--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
Dzięki za podpowiedź wiesz gdzie może być ten moduł? bo nie moge do końca rozszyfrować tego błędu. Albo będę musiał przejrzeć przewody
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: 18 cze 2015, o 14:30
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A20DTC
- Rok produkcji: 2012
- Miasto:
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
Czy ktoś może mi pomóc w odczytaniu błędów lub może też miał takie błędy u swojej insi ?
P0299-00
P03A3-00
P03A6-02
P1325-02
P0299-00
P03A3-00
P03A6-02
P1325-02
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
Witam..proszę o pomoc moja isia jest po kolizji i stała na warsztacie 2.5 miesiąca ..sprawy blacharskie po uderzeniu w przednie koło. .po wyjeździe z warsztatu pojawił się kod 55..oraz żółty samochodzik z kluczem..podłączyłem na kompa i pisze egr-chlodzenie..nie można tego wykasowac..ktoś tak miał?
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
Witam
Jestem noym posiadaczem Opla Insigni 1.6 SC z 2010 roku. Ka sie skalad ze przeskanowalem silnik w poszukiwaniu bledow i otzymalem dwa.
1. C1207 - Ten rozpoznalem (problem z pompa ABS)
2. C1225 - Ten natomiast mi kompletnie nic nie mowi. (Lamp Brake Warning Output Circuit Short To Battery)
Moze ktos z Was wie o co chodzi ???
pozdrawiam
Jestem noym posiadaczem Opla Insigni 1.6 SC z 2010 roku. Ka sie skalad ze przeskanowalem silnik w poszukiwaniu bledow i otzymalem dwa.
1. C1207 - Ten rozpoznalem (problem z pompa ABS)
2. C1225 - Ten natomiast mi kompletnie nic nie mowi. (Lamp Brake Warning Output Circuit Short To Battery)
Moze ktos z Was wie o co chodzi ???
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 12 lis 2015, o 15:06 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par 5 pkt 8
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par 5 pkt 8
- Engine
- Zapaleniec
- Posty: 4602
- Rejestracja: 14 wrz 2014, o 10:53
- Auto: BMW F10 525D xDrive
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Śląsk
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
Świecą Ci prawidłowo wszystkie światła stop? To chyba pierwsze co trzeba sprawdzić. Jeśli jest ok to trzeba szukać głębiej.
Wysłano z Sony Xperia Z3 przez Tapatalk
Wysłano z Sony Xperia Z3 przez Tapatalk
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
Wszystkie swiatla swieca , dlatego pisze.
Mialem jakis Kod 24 odnosnie oswietlenia tablicy ale ten problem naprawiony. Kody skasowane, lecz nadal wyskakuje mi C1225....
Mialem jakis Kod 24 odnosnie oswietlenia tablicy ale ten problem naprawiony. Kody skasowane, lecz nadal wyskakuje mi C1225....
Ostatnio zmieniony 12 lis 2015, o 16:01 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par 5 pkt 8
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par 5 pkt 8
-
- Ekspert
- Posty: 5124
- Rejestracja: 13 lis 2013, o 20:29
- Auto: GSI
- Kod silnika: B20DTR
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: Suwałki
- Otrzymał piwo: 35 razy
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
Opel Insignia C1225 diagnostyczny OBD-II Podwozie (C) kod usterki Opis
C1225 lampy ostrzegawcze hamulca Wyjście Obwód Zwarcie do akumulatora, więc trzeba sprawdzić wykaz kodów usterek silnika ODB-II.
Powód Opel Insignia Kodeksu C1225
Powodem Opel Insignia C1225 OBD-II kodów usterek silnika jest C1225 Lampka ostrzegawcza hamulca Wyjście obwodu zwarcia do akumulatora.
C1225 lampy ostrzegawcze hamulca Wyjście Obwód Zwarcie do akumulatora, więc trzeba sprawdzić wykaz kodów usterek silnika ODB-II.
Powód Opel Insignia Kodeksu C1225
Powodem Opel Insignia C1225 OBD-II kodów usterek silnika jest C1225 Lampka ostrzegawcza hamulca Wyjście obwodu zwarcia do akumulatora.
