--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------
--------------------
----------------Obrazek Zobacz nasz portal klubowy ---------------Obrazek Polub naszą stronę na Facebooku ---------------Obrazek Dołącz do naszej Grupy na Facebooku

Interfejs diagnostyczny ELM327

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8974
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: Interfejs diagnostyczny ELM327

Post autor: mazmarcin » 29 lis 2018, o 19:08

To jaki program się nie może z nim połączyć?

Awatar użytkownika
Domingez
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: 23 wrz 2018, o 09:57
Auto: Opel insignia
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Olkusz
Postawił piwo: 2 razy

Re: Interfejs diagnostyczny ELM327

Post autor: Domingez » 29 lis 2018, o 19:15

Mi sie wydaje ze wogule jest trefny za 17 zl to sie nie dziwie. Pisza w kom na allegro ze nie łaczy sie wieloma samichodami. Polec mi cos dobrego jaki sprzet móglbym kupic
Ostatnio zmieniony 6 gru 2018, o 11:39 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8974
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: Interfejs diagnostyczny ELM327

Post autor: mazmarcin » 29 lis 2018, o 19:19

Jakiś Icar Vgate.
Spokojnie wystarczy Icar2
https://allegro.pl/icar2-vgate-elm327-o ... 38643.html

Awatar użytkownika
Domingez
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: 23 wrz 2018, o 09:57
Auto: Opel insignia
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Olkusz
Postawił piwo: 2 razy

Re: Interfejs diagnostyczny ELM327

Post autor: Domingez » 29 lis 2018, o 19:52

SDPROG to musi byc przy kazdym iterfejsie ?
Ostatnio zmieniony 6 gru 2018, o 11:38 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8974
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: Interfejs diagnostyczny ELM327

Post autor: mazmarcin » 29 lis 2018, o 19:54

Nie , kup samego fejsa.

Dodano po 1 minucie 47 sekundach:
Tam w tym liku jest sam, ale jest dużo na portalach.

Awatar użytkownika
Domingez
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: 23 wrz 2018, o 09:57
Auto: Opel insignia
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Olkusz
Postawił piwo: 2 razy

Re: Interfejs diagnostyczny ELM327

Post autor: Domingez » 29 lis 2018, o 20:03

Pisze ze z oplem insignia nie wspulpracuje to uzadzenie wiec niewiem co robic
Ostatnio zmieniony 6 gru 2018, o 11:37 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Proszę o stosowanie zasad polskiej pisowni. Regulamin forum par.5 pkt.8

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8974
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: Interfejs diagnostyczny ELM327

Post autor: mazmarcin » 29 lis 2018, o 20:07

Nie sugeruj się tym, pasuje do wszystkich aut jakie podłączałem.
I jeszcze tutaj bardzo dużo grono użytkowników ma go na forum ;)

Dodano po 1 minucie 35 sekundach:
Ja nim nawet w polifcie za pomocą programu Pinga zmieniałem licznik.

Awatar użytkownika
Domingez
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: 23 wrz 2018, o 09:57
Auto: Opel insignia
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2014
Miasto: Olkusz
Postawił piwo: 2 razy

Re: Interfejs diagnostyczny ELM327

Post autor: Domingez » 29 lis 2018, o 20:11

Ok dzieki

Awatar użytkownika
Rooff_
Zapaleniec
Posty: 4119
Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
Auto: Insignia ST przedlif
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2012
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 122 razy

Re: Interfejs diagnostyczny ELM327

Post autor: Rooff_ » 29 lis 2018, o 23:49

Mam Vgate Icar2 BT. Występuje takie zjawisko: przychodzę rano, odpalam auto, wsadzam fejs do gniazda i łącze się np. OPL DPF Monitor. Aplikacja/fejs pracuje ok. 5 minut, następnie traci połączenie z fejsem i nie połączy się dopóki nie "zrestartuje" fejsa (wyjęcie i włożenie ponownie do gniazda OBD). Diody na fejsie świecą się i migają jak się nie mogę połączyć. Wygląda na to jakby fejs się zawieszał. Po ponownym wsadzeniu i podłączeniu aplikacji działa wszystko bez problemu (nie sprawdzałem dłużej niż 10-15 minut, bo tyle mi zajmuje dojazd do pracy :P ).
Sprawdzane na dwóch różnych telefonach.

