--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Interfejs diagnostyczny OP-COM
- Ping
- Klubowicz
- Posty: 2825
- Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
- Auto: Insignia ST / MY2011
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: W-wa
- Otrzymał piwo: 140 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Jakiego programu używasz? OPCOM czy VAUXCOM?
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
-
- Forumowicz
- Posty: 99
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 11:00
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Łódź
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 3 razy
- Ping
- Klubowicz
- Posty: 2825
- Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
- Auto: Insignia ST / MY2011
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: W-wa
- Otrzymał piwo: 140 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
To coś słabo.
Zainstaluj to sobie na maszynie wirtualnej i nie łącz się z netem
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Zainstaluj to sobie na maszynie wirtualnej i nie łącz się z netem
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
-
- Forumowicz
- Posty: 99
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 11:00
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Łódź
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
jak podłaczam się do samochodu to nie mam neta na laptopie.jak użyje op-coma to nie moge wejść w bloki pomiarowe,jak użyje vaux-coma to mogę w nie wejść ale nie pokazuje zadnych parametrów tylko kreski.
-
- Forumowicz
- Posty: 71
- Rejestracja: 29 lip 2015, o 14:12
- Auto: Insignia ST
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Warszawa
- Postawił piwo: 1 raz
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Witam, czy orginalnym op-comem lub klonem można zrobić kalibracje/adaptacje/programowanie świateł afl ?
miałem dwa błędy: B3410-05 Automatic Headlamp Leveling Control Module Front Axle Sensor Signal Circuit - High Voltage/Open; B101E 4B: Electronic Control Unit Software Calibration Not Learned.
nie dało się skasować op-comem, wymieniłem przedni czujnik poziomowania + płytkę i błędy skasowałem, niestety brak doświetlania zakrętów i skrętnych soczewek w nocy, automatyczne długie działają. Dodam tylko ze wcześniej doświetlanie i soczewki działały mimo błędu poziomowania ale po zabawie china op-com znikło i pojawił się wtedy B101E 4B. żarówki doświetlania na testach op-comem świecą.
miałem dwa błędy: B3410-05 Automatic Headlamp Leveling Control Module Front Axle Sensor Signal Circuit - High Voltage/Open; B101E 4B: Electronic Control Unit Software Calibration Not Learned.
nie dało się skasować op-comem, wymieniłem przedni czujnik poziomowania + płytkę i błędy skasowałem, niestety brak doświetlania zakrętów i skrętnych soczewek w nocy, automatyczne długie działają. Dodam tylko ze wcześniej doświetlanie i soczewki działały mimo błędu poziomowania ale po zabawie china op-com znikło i pojawił się wtedy B101E 4B. żarówki doświetlania na testach op-comem świecą.
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Może być słabo śle gdzieś mi sie rzuciło w oczy bodajże na fp ze ktoś oczekuje na 1.65 . Maja mu przysłać . Może ten coś da radę . Zależy co chcesz zrobić .
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Wersja softu nie spowoduje, że w programie pojawią się nowe funkcje.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Możliwe . Nie orientuje się na bierząco ponieważ używam orginalu . Wiem natomiast że clony potrafią płatać figle i we wcześniejszych wersjach było często tak ze niektóre funkcje z danym oprogramowaniem nie działały a za to z innym juz tak . Dlatego zaproponowałem zmianę softu bo w tym wypadku napewno nie zaszkodzi .
-
- Forumowicz
- Posty: 99
- Rejestracja: 25 mar 2017, o 11:00
- Auto: Opel Insignia
- Kod silnika: A18XER
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Łódź
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 3 razy
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Jeszcze raz spróbowałem się wczoraj połączyć i zauważyłem,że na op-comie po wejściu w silnik i dalej bloki pomiarowe tylko kreski.na vaux-comie to samo,ale jak wszedłem w nadwozie i bloki pomiarowe to wyświetliły się wartości napięcie aku,obroty i jeszcze inne.tylko zauważyłem że silnik łączyło po HS CAN a nadwozie po SW CAN.Nie wiem,ale nie zauważyłem w blokach pomiarowych nadwozia/zestaw wskaźników, opcji przebiegu kilometrów.Może dlatego,że to benzyna?
