--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------------------ŚLĄSKI SPOT ICP -12 maja - fotorelacja
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Interfejs VXDIAG
- mazmarcin
- Klubowicz
- Posty: 9030
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 17:35
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: D20DTR
- Rok produkcji: 2018
- Miasto: Wodzisław Śląski
- Postawił piwo: 17 razy
- Otrzymał piwo: 117 razy
Re: Interfejs VXDIAG
Pewnie tak. Tylko musisz mieć dostęp i konto albo komuś dać zrobić. Na górze jest lupka tam wpisz co potrzeba.
Ktoś pisał że vxdiag jest mniej stabilny od MDI.
Ktoś pisał że vxdiag jest mniej stabilny od MDI.
-
- Klubowicz
- Posty: 1883
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Interfejs VXDIAG
VXdiag ma chyba słabszy procek w porównaniu do mid/mdi2. Już przy odczycie całego pojazdu ma problem z połączeniem się z wszystkimi modułami, ale przy wejściu w każdy z osobna nie robi problemów (o ile moduł jest na samochodzie). Nie wiem jak z programowaniem, osobiście bym się bał zaryzykować. Do programowania (SPS) potrzebujesz dostęp online za $$.
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 122 razy
Re: Interfejs VXDIAG
Na tak zadane pytanie można odpowiedzieć: chyba raczej prawdopodobnie starczy
Jakbyś sprecyzował do jak nowszych, jakich i co chcesz robić to byśmy bardziej pomogli
Soft GDS2 i fejs MDI mają obsługę modeli MY2021.
Wysłane z mojego YAL-L41 przy użyciu Tapatalka
Jakbyś sprecyzował do jak nowszych, jakich i co chcesz robić to byśmy bardziej pomogli
Soft GDS2 i fejs MDI mają obsługę modeli MY2021.
Wysłane z mojego YAL-L41 przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 19 maja 2021, o 08:03
- Auto: Astra
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Tychy
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Interfejs VXDIAG
Do mojego samochodu astra j 2014 A20DTH no i gdybym zmienił auto to do jakiego rocznika podejdzie bo wydawać tyle maskotki co zmianę samochodu to bezsens. Dzięki za pomoc wszystkim!
- dare50
- Zapaleniec
- Posty: 2353
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 32 razy
Re: Interfejs VXDIAG
2 ma dodane tylko WiFi i inną obudowę, a po drugie pamiętaj że od 1 lipca dochodzi podatek z Chin żebyś się nie zdziwił
- Rooff_
- Zapaleniec
- Posty: 4119
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 08:24
- Auto: Insignia ST przedlif
- Kod silnika: A20DTR
- Rok produkcji: 2012
- Miasto: Zagłębie Dąbrowskie
- Postawił piwo: 9 razy
- Otrzymał piwo: 122 razy
Re: Interfejs VXDIAG
MDI też ma WiFi - w postaci karty modułowej umieszczanej wewnątrz urządzenia. Tylko nie miałem nerwów, żeby to konfigurować, więc jadę na kablu
- Ping
- Klubowicz
- Posty: 2825
- Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
- Auto: Insignia ST / MY2011
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: W-wa
- Otrzymał piwo: 142 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs VXDIAG
Ja ma Vxdiag oraz MDI.
Z porównania to MDI jest na plus.
Działa szybciej i stabilniej.
Na vxdiag gds potrafi się rozłączać. Teoretycznie naprawili to w jakimś update driverów. U mnie też jest problem z gniazdem usb które się urwało razem ze ścieżkami na pcb i musiałem naprawiać.
Zrodzone w bólach przy uzyciu Tapatalka
Z porównania to MDI jest na plus.
Działa szybciej i stabilniej.
Na vxdiag gds potrafi się rozłączać. Teoretycznie naprawili to w jakimś update driverów. U mnie też jest problem z gniazdem usb które się urwało razem ze ścieżkami na pcb i musiałem naprawiać.
Zrodzone w bólach przy uzyciu Tapatalka
-
- Użytkownik
- Posty: 166
- Rejestracja: 20 lis 2018, o 20:16
- Auto: CORSA D
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: BOCHNIA
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Interfejs VXDIAG
Jak to jest z dostępem do serwera on line. Dostęp płaci się jednorazowo 30$ zakłada konto i ma się na wieki czy to jest tak że ile korzystasz tyle bulisz?
- Ping
- Klubowicz
- Posty: 2825
- Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
- Auto: Insignia ST / MY2011
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: W-wa
- Otrzymał piwo: 142 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs VXDIAG
Kiedyś tak było.
Teraz założenie konta nie kosztuje. Płaci się za subskrypcje, w zależności czego potrzebujesz są ruzne opcje. Jeżeli chodzi o programowanie SPS to za 2h trzeba zapłacić 45Eur+VAT
Zrodzone w bólach przy uzyciu Tapatalka
Teraz założenie konta nie kosztuje. Płaci się za subskrypcje, w zależności czego potrzebujesz są ruzne opcje. Jeżeli chodzi o programowanie SPS to za 2h trzeba zapłacić 45Eur+VAT
Zrodzone w bólach przy uzyciu Tapatalka
-
- Użytkownik
- Posty: 166
- Rejestracja: 20 lis 2018, o 20:16
- Auto: CORSA D
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: BOCHNIA
- Postawił piwo: 3 razy
- Otrzymał piwo: 2 razy
Re: Interfejs VXDIAG
Czyli jak ktoś miał wcześniej założone konto to teraz jest szczęśliwy ?bo jest nieograniczony?
