--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Przebiegi i awarie naszych Insigni
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 27 wrz 2016, o 20:24
- Auto: Insignia Elite CDTI
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: High Wycombe UK
Ile wytrzyma moja insignia
Witam
Ostatnio naszła mnie taka myśl.Ile przejedzie moja insignia zanim zacznie się do niej dokladanie grubej kasy?Mam 2.0 cdti 160 koni auto z 15 roku przebieg 55 tyś mil . Śmigam nia od półtora roku i w sumie jest ok poza skrzypieniem i brzeczeniem paneli jak słucham głośniej radia. Jakieś 2 tygodnie temu przyjaciół się zawór w skrzyni i przez kilka godzin po przelaczeniu na drive aż buda podskakiwala. I od tego czasu myślę czy to już zaczyna się dokładanie. Auto zbliża się do 4 serwisu w sierpniu.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Ostatnio naszła mnie taka myśl.Ile przejedzie moja insignia zanim zacznie się do niej dokladanie grubej kasy?Mam 2.0 cdti 160 koni auto z 15 roku przebieg 55 tyś mil . Śmigam nia od półtora roku i w sumie jest ok poza skrzypieniem i brzeczeniem paneli jak słucham głośniej radia. Jakieś 2 tygodnie temu przyjaciół się zawór w skrzyni i przez kilka godzin po przelaczeniu na drive aż buda podskakiwala. I od tego czasu myślę czy to już zaczyna się dokładanie. Auto zbliża się do 4 serwisu w sierpniu.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Ostatnio zmieniony 10 cze 2018, o 19:35 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Post przeniesiony. Nie zakładaj niepotrzebnie nowych tematów. Regulamin Forum.
Powód: Post przeniesiony. Nie zakładaj niepotrzebnie nowych tematów. Regulamin Forum.
-
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: 5 kwie 2016, o 12:35
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Przebiegi i awarie naszych Insigni
Witam. U mnie dwumasa wytrzymała 242 tys : .Juz po wymianie. Inna jazda teraz
-
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: 8 paź 2018, o 19:53
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Gliwice,/Olkusz.
Re: Przebiegi i awarie naszych Insigni
Pytanko nie wiem czy w tym temacie ale .. czy jak wjezdzacie w jakas dziure czy np . Jak zdzieraja asfalt i jest taki maly prog to czujecie takie jakby dobicie zawiesEnia.. cos takie twarde uderzenie . Nie wim.jak to opisac.. ale normalnie dziala.zawiesEnie ok . Nie stuka nic na.diagnistyce ok. Ale takie wrazenie jakbym mial ywatde zawieszenie i felgi 19 o profilu 40.
Ostatnio zmieniony 15 paź 2018, o 20:50 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8
-
- Forumowicz
- Posty: 95
- Rejestracja: 24 sie 2018, o 19:54
- Auto: insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Podlasie
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 4 razy
Re: Przebiegi i awarie naszych Insigni
Mam tak samo,też się zastanawiałem czy jakaś usterka w zawieszeniu (amortyzatory padły,pęknięta sprężyna),nic nie znalazłem.245/45R18
Widocznie ten typ tak ma-isia jest ciężka,w drugim lżejszym aucie nigdy tego nie miałem.
Widocznie ten typ tak ma-isia jest ciężka,w drugim lżejszym aucie nigdy tego nie miałem.
- Płaski
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: 12 kwie 2018, o 09:25
- Auto: Insignia 2.0
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto:
Re: Przebiegi i awarie naszych Insigni
Rocznik 2009 r
149 000 - pierwsza wymiana uszczelki smoka olejowego, przy zimnych nocach po zapłonie pojawiał się na kilka sekund komunikat "Niskie ciśnienie oleju - wyłącz silnik"
Po zmianie, widać wyraźnie że uszczelka stwardniała i straciła swoją elastyczność, przy okazji sprawdzony stan panewek na trzeciej podporze wału, brak śladów przytarcia. Jak na razie po tygodniu jazdy, komunikat więcej się nie pojawił.
149 000 - pierwsza wymiana uszczelki smoka olejowego, przy zimnych nocach po zapłonie pojawiał się na kilka sekund komunikat "Niskie ciśnienie oleju - wyłącz silnik"
Po zmianie, widać wyraźnie że uszczelka stwardniała i straciła swoją elastyczność, przy okazji sprawdzony stan panewek na trzeciej podporze wału, brak śladów przytarcia. Jak na razie po tygodniu jazdy, komunikat więcej się nie pojawił.