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
Witam od 3 miesiecy jestem włascicielem insigni 2.0 160 kucy w automacie . rocznik 2011
zwracam sie do kolegów o Pomoc mianowicie
jakis czas temu podczas jazdy zaczeło mi siac błedy
na wskiaznikach zapalały sie i gasły a to kontrola trakcji a to wspomaganie kierownicyy a to doswietlanie skretne itd choinka normalnie . pojechałem do serwisu opla zeskanowali zaktualizowali oprogramowanie i git przejechałem jakies 7 tysiecy i ok . no i znowu sie zaczeło tylko ze tym razem problem jest powazniejszy gdyz podczas jazdy auto weszło w tryb serwisowy zapaliła sie gama żóltych kontrolek skrzynia równiez przestała pracowac plynnie nie mówiac ze system recznej zmiany biegów został rozłaczony automatycznie przez kompóter podjechałem do znajomka pod dom zgasiłem , pomyslalem ze jak go zresetuje moze bedzie git ale jak go zgasiłem to juz go nie odpaliłem . po podłaczeniu do kompa wyszedł bład U0073 .i udało sie to tylko raz .
mianowicie postanowiłem ze odłacze aku na chwile zobaczymy co sie stanie po ok 10 minutach podłaczyłem ale juz komputer nie ma połączenia z uzadzeniem zero komunikacji z autem .
przekrecam stacyjke zegary wszystko sie podswietla szyber chodzi swiatła ok centralnu dziala chamulec automatyczny dziala ale autko nie pali nawet nie zakreci słychac tylko cykniecie przekaznika nic wiecej . czy ktos moze wie w czym znajduje sie problem albo mial podobny przypadek . Pozdrawiam Grzegorz
zwracam sie do kolegów o Pomoc mianowicie
jakis czas temu podczas jazdy zaczeło mi siac błedy
na wskiaznikach zapalały sie i gasły a to kontrola trakcji a to wspomaganie kierownicyy a to doswietlanie skretne itd choinka normalnie . pojechałem do serwisu opla zeskanowali zaktualizowali oprogramowanie i git przejechałem jakies 7 tysiecy i ok . no i znowu sie zaczeło tylko ze tym razem problem jest powazniejszy gdyz podczas jazdy auto weszło w tryb serwisowy zapaliła sie gama żóltych kontrolek skrzynia równiez przestała pracowac plynnie nie mówiac ze system recznej zmiany biegów został rozłaczony automatycznie przez kompóter podjechałem do znajomka pod dom zgasiłem , pomyslalem ze jak go zresetuje moze bedzie git ale jak go zgasiłem to juz go nie odpaliłem . po podłaczeniu do kompa wyszedł bład U0073 .i udało sie to tylko raz .
mianowicie postanowiłem ze odłacze aku na chwile zobaczymy co sie stanie po ok 10 minutach podłaczyłem ale juz komputer nie ma połączenia z uzadzeniem zero komunikacji z autem .
przekrecam stacyjke zegary wszystko sie podswietla szyber chodzi swiatła ok centralnu dziala chamulec automatyczny dziala ale autko nie pali nawet nie zakreci słychac tylko cykniecie przekaznika nic wiecej . czy ktos moze wie w czym znajduje sie problem albo mial podobny przypadek . Pozdrawiam Grzegorz
Ostatnio zmieniony 14 lis 2015, o 14:04 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par 5 pkt 8
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par 5 pkt 8
- Zbyszek01
- Klubowicz
- Posty: 3030
- Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
- Auto: Jag XE 2,0D ,MY2020
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: DZA
- Postawił piwo: 20 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
Po wpisaniu w wiadomej wyszukiwarce tego kodu wszystkie skierowania idą w kierunku szyny CAN.
Sprawdziłbym połączenie czyli kostkę.
Sprawdzenie nic nie kosztuje ale poczekaj na lepszych co się na tym znają i lepiej podpowiedzą.
Sprawdziłbym połączenie czyli kostkę.
Sprawdzenie nic nie kosztuje ale poczekaj na lepszych co się na tym znają i lepiej podpowiedzą.
Insignia MY2012
-
- Użytkownik
- Posty: 911
- Rejestracja: 21 paź 2013, o 19:07
- Auto: opel
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2013
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
Sprawdzałeś aku? często takie choinki oznaczają padnięty aku, najlepiej podepnij nowy.
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
mam nadzieje żę problem to faktycznie tylko Aku podładowałem i pali na strzła zero błedów . choć mysle ze jak temperatury spadną do +5 wymienie go na nowy ten jest od poprzedniego użytrkownika mimo ze auto ma dopiero 4 lata to mysle ze Aku moze być jeszcze oryginałem . mam nadzieje ze błedy za szybko lub wcale nie wrucą .
dzieki za pomoc .
dzieki za pomoc .