-
- Klubowicz
- Posty: 1883
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Interfejs VXDIAG
Z tego co mi wiadomo, ci co mieli kiedyś konto dostali na maila nowe dane dostępowe do serwisu PSA, ale założenie nowego konta podobno nie jest już takie proste jak kiedyś, jakieś weryfikowanie jest czy coś. Za każdą usługę trzeba zapłacić, tak jak Kolega Ping wspomniał, za dostęp do SPS na 2h trzeba dać 45 euro + VAT, za dostęp do TIS czy EPC płaci się niezależnie i wszystko jest online. Kiedyś, żeby móc robić SPS newralgicznych modułów należało być zweryfikowanym przy pomocy numeru DUNS, jak jest teraz nie wiem.
Generalnie jest raczej gorzej niż było, a na pewno sporo drożej :/
Generalnie jest raczej gorzej niż było, a na pewno sporo drożej :/
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 19 maja 2021, o 08:03
- Auto: Astra
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Tychy
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Interfejs VXDIAG
powiem wam że jak tak czytam o oplach i bardziej się zagłębiam to stwierdzam że z tymi oplami to tragedia, napisze tak w skrócie kolega ma forda na stronkach za free ściąga aktualizacje sprzętu kable chińczyki po ok 300zł i aktualizacje online da się zrobić za free już nie wspomnę o tym że właśnie sam kombinuje z canem w fordzie wyciąga arduino co chce i rzuca na ekran radia czyli temp silnika oleju itp ładowanie aku co chce wyciąga z ramek canu i wyświetla spoko panowie dzięki za wszystkie informacje.
- dare50
- Zapaleniec
- Posty: 2353
- Rejestracja: 26 lut 2017, o 18:44
- Auto: Insignia 4x4 COSMO
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2011
- Miasto: Wejherowo
- Postawił piwo: 25 razy
- Otrzymał piwo: 32 razy
Re: Interfejs VXDIAG
Ale wiesz ze Ford g....o wort
Ogólnie jak kupowałem moja Isie 4 lata temu to można było zrobić aktualizacje wszystkich modułów za praktycznie free ,robiąc jakaś usługę za np.300 zeta , i właśnie chciałem zrobić aktualizacje bo dużo modułów ma datę softu z daty produkcji auta ,ale nie miałem czasu i odkładałem na później, jak podjechałem w końcu do salonu to już była dupa za każdy moduł śpiewali 300 zeta ,gościu mówił że przejęciu Opla już się nie da tak zrobić, za każdy trzeba płacić osobno więc sprawa się rypła
Ogólnie jak kupowałem moja Isie 4 lata temu to można było zrobić aktualizacje wszystkich modułów za praktycznie free ,robiąc jakaś usługę za np.300 zeta , i właśnie chciałem zrobić aktualizacje bo dużo modułów ma datę softu z daty produkcji auta ,ale nie miałem czasu i odkładałem na później, jak podjechałem w końcu do salonu to już była dupa za każdy moduł śpiewali 300 zeta ,gościu mówił że przejęciu Opla już się nie da tak zrobić, za każdy trzeba płacić osobno więc sprawa się rypła
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 19 maja 2021, o 08:03
- Auto: Astra
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Tychy
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Interfejs VXDIAG
wiem dare50 ale opel odwalił maniane i tyle czyli jak aktualizacji nie będę robił to vxdiag starczy
-
- Klubowicz
- Posty: 1883
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 06:20
- Auto: Insignia OPC
- Kod silnika: A28NER
- Rok produkcji: 2013
- Miasto: Katowice (okolice)
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 71 razy
Re: Interfejs VXDIAG
Da się zrobić tylko nie w ASO, sam dzięki uprzejmości znajomego jakiś czas temu zrobiłem sobie aktualizacje znacznej części modułów, do części nie było update, a niektórych nie chciałem ruszać ze względu na niefabryczne HMI. Poszukać serwisu/kogoś mającego dostęp, dogadać się na sesję 2h i aktualizować jak leci.
PS.: Należy mieć naładowany do full aku, ja nie doładowałem i po niecałych 1.5h skończył się dzień dziecka.
PS2.: Sytuacja wygląda tak, jakby PSA chciało dobić Opla, a przynajmniej modele GM, wzrost cen, braki w częściach, nawet podstawowych, ...
PS.: Należy mieć naładowany do full aku, ja nie doładowałem i po niecałych 1.5h skończył się dzień dziecka.
PS2.: Sytuacja wygląda tak, jakby PSA chciało dobić Opla, a przynajmniej modele GM, wzrost cen, braki w częściach, nawet podstawowych, ...