--------------------------------Zapraszamy do naszej Grupy na Facebooku - KLIK
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
--------------------
------------------------------Spot Krakowski - niedziela 3.03 godz. 16:00 - fotki z spota
--------------------
---------------- Zobacz nasz portal klubowy --------------- Polub naszą stronę na Facebooku --------------- Dołącz do naszej Grupy na Facebooku
Interfejs diagnostyczny OP-COM
- Engine
- Zapaleniec
- Posty: 4602
- Rejestracja: 14 wrz 2014, o 10:53
- Auto: BMW F10 525D xDrive
- Rok produkcji: 2015
- Miasto: Śląsk
- Otrzymał piwo: 6 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Jeśli po wyłączeniu cyfrowych podpisów sterowników i po próbie instalacji kilku sterowników fejs nie działa, to najprawdopodobniej jest uwalona elektronika. Temat męczyłem z dwoma kolegami z forum i też nic nie szło zrobić.
Jak masz możliwość to poproś o wymianę na nowy, bo raczej nic nie zdziałasz
Wysłano z Sony Xperia Z3 przy użyciu Tapatalk
Jak masz możliwość to poproś o wymianę na nowy, bo raczej nic nie zdziałasz
Wysłano z Sony Xperia Z3 przy użyciu Tapatalk
- KaMYk
- Zapaleniec
- Posty: 2235
- Rejestracja: 2 lis 2014, o 16:33
- Auto: Dodge Charger R/T
- Kod silnika: inny
- Rok produkcji: 2014
- Miasto: Mochowo
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 9 razy
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Jeśli jeszcze masz graty, to pojawił się taki oto opis:Engine pisze:Fejs uwalony Będę próbował go podnieść.
http://astraklubpolska.pl/viewtopic.php ... 0#p1150782
Nie wiem, czy akurat pomoże w tym przypadku, ale spróbować nie zaszkodzi.
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Panowie, czy w vaux com działa funkcja dodawania wtryskiwaczy. Są co prawda aktywne okna w które mozna wpisać odpowiednie wartości ale czy jest to skuteczne?
- Dan
- Użytkownik
- Posty: 907
- Rejestracja: 6 sie 2014, o 12:07
- Auto: ST 160HP
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Z tego co widzalem to tak bo u mnie altywne były pola do wpisania numerów wtrysku i przycisk program.
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
U mnie jest tak samo.Ponieważ pewnie będę wymieniał wtryski to szukam informacji czy zrobię to sam czy muszę szukać kogoś z kompem.
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
A co masz z wtryskami i jaki przebieg
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Przebieg na 90% 200 tys.Najprawdopodobniej któryś wtrysk zawiesza się (korekcje na ciepłym silniku ok, sprawdzę jeszcze pracę wtryskiwaczy na zimnym).Skutkiem powyższego może być czestsze wypalanie dpf.Czyli ostatnio co ok 200-250 km po miescie.
- Dan
- Użytkownik
- Posty: 907
- Rejestracja: 6 sie 2014, o 12:07
- Auto: ST 160HP
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Łódź
- Otrzymał piwo: 12 razy
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Silnik mamy fiatoski tylko popsuty przez GM, pozatym teraz w standardzie obd2 podlaczysz sie wszyskim w serwisie tylko zmienia sie protokół
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
A tego to nie wiem.Wiem natomiast że miał podgląd bloków pomiarowych.
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
dziwne bo w serwisach maja urządzenia diagnostyczne do danych marek a z tego co wiem vectra i insignia to inna bajka pod tym kontem, i tylko w oplu lub w niezależnym warsztacie podłączą ci insignie, ale skoro ci powiedział ze sprawdził to ok
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Kolego marus78 ja nie napisałem że sprawdzałem w autoryzowanym serwisie.
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
no chyba ze tak , zrozumiałem ze w aso alfy ci sprawdzałrafal0818 pisze:/edit.
Ostatnio zmieniony 18 cze 2015, o 17:31 przez yerry, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie cytuj posta pod postem
Powód: Nie cytuj posta pod postem
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Daj im jeszcze szansę, kup LM 1052 albo nawet 2T semisyntetyk z Orlenu i wlej 300 ml na zbiornik i zobacz po 2 zbiornikach jak będzie to wyglądać.
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Olej stosuję ravenol albo elf (rozmawialiśmy swego czasu na ten temat). Spróbuję może jeszcze lm 1052.
-
- Zapaleniec
- Posty: 3155
- Rejestracja: 18 gru 2013, o 08:03
- Auto: Insignia CDTI
- Kod silnika: A20DTH
- Rok produkcji: 2009
- Miasto: Leszno
- Otrzymał piwo: 27 razy
Re: Interfejs diagnostyczny OP-COM
Jak lejesz regularnie to już nic nie zmieni. Ewentualnie jakiś środek do czyszczenia wtrysków.