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
Jeżeli krótkie odcinki i dużo odbiorników prądu to aku się nie doładuje mimo tego, że nasze auta są sprytne i pilnują tego.
Wysłano z Xperia.
Wysłano z Xperia.
-
- Użytkownik
- Posty: 399
- Rejestracja: 3 mar 2015, o 05:45
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
witam
Panowie błąd B1279-02 wyczytałem że ma związek z alarmem czy to prawda ?jaka może być jego przyczyna ?
czy demontaż tapicerki z tylnej klapy bagażnika combi może mieć na to jakiś wpływ bo pokazał mi się w tym samym czasie ?
Panowie błąd B1279-02 wyczytałem że ma związek z alarmem czy to prawda ?jaka może być jego przyczyna ?
czy demontaż tapicerki z tylnej klapy bagażnika combi może mieć na to jakiś wpływ bo pokazał mi się w tym samym czasie ?
- morfeo11
- Użytkownik
- Posty: 250
- Rejestracja: 8 kwie 2015, o 18:24
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: Kraków
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
On ma chyba związek z audio (http://workshop-manuals.com/vauxhall/as ... _or_b1279/).
-
- Użytkownik
- Posty: 399
- Rejestracja: 3 mar 2015, o 05:45
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
miałem kiedyś tak że zgasiłem auto a radio dalej grało nie wiem czy dobrze zrozumiałem to może mieć związek z gniazdem usb ?
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
Witam wszystkich bardzo serdecznie i błagam o pomoc.
Wymieniłem koło zębate wraz z rozrządem (ścięty klin na kole -awaria pojazdu ....)Już podczas tej awarii pojawił mi się kod błędu P2282-51, który wyskakuje przy wrzuceniu na luz i podczas wrzuceniu biegu wyższego przy mniejszej prędkości.
Sprawdziłem rury od turbo i są całe,wymieniłem przepływomierz z całą rurą i czujnik ciśnienia-doładowania.Niestety błąd cały czas powraca co objawia się zamuleniem na małych obrotach, przy wyższych jest ok.
Z góry dzięki za sugestie i porady co dalej robić.
pozdrawiam
Rafal0104
Wymieniłem koło zębate wraz z rozrządem (ścięty klin na kole -awaria pojazdu ....)Już podczas tej awarii pojawił mi się kod błędu P2282-51, który wyskakuje przy wrzuceniu na luz i podczas wrzuceniu biegu wyższego przy mniejszej prędkości.
Sprawdziłem rury od turbo i są całe,wymieniłem przepływomierz z całą rurą i czujnik ciśnienia-doładowania.Niestety błąd cały czas powraca co objawia się zamuleniem na małych obrotach, przy wyższych jest ok.
Z góry dzięki za sugestie i porady co dalej robić.
pozdrawiam
Rafal0104
-
- Użytkownik
- Posty: 153
- Rejestracja: 7 mar 2015, o 20:38
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
Witam mam błąd B 1517 5 A czy ktoś już miał taki błąd i ewentualnie wie jak go usunąć jest to stały błąd. Pozdrawiam czekam na odpowiedź.
- KaMYk
- Zapaleniec
- Posty: 2235
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
- Auto: Dodge Charger R/T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Mochowo
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
Opis DTC
DTC B1517 03: Napięcie akumulatora poniżej wartości progowej
DTC B1517 07: Napięcie akumulatora powyżej wartości progowej
DTC B1517 5A: Błąd wiarygodności napięcia akumulatora
Opis obwodu/układu
Moduł sterujący nadwozia (BCM) ma wyznaczone obwody do monitorowania napięcia układów w pojeździe. Moduł BCM monitoruje napięcie w układzie w celu potwierdzenia, czy napięcie utrzymuje się w odpowiednim zakresie. Jeśli napięcie układu będzie poza zakresem, może dojść do uszkodzenia podzespołów oraz zakłócenia danych. BCM monitoruje napięcie układu w długim okresie czasu.
Warunki ustawień DTC
B1517 03
• Napięcie akumulatora jest mniejsze od 11 V.
• Prędkość obrotowa silnika jest większa niż 1100 obr/min.
• Powyżej opisane warunki są spełnione przez 15 sekund.
B1517 07
• Napięcie akumulatora jest większe od 16 V.
• Prędkość obrotowa silnika jest większa niż 1100 obr/min.
• Powyżej opisane warunki są spełnione przez 15 sekund.
B1517 5A
Napięcie akumulatora różni się o 2 V na obwodach czujnikowych BCM akumulatora przez 10 sekund.
Masz gdzieś w obwodach zaśniedziałe punkty masy lub styki na złączach.
-- 26 lis 2015, o 21:42 --
Sprawdź, czy na BCM na złączach:
• Zacisk 1 X1
• Zacisk 2 X2
• Zacisk 3 X6
masz czarne przewody, dość grube (2,5 i 1,5 mm2)
Jeśli któreś połączenie masowe z karoserią nie łączy, jest przybrudzone, zaśniedziałe to daje ten błąd.
Niestety nie wiem, gdzie znajdują się te przyłącza masowe na karoserii.
DTC B1517 03: Napięcie akumulatora poniżej wartości progowej
DTC B1517 07: Napięcie akumulatora powyżej wartości progowej
DTC B1517 5A: Błąd wiarygodności napięcia akumulatora
Opis obwodu/układu
Moduł sterujący nadwozia (BCM) ma wyznaczone obwody do monitorowania napięcia układów w pojeździe. Moduł BCM monitoruje napięcie w układzie w celu potwierdzenia, czy napięcie utrzymuje się w odpowiednim zakresie. Jeśli napięcie układu będzie poza zakresem, może dojść do uszkodzenia podzespołów oraz zakłócenia danych. BCM monitoruje napięcie układu w długim okresie czasu.
Warunki ustawień DTC
B1517 03
• Napięcie akumulatora jest mniejsze od 11 V.
• Prędkość obrotowa silnika jest większa niż 1100 obr/min.
• Powyżej opisane warunki są spełnione przez 15 sekund.
B1517 07
• Napięcie akumulatora jest większe od 16 V.
• Prędkość obrotowa silnika jest większa niż 1100 obr/min.
• Powyżej opisane warunki są spełnione przez 15 sekund.
B1517 5A
Napięcie akumulatora różni się o 2 V na obwodach czujnikowych BCM akumulatora przez 10 sekund.
Masz gdzieś w obwodach zaśniedziałe punkty masy lub styki na złączach.
-- 26 lis 2015, o 21:42 --
Sprawdź, czy na BCM na złączach:
• Zacisk 1 X1
• Zacisk 2 X2
• Zacisk 3 X6
masz czarne przewody, dość grube (2,5 i 1,5 mm2)
Jeśli któreś połączenie masowe z karoserią nie łączy, jest przybrudzone, zaśniedziałe to daje ten błąd.
Niestety nie wiem, gdzie znajdują się te przyłącza masowe na karoserii.
-
- Użytkownik
- Posty: 153
- Rejestracja: 7 mar 2015, o 20:38
- Auto: insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2015
- Miasto:
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
kmy dzięki wielkie. Panowie a jest jakiś elektryk miedzy nami? Może ktoś już się spotkał z takim problemem gdzie szukać punktów masowych dokładnie? To że do silnika i że do karoserii to wiem, tylko pytanie brzmi gdzie dokładnie? Z góry dzięki. Czekam na odpowiedź
Ostatnio zmieniony 27 lis 2015, o 08:53 przez Engine, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni - regulamin!
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni - regulamin!
- KaMYk
- Zapaleniec
- Posty: 2235
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
- Auto: Dodge Charger R/T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Mochowo
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
Wiem, że pod osłonami progów z przodu są oraz pod osłonami słupków A (tych z przodu) i BCM może własnie tam mieć to połączenie, ale nie jestem tego pewien. Trzeba zdjąć te plastyki i poszukać.
Taka usterka to kłopotliwa trochę. Nie wiadomo gdzie szukać. Kiedyś w Focusie miałem taki myk na jednym złączu masowym, to mi wskaźniki w czasie jazdy szalały, ale autko jechało bez problemu. Pół roku jeździłem bez osłon progów i słupków i szukałem. W końcu znalazłem przeczyściłem i od tamtej pory spokój był.
Taka usterka to kłopotliwa trochę. Nie wiadomo gdzie szukać. Kiedyś w Focusie miałem taki myk na jednym złączu masowym, to mi wskaźniki w czasie jazdy szalały, ale autko jechało bez problemu. Pół roku jeździłem bez osłon progów i słupków i szukałem. W końcu znalazłem przeczyściłem i od tamtej pory spokój był.