--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Pytania nowego właściciela Insignii
- Mikołaj
- Użytkownik
- Posty: 603
- Rejestracja: 12 mar 2014, o 13:33
- Auto: Insignia 1,6 Turbo
- Kod silnika: A16LET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Amsterdam/Sosnowiec
Re: Pytania nowego właściciela Insignii
Co do lewarka zmiany biegów, to dzisiaj zwracałem uwagę jak jeździłem swoją i nic w ogóle się nie dzieje, cały czas stoi w miejscu
Re: Pytania nowego właściciela Insignii
Dziękuję wszystkim za odpowiedź.
Faktycznie dziwne z tym lewarkiem. Na zimnym silniku przy panujących temperaturach zauważyłem również, że trochę ciężej wchodzi 1 bieg. Nie wiem czy to taki urok czy coś się dzieje.
Dzisiaj po raz pierwszy testowałem spryskiwacze reflektorów. Czy to normalne że cała maska też jest mokra?
Odnośnie spalania to chyba sporo zależy od trasy. Na dalsze wyjazdy schodzi mi do 9,5L. Moje aktualne 11L wynikają ze specyfiki dojazdu do pracy - dużo korków/miasto. Trzeba się chyba pogodzić z tym faktem
Na koniec ważne pytanie: czy ktoś z Was może polecić na śląsku DOBREGO mechanika specjalizującego się w Oplu/Insignii? Będę wdzięczny na namiary.
Faktycznie dziwne z tym lewarkiem. Na zimnym silniku przy panujących temperaturach zauważyłem również, że trochę ciężej wchodzi 1 bieg. Nie wiem czy to taki urok czy coś się dzieje.
Dzisiaj po raz pierwszy testowałem spryskiwacze reflektorów. Czy to normalne że cała maska też jest mokra?
Odnośnie spalania to chyba sporo zależy od trasy. Na dalsze wyjazdy schodzi mi do 9,5L. Moje aktualne 11L wynikają ze specyfiki dojazdu do pracy - dużo korków/miasto. Trzeba się chyba pogodzić z tym faktem
Na koniec ważne pytanie: czy ktoś z Was może polecić na śląsku DOBREGO mechanika specjalizującego się w Oplu/Insignii? Będę wdzięczny na namiary.
-
- Użytkownik
- Posty: 911
- Rejestracja: 21 paź 2013, o 19:07
- Auto: opel
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Pytania nowego właściciela Insignii
Takparzol pisze:
Dzisiaj po raz pierwszy testowałem spryskiwacze reflektorów. Czy to normalne że cała maska też jest mokra?
Sam takiego szukam.parzol pisze: Na koniec ważne pytanie: czy ktoś z Was może polecić na śląsku DOBREGO mechanika specjalizującego się w Oplu/Insignii? Będę wdzięczny na namiary.
- Mikołaj
- Użytkownik
- Posty: 603
- Rejestracja: 12 mar 2014, o 13:33
- Auto: Insignia 1,6 Turbo
- Kod silnika: A16LET
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Amsterdam/Sosnowiec
Re: Pytania nowego właściciela Insignii
A skąd jesteś, ja mam dobrego znajomegoparzol pisze:Na koniec ważne pytanie: czy ktoś z Was może polecić na śląsku DOBREGO mechanika specjalizującego się w Oplu/Insignii? Będę wdzięczny na namiary.
Re: Pytania nowego właściciela Insignii
Cześć, jeżeli masz znajomego który zna sie na insigniach to mógłbyś podać namiar, jestem z gliwic a tu bida z takim, z który będzie miał jakiekolwiek pojęcie
Re: Pytania nowego właściciela Insignii
Co do schowka tez mi nie dzialal wystarczylo wyciagnac i sprawdzic zarówka byla w porzadku a problem byl w tej blaszce ktora sie rusza ona nie dochodzila do drugiej blaszki i dlatego swiatlo nie dzialalo wystarczylo troche ja podgiac i jest ok:) Pozdrawiam
Re: Pytania nowego właściciela Insignii
Podepnę się pod temat.
Chcę wymienić żarówki (h7) na lepsze ale mam problem dostać się do żarówki po lewej stronie auta. Zaślepkę udało mi się odkręcić ale żarówki już nie dam rady. Nie mam wielkich dłoni, ale tam nie ma miejsca. Jeśli macie jakieś patenty na to, to liczę na pomoc. Z góry dzięki.
Chcę wymienić żarówki (h7) na lepsze ale mam problem dostać się do żarówki po lewej stronie auta. Zaślepkę udało mi się odkręcić ale żarówki już nie dam rady. Nie mam wielkich dłoni, ale tam nie ma miejsca. Jeśli macie jakieś patenty na to, to liczę na pomoc. Z góry dzięki.
- cz@rny
- Użytkownik
- Posty: 485
- Rejestracja: 27 mar 2014, o 10:14
- Auto: INSIGNIA HB
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: GDAŃSK
Re: Pytania nowego właściciela Insignii
H7?Grruby80 pisze:Podepnę się pod temat.
Chcę wymienić żarówki (h7) na lepsze ale mam problem dostać się do żarówki po lewej stronie auta. Zaślepkę udało mi się odkręcić ale żarówki już nie dam rady. Nie mam wielkich dłoni, ale tam nie ma miejsca. Jeśli macie jakieś patenty na to, to liczę na pomoc. Z góry dzięki.
