegoś takiego, reakcja na pedał jest natychmiastowa i samochód po prostu od razu przyspiesza i nie załącza się wspomniana wyżej redukcja biegu (auto rozpędza się na jeszcze aktualnym biegu). Ustawiałem mieszanki z gazownikiem, z tymże facet jechał obok mnie z laptopem i w zasadzie ja miałem odczuwać czy jest ok. Po jego zmianach wydawało mi się, że jest lepiej lecz ostatecznie cały czas czuję różnicę. Jak myślicie czy to taka przypadłość samochodów z gazem czy coś jest sknocone z instalacją?
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 19 lut 2018, o 20:00
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Rzeszów
Re: Instalacja gazowa w 2.8T A28NET
Ja w mojej insigni miałem problem z szarpnieciami jak możesz wcześniej przeczytać ale już jest ok. Z mojej strony mogę powiedzieć tylko że ja żadnej różnicy nie zauważam pomiędzy benzyna a gazem. Samochód był również hamowany na obu paliwach i dokładnie taka sama moc pokazał. Z pewnością nie m oze być takiego zjawiska o którym mówisz
-
- Ekspert
- Posty: 5128
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Instalacja gazowa w 2.8T A28NET
Skopana instalacja lub słaby gazownik co niestety jedno z drugim się wiąże
- grzegorz13
- Zapaleniec
- Posty: 1106
- Rejestracja: 13 sie 2017, o 18:33
- Auto: Insignia 4x4 v6
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Lubin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: Instalacja gazowa w 2.8T A28NET
Ja mam staga i gdy zakładałem to nie spotkałem na forum gazowym pozytywnej opinii na temat BRC z tym silnikiem.
U mnie nie ma żadnej różnicy miedzy gazem a benzyną i spokojne naciśniecie gazu nie wymusza redukcji a auto normalnie przyspiesza, inaczej mówiąc auto jeździ tak samo jak na benzynie. Jak chcesz więcej porad o poprawność założenia lpg pytaj na lpg-forum.pl
U mnie nie ma żadnej różnicy miedzy gazem a benzyną i spokojne naciśniecie gazu nie wymusza redukcji a auto normalnie przyspiesza, inaczej mówiąc auto jeździ tak samo jak na benzynie. Jak chcesz więcej porad o poprawność założenia lpg pytaj na lpg-forum.pl
- Gepard_G
- Forumowicz
- Posty: 73
- Rejestracja: 21 lis 2018, o 22:28
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: śląskie
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Instalacja gazowa w 2.8T A28NET
Staga przede wszystkim więcej warsztatów ogarnia. W przypadku BRC błedy nierzadko wynikają z niepoprawnego montażu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: 13 gru 2018, o 23:20
- Auto: Opel Insignia FL OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Poznan
Re: Instalacja gazowa w 2.8T A28NET
Ja miałem VC opc 280 km zrobiona na 330 km i była tam instalacja gazowa prins chodziło jak miód na gazie żadnych różnic.
Teraz mam insignie opc i też myślę o gazie
Dodano po 2 minutach 17 sekundach:
Klucz do prawidłowego działania to montaż przede wszystkim a później podczas jazdy regulacja gazu i będzie ok ja przejechałem ponad 125 tys vc opc na gazie i nie było żadnych błędów sondy były stare zmieniałem tylko świece co 15 tys ale żadnych innych orgunalane jakie były takie wkrecalem.
Teraz mam insignie opc i też myślę o gazie
Dodano po 2 minutach 17 sekundach:
Klucz do prawidłowego działania to montaż przede wszystkim a później podczas jazdy regulacja gazu i będzie ok ja przejechałem ponad 125 tys vc opc na gazie i nie było żadnych błędów sondy były stare zmieniałem tylko świece co 15 tys ale żadnych innych orgunalane jakie były takie wkrecalem.
-
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: 19 wrz 2017, o 19:11
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: LPG w A28NET
Przepraszam za tak dluga nie obecnosc.. to nie kwestia przebiegu a raczej fakt ze zielone hany nie wspolpracowaly z moca auta... wtryskiwacze zmienione i teraz na luzie daja rade.. hany obsługują do 50KM z Cylindra wiec łącznie 300 Koni. A przy mojej mocy braklo i odcinalo gazgrzegorz13 pisze:U mnie też mam zewnętrzny ponieważ ten wbudowany nie chciał współpracować z autem !
Kolego Aaadek69 ile masz przebiegu na gazie iż chcesz zmieniać wtryskiwacze ?
Ja mam Barucedę na którą producent daje 100 tyś km gwarancji zamocowane na bardzo krótkich wężykach bezpośrednio przy wtryskiwaczach benzynowych ! Jedyny minus iż do ich wymiany konieczny jest demontaż kolektora ssącego ! Reduktor jeden KME Gold GTX choć też z innego zakładu miałem propozycję dwóch czerwonych AC lecz wychodzę z założenia iż mniej składników to mniej rzeczy do psucia !