Ma ktoś tak?

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8454
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 197 razy
Otrzymał  piwo: 102 razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny ELM327

Post autor: dokia » 30 lis 2018, o 00:01

U mnie też tak się dzieje.
A co za problem wyjąć i włożyć? to nawet nieźle moją niecierpliwość ćwiczy.
Wg mnie to kraj producenta wszystko tłumaczy :)
Radio 357 :)

Awatar użytkownika
Rooff_
Zapaleniec
Posty: 4119
Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
Auto: Insignia ST przedlif
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2012
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 122 razy

Re: Interfejs diagnostyczny ELM327

Post autor: Rooff_ » 30 lis 2018, o 00:31

A jaką wersję ELMa masz? Też Icar2?

Kub@
Użytkownik
Posty: 534
Rejestracja: 25 paź 2017, o 18:46
Auto: Insignia
Kod silnika: B20DTH
Rok produkcji: 2016
Miasto: Warszawa
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 6 razy

Re: Interfejs diagnostyczny ELM327

Post autor: Kub@ » 30 lis 2018, o 05:52

@Rooff_ zbliżoną sytuację mam na Torque, czyta mi on line zadane PID'y ale niektóre wartości zawieszają się - wartości pozostają stałe 😯

Awatar użytkownika
dokia
Klubowicz
Posty: 8454
Rejestracja: 14 lut 2018, o 22:32
Auto: Insignia 2.0t 260KM
Kod silnika: B20NFT
Rok produkcji: 2018
Miasto: z Mazur :)
Postawił piwo: 197 razy
Otrzymał  piwo: 102 razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny ELM327

Post autor: dokia » 30 lis 2018, o 06:33

Rooff_ pisze:
30 lis 2018, o 00:31
A jaką wersję ELMa masz? Też Icar2?
Taką jak twoja ]:->
Radio 357 :)

jaku06
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: 28 kwie 2019, o 21:07
Auto: Chevrolet Orlando
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2012
Miasto: Warszawa
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Interfejs diagnostyczny ELM327

Post autor: jaku06 » 8 cze 2019, o 14:33

A zatem zakupiłem iCar2 Vgate bluetooth ID19 i stała się jasność :) aplikacje OPL szybko i bez problemu łączyły się z interfejsem, czytały, sprawdzały, etc. Mistrzostwo świata z monitoringiem DPF (Ping JEST WIELKI) No i w zasadzie byłbym content gdyby nie jedno ale. Interfejs sprawdziłem w trzech autach (Orlando, Aveo, Insignia) i w żadnym nie mogę włączyć ani wyłączyć interfejsu czerwonym przyciskiem na froncie kostki. AutoWakeUp też w tym modelu nie działa. Wymusza to każdorazowe wyjmowanie i wkładanie Elma w gniazdo OBD gdy chcę monitorować w czasie jazdy stan DPFa. Kurcze, czy to ja mam takiego pecha czy ten przycisk to atrapa. Nadmienię, że zakupiony iCar2 to wersja z Bt3.0 oficjalny importer GSMCity, (pudełeczko, płyta, instrukcje - wszystko jak należy) Test zgodności ELM327 100% zgodności. Czy u Kolegów też nie można włączyć tego urządzonka ręcznie?