-
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: 3 wrz 2018, o 12:29
- Auto: Insignia Grand Sport
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Lublin
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
-
- Użytkownik
- Posty: 312
- Rejestracja: 26 wrz 2017, o 22:13
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Białystok
- Otrzymał piwo: 5 razy
Re: Przebiegi i awarie naszych Insigni
Witam. Myślę że i ja mogę już coś się wypowiedzieć na ten temat. Moja jest z 2010 roku 2.0dth i jeżdżę nią już 2 lata. Kupiona w Polsce serwisowana do końca przebieg w tej chwili 206 tyś. Przez ten czas użytkowania wymieniłem
Łożyska tylne dwie strony
Podkładki pod wtryskiwaczami
Uszczelniłem pompę
W maju padł egr- nie naprawiałem tylko wyprogramowałem
Naprawa alternatora
I to tyle z większych napraw. Wszystko można powiedzieć związane z przebiegiem. Nie oszukujmy się że przy 200 tysiącach nic nie padnie. A reszta to wymiana oleju co 10 tyś i klocki z przodu. Porównując z innymi co miałem nawet z benzyniakami to źle to nie wygląda. oby tak dalej.
Łożyska tylne dwie strony
Podkładki pod wtryskiwaczami
Uszczelniłem pompę
W maju padł egr- nie naprawiałem tylko wyprogramowałem
Naprawa alternatora
I to tyle z większych napraw. Wszystko można powiedzieć związane z przebiegiem. Nie oszukujmy się że przy 200 tysiącach nic nie padnie. A reszta to wymiana oleju co 10 tyś i klocki z przodu. Porównując z innymi co miałem nawet z benzyniakami to źle to nie wygląda. oby tak dalej.
-
- Forumowicz
- Posty: 53
- Rejestracja: 16 sie 2017, o 10:41
- Auto: opel zafira tourer
- Kod silnika: A14NET
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Gorzów Wielkopolski
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Przebiegi i awarie naszych Insigni
Nie wiem jak w isi ale w Zafirze tourer najgorsze są czujniki parkowania w wersji 6 z przodu i 6 z tyłu
Na te najbardziej skrajne tak chlapie błoto że wytrzymują max 5 lat
Na te najbardziej skrajne tak chlapie błoto że wytrzymują max 5 lat
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 28 sty 2019, o 16:41
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Rychliki
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Przebiegi i awarie naszych Insigni
Zastanawiam się nad moją turbina , dosyć głośno ją słychać już na małych obrotach , jak miałem poprzednią turbina to tych dźwięków nie słyszałem. Jak odebrałam auto od mechanika z tą drugą używaną to od razu zaniepokoil mnie ten gwizd turbiny. To normalne czy sprawdzić?
- Federick
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 6 sty 2020, o 19:05
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: A16XHT
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Poznań
Re: Przebiegi i awarie naszych Insigni
Insignia ST 2014 silnik 1.6sidi skrzynia automat przebieg 173tys
Mam ją od niedawna , po zakupie wymienione sprawy eksploatacyjne, jedyna awaria do tej pory to gałka zmiany biegów ( guzik zwalniający się posypał) odpukac nic więcej
Mam ją od niedawna , po zakupie wymienione sprawy eksploatacyjne, jedyna awaria do tej pory to gałka zmiany biegów ( guzik zwalniający się posypał) odpukac nic więcej
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: 30 gru 2019, o 00:07
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wrocław
Re: Przebiegi i awarie naszych Insigni
2.0 220Koni ST kombi 4x4
po 80 tys - czyszczenie katalizatora, klocki i tarcze, serwis heldexa
po 80 tys - czyszczenie katalizatora, klocki i tarcze, serwis heldexa
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 lip 2019, o 12:11
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Podkowa Leśna
Re: Przebiegi i awarie naszych Insigni
2.0 cdti 200tysi - wymiana kpl sprzegło, wymiana półosi - bicie, wymiana tylnych wahaczy (bananów) stukanie, wymiana uszczelki smoka,
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 22 cze 2019, o 19:24
- Auto: Vouxhall Insignia
- Kod silnika: B16DTE
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Aberdeen
Re: Przebiegi i awarie naszych Insigni
Czy waszym zdaniem sprzeflo przy przebiegu 140 tysiecy to nie za wczesnie?
2016r 1.6 CDTI 136km
Oczywiscie sprzeglo oraz dwumasa .
2016r 1.6 CDTI 136km
Oczywiscie sprzeglo oraz dwumasa .
Ostatnio zmieniony 18 lip 2020, o 23:14 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8
-
- Zapaleniec
- Posty: 2406
- Rejestracja: 28 lis 2016, o 17:31
- Auto: Astra J ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: LDZ
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: Przebiegi i awarie naszych Insigni
Wszystko zależy od stylu jazdy i dbałości. Znam przypadek, gdzie przy przebiegu lekko ponad 70 tys padło.
Wysłane z telefonu Nokia 6310i przy użyciu Tapatalka
Wysłane z telefonu Nokia 6310i przy użyciu Tapatalka