-- 17 sie 2017, o 08:33 --
-- 17 sie 2017, o 08:33 --
Racja.zacząłem od 1.39 poprzez 1.45 a skończyłem na 1.59 i wszędzie to samo.może tylko na 1.39 w ogóle nie mogłem wejść w bloki pomiarowe a na pozostałych dwóch tak,tylko co z tego skoro nie pokazywały się żadne wartości.Podzespoły w nim są dobre bo PIC18f458 i Op-com-5 przekaźniki Japan nie China.P405 pisze:Wersja softu nie spowoduje, że w programie pojawią się nowe funkcje.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
- KaMYk
- Zapaleniec
- Posty: 2235
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
- Auto: Dodge Charger R/T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Mochowo
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Obsługa bloków pomiarowych w silniku A18XER została dodana dopiero w wersji z 31-12-2012 roku, zatem wersja vaux-com od chińczyka tego nie ma i póki co mieć nie będzie .
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Mam problem z zainstalowaniem op-com z Chin na Win10. Na Win 7 przechodzi test bez problemu ( wersja firmware V01.59). Pod Win10 napotyka problem.
- Ping
- Klubowicz
- Posty: 2825
- Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
- Auto: Insignia ST / MY2011
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: W-wa
- Otrzymał piwo: 140 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Sprawdź ustawienia sterowników w Menadżerze urządzeń. Opcja VCP powinna być chyba odznaczona i nie powinieneś widzieć portu COM.
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Nie rozumiem co znaczy VCP, możesz jaśniej. Pod Win 10 nie rozpoznaje urządzenia.
Ostatnio zmieniony 6 wrz 2017, o 21:29 przez hans_1, łącznie zmieniany 1 raz.
- Ping
- Klubowicz
- Posty: 2825
- Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
- Auto: Insignia ST / MY2011
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: W-wa
- Otrzymał piwo: 140 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
W urządzeniach USB po podłączeniu opcom pojawi ci się nowe urządzenie. Wchodzisz we właściwości i na którejś zakładce będziesz miał checkbox VCP (chyba skrót od Virtual Com Port). Zaznacz lub odznacz ta opcje i jeszcze raz podłącz OPCOM . Jeżeli program dalej nie będzie przechodził testu to zmień ustawienie na odwrotne i znowu odłacz i podłącz kabel i sprawdź w programie.
Jeżeli to nie pomoże to szukaj innych sterowników.
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Jeżeli to nie pomoże to szukaj innych sterowników.
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Chyba źle się wyraziłem pod Win 10 nie robię testu połączenia bo nie mogę zainstalować sterowników, nie rozpoznaje mi urządzenia.
- Ping
- Klubowicz
- Posty: 2825
- Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
- Auto: Insignia ST / MY2011
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: W-wa
- Otrzymał piwo: 140 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Było już o tym. Trzeba wyłączyć weryfikację podpisu. Szukaj na necie jak to zrobić bo juz nie pamiętam dokladnie
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Weryfikacja podpisu wyłączona, czytałem cały wątek, jestem w czarnej dziurze.
- Ping
- Klubowicz
- Posty: 2825
- Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
- Auto: Insignia ST / MY2011
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: W-wa
- Otrzymał piwo: 140 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Tu masz opis jak wylaczyc: https://spece.it/windows-serwer-artykul ... -cyfrowego
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
- Ping
- Klubowicz
- Posty: 2825
- Rejestracja: 20 cze 2016, o 14:18
- Auto: Insignia ST / MY2011
- Kod silnika: A20DT
- Rok produkcji: 2010
- Miasto: W-wa
- Otrzymał piwo: 140 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Wyłączenie podpisu przy instalacji sterowników działa tylko do kolejnego wylaczenia/restartu komputera.
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Wiem, przy każdej próbie instalacji ją wyłączam. Dzisiaj poległem ale jutro zawalcze znowu.