Awatar użytkownika
mazmarcin
Klubowicz
Posty: 8974
Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
Auto: Insignia ST
Kod silnika: D20DTR
Rok produkcji: 2018
Miasto: Wodzisław Śląski
Postawił piwo: 17 razy
Otrzymał  piwo: 114 razy

Re: Interfejs diagnostyczny ELM327

Post autor: mazmarcin » 8 cze 2019, o 15:09

Można ręcznie i tak już od przeszło trzech lat 😁

jaku06
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: 28 kwie 2019, o 21:07
Auto: Chevrolet Orlando
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2012
Miasto: Warszawa
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Interfejs diagnostyczny ELM327

Post autor: jaku06 » 8 cze 2019, o 16:15

Chcieliśmy... to mamy P.R.C w każdej kieszeni :D No cóż, będziemy reklamować, do skutku :D

Awatar użytkownika
Zbyszek01
Klubowicz
Posty: 3042
Rejestracja: 10 lut 2015, o 20:29
Auto: Jag XE 2,0D ,MY2020
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2019
Miasto: DZA
Postawił piwo: 21 razy
Otrzymał  piwo: 28 razy

Re: Interfejs diagnostyczny ELM327

Post autor: Zbyszek01 » 8 cze 2019, o 16:39

jaku06 pisze:
8 cze 2019, o 14:33
A zatem zakupiłem iCar2 Vgate
...
Czy u Kolegów też nie można włączyć tego urządzonka ręcznie?
Może za słabo wciskasz? Ten włącznik dość głęboko się wciska.
Insignia MY2012

jaku06
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: 28 kwie 2019, o 21:07
Auto: Chevrolet Orlando
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2012
Miasto: Warszawa
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Interfejs diagnostyczny ELM327

Post autor: jaku06 » 8 cze 2019, o 16:42

Myślę, że jeśli jeszcze mocniej wcisnę to już nie będę miał co reklamować :) Ot po prostu, padło na mnie :)

Awatar użytkownika
Rooff_
Zapaleniec
Posty: 4119
Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
Auto: Insignia ST przedlif
Kod silnika: A20DTR
Rok produkcji: 2012
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
Postawił piwo: 9 razy
Otrzymał  piwo: 122 razy

Re: Interfejs diagnostyczny ELM327

Post autor: Rooff_ » 8 cze 2019, o 22:22

Poczytaj w aukcji, bo w niektórych pisało, że ten przycisk w tej wersji nie działa.
Pozdrawiam, Michał
*Nie jestem mechanikiem samochodowym! ;)

jaku06
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: 28 kwie 2019, o 21:07
Auto: Chevrolet Orlando
Kod silnika: inny
Rok produkcji: 2012
Miasto: Warszawa
Otrzymał  piwo: 1 raz

Re: Interfejs diagnostyczny ELM327

Post autor: jaku06 » 11 cze 2019, o 13:59

W nawiązaniu do postu zapytania o przycisk POWER w interfejsie iCar2, zamieszczam informację dla potomnych, (przestrogę, poradę, groteskę) Kolejny ELM okazał się być przedziwnym tworem z atrapą włącznika pod membraną na froncie kostki. Jestem inż. elektronikiem automatyki przemysłowej i mając dosyć ciągłego odsyłania iCar-ów postanowiłem sprawdzić co w trawie piszczy. Po zdjęciu folii i plastikowego dekielka z łatwością odkrywamy, że najnowszy import osławionych interfejsów jest oszustwem i jeśli będziemy chcieli wozić owo urządzenie z myślą o ciągłych pomiarach to czeka nas każdorazowe nadwyrężanie gniazda OBDII. Jeśli już komuś przydarzy się tak nietrafiony zakup a będzie chciał wykazać się samodzielnym zaradzeniem problemowi to śpieszę donieść, że rozwiązanie jest dosyć proste i większość średnio zaawansowanych majsterkowiczów powinna sobie z tym poradzić. W moim przypadku było to jedynie dolutowanie micro switcha do punktów uwidocznionych na zamieszczonych przeze mnie zdjęciach, wypiłowanie otworu w obudowie, troszkę kleju i możemy cieszyć się z posiadania iCara ze wzbudnikiem interfejsu z trybu uśpienia. Nadmienię, że chociaż post bezpośrednio opowiada o interfejsie sprzętowym, to jak sądzę, wielu osobom może wyjaśnić zagadkę konieczności wyjmowania i wkładania ELMA w gniazdo OBDII celem prawidłowego zainicjowania połączenia z aplikacją OPL.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

carvertical VIN check
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”