Co do stabilności lepiej włożyć 2 reduktory anizeli jeden. Zawsze wiekszy zapas i stabilnosc. To slowa gazownika
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 30 sty 2019, o 15:09 przez yerry, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 9 lip 2019, o 16:33
- Auto: insignia
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Bydgoszcz
Re: Instalacja gazowa w 2.8T A28NET
Witam Panowie 2 dni temu miałem montowany gaz w swojej insigni 2.8 turbo 260km.Sterownik to stag qmax reduktor kme gold gt wtryski AC W03. Wywala błąd związany z za wysokim ciśnieniem paliwa na listwie wtryskowej benzyny.I teraz zapytanie jaki zastosować zewnetrzny emulator cisnienia paliwa?Proszę o sugestie.Pilne!
- grzegorz13
- Zapaleniec
- Posty: 1106
- Rejestracja: 13 sie 2017, o 18:33
- Auto: Insignia 4x4 v6
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Lubin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: Instalacja gazowa w 2.8T A28NET
Staga Mam podobny zestaw tylko wtryski baracuda i hula bez problemu a emulator też staga
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 9 lip 2019, o 16:33
- Auto: insignia
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Bydgoszcz
Re: Instalacja gazowa w 2.8T A28NET
Mam jeszcze jedno pytanie?A mianowicie w sterowniki stag qmax plus jest przecież wbudowany emulator cisnienia paliwa czy nie wystarczy podpiąć I zaadoptowac emulator ten wbudowany?Czy trzeba dołożyć osobny?Chce zaznaczyć że ten wbudowany w sterownik lpg to taki sam jak ten co jest osobno do kupienia.Prosze o opinie bo już sam nie ogarniam
- IBZI
- Moderator
- Posty: 4200
- Rejestracja: 7 lis 2015, o 20:12
- Auto: Insignia 2.0
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Gliwice
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 33 razy
Re: Instalacja gazowa w 2.8T A28NET
A to nie leży w gestii zakładu gdzie montowałeś gaz? Powinni oddać samochód w takim stanie, gdzie nie wyskakują błędy i wszystko działa tak jak na benzynie... Co oni na to?
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 9 lip 2019, o 16:33
- Auto: insignia
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Bydgoszcz
Re: Instalacja gazowa w 2.8T A28NET
Witam.Auta jeszcze nie odebralem od montarzysty.Jutro ma przyjsc emulator zewnetrzny cisnienia paliwa fpe-a firmy ac i ma go zamontowac z adaptacja mam nadzieje ze to zalatwi problem zgłaszajacej usterki (Check Engine) z powodu braku odbioru benzyny z listwy paliwowej.
Ostatnio zmieniony 8 sie 2019, o 20:06 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8535
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Jaguar E-Pace 250hp
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2020
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 201 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Instalacja gazowa w 2.8T A28NET
ja też nie rozumiem, dlaczego sam szukasz rozwiązania problemu, gdy zrobić to powinni Ci którzy ów zestaw w Twoim aucie zamontowali. Moje dwa serwisy, które odwiedzam, wiedzą że lepiej zleconej przeze mnie roboty nie "spie***lić" bo ja wrócę jak bumerang nawet za kilka minut lub max na drugi dzień i będę się czepiać i fochać już ich przećwiczyłamrogos71 pisze: ↑8 sie 2019, o 19:12Witam.Auta jeszcze nie odebralem od montarzysty.Jutro ma przyjsc emulator zewnetrzny cisnienia paliwa fpe-a firmy ac i ma go zamontowac z adaptacja mam nadzieje ze to zalatwi problem zgłaszajacej usterki (Check Engine) z powodu braku odbioru benzyny z listwy paliwowej.
Radio 357 :)
- grzegorz13
- Zapaleniec
- Posty: 1106
- Rejestracja: 13 sie 2017, o 18:33
- Auto: Insignia 4x4 v6
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Lubin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: Instalacja gazowa w 2.8T A28NET
U mnie o dziwo ten wbudowany nie dawał rady i warsztat musiał dołożyć zewnętrzy bo również był błąd lecz auto odebrałem na trzeci dzień (dzień opóźnienia ze względu na dodatkowy emulator) sprawne bez dopłaty co mnie ucieszyło
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 9 lip 2019, o 16:33
- Auto: insignia
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Bydgoszcz
Re: Instalacja gazowa w 2.8T A28NET
Witam u mnie również ten wbudowany nie dawał rady bądź źle zaakceptowany dzisiaj doliczony zewnętrzny firmy ac.Bylo trochę problemów z adaptacją ale wszystko zakończyło się sukcesem.Check związany z dużym ciśnieniem na listwie wtryskowej już się nie zapalił.Zobaczymy jak instalacja się będzie sprawowała.Mysle również o chip tuningu na 310km I 450 nm.Czy to są bezpieczne wartości dla silnika?I jakie korzyści są po takim zabiegu?
- grzegorz13
- Zapaleniec
- Posty: 1106
- Rejestracja: 13 sie 2017, o 18:33
- Auto: Insignia 4x4 v6
- Kod silnika: A28NET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Lubin
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 10 razy
Re: Instalacja gazowa w 2.8T A28NET
Różnica w osiągach auta zauważalna powyżej prędkości 100 km/h dlatego ja sobie odpuściłem. Czytałem chyba nawet u nas na forum opis szosowego testu auta fabrycznego z tuningowanym i gość opisywał iż był zdumiony ponieważ do setki szły łeb w łeb ! Ja tam korzyści nie widzę chyba iż masz na myśli stacje paliw na której zostawisz więcej kasy za paliwo gdyż wrośnie zużycie paliwa