--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Felgi 20"
- Recover_87
- Forumowicz
- Posty: 94
- Rejestracja: 6 gru 2015, o 21:32
- Auto: COSMO '20 FULL
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Polsze
- Kontakt:
Re: Felgi 20"
Felgi tzw. "pełne", w których zamiast metalowych ramion zastosowano przeźroczysty poliwęglan. Jest to w zasadzie pleksiglas o grubości 1,5 – 2 cali (ok. 3,8 – 5 cm). Obręcz koła jest z aluminium. Przede wszystkim WAGA no i DESIGN
-- 19 maja 2016, o 04:35 --
A jak pytałeś o autko to: VW Golf Mk7 Lighttron
-- 19 maja 2016, o 13:56 --
https://www.google.pl/search?q=Lighttro ... I8QZpfM%3A
-- 19 maja 2016, o 04:35 --
A jak pytałeś o autko to: VW Golf Mk7 Lighttron
-- 19 maja 2016, o 13:56 --
https://www.google.pl/search?q=Lighttro ... I8QZpfM%3A
-
- Forumowicz
- Posty: 84
- Rejestracja: 22 wrz 2014, o 09:04
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Felgi 20"
Sa to felgi z F01 i mają otwór centrujący 72,6mmSzymon pisze:Są od BMW: 8,5Jx19, ET25
Nie wiem jaki jest "otwór centrujący"
kmy pisze: w BMW są dwa rozmiary 72,6 oraz 66,1
Ludzie nie wypisujcie takich farmazonów.Simonni pisze:moje z X6 mają 2 rozmiary 71,1 na przodzie i 72,6 tył
Nie ma BMW które ma otwór centrujący 66,1
X6 i x5e70 ma na jednej osi 72,6 a na drugiej 74,1mm
-
- Użytkownik
- Posty: 126
- Rejestracja: 17 kwie 2016, o 16:34
- Auto: Insignia 4x4 AT
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
Re: Felgi 20"
Witam,
może głupie pytanie, ale kupuję Insignie na 18" dla mnie trochę zbyt miękko, myśle o 20". Tylko pytanie czy ktoś przerzucał się z 18 na 20"? Jak wrażenia?
Pytam ponieważ w VC GTS miałem 17" kupiłem 18" i załowałem że nie przesiadłem się na 19"
Nie wiem jak w insigni to wygląda jeżeli chodzi o komfort
może głupie pytanie, ale kupuję Insignie na 18" dla mnie trochę zbyt miękko, myśle o 20". Tylko pytanie czy ktoś przerzucał się z 18 na 20"? Jak wrażenia?
Pytam ponieważ w VC GTS miałem 17" kupiłem 18" i załowałem że nie przesiadłem się na 19"
Nie wiem jak w insigni to wygląda jeżeli chodzi o komfort
- OLO85
- Użytkownik
- Posty: 105
- Rejestracja: 8 gru 2014, o 23:38
- Auto: Insignia SportTourer
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto:
Re: Felgi 20"
ble przechodź spokojnie na 20" nie zawiedziesz się różnica jak dla mnie minimalna więc jak już masz doświadczenie z niską oponą to śmiało będziesz zadowolony.
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Felgi 20"
Odczucia w tym przypadku są bardzo indywidualne. Jeden zamieni z 18" na 20" i będzie mówił, że różnica jest minimalna, a drugi będzie opowiadał, że w koleinach kierownica mu ręce wyrywa albo na dziurach pogubił wszystkie plomby. Jedno jest pewne, większa felga i niższy profil opony zawsze odbije się w jakiś sposób na komforcie. Pytanie tylko, jak Ty to odbierzesz ?
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
- Engine
- Zapaleniec
- Posty: 4602
- Rejestracja: 14 wrz 2014, o 10:53
- Auto: BMW F10 525D xDrive
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Śląsk
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Re: Felgi 20"
Ja się przerzuciłem z 18 na 19 i ja czułem różnice. A po założeniu niższych, twardszych sprężyn to już w ogóle różnica jest kolosalna.
Jeśli chodzi o 20" to może nie będzie tragedii ale trzeba nauczyć się ostrożniej jeździć. Rozmawiałem z kolegami, którzy mają 20" w Insigniach i trochę narzekają że trzeba jeździć na prostowanie co jakiś czas, bo ulice w PL mamy takie, jakie mamy.
Wysłano z Sony Xperia Z3 przez Tapatalk
Jeśli chodzi o 20" to może nie będzie tragedii ale trzeba nauczyć się ostrożniej jeździć. Rozmawiałem z kolegami, którzy mają 20" w Insigniach i trochę narzekają że trzeba jeździć na prostowanie co jakiś czas, bo ulice w PL mamy takie, jakie mamy.