H11 jest do AFL
- Luki
- Użytkownik
- Posty: 606
- Rejestracja: 26 cze 2014, o 20:15
- Auto: Insignia 1.6 Turbo
- Kod silnika: A16LET
- Rok produkcji: 2012
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Pytania nowego właściciela Insignii
Bez biksenonu jest H7cz@rny pisze:H7?Grruby80 pisze:Podepnę się pod temat.
Chcę wymienić żarówki (h7) na lepsze ale mam problem dostać się do żarówki po lewej stronie auta. Zaślepkę udało mi się odkręcić ale żarówki już nie dam rady. Nie mam wielkich dłoni, ale tam nie ma miejsca. Jeśli macie jakieś patenty na to, to liczę na pomoc. Z góry dzięki.
H11 jest do AFL
- cz@rny
- Użytkownik
- Posty: 485
- Rejestracja: 27 mar 2014, o 10:14
- Auto: INSIGNIA HB
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: GDAŃSK
Re: Pytania nowego właściciela Insignii
luki530 pisze:To nie wiem, ale powinno być już na forum, może szukajka?cz@rny pisze:H7?Grruby80 pisze:Podepnę się pod temat.
Chcę wymienić żarówki (h7) na lepsze ale mam problem dostać się do żarówki po lewej stronie auta. Zaślepkę udało mi się odkręcić ale żarówki już nie dam rady. Nie mam wielkich dłoni, ale tam nie ma miejsca. Jeśli macie jakieś patenty na to, to liczę na pomoc. Z góry dzięki.
H11 jest do AFL
Bez biksenonu jest H7
Re: Pytania nowego właściciela Insignii
Witam
pkt 6 ryglowanie drzwi w mojej wersji 2010r przy wsiadaniu przed zamknięciem drzwi naciskam na pilocie przycisk - otwarcie - wtedy fotel wraca na ostatnie zapamiętaną pozycję i następne naciśnięcie powoduje automatyczne ryglowanie otwarcia drzwi tylko z zewnątrz po przekroczeniu szybkości ....chyba 20km/h. Po zamknięciu drzwi pierwsze naciśnięcie na pilocie - otwarcie- powoduje analogicznie ryglowanie po przekroczeniu pewnej szybkości.
Pozdrawiam. Hej
pkt 6 ryglowanie drzwi w mojej wersji 2010r przy wsiadaniu przed zamknięciem drzwi naciskam na pilocie przycisk - otwarcie - wtedy fotel wraca na ostatnie zapamiętaną pozycję i następne naciśnięcie powoduje automatyczne ryglowanie otwarcia drzwi tylko z zewnątrz po przekroczeniu szybkości ....chyba 20km/h. Po zamknięciu drzwi pierwsze naciśnięcie na pilocie - otwarcie- powoduje analogicznie ryglowanie po przekroczeniu pewnej szybkości.
Pozdrawiam. Hej
Re: Pytania nowego właściciela Insignii
Ja jak za dużo poimprezuje to na drugi dzień brakuje mi mocy i leżę w łóżku, ale nie jest to reguła...
Re: Pytania nowego właściciela Insignii
A jeśli pytasz o samochód to może napisz przynajmniej o jaki silnik chodzi
Re: Pytania nowego właściciela Insignii
Pytałem o to w temacie Vin ale brak odpowiedzi - czy ktoś może mi napisać co oznacza:
AXG = DOTYCZY SZYBY NA JEDNO DOTKNIĘCIE
AY0 = PODUSZKA POWIETRZNA,DACH,PRZÓD
C32 = DLA SYSTEMU SZYBKIEGO OGRZEWANIA
F45 = SYSTEM CIĄGLE ZMIENNEJ AMORTYZACJI ZAWIESZENIA W CZASIE RZECZYWISTYM
JF5 = UŻYWANY ZE SPORTOWYM PEDAŁEM ZE STOPU
TSQ = LAMPA WNĘTRZA DELUXE
UD5 = CZUJNIK,SYSTEM PILOTOWY POSTOJU
UPH = Z INTERFEJSEM BEZPRZEWODOWYM,KRÓTKIM ZASIĘGIEM,ZAPISEM GŁOSU
URC = DLA ADAPTACYJNEGO ZAWIESZENIA FLEXRIDE
US3 = RÓŻNORODNOŚĆ ANTEN
V83 = DEKLARACJA POJAZDU - ORGANIZACJA ECE
VG9 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY
XJ2 = OBNIŻONE PODWOZIE SPORTOWE
AXG = DOTYCZY SZYBY NA JEDNO DOTKNIĘCIE
AY0 = PODUSZKA POWIETRZNA,DACH,PRZÓD
C32 = DLA SYSTEMU SZYBKIEGO OGRZEWANIA
F45 = SYSTEM CIĄGLE ZMIENNEJ AMORTYZACJI ZAWIESZENIA W CZASIE RZECZYWISTYM
JF5 = UŻYWANY ZE SPORTOWYM PEDAŁEM ZE STOPU
TSQ = LAMPA WNĘTRZA DELUXE
UD5 = CZUJNIK,SYSTEM PILOTOWY POSTOJU
UPH = Z INTERFEJSEM BEZPRZEWODOWYM,KRÓTKIM ZASIĘGIEM,ZAPISEM GŁOSU
URC = DLA ADAPTACYJNEGO ZAWIESZENIA FLEXRIDE
US3 = RÓŻNORODNOŚĆ ANTEN
V83 = DEKLARACJA POJAZDU - ORGANIZACJA ECE
VG9 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY
XJ2 = OBNIŻONE PODWOZIE SPORTOWE