--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Interfejs diagnostyczny ELM327
- Domingez
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: 23 wrz 2018, o 09:57
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Olkusz
- Postawił piwo: 2 razy
Re: Interfejs diagnostyczny ELM327
Mi sie wydaje ze wogule jest trefny za 17 zl to sie nie dziwie. Pisza w kom na allegro ze nie łaczy sie wieloma samichodami. Polec mi cos dobrego jaki sprzet móglbym kupic
Ostatnio zmieniony 6 gru 2018, o 11:39 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8
- Domingez
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: 23 wrz 2018, o 09:57
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Olkusz
- Postawił piwo: 2 razy
Re: Interfejs diagnostyczny ELM327
SDPROG to musi byc przy kazdym iterfejsie ?
Ostatnio zmieniony 6 gru 2018, o 11:38 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8974
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Interfejs diagnostyczny ELM327
Nie , kup samego fejsa.
Dodano po 1 minucie 47 sekundach:
Tam w tym liku jest sam, ale jest dużo na portalach.
Dodano po 1 minucie 47 sekundach:
Tam w tym liku jest sam, ale jest dużo na portalach.
- Domingez
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: 23 wrz 2018, o 09:57
- Auto: Opel insignia
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Olkusz
- Postawił piwo: 2 razy
Re: Interfejs diagnostyczny ELM327
Pisze ze z oplem insignia nie wspulpracuje to uzadzenie wiec niewiem co robic
Ostatnio zmieniony 6 gru 2018, o 11:37 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 8974
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 114 razy
Re: Interfejs diagnostyczny ELM327
Nie sugeruj się tym, pasuje do wszystkich aut jakie podłączałem.
I jeszcze tutaj bardzo dużo grono użytkowników ma go na forum
Dodano po 1 minucie 35 sekundach:
Ja nim nawet w polifcie za pomocą programu Pinga zmieniałem licznik.
I jeszcze tutaj bardzo dużo grono użytkowników ma go na forum
Dodano po 1 minucie 35 sekundach:
Ja nim nawet w polifcie za pomocą programu Pinga zmieniałem licznik.
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 122 razy
Re: Interfejs diagnostyczny ELM327
Mam Vgate Icar2 BT. Występuje takie zjawisko: przychodzę rano, odpalam auto, wsadzam fejs do gniazda i łącze się np. OPL DPF Monitor. Aplikacja/fejs pracuje ok. 5 minut, następnie traci połączenie z fejsem i nie połączy się dopóki nie "zrestartuje" fejsa (wyjęcie i włożenie ponownie do gniazda OBD). Diody na fejsie świecą się i migają jak się nie mogę połączyć. Wygląda na to jakby fejs się zawieszał. Po ponownym wsadzeniu i podłączeniu aplikacji działa wszystko bez problemu (nie sprawdzałem dłużej niż 10-15 minut, bo tyle mi zajmuje dojazd do pracy ).
Sprawdzane na dwóch różnych telefonach.
Ma ktoś tak?
Sprawdzane na dwóch różnych telefonach.
Ma ktoś tak?
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8454
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny ELM327
U mnie też tak się dzieje.
A co za problem wyjąć i włożyć? to nawet nieźle moją niecierpliwość ćwiczy.
Wg mnie to kraj producenta wszystko tłumaczy
A co za problem wyjąć i włożyć? to nawet nieźle moją niecierpliwość ćwiczy.