Wysłano z Sony Xperia Z3 przez Tapatalk
- KaMYk
- Zapaleniec
- Posty: 2235
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
- Auto: Dodge Charger R/T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Mochowo
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Felgi 20"
Dokładnie tak jest, jest to mocno indywidualna sprawa.Alex pisze:Pytanie tylko, jak Ty to odbierzesz ?
Na zawieszeniu fabrycznym to moim zdaniem różnica wielka nie jest.
Osobiście róznice to odczułem, jak zmieniłem zawieszenie na HR gwintowane.
Natomiast zmiana koła z 18 na 20" to dla mnie różnica pomijalnie mała, praktycznie nie odczuwalna i to na Astrze J a nie insigni.
I jak na razie, nie mam potrzeby prostowania felg Natomiast jedno jest pewne, na 20 musisz cały czas uważać na drodze, niestety nie da się ślepo jeździć , to znaczy da, tylko będą problemy z prostowaniem felg
- mxw
- Zapaleniec
- Posty: 1011
- Rejestracja: 14 lip 2015, o 18:23
- Auto: Insignia 2.0T ST 4x4
- Kod silnika: A20NHT
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Poznań
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Felgi 20"
Heh, dokładnie.
Co do różnic - zgadzam się z przedmówcami - owszem są, ale niewielkie - sam prawie nie czuję różnicy pomiędzy zimowymi 17" a letnimi 19".
Natomiast...... różnica jest ogromna pomiędzy trybami 'sport', 'normal' i 'tour' - więc pytanie tylko czy jest Flex na pokładzie?
Pozdro.,
MxW.
Co do różnic - zgadzam się z przedmówcami - owszem są, ale niewielkie - sam prawie nie czuję różnicy pomiędzy zimowymi 17" a letnimi 19".
Natomiast...... różnica jest ogromna pomiędzy trybami 'sport', 'normal' i 'tour' - więc pytanie tylko czy jest Flex na pokładzie?
Pozdro.,
MxW.
Re: Felgi 20"
Bedzie twardo i poczujesz nie ma cudów ...
@Engine - twardsze sprężyny, kiedyś w AŚwiat czytałem co radził tuner, na nasze drogi lepiej zamontować twardsze amortyzatory niż sprężyny , kielichy mogą pękać , a rozpórki by trzeba zamontować , żeby geometrii co chwilę nie robić.
Twarde sprężyny najpewniej znosi karoseria coupe 3 drzwiowa, jest najbardziej sztywna i nie poddana na siły skrętne. To też coupe ma najlepsze osiągi w zakrętach.
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
@Engine - twardsze sprężyny, kiedyś w AŚwiat czytałem co radził tuner, na nasze drogi lepiej zamontować twardsze amortyzatory niż sprężyny , kielichy mogą pękać , a rozpórki by trzeba zamontować , żeby geometrii co chwilę nie robić.
Twarde sprężyny najpewniej znosi karoseria coupe 3 drzwiowa, jest najbardziej sztywna i nie poddana na siły skrętne. To też coupe ma najlepsze osiągi w zakrętach.
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Felgi 20"
Auto Świat jest najbardziej niewiarygodną gazetą na tle innych czasopism motoryzacyjnych. Tylu głupot i bajkopisarzy to jeszcze nigdzie się nie naczytałem. Testy aut, nowości, porównania, to jeszcze przejdzie. Ale jakieś porady czy inne historie, to już totalne dno.
Sam ma twardsze springi i co zimę robię geometrię - bez zastrzeżeń i jakichkolwiek korekt. Rozpórki to się dopiero przydają czy zawieszeniu gwintowanym, szczególnie takim, gdzie nie ma regulacji twardości.
Mnóstwo moich znajomych, którzy posiadają różne marki aut, mają powkładane twardsze springi oraz gwinty do swoich sedanów oraz nawet kombi i oprócz tego, że jest twardo, nie słyszę ani nie widzę żeby pękały im kielichy, przednie szyby czy poprawiali geometrię co chwilę.
Sam ma twardsze springi i co zimę robię geometrię - bez zastrzeżeń i jakichkolwiek korekt. Rozpórki to się dopiero przydają czy zawieszeniu gwintowanym, szczególnie takim, gdzie nie ma regulacji twardości.
