--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
- Paweł Pablo
- Klubowicz
- Posty: 213
- Rejestracja: 31 sty 2016, o 11:23
- Auto: Insignia A ST FL
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: Wyrzysk/Piła/Wielkopolska
- Postawił piwo: 2 razy
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
Tylko sęk w tym że mi całe oświetlenie wnętrza działa prawidłowo,więc nie wiem czy to jakiś psikus isi .Błąd skasowałem zobaczę za jakiś czas czy znowu się pojawi.
***** ***
- konradPL
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: 7 lut 2017, o 10:40
- Auto: Insignia 2.0 Cosmo
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Częstochowa
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
Witajcie, mam problem z klimatyzacją. Przestałą chłodzić kilka dni temu. Dziś zrobiony serwis, dezynfekcja, napełnienie czynnikiem, sprawdzenie szczelności. Nadal nie działa. Podłączyłem opcomem i jest błąd B393B-04 air conditioning compressor valve control circuit. Widziałem te błąd na forum już ale bez odpowiedzi. Czy ktoś może wiedzieć o co chodzi? Sprawdziłem bezpieczniki, działają. Może jakiś przekaźnik padł? Gdy próbuję załączyć sprężarkę obroty silnika nie zmieniają się. Pomóżcie bo skwar w aucie jest nie samowity
-
- Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 17 cze 2015, o 06:26
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
Witam wyskoczyły mi dwa błedy co one oznaczają i co jest zepsute??? Proszę o pomoc
P03BB-00
P03A3-00
C0750-03
dziekuje
P03BB-00
P03A3-00
C0750-03
dziekuje
-
- Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 17 cze 2015, o 06:26
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
- zubek
- Użytkownik
- Posty: 967
- Rejestracja: 19 sie 2015, o 20:03
- Auto: IB/ST
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2017
- Miasto: WWL
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
A op-com nie podał opisów?
P03BB 00: Cylinder 4 Pressure Variation Too High
P03A3 00: Cylinder 2 Obwód czujnika ciśnienia Błędny
C0750 03: Left Front Tire Pressure Sensor Low Voltage.
czyli coś z ciśnieniem na cylindrach i błąd czujnika ciśnienia w lewym przednim kole
P03BB 00: Cylinder 4 Pressure Variation Too High
P03A3 00: Cylinder 2 Obwód czujnika ciśnienia Błędny
C0750 03: Left Front Tire Pressure Sensor Low Voltage.
czyli coś z ciśnieniem na cylindrach i błąd czujnika ciśnienia w lewym przednim kole
-
- Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 17 cze 2015, o 06:26
- Auto: Insignia
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2010
- Miasto:
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
A ten błąd p03a3 to nie jest czasem że uszkodzona świecą zarowa?
Ostatnio zmieniony 26 maja 2017, o 23:04 przez IBZI, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
Panowie dwa błędy P 0641 i P 2127 nie idzie ich skasować, auto nie jeździ, gaz w podłogę a auto stoi w miejscu, gdzie szukać winowajcy ?
- KaMYk
- Zapaleniec
- Posty: 2235
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
- Auto: Dodge Charger R/T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Mochowo
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
w internecie należy szukać
numery błędów zbyt ogólne, potrzebna cała diagnostyka:
DTC P0641 03: Niskie napięcie obwodu 1 napięcia referencyjnego 5V
DTC P0641 07: Wysokie napięcie obwodu 1 napięcia referencyjnego 5V
Opis obwodu/układu
Moduł sterujący silnika (ECM) posiada 3 obwody napięcia odniesienia 5V. Moduł ECM dostarcza napięcie odniesienia 5V do różnych czujników. Każdy obwód odniesienia dostarcza napięcie odniesienia 5V do więcej niż jednego czujnika. Zwarcie do masy lub napięcia w jednym z obwodów napięcia referencyjnego 5-wolt wpływa na wszystkie części składowe podłączone do tego obwodu napięcia referencyjnego 5-wolt. Moduł ECM monitoruje napięcie w obwodach napięcia odniesienia 5V.
DTC P2127: Niskie napięcie obwodu czujnika 2 pozycji pedału przyspieszenia (APP)
Opis obwodu/układu
Zespół pedału przyspieszenia zawiera 2 czujniki pozycji pedału przyspieszenia (APP). Czujniki APP są montowane na zespole pedału przyspieszenia oraz są bezobsługowe. Czujnik pozycji pedału przyspieszenia dostarczają sygnał napięcia, który zmienia się odpowiednio do pozycji pedału. Moduł sterujący silnika (ECM) zasila każdy z czujników pozycji pedału przyspieszenia poprzez obwód odniesienia referencyjnego 5 V, obwód odniesienia masy oraz obwód sygnału.
P2127
Moduł ECM wykrywa, że napięcie czujnika 2 APP jest mniejsze niż 0,32 V przez ponad 1 s.
Jeśli przewód zasilający czujnik przyśpieszenia napięciem 5V nie ma zwarcia do masy, to masz do wymiany ECU silnika.
numery błędów zbyt ogólne, potrzebna cała diagnostyka:
DTC P0641 03: Niskie napięcie obwodu 1 napięcia referencyjnego 5V
DTC P0641 07: Wysokie napięcie obwodu 1 napięcia referencyjnego 5V
Opis obwodu/układu
Moduł sterujący silnika (ECM) posiada 3 obwody napięcia odniesienia 5V. Moduł ECM dostarcza napięcie odniesienia 5V do różnych czujników. Każdy obwód odniesienia dostarcza napięcie odniesienia 5V do więcej niż jednego czujnika. Zwarcie do masy lub napięcia w jednym z obwodów napięcia referencyjnego 5-wolt wpływa na wszystkie części składowe podłączone do tego obwodu napięcia referencyjnego 5-wolt. Moduł ECM monitoruje napięcie w obwodach napięcia odniesienia 5V.
DTC P2127: Niskie napięcie obwodu czujnika 2 pozycji pedału przyspieszenia (APP)
Opis obwodu/układu
Zespół pedału przyspieszenia zawiera 2 czujniki pozycji pedału przyspieszenia (APP). Czujniki APP są montowane na zespole pedału przyspieszenia oraz są bezobsługowe. Czujnik pozycji pedału przyspieszenia dostarczają sygnał napięcia, który zmienia się odpowiednio do pozycji pedału. Moduł sterujący silnika (ECM) zasila każdy z czujników pozycji pedału przyspieszenia poprzez obwód odniesienia referencyjnego 5 V, obwód odniesienia masy oraz obwód sygnału.
P2127
Moduł ECM wykrywa, że napięcie czujnika 2 APP jest mniejsze niż 0,32 V przez ponad 1 s.
Jeśli przewód zasilający czujnik przyśpieszenia napięciem 5V nie ma zwarcia do masy, to masz do wymiany ECU silnika.
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
dzięki Kamyk , będę sie jutro cały dzień bawił, zobaczymy czy coś mi sie uda zrobić
-- 8 cze 2017, o 20:16 --
Panowie mam jeszcze jedno pytanie odnośnie kodu błędu, a mianowicie wyświetla mi się kod :
- C0561 , który jest opisany : - Zapisana informacja o niedostępnym systemie, - nieważne dane, - błąd stały.
Wiem, że dotyczy hamulca postojowego elektrycznego ale konkretnie co padło z góry dziękuję za podpowiedzi
-- 8 cze 2017, o 20:16 --
Panowie mam jeszcze jedno pytanie odnośnie kodu błędu, a mianowicie wyświetla mi się kod :
- C0561 , który jest opisany : - Zapisana informacja o niedostępnym systemie, - nieważne dane, - błąd stały.
Wiem, że dotyczy hamulca postojowego elektrycznego ale konkretnie co padło z góry dziękuję za podpowiedzi
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
Witam.
Mam opla z 1.6 cdti DTH 136km
Mam takie błedy:
p086c
p2598
u0401
Pierwszy podobno to jakiś czujnik pozycji neutralnej. Wyświetla mi się awaria esp . Jak wygląda i gdzie mogę go kupić?
Drugi związany jest z turbiną. Brak mocy. Ale czasami gdy na nowo odpalę silnik to jest ok do momentu hamowania silnikiem.
A trzeci to nie wiem.
cóż na to wszystko mogę poradzić.
Dziekuję z góry.
Mam opla z 1.6 cdti DTH 136km
Mam takie błedy:
p086c
p2598
u0401
Pierwszy podobno to jakiś czujnik pozycji neutralnej. Wyświetla mi się awaria esp . Jak wygląda i gdzie mogę go kupić?
Drugi związany jest z turbiną. Brak mocy. Ale czasami gdy na nowo odpalę silnik to jest ok do momentu hamowania silnikiem.
A trzeci to nie wiem.
cóż na to wszystko mogę poradzić.
Dziekuję z góry.
- rataj73
- Zapaleniec
- Posty: 1671
- Rejestracja: 22 lip 2014, o 15:54
- Auto: Opel Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Stolica Mazur
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
Jak 2016 r produkcji to niech ASO sobie z tym radzi, przecież samochód jeszcze na gwarancji, a te błędy to nie rzeczy ekspoatacyjne nie objęte gwarancją.
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
Samochod sprowadzony.
Przytarte przednie drzwi i blotniki więc aso chyba nie w tym przypadku.
Przytarte przednie drzwi i blotniki więc aso chyba nie w tym przypadku.
- rataj73
- Zapaleniec
- Posty: 1671
- Rejestracja: 22 lip 2014, o 15:54
- Auto: Opel Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Stolica Mazur
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
Nie ma znaczenia ani sprowadzenie ani przytarcie, jeżeli zrobiony przegląd gwarancyjny i przetarcie a nie ma wpływu na usterki to jak najbardziej gwarancja obowiązuje. No chyba że przodu nie miał i robiony u Ryśka w stodole to wtedy inna sprawa i tłumaczyło by to błąd turbiny pewnie gdzieś nieszczelny dolot i ten od przyśpieszenia poprzecznego pojazdu co skutkuje błędem esp.
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
Niestety w aso naprawa blacharsko lakiernicza nie byla robiona.
Ale w stodole rez nie.
Przeglad roczny zrobiony.
Ale serwis nieskory aby naprawiać w ramach gwarancji.
Ale w stodole rez nie.
Przeglad roczny zrobiony.
Ale serwis nieskory aby naprawiać w ramach gwarancji.
- rataj73
- Zapaleniec
- Posty: 1671
- Rejestracja: 22 lip 2014, o 15:54
- Auto: Opel Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Stolica Mazur
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 15 razy
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
Ja bym walił do serwisu jak w dym jeżeli oczywiście usterka nie jest wynikiem dzwona. Załóżmy że masz auto 10 tysięcy przebiegu 2017 r i z twojej winy rozbiłeś tylny zderzak i lampe, wszystko naprawiłeś we własnym zakresie, a za miesiąc padnie alternator, albo pęknie pasek rozrządu i co gwarancja tego nie obejmuje bo tył nie robiony w aso. Wyłączenie gwarancji może być tylko do elementów naprawianych poza aso no chyba że tak jak piszę nie była to przycierka tylko dzwon , odpalone poduchy itp. to wtedy jak najbardziej aso się na to wyleje i choćby ci kiedyś odpadła końcówka wydechu to podciągną to pod konsekwencję tego dzwona i tu się wcale nie dziwię.
Jeżeli chodzi o błąd z doładowaniem to szukaj nieszczelności, może dziury w intercoolerze lub pęknięty przewód.
No i może sam dzwon zapisany jest w sterowniku i trzeba wykasować crash data w serwisie?
I ciekawe czy za jakiś czas samochód nie pojawi się na alledrogo jako niebita perełka?
Jeżeli chodzi o błąd z doładowaniem to szukaj nieszczelności, może dziury w intercoolerze lub pęknięty przewód.
No i może sam dzwon zapisany jest w sterowniku i trzeba wykasować crash data w serwisie?
I ciekawe czy za jakiś czas samochód nie pojawi się na alledrogo jako niebita perełka?
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: 8 lut 2014, o 10:06
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B15XFT
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Kraków
Re: Kody błędów OBD - rozszyfrowanie
Koledzy internet nic nie podpowiada, silnik B20DTH - dzisiaj rano pojawił się błąd:
P1050-00-99
Ktoś, coś?
P1050-00-99
Ktoś, coś?