Wg mnie to kraj producenta wszystko tłumaczy
Radio 357 :)
-
- Użytkownik
- Posty: 534
- Rejestracja: 25 paź 2017, o 18:46
- Auto: Insignia
- Kod silnika: B20DTH
- Rok produkcji: 2016
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 6 razy
Re: Interfejs diagnostyczny ELM327
@Rooff_ zbliżoną sytuację mam na Torque, czyta mi on line zadane PID'y ale niektóre wartości zawieszają się - wartości pozostają stałe
- dokia
- Klubowicz
- Posty: 8454
- Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
- Auto: Insignia 2.0t 260KM
- Kod silnika: B20NFT
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: z Mazur :)
- Postawił piwo: 197 razy
- Otrzymał piwo: 102 razy
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 28 kwie 2019, o 21:07
- Auto: Chevrolet Orlando
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Interfejs diagnostyczny ELM327
A zatem zakupiłem iCar2 Vgate bluetooth ID19 i stała się jasność aplikacje OPL szybko i bez problemu łączyły się z interfejsem, czytały, sprawdzały, etc. Mistrzostwo świata z monitoringiem DPF (Ping JEST WIELKI) No i w zasadzie byłbym content gdyby nie jedno ale. Interfejs sprawdziłem w trzech autach (Orlando, Aveo, Insignia) i w żadnym nie mogę włączyć ani wyłączyć interfejsu czerwonym przyciskiem na froncie kostki. AutoWakeUp też w tym modelu nie działa. Wymusza to każdorazowe wyjmowanie i wkładanie Elma w gniazdo OBD gdy chcę monitorować w czasie jazdy stan DPFa. Kurcze, czy to ja mam takiego pecha czy ten przycisk to atrapa. Nadmienię, że zakupiony iCar2 to wersja z Bt3.0 oficjalny importer GSMCity, (pudełeczko, płyta, instrukcje - wszystko jak należy) Test zgodności ELM327 100% zgodności. Czy u Kolegów też nie można włączyć tego urządzonka ręcznie?
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 28 kwie 2019, o 21:07
- Auto: Chevrolet Orlando
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Interfejs diagnostyczny ELM327
Chcieliśmy... to mamy P.R.C w każdej kieszeni No cóż, będziemy reklamować, do skutku
- Zbyszek01
- Klubowicz
- Posty: 3042
- Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
- Auto: Jag XE 2,0D ,MY2020
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2019
- Miasto: DZA
- Postawił piwo: 21 razy
- Otrzymał piwo: 28 razy
Re: Interfejs diagnostyczny ELM327
Może za słabo wciskasz? Ten włącznik dość głęboko się wciska.
Insignia MY2012
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 28 kwie 2019, o 21:07
- Auto: Chevrolet Orlando
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Interfejs diagnostyczny ELM327
Myślę, że jeśli jeszcze mocniej wcisnę to już nie będę miał co reklamować Ot po prostu, padło na mnie
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 122 razy
Re: Interfejs diagnostyczny ELM327
Poczytaj w aukcji, bo w niektórych pisało, że ten przycisk w tej wersji nie działa.
Pozdrawiam, Michał
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: 28 kwie 2019, o 21:07
- Auto: Chevrolet Orlando
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Warszawa
- Otrzymał piwo: 1 raz
Re: Interfejs diagnostyczny ELM327
W nawiązaniu do postu zapytania o przycisk POWER w interfejsie iCar2, zamieszczam informację dla potomnych, (przestrogę, poradę, groteskę) Kolejny ELM okazał się być przedziwnym tworem z atrapą włącznika pod membraną na froncie kostki. Jestem inż. elektronikiem automatyki przemysłowej i mając dosyć ciągłego odsyłania iCar-ów postanowiłem sprawdzić co w trawie piszczy. Po zdjęciu folii i plastikowego dekielka z łatwością odkrywamy, że najnowszy import osławionych interfejsów jest oszustwem i jeśli będziemy chcieli wozić owo urządzenie z myślą o ciągłych pomiarach to czeka nas każdorazowe nadwyrężanie gniazda OBDII. Jeśli już komuś przydarzy się tak nietrafiony zakup a będzie chciał wykazać się samodzielnym zaradzeniem problemowi to śpieszę donieść, że rozwiązanie jest dosyć proste i większość średnio zaawansowanych majsterkowiczów powinna sobie z tym poradzić. W moim przypadku było to jedynie dolutowanie micro switcha do punktów uwidocznionych na zamieszczonych przeze mnie zdjęciach, wypiłowanie otworu w obudowie, troszkę kleju i możemy cieszyć się z posiadania iCara ze wzbudnikiem interfejsu z trybu uśpienia. Nadmienię, że chociaż post bezpośrednio opowiada o interfejsie sprzętowym, to jak sądzę, wielu osobom może wyjaśnić zagadkę konieczności wyjmowania i wkładania ELMA w gniazdo OBDII celem prawidłowego zainicjowania połączenia z aplikacją OPL.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.