Mnóstwo moich znajomych, którzy posiadają różne marki aut, mają powkładane twardsze springi oraz gwinty do swoich sedanów oraz nawet kombi i oprócz tego, że jest twardo, nie słyszę ani nie widzę żeby pękały im kielichy, przednie szyby czy poprawiali geometrię co chwilę.
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
Re: Felgi 20"
Może nie bede się kłócił, nie zmienia to faktu że karoseria dostanie " swoje " .
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
- Alex
- Zapaleniec
- Posty: 2570
- Rejestracja: 19 cze 2013, o 20:14
- Auto: Peugeot 508
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Iława
- Otrzymał piwo: 7 razy
Re: Felgi 20"
Dostaje, ale tylko od zawieszenia gwintowanego, nie od twardszych/niższych springów. Ze springami czołowych producentów, które są dobierane pod kilkoma względami do naszych aut, jest prawie jak z chiptuningiem - wykorzystujemy rezerwy czy też margines, które zostawił nad producent samochodu. Dlaczego Eibach lub H&R zrobił sprężyny -30mm, mimo, że mógł zrobić -40mm, -50mm ? Bo jest to bezpieczne obniżenie, które aż tak drastycznie nie wpływa na żywotność auta i jego podzespołów
Zwycięzca konkursu na zdjęcie miesiąca CZERWIEC 2014
Re: Felgi 20"
Zgadza się , a i drogi mamy lepsze , nie to co 15 lat temu .
Szkoda że już kupiłem opony , bo z chęcią bym poszedł w 19" , a teraz trzeba zjeździć i wtedy pokombinuję , tzn nie żałuje że te opony , bo sprawują się świetnie .
Najpierw musze opcom kupić
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
Szkoda że już kupiłem opony , bo z chęcią bym poszedł w 19" , a teraz trzeba zjeździć i wtedy pokombinuję , tzn nie żałuje że te opony , bo sprawują się świetnie .
Najpierw musze opcom kupić
Wysłane z Leżajskiej krainy złotego napoju
Co to za felgi?
Hej,
Kto jest wstanie mi powiedzieć co do za felgi - rozmiar chyba 20
Kto jest wstanie mi powiedzieć co do za felgi - rozmiar chyba 20
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Recover_87
- Forumowicz
- Posty: 94
- Rejestracja: 6 gru 2015, o 21:32
- Auto: COSMO '20 FULL
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Polsze
- Kontakt:
Re: Felgi 20"
Dokładnie
Myślałem kiedyś nad ich kupnem w tym rozmiarze, ale wizualizacje w programach graficznych pozwoliły mi na dokonanie innego wyboru. Ale felgi są bardzo ładne, połyskujące no i porządne (wytrzymałe). Plusem można uznać to że są "dymione" z wewnętrznej strony - pył z klocków i te sprawy...
Myślałem kiedyś nad ich kupnem w tym rozmiarze, ale wizualizacje w programach graficznych pozwoliły mi na dokonanie innego wyboru. Ale felgi są bardzo ładne, połyskujące no i porządne (wytrzymałe). Plusem można uznać to że są "dymione" z wewnętrznej strony - pył z klocków i te sprawy...
-
- Ekspert
- Posty: 5124
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Felgi 20"
Spokojnie można przechodzić.U żony na lato są R19,a na zimę R17 i właściwie nie odczuwam różnicy w komforcie.ble pisze:Witam,
może głupie pytanie, ale kupuję Insignie na 18" dla mnie trochę zbyt miękko, myśle o 20". Tylko pytanie czy ktoś przerzucał się z 18 na 20"? Jak wrażenia?
Na pewno mniej pali i lepiej przyśpiesza.Ale co do przyśpieszenia to może być troszkę autosugestia.
U siebie mam R18 i na lato przechodzę na R20 i sprężyny H&R -30 mm
-- 14 gru 2016, o 17:51 --
Braciszek ma letnie R20,a zimowe R18 i nigdy nie narzekał na większe koła
Fele z Bmw do Iśki
Pytanie czy ma ktoś z forum fele od bmw ,chodzi o duży rozmiar 19" 20" i szerokości 9,10 zoll .. Jaką max szerokośc można wcisnac?
- coolmobil
- Zapaleniec
- Posty: 1047
- Rejestracja: 5 sty 2016, o 11:54
- Auto: Skoda Superb
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Fele z Bmw do Iśki
Mam wrażenie ze ktoś zakładał takie felgi i opisał co i jak. Musisz przeszukać forum.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Felgi 20"
No właśnie do tej pory nic nie znalazłem a przecież rozstaw ten sam ,otwór centrujący chyba w bmw większy to się pierścienie da więc